-
Αν γινει πραγματικα οι πωλησεις των καινουριων απο 20 και πανω θα μηδενισουν....
-
Είναι που δεν θα άλλαζαν τα τέλη.. Από 102 πήγα στα 255..
-
Γιατί ρε συ, τα ίδια δεν έμειναν με πέρσι ? Τουλάχιστον έτσι βλέπω εγώ....
-
Μέχρι πέρυσι ήμουν με ρύπους. Φέτος με κυβικά.
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Είναι που δεν θα άλλαζαν τα τέλη.. Από 102 πήγα στα 255..Τι αυτοκίνητο έχεις;
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Megane 1.5 dci. Πρώτη κυκλοφορία Ευρώπη 03/2010. Ελλάδα 03/2013. Τρία χρόνια πληρωνα με ρυπους, τώρα με κυβικά.
-
Μικρές αλλαγές σ'εμένα...117,60€(από 120 πέρυσι,αν θυμάμαι καλά)για το αμάξι και 135€ για τη μηχανή,όσα και το 2016.
-
€160,80 για εμένα φέτος (εάν θυμάμαι σωστά ήταν €147 πέρσι).
-
Παιδία γιατί αυτές οι μικρές αυξήσεις; Τι άλλαξε;
Εγώ στα 89,10 στο QQ, απαλλαγή στο Yaris hybrid (75g) και δεν με νοιάζει πόσα (εντάξει το τσέκαρα, στα 87) στο 108 που είναι leasing
-
Τα ίδια με πέρυσι
112,7€ στο Scenic Euro 5 του 2011
135€ στο Mazda 1354cc του 2008 -
Τα δικά μου νομίζω είναι τα ίδια με πέρσυ.
162€ για το qashqai και 135€ για το colt -
Μπορεί να θυμάμαι και λάθος και να ήταν €160 και πέρσι. Δεν έχω τώρα εύκαιρη την απόδειξη πληρωμής.
-
Τα ίδια και σε μένα...
Panda 110,74e
Piaggio 22eΚαλά είμαστε προς το παρόν...
-
Οι αλλαγές στα τέλη ορισμένων αυτοκινήτων, αφορά οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν από 1/11/2010 σε χώρα μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης, τα οποία πλέον δε θα πληρώνουν βάσει των ρύπων αλλά βάση των κυβικών. Δηλαδή δεν θα ισχύει πλέον η ταξινόμηση τους στην Ελλάδα αλλά η πρώτη ταξινόμηση τους.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου αυτά είναι περίπου 133.000 οχήματα, εκ των οποίων τα 60.234 δεν έχουν καμία μεταβολή, 41.978 θα πληρώσουν μειωμένα τέλη και 31.854 θα πληρώσουν αυξημένα.
Πηγή: http://www.capital.gr/capitaltax/317348 ... ukloforias -
Μάλλον τον μέλος STROF σε αυτή την αλλαγή έπεσε...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
225e + 280e γιατι ειμαι πλουσιος μ ενα του '95 και ενα του '94
-
153,60 τέλη με βάση ρύπους, αλλά στη φορολογική δήλωση θα έρθει και μποναμάς 440 ΦΠ...
-
255€ όπως και πέρσι από 240€ το 2015. Το κομμάτι 2007-2010 με κυβικά 1398cc.
-
Ας ελπίσουμε ότι πρόκειται απλά για άλλη μια φήμη η οποία δε θα επιβεβαιωθεί.
-
Το λογικο είναι να αυξηθουν οι φοροι στις εισαγωγες γιατι η Ελλαδα εχει τεραστειο ελλειμα τρεχουσών συναλλαγων.
Τα αμαξια που εχουν πουληθεί τα τελευταια χρονια είναι εκατομμύρια (η χωρα εχει πολύ περισσοτερα αυτοκίνητα από οσα χρειαζεται) με αποτέλεσμα πολλα από αυτά να είναι παρκαρισμένα παντου και να πιανουν χωρο χωρις να χρησιμοποιούνται.
Αρα αν αυξησεις τους φορους στα καινουρια τοτε θα αυξησεις την χρηση των παλαιοτερων. Γνωμη μου είναι ότι αυτό θα πρεπει να κανουν ειτε αριστερη ειτε δεξια κυβερνηση. Μονο αν ειχε εργοστασια θα επρεπει να εχουμε χαμηλες τιμες και τα μεταχειρα να γινονταν εξαγωγή σε άλλες χωρες όπως είναι στην Γερμανια.
Τέλη κυκλοφορίας