-
@iceman αχα, οποτε η αντιστοιχη ας πουμε χ1 με την gc sport line advanced χανει σε εξοπλισμο ε; χμμ να ξερω τι θα ακουσω περιπου
Παραλληλα σκεφτομουν οτι μηπως ειναι καλυτερο που εχουν εγγυηση κινητου, τουλαχιστον δεν θα χρεωνεσαι ενα καρο χρηματα για πανω απο δυο χρονια. Απο την αλλη, ειναι εγγυηση κινητου, τι να λεμε, λιγο τσιπα. Αποψεις;
-
Παντως για volvo εχω εξαιρετικες εντυπωσεις απο ποιοτητα, ηχομονωση, ολα. Καμια σχεση με οτιδηποτε αλλο (3008, κλπ). 40 42 χαρτια θελει σωστα εξοπλισμενο. Ειπαμε, πασο.
Πιο ποιοτικά τα BMW
@iceman αχα, οποτε η αντιστοιχη ας πουμε χ1 με την gc sport line advanced χανει σε εξοπλισμο ε; χμμ να ξερω τι θα ακουσω περιπου
Παραλληλα σκεφτομουν οτι μηπως ειναι καλυτερο που εχουν εγγυηση κινητου, τουλαχιστον δεν θα χρεωνεσαι ενα καρο χρηματα για πανω απο δυο χρονια. Απο την αλλη, ειναι εγγυηση κινητου, τι να λεμε, λιγο τσιπα. Αποψεις;
Στη Χ1 παιζουν πακέτα xline και connected advanced στα 37 με εκτπωση για ετοιμοπαραδοτα από 2000 ευρώ και 5 χρονια δωρεάν σερβις.
Για εμενα πιο χρηστικός ο εξοπλισμός της connected. H xline πιο πολυτελης μεσα και εξω αλλά μεσα υστερει σε τεχνολογία και οθόνες.
Στη 2 GC στα 37 εχεις και πολυτέλεια και τεχνολογία!
Μιλάω πάντα για πακέτα γιατι οπως είναι το φορολογικό δεν μπορείς να βάλεις τιποτα παραπάνω οπότε ο configurator είναι για να χαζεύεις ή για να παίζεις σοβαρα σε ποσά από 45 και πάνω (που πλαφοναρει ο φόρος)
Αν σε τρώει η εγγύησή παρε επέκταση με 6-7 κατοστάρικα για ακόμα 2 χρόνια.
Στις τελικές τιμές να παρεις και από Αθήνα προσφορές...
Μηχανικά πάντως δεν έχουν βγει τιποτα παλαβά
-
600 ευρώ ακόμα για άλλα 2 χρόνια εγγύηση σύνολο 4; Πολλά λεφτά βρε παιδιά...
-
Δεν έχει περιορισμό χιλιομέτρων βέβαια, αλλά γενικά είναι εντελώς λάθος η πολιτική της με τα δυο χρονια εγγύηση.
Παρότι εκτιμώ πια τη μάρκα εχοντας δοκιμάσει αρκετά πρόσφατα αυτοκίνητα της, έχω καταλήξει ότι τις BMW καλύτερα να τα παιρνεις εταιρικά ή leasing. -
Ανεφερα δυο τρια πραγματα στο τοπικ που εχω για αγορα. Καλυτερα εκει για να τα εχω μαζεμενα.
-
Εχει πολυ ψωμι η bmw. Παντως 37 δεν θα εδινα. Μονο λογω της απαλλαγης γινεται πιο ανθρωπινη η τιμη. Ποσω μαλλον που με το m pack ξεφευγουν οβερ 40 45 για τετοια μοτερ.
-
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, αλλά για 30 χιλιάρικα, όχι για 50. Στα 50 παίρνεις 3άρα ή ακόμα καλύτερα Giulia!!!
-
Έχω αποφασίσει να αγοράσω αυτοκίνητο(μέσω leasing) και ειμαι ανάμεσα στην grancoupe2 220d και στη Giulia σε diesel.
Κάποια άποψη ανάμεσα στα δύο?
-
Εννοείται ότι η Giulia είναι τρομακτικά ανώτερο αυτοκίνητο. Για αυτοκίνητα μίλησα: Κινητήρας, πλάισιο, αναρτήσεις κλπ, όχι για οθόνες και γκάτζετάκια. Η Grand Coupe 2 είναι μια κατηγορία κάτω από την BMW 3, που είναι ο πραγματικός ανταγωνιστής της συγκεκριμένης Alfa, που και πάλι είναι κατώτερο αυτοκίνητο από την Giulia.
-
Έχεις nickname robaggio (υποθέτω από το roberto baggio) και δε θα πάρεις την Ιταλίδα; Aπαράδεκτο! (πλάκα κάνω..)
Και σοβαρά μιλώντας όμως πάλι, Giulia θα σου πρότεινα. Θα συμφωνήσω με το Δία. Ωραία φαίνεται η 2άρα,αλλά η Alfa άλλης κατηγορίας αμάξι.
-
Εδώ θα συμφωνήσω (εν μέρη) και εγώ με τον Δία! Δεν υπάρχει σύγκριση, η Giulia είναι 1 κατηγορία επάνω από την 2αρα και πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και είναι και πισωκούνα! Μόνο με την 3αρα μπορεί να συγκριθεί η Giulia και εκεί ναι, για εμένα είναι καλύτερη η 3αρα και πιο φρέσκια.
-
Για Giulia μιλαμε για 4wd γιατι κανω 50.000χλμ ετησιως και τα 15.000ειναι σε βουνο. Τα sedan δεν μου πολυαρεσουν (εκτος της Ιουλιας)
-
Giulia κι απο μενα. Απιστευτο πλαισιο
-
Με αυτά που θές, προφανώς Giulia, εκτός εαν μπορείς να πάρεις την 3αρα 4κίνητη (είναι αρκετά πιο ακριβή).
-
Με αυτά που θές, προφανώς Giulia, εκτός εαν μπορείς να πάρεις την 3αρα 4κίνητη (είναι αρκετά πιο ακριβή).
Χειρότερα οδηγικά αυτοκίνητο η 3άρα. Και δεν είναι ακριβότερη. Στα 60 είναι και οι δύο.
-
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Το βουνό με προβληματίζει είναι η αλήθεια. Η bmw έχει μπροστινή κίνηση(ίσως βγει και awd) και η giulia4wd με πισω πλαισιο.
-
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Το βουνό με προβληματίζει είναι η αλήθεια. Η bmw έχει μπροστινή κίνηση(ίσως βγει και awd) και η giulia4wd με πισω πλαισιο.
Δεν κατάλαβα,τι εννοείς σε προβληματίζει το βουνό; Αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι τζιπάκια,φορτηγάκια ή SUV να ανεβαίνεις σε κατσάβραχα!
Την 4κίνηση,-όταν την έχουν-,την έχουν για να βελτιώνουν την οδηγική τους συμπεριφορά στο δρόμο. Αν τα θες για βουνά,λάθος κατηγορία κοιτάς..
-
Νομίζω ότι εννοεί βουνό με την έννοια των στροφών (την ραλλιάρικη δηλαδή).
-
Νομίζω ότι εννοεί βουνό με την έννοια των στροφών (την ραλλιάρικη δηλαδή).
Aν είναι έτσι ο.κ., αλλά μου φαίνεται καλύτερη διατύπωση ως 'αναβάσεις με στροφές'.
-
Ο κύβος ερρίφθη!!! Ακολουθεί Σεντόνι....
Έπειτα από καθυστέρηση σχεδόν 3 μηνών αποφάσισα για το επόμενο αυτοκίνητο Leasing (4η τετραετία και 4ο αυτοκίνητο).
Αρχικά να πω ότι έχω τους τελευταίους 50 μήνες (από 07/2016) ένα Qashqai 1.5 Diesel Acenta Con και το αμέσως προηγούμενο ήταν ένα Volvo S60 2.0 D4 Summum.
Η εταιρεία μου έχει κάνει παγκόσμιο συμβόλαιο με τον όμιλο VW Group (εκτός Seat) και προφανώς θα έχει πετύχει εκπτώσεις και τιμές μπόμπα αν σκεφτείς ότι έχει περί τους 50.000 εργαζομένους σε πάνω από 100 χώρες. Eκτός αυτού έχει παγκόσμιο συμβόλαιο και με την BMW.
Έτσι τα αυτοκίνητα που είχα προς επιλογή ήταν όλα Diesel (κάνω περί τα 25.000ΚΜ το χρόνο) και απαγορεύονται ρητά τα SUV - (Μην ρωτάτε γιατί... φτάσαμε μέχρι τα κεντρικά να ρωτήσουμε για ποιο λόγο το έχουν κάνει αυτό περιορίζοντάς μας πολύ τις επιλογές και η απάντηση τους ήταν μην τυχόν διανοηθείτε να πάρετε ο,τιδήποτε σε SUV) :
1) Golf 2.0 150 HP DSG Life
-
VW Passat Executive 2.0 DSG 122HP
-
Skoda Octavia Style 2.0 DSG 150 HP
-
ΒΜW 116d Connected/Exclusive 116HP
Έχοντας οδηγήσει τα Golf/Passat και έχοντας δει στατικά τα Οctavia/116d είχα μέχρι προχθές αποφασίσει να πάω για το Octavia. Ως μισθωτός δεν με νοιάζουν κυβικά, μίσθωμα, ΛΤ παρά μόνο η ΛΤΠΦ. Ολα τα παραπάνω παίζουν μεταξύ 19700 (Golf) -21300 (Octavia)€.
Και έρχεται προχθές ένα e-mail ότι μπορούμε να πάρουμε και την BMW 216d GrandCoupe και μου γυρίζουν τα μάτια!!! Είναι το πιο ακριβό από όλα με 24990 ΛΤΠΦ αλλά πιστεύω δεδομένων των άλλων επιλογών, της πρόσφατης αλλαγής στον τρόπο υπολογισμού του φόρου και της κατάργησης της εισφοράς αλληλλεγγύης για το 2021 ότι το impact στα οικονομικά μου δεν θα είναι τόσο βαρύ και τράβηξα την σκανδάλη....
Έχω 2 επιλογές με την ίδια ακριβώς ΛΤΠΦ σαν διαμορφώσεις
-
Sportline Advanced
-
Business Advanced
Τα κοινά στοιχεία είναι το αυτόματο κιβώτιο, φώτα/προβολείς ομίχλης led, Μεταλλικό χρώμα, Connected Professional, Live Cockpit, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω.
Οι διαφορές είναι ότι το Sportline έχει μαύρο πλαίσιο παραθύρων και γρίλιας μάσκας, sport 17'' ζαντες, σπορ καθίσματα δέρμα/ύφασμα ενώ το Business Advanced (στηρίζεται στην Luxury έκδοση) και έχει χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων και εμπρός μάσκας, πολυάκτινο σχέδιο17'' ζάντες, δερμάτινο διάτρητο σαλόνι Dakota χρώματος μαύρο/γκρι/μόκα.
Κλίνω προς την Business Advanced σε μαύρο εξωτερικό χρώμα και μόκα εσωτερικό δέρμα αλλά περιμένω να μου πουν τι υπάρχει σε ετοιμοπαράδοτα ως συνδυασμός πρώτα. Αν είναι συνδυασμός που δεν μου αρέσει θα πάω στην Sportline που υπάρχουν πολλά σε μια πρώτη ενημέρωση που είχα....δεν θέλω να περιμένω 4 μήνες ακόμα με το Qashqai το οποίο το βαρέθηκα....
Πιστεύω ότι είναι ένας συμβιβασμός σε επίπεδο επιδόσεων σε σχέση με την δίλιτρη Octavia αλλά θέλω μετά από 3 ευκαιρίες που είχα στο παρελθόν να πάρω για πρώτη φορά ένα BMW και να δω πόσο καλά στημένα οχήματα είναι σε τιμόνι,αναρτήσεις,φρένα όπως (δια)φημίζονται....Χωροταξικά σαν οικογένεια με ένα 9χρονο παιδί δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα και υποκειμενικά από όλα τα προς επιλογή αυτοκίνητα είναι το μόνο που με κάνει να θέλω να το βλέπω και να το οδηγήσω...
Θα επανέλθω με την τελική επιλογή έκδοσης/χρώματος λίαν συντόμως και με φωτογραφίες...
-
BMW 2 gran coupe