Αυτό εννοεί.. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11996772/
Sent from my iPad using Tapatalk
Αυτό εννοεί.. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11996772/
Sent from my iPad using Tapatalk
Επίσης μπορείς να δεις και κάτι τέτοιο. https://www.car.gr/8579968-renault-mega ... -hp-diesel
Για τα λεφτά που δίνεις, παίρνεις πολύ αυτοκίνητο και με κορυφαία αξιοπιστία.
Sent from my iPad using Tapatalk
Αφού άναψε λαμπάκι βενζίνης, εσύ γιατί έβαλες πετρέλαιο; Αυτο φταίει, δεν σε έκλεψε.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ο οποίος αυτός κινητήρας d4d ειναι στην παραγωγή πάνω απο 15 χρονια και θα έπρεπε φυσιολογικά να ειναι 'αλεξίσφαιρος' μετά απο τόση εμπειρία και εκατομμύρια χλμ που εχει γράψει. Όπως ο 1.5 dci της Renault που ειναι κι αυτός πολυ παλιός αλλά πραγματικά δεν παθαίνει τίποτα.
Όσο για το ότι τα τελευταία (τουρκικά) TOYOTA δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιά, δεν χωράει αμφιβολία. Οριοθετώ το πέρασμα στη νέα εποχή αναξιοπιστίας και φθηνότερων- υποδεέστερων υλικών με το τέλος της παραγωγής των corolla στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι ντράπηκαν να δώσουν αυτο το όνομα στο κουτί που έφτιαξαν και το ονόμασαν auris. Για την Ευρώπη μιλάμε πάντα. Στην Ασία/ Αυστραλία/ Αφρική το κουτί ονομάζεται corolla αλλα κατασκευάζεται στην Japan.
Όσο για το θέμα με τα λάδια που είχα (και κάποια ακόμα με τριγμούς, χαλασμένους σιδηροδρόμους, πλάτη που κουνιόταν κ.α.), δεν ασχολήθηκα. Την επόμενη μέρα της απάντησης μπήκε στο car και σε τρεις μέρες είχα απαλλαγεί.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Σέρβις 120k σε Toyota auris 1.4vvti του 2007, το ν σκίζεται καθημερινά με min 40χλμ τη μέρα ( τη Δευτέρα έκανα 250) λόγο δουλειάς150€ λάδια, μπουζί, τακάκια μπροστά, φίλτρα( αέρα, λαδιού, καμπίνας), ιμάντας δυναμό - αιρ-κον, βαλβολίνες, υγρά φρένων - συμπλέκτη.
Ατάκα του μάστορα ' Ευτυχώς για σένα είναι Toyota, αλλιώς θα ήσουν εδώ στάνταρ μια φορά το μήνα '. Ο μάστορας πιο τρελλός toyotaκιας από τον iceman. : )
nickthetrib from tapatalk
Toyota auris d4d mod. 2011. Στα 5000 χλμ άρχισε να καεί λάδια. Κατόπιν παρακολούθησης απο την αντιπροσωπεία, προέκυψε κατανάλωση 1l ανα 1000. Το αυτοκίνητο στην εγγύηση και απαίτησα αντικατάσταση ολοκλήρου του κινητήρα, όχι μονο μπλοκ. Απάντηση Toyota Europe στο σχετικό αίτημα της Toyota Ελλάς: 'κατανάλωση έως 1 l ανα 1000 χλμ ειναι στα πλαίσια της φυσιολογικής λειτουργίας, το γράφει το manual' (όντως το έγραφε).
Τι θα έλεγε γι'αυτο ο μάστορας σου;
Sent from my iPad using Tapatalk
Megane 1.5 dci. Πρώτη κυκλοφορία Ευρώπη 03/2010. Ελλάδα 03/2013. Τρία χρόνια πληρωνα με ρυπους, τώρα με κυβικά.
Είναι που δεν θα άλλαζαν τα τέλη.. Από 102 πήγα στα 255..
Μιλάς προφανώς για διαφορετικά αυτοκίνητα (μάρκα-μοντέλο), όποτε δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Αν και είμαι και εγώ υπέρμαχος της 'θεωρίας των εργοστασίων' με μονο παράδειγμα το auris. Όπως ακριβώς είπες, η μέρα με τη νύχτα το Αγγλικό με το Τουρκικό.
Sent from my iPad using Tapatalk
Σύμφωνα με αυτο: http://www.renault.com.gr/services/afte ... ffers.html
Κοστίζει 590 €. Με ενα παζάρι το φτάνεις 500. Ισχύει μέχρι τέλος του χρόνου λέει.
Sent from my iPad using Tapatalk