Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 225
    • 226
    • 40 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4505
    98594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      Και όμως, ακριβώς σε αυτό το σημείο μου είπαν ότι υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά!
      Στην καμπίνα ποιοτικά οι διαφορές είναι μικρότερες, αλλά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου οι διαφορές είναι μεγαλύτερες. Δεν ξέρω ποια Χ1 οδήγησες, ούτε έχει σημασία τώρα - άλλωστε την επιλογή σου την έχεις κάνει - αλλά μου λένε κατηγορηματικά ότι π.χ. το κράτημα της Χ1 απέχει από το αντίστοιχο του Tiguan. Και είναι λογικό αυτό, πώς να δικαιολογήσεις τα τόσα παραπάνω χρήματα...
      Σύντομα θα έχω και προσωπική γνώμη για το Tiguan, γιατί θα το έχει γνωστός μου για λίγες μέρες...Βέβαια δεν ξέρω σε ποιο βαθμό θα μπορώ να το φτάσω στα όριά του όπως έχω κάνει με το δικό μου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Δεν έχω οδηγήσει το 2κίνητο Tiguan, αλλά σε επίπεδο ντίζελ 2λιτρων 4κίνητων αυτόματων, η X1 είναι αρκετά καλύτερη από το Tiguan σε στήσιμο (τόσο σε συμπεριφορά όσο -κυρίως- σε άνεση).

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          ursus last edited by

          Βρε παιδια συγκρινουμε τωρα πριμιουμ με...ημιπριμιουμ.

          Η χρηματικη τους διαφορα ειναι μεγαλη, προφανως η μπεμπα θα ναι καλυτερη σε καποιους τομεις!

          Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostserb last edited by

            Οπτικα επιτελους ειδα ενα καινουριο στο δρομο χθες , ανθρακι.
            Τελικα οντως χανει στις φωτογραφιες , απο κοντα ειναι ομορφο.

            Τωρα για την κριτικη του φιλου πριν , ολα τα αμαξια καινουρια γυαλιστερα μεσα στην αντιπροσωπεια σε εντυπωσιαζουν. Η αποψη σχηματιζεται οταν δοκιμασεις διαφορα και γυρισεις σπιτι και τα σκεφτεις ηρεμα χωρις τον ενθουσιασμο του καινουριου.

            Τωρα με test drive του 10λεπτου γυρω απο την αντιπροσωπεια , δυστυχως δεν μπορεις να σχηματισεις αποψη για την δυναμη του κινητηρα και την οδηγικη συμπεριφορα. Ιδιως σημερα που ολα τα αμαξια ειναι λιγο πιο ζωηρα στην εκκινηση και σε ξεγελανε.

            Ετσι παραξενευτηκα και εγω που ειχα κανει ενα τετοιο test drive την GLA , οπου ειχανε μονο την 180D και μου φανηκε ζωηρη και μετα αναρωτιομουν μηπως ειμαι υπερβολικος που εψαχνα κατι στα 200 αλογα. Αλλα δεν ειναι ετσι , οπως ειπωθηκε , μετα ειναι που ξεφουσκωνουν ολοι αυτοι οι κινητηρες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Νίκο τα 115 άλογα για ένα γκολφ είναι πολύ καλά. Για ένα passat θα ήταν απλά ικανοποιητικά. Η μόνη μου απορία είναι αν θα σταθούν ικανά να μεταφέρουν το βαρύ και ογκώδες tiguan με μια σχετική ευχέρεια δίχως να απαιτείται συχνά από τον οδηγό να πατά βαθιά το γκάζι. Συνειρμικά, σκέφτομαι τότε πως ενώ ένας κινητήρας ντίζελ που θα έπρεπε συνήθως να κινείται σε εύρος στροφών από 1800 - 2500 θα καταλήγει να παίζει μεταξύ 3 και 3 μίση χιλιάδων... και αυτό μόνο καλό δεν θα ήταν για το χρόνο ζωής του! Τώρα για να πάρω θέση και στα προηγούμενα, το tiguan το θεωρώ πολύ πιο ισορροπημένη λύση από την Χ1 καθώς βγάζει περισσότερο χωμάτινο χαρακτήρα από αυτή. Στην άσφαλτο δεν έχω όμως αντιληφθεί να έχουν κραυγαλέες διαφορές που να γέρνουν συνολικά την ζυγαριά υπέρ της χ1. Τέλος όσον αφορά την ποιότητα του νέου tiguan ένα θα πω. Μπορεί την εταιρεία να μην την συμπαθώ αλλά τυφλός δεν είμαι.
              kostserb συμφωνούμε.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-golf last edited by

                Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                Και όμως, ακριβώς σε αυτό το σημείο μου είπαν ότι υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά!
                Στην καμπίνα ποιοτικά οι διαφορές είναι μικρότερες, αλλά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου οι διαφορές είναι μεγαλύτερες. Δεν ξέρω ποια Χ1 οδήγησες, ούτε έχει σημασία τώρα - άλλωστε την επιλογή σου την έχεις κάνει - αλλά μου λένε κατηγορηματικά ότι π.χ. το κράτημα της Χ1 απέχει από το αντίστοιχο του Tiguan. Και είναι λογικό αυτό, πώς να δικαιολογήσεις τα τόσα παραπάνω χρήματα...
                Σύντομα θα έχω και προσωπική γνώμη για το Tiguan, γιατί θα το έχει γνωστός μου για λίγες μέρες...Βέβαια δεν ξέρω σε ποιο βαθμό θα μπορώ να το φτάσω στα όριά του όπως έχω κάνει με το δικό μου...

                Οδηγησα τη πετρελαιοκινητη 1500αρα και τη συγκρινω με το αντιστοιχο τιγκουαν. Ουτε mpack ουτε σπορ αναρτηση. Ηταν ελαχιστα καλυτερη σε οδικη συμπεριφορα που αν σε ενδιαφερει σαν αγοραστη αυτο πρεπει να δωσεις 7.000 παραπανω που για μενα καλυτερα να πας σε κατι εκτος suv τοτε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                  Νομίζω ότι ο Αλέξανδρος θεωρεί υπερβολική την κριτική του ursus η οποία παρουσιάζει το χειροκίνητο tsi με τα 125 άλογα σαν υπερ-αυτοκίνητο. Από αυτήν την άποψη δύσκολα μπορώ και εγώ να διαφωνήσω με τον Αλέξανδρο, γιατί εάν αξιολογούμε έτσι μια μέτρια - αρχική έκδοση ενός αυτοκινήτου, τι θα πρέπει να γράψουμε για τις μεγαλύτερες;
                  Κατά τα άλλα και με βάση κριτικές και γνωστών μου που έχουν οδηγήσει το νέο Tiguan, αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση, σαφώς βελτιωμένη από το απερχόμενο μοντέλο, με τιμή σχετικά καλή για όσα προσφέρει (φτηνό δεν το λες πάντως...) για την κατηγορία στην οποία ανήκει (ακριβώς ανάμεσα στα premium και στα...μη premium)

                  Ακριβως.

                  Sent from my 7DTB41 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nrg_polini last edited by

                    Έχει κανείς εικόνα κατανάλωσης για τον tsi 150 και τον tdi 120? Με ενδιαφέρει κυρίως σε ταξίδι με 120-130χλμ/ώρα.

                    Πχ τώρα έχω το golf v με τον tsi 122 και καίω περίπου 7-7.5λίτρα με 130χλμ/ώρα. Να θεωρήσω οτι με το πετρέλαιο θα είναι κάπου στα 5,5 και την βενζίνη στα 8 ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • greg_ce
                      greg_ce last edited by

                      Οδηγικές εντυπώσεις από τα VW TIGUAN 1.4 Tsi 150 ps, 1.4 Tsi 125 ps, 1.6 Tdi 115 ps.

                      Οι εντυπώσεις προέρχονται από τα αυτοκίνητα που είδα στατικά στη έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2016» και αυτών που οδήγησα στον περιβάλλοντα χώρο των εγκαταστάσεων του πρώην Αερολιμένα Αθηνών.

                      Α. Γενικά περί του αυτοκινήτου:

                      Το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό με τον όγκο και την εξωτερική γραμμή του. Σε προκαλεί να το κοιτάξεις και να εστιάσεις το βλέμμα σου επάνω του.
                      Εσωτερικά δείχνει μοντέρνο, ποιοτικό στα υλικά του και τεχνολογικά καινοτόμο.
                      Έχει μια εξαιρετικά άνετη θέση οδήγησης, ενώ σου παρέχει άριστη περιμετρική ορατότητα.
                      Το μόνο σημείο που δημιουργεί αρνητική εντύπωση είναι τα πλαστικά που υπάρχουν περιμετρικά των πορτών, που είναι από σκληρό υλικό. Τα πλαστικά των θηκών στις πόρτες είναι επίσης σκληρά και δεν συνάδουν με την υπόλοιπη ποιότητα που αποπνέει το αυτοκίνητο. Βέβαια, εδώ θα ήθελα να σημειωθεί ότι ακόμα και στη BMW X1, που θεωρείται πιο ποιοτικό αυτοκίνητο, τα πλαστικά των θηκών στις πόρτες είναι επίσης από σκληρό υλικό. Στα θετικά του TIGUAN συγκαταλέγεται η επένδυση των εσωτερικών των θηκών με μοκέτα, υλικό το οποίο δεν υπάρχει σ’ άλλα πιο ακριβά αυτοκίνητα.
                      Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3’’ είναι εντυπωσιακός, αλλά θεωρώ ότι πέραν της τεχνολογικής καινοτομίας δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από τον αναλογικό.
                      Τέλος στη στατική παρατήρηση του αυτοκινήτου, θέλω να σημειώσω ότι τα μπροστά φώτα με διόδους εκπομπής φωτός (LED), δίνουν μια πιο δυναμική και ιδιαίτερη όψη στο αυτοκίνητο.

                      Β. Σύντομη οδηγική δοκιμή:

                      1. 1.4 Tsi 150 ps

                      Οδήγησα πρώτα το 1.4 Tsi 150 ps με το αυτόματο κιβώτιο DSG και με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι (paddles).
                      Αφού έθεσα το κιβώτιο σε χειροκίνητη λειτουργία (manual), ξεκίνησα για μια σύντομη οδηγική εμπειρία, κάνοντας τις αλλαγές των ταχυτήτων χειροκίνητα, άλλοτε από τον σειριακό λεβιέ ταχυτήτων και άλλοτε με τα χειριστήρια στο τιμόνι.
                      Εδώ να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο μ’ αυτό τον τρόπο αλλαγής των ταχυτήτων είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό και γίνεται παιχνίδι όταν αποφασίζεις να κάνεις γρήγορες αλλαγές χωρίς να σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι.
                      Μου δόθηκε η δυνατότητα να το οδηγήσω στα κόκκινα του στροφόμετρου στις τρείς πρώτες ταχύτητες, να φρενάρω ανεβασμένος πάνω στο πετάλι (pedal) των φρένων και να οδηγήσω με απότομα κοψίματα του τιμονιού αριστερά -δεξιά με μικρή ταχύτητα ~ 50 km/h.
                      Διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει εξαιρετικά, ενώ αισθάνεσαι τη δύναμη του κινητήρα σ’ όλο το φάσμα των στροφών του.
                      Τα φρένα είναι εξαιρετικά και το ABS λειτουργεί τόσο διακριτικά, ώστε αφενός εξασφαλίζει το αντιμπλοκάρισμα των τροχών, και αφετέρου επιβραδύνει ομαλά το αυτοκίνητο χωρίς «κομπιάσματα».
                      Στρέφοντας το τιμόνι αριστερά - δεξιά με ταχύτητα 50 km/h το αυτοκίνητο δεν πλέει, αλλά διατηρεί την ευθύγραμμη τροχιά του.
                      Θεωρώ ότι ο κινητήρας 1.4 Tsi 150 ps ταιριάζει «γάντι» σ’ αυτό το αυτοκίνητο.

                      1. 1.4 Tsi 125 ps

                      Το επόμενο αυτοκίνητο που οδήγησα ήταν το 1.4 Tsi 125 ps, με το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο.
                      Ο κινητήρας του αυτοκινήτου σε λειτουργία 900 rpm είναι εξαιρετικά αθόρυβος, ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα.
                      Κατά την επιτάχυνση ο ήχος του κινητήρα σου δίνει μία αγωνιστική ηχητική χροιά.
                      Επιτάχυνα τις τρείς πρώτες ταχύτητες στα κόκκινα του στροφόμετρου (~5500 rpm). Η επιτάχυνση ήταν ικανοποιητική, επειδή όμως είχε προηγηθεί η δοκιμή του αυτοκινήτου με τα 150 ps, μου φάνηκε ότι θα ήθελα το κάτι παραπάνω.
                      Με τέταρτη ταχύτητα, σε ελαφρά ανηφορικό τμήμα του αεροδρομίου (κλίση ~3%), το αυτοκίνητο δεν είχε πρόβλημα να κινηθεί με δύο άτομα και με ταχύτητα 25 km/h χωρίς κομπιάσματα.
                      Συνεπώς η ροπή τον 200 N.m κρίνεται επαρκής για τις συνήθεις συνθήκες οδήγησης και με χαμηλό φορτίο στο αυτοκίνητο.
                      Θεωρώ ότι ο κινητήρας 1.4 Tsi 125 ps είναι ικανός για το αυτοκίνητο, όχι όμως ο ιδανικός για τις δυνατότητες του πλαισίου του αυτοκινήτου.

                      1. 1.6 Tdi 115 ps

                      Τελευταία οδήγησα το πετρελαιοκίνητο 1.6 Tdi 115 ps, επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
                      Διαπίστωσα ότι, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί εν στάσει και τα παράθυρα είναι ανοιχτά, μεταφέρεται σημαντικός θόρυβος από τον κινητήρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η σύγκριση γίνεται σε σχέση με τις προηγούμενες οδηγικές δοκιμές των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Όταν το ανέφερα αυτό στο συνοδό μου, πρότεινε να κλείσουμε τα παράθυρα προκειμένου να μου αποδείξει ότι ο θόρυβος του κινητήρα δεν μεταφέρεται στο εσωτερικό. Πράγματι με κλειστά τα παράθυρα το αυτοκίνητο γίνεται ησυχαστήριο.
                      Κατά την διάρκεια της οδήγησης το αυτοκίνητο μέχρι τις 1700 rpm σου δίνει την εντύπωση ότι στερείται δύναμης και ροπής. Στη συνέχεια όμως η δύναμη του κινητήρα, μετά τις 1700 rpm, μπαίνει απότομα και σε τινάζει πίσω στο κάθισμα.
                      Την ίδια υστέρηση δύναμης διαπίστωσα και στις τρείς πρώτες ταχύτητες, στο χαμηλό φάσμα στροφών του κινητήρα.
                      Στη διαδικασία της επιτάχυνσης εάν κρατήσεις την πρώτη ταχύτητα μετά τις 4000 rpm, ο κινητήρας κρεμάει από δύναμη και αισθάνεσαι το κόμπιασμα του αυτοκινήτου και την αδυναμία του να επιταχύνει επιπλέον. Τα ίδια συμπτώματα με τη δεύτερη και την τρίτη ταχύτητα εάν επιχειρήσεις να κρατήσεις τις στροφές στις 4000 pm. Είναι λοιπόν επιβεβλημένο οι αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται στο φάσμα της ροπής του κινητήρα, δηλαδή μεταξύ 1700 rpm και 2900 rpm.
                      Συνολικά η επιτάχυνση του αυτοκινήτου ήταν σαφώς υποδεέστερη, σε σχέση με των δύο βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.
                      Η άποψή μου είναι ότι ο μικρός πετρελαιοκινητήρας είναι οριακός για το αυτοκίνητο, ενώ θα προτιμούσα τον δίλιτρο ως επιλογή πετρελαιοκινητήρα.

                      Εν κατακλείδι

                      Ο ιδανικός κινητήρας για το αυτοκίνητο, σύμφωνα πάντα με την υποκειμενικότητα που συνεπάγεται η άποψή μου, είναι ο 1.4 Tsi 150 ps.
                      Εδώ θα ήθελα να θυμίσω ότι η τιμή του αυτοκινήτου, που ανακοινώθηκε προ της εφαρμογής του νέου τρόπου υπολογισμού των τελών ταξινόμησης και της αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ, ήταν 28500 €. Πλέον η τιμή του είναι 31950 €. Δηλαδή αυξήθηκε ~ 3500 €.
                      Με την αρχική τιμή νομίζω πως το αυτοκίνητο υπερτερούσε, σε σχέση με τον εσωτερικό και λοιπό ανταγωνισμό.
                      Η γνώμη μου είναι ότι ο μικρότερος βενζινοκινητήρας 1.4 Tsi 125 ps αποτελεί μια ενδιαφέρουσα επιλογή, αρκεί να συμβιβαστεί κάποιος με τη μικρότερη ιπποδύναμη.
                      Τέλος ο πετρελαιοκινητήρας κρίνεται ικανός και ικανοποιητικός για πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλεων, όπου με τη ροπή του ξεχνάς να αλλάζεις ταχύτητες τόσο σε Εθνικό όσο και σε Επαρχιακό οδικό δίκτυο με στροφές και με υψομετρικές διαφορές. Ξεχνάς όμως πλήρως και τις επιδόσεις.
                      Εν κατακλείδι, ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να επιλέξει τον κατάλληλο κινητήρα, βάσει των αναγκών του, των «θέλω» του στην αυτοκίνηση, το συναίσθημά του και φυσικά το πορτοφόλι του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Προσωπικά οι περιγραφές του Greg_CivEng είναι πολύ κοντά σε αυτά που περίμενα επί του πρακτέου να ακούσω για το αυτοκίνητο!

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                          Προσωπικά οι περιγραφές του Greg_CivEng είναι πολύ κοντά σε αυτά που περίμενα επί του πρακτέου να ακούσω για το αυτοκίνητο!

                          +1

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aikibill last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            Προσωπικά οι περιγραφές του Greg_CivEng είναι πολύ κοντά σε αυτά που περίμενα επί του πρακτέου να ακούσω για το αυτοκίνητο!

                            Θα μπορούσε να τα γράψει ακόμα και χωρις να δοκιμάσει τα αυτοκινητα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andreas-qashqai last edited by

                              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                              Οι Άγγλοι μετράνε πάρα πολύ το 'value-for-money' και το Tiguan είναι ακριβό και με υποδεέστερο εξοπλισμό, οπότε είναι αναμενόμενο το συμπέρασμά τους.

                              Φάνη μάλλον δεν κατάλαβες ακριβώς τι έγραψα.
                              Ίσως γιατί πιστεύεις ότι το Tiguan είναι καλύτερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
                                Φάνη μάλλον δεν κατάλαβες ακριβώς τι έγραψα.
                                Ίσως γιατί πιστεύεις ότι το Tiguan είναι καλύτερο.

                                Δεν πιστεύω ότι είναι καλύτερο το Tiguan (δεν έχω άποψη για τα άλλα 2), απλά ίσως να μην κατάλαβα τι έγραψες όντως. Είπες ότι: >Πάντως μου φαίνεται περίεργο που βγάζουν τρίτο το VW. Ειδικά με τέτοιους αντιπάλους που είναι εξ' ορισμού υποδεέστεροι....

                                , δηλαδή εάν κατάλαβα σωστά πιστεύεις ότι το Tiguan θα έπρεπε να είναι πιο ψηλά? Ότι είναι καλύτερο από τα άλλα δυο ή κατάλαβα λάθος?

                                Αυτό που είπα εγώ είναι ότι οι Άγγλοι κοιτάνε πολύ πιο σφαιρικά (και πρακτικά και οικονομοτεχνικά) ένα αυτοκίνητο και για αυτούς μια διαφορά 2-3.000 λιρών κάνει τεράστια διαφορά και δεν την δικαιολογούν εύκολα στα συγκριτικά τεστ τους.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                  Δεν έχω οδηγήσει το 2κίνητο Tiguan, αλλά σε επίπεδο ντίζελ 2λιτρων 4κίνητων αυτόματων, η X1 είναι αρκετά καλύτερη από το Tiguan σε στήσιμο (τόσο σε συμπεριφορά όσο -κυρίως- σε άνεση).

                                  Σιγουρα το πακετο 2λιτρης ντιζελ 4κινητης αυτοματης Χ1 ειναι απο τα πλεον ολοκληρωμενα, (ισως το καλυτερο, μαζι και με την βενζινοκινητη 184αρα(ή 190 πλεον) Χdrive auto, για τα δικα μου petrol γουστα τουλαχιστον ) σε ολοκληρη την κατηγορια.

                                  Στις entry level εκδοσεις ομως, ειναι που το νεο Tiguan imo υπερτερει, τουλαχιστον απο αυτα που διαβαζω στον τυπο, αλλα και απο αυτα που αποκομμισα σε συντομη οδηγικη επαφη με το δικινητο 125αρι vs 136αρα βενζινη Χ1...
                                  Προφανως η Χ1 υπερτερει σε οδηγικη αισθηση, αλλα -στην συγκεκριμενη εκδοση ξαναλεω- πουθενα αλλου.

                                  Το Tiguan εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης, εξισου στιβαρο -σε αισθηση τουλαχιστον- πλαισιο, καλυτερους χωρους και ποιοτητα κατασκευης πολυ κοντα στα επιπεδα της σημαντικα ακριβοτερης Χ1 στην αντιστοιχη εκδοση... (γυρω στα 4-5κ ευρω με αντιστοιχο επιπεδο εξοπλισμου αν δεν κανω λαθος)

                                  Κοντολογις, αν καποιος θελει ενα καλο medium size crossover-Suv , αλλα σε δικινητη entry level εκδοση, πιθανοτατα βενζινοκινητο, να δει οπωσδηποτε το νεο Tiguan.
                                  Aν μιλαμε για 4κινηση, πιθανοτατα Diesel αλλα σιγουρα σε 2λιτρη εκδοση, η X1 μαλλον ειναι ο βασιλιας -μεχρι στιγμης τουλαχιστον- της κατηγοριας, οχι ομως με σημαντικη διαφορα απο την αντιστοιχη εκδοση του Tiguan, πλην απο την σαφως καλυτερη οδηγικη αισθηση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    grimm23 last edited by

                                    Επειδη έχω οδηγήσει και τα τρία αυτοκίνητα σε test drive, είναι ξεκάθαρο ότι η X1 έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά απο τα Tiguan και Kadjar. Η τιμή της όμως είναι εξωπραγματική για αυτά που προσφέρει ( X1 sDrive18i), με αποτέλεσμα τα άλλα δύο να είναι μονόδρομος για τους περισσότερους από εμάς. Για το Ateca έχουν ακουστεί καλά λόγια αλλά η τιμή είναι αρκετά τσιμπημένη και πολύ κοντά στο Tiguan .Εάν θα αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα το νέο 3008, που είναι μια κλάση πάνω απο τα υπόλοιπα και μάλλον είναι εφάμιλλο με την x1 τόσο σε οδηγική συμπεριφορά όσο και σε ποιότητα, κατά την γνώμη μου.

                                    https://www.youtube.com/watch?v=4y1aDnbchD4
                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiguolf last edited by

                                      Παράλαβα σήμερα το αμάξι. Διαδρομή Αγία Παρασκευή-Πεντέλη είναι 7 χλμ, με κίνηση μέσα, οπότε οι εντυπώσεις μου επί του παρόντος είναι πρώιμες και ανώφελες.
                                      Θα σας πω το εξής. Έχω παραλάβει αμάξι 4 φορές. Είναι η πρώτη φορά που είχα 1,5 ώρα επεξήγηση του αυτοκινήτου και των δυνατοτήτων του από τον πωλητή, και ανάγκη να διαβάσω το manual πριν ξεκινήσω οδήγηση. Προφανώς με την έλευση της κεντρικής οθόνης, αλλάξανε τα πράγματα και ίσως να συμβαίνει έτσι και σε άλλα μοντέλα. Ωστόσο πέραν του χρόνου, οι δυνατότητες του αυτοκινήτου σε κάθε επίπεδο και ειδικά σε επίπεδο ασφάλειας (μισή ώρα μου εξηγούσαν πράγματα που προλαβαίνει το αμάξι. Πιο πολύ εντύπωση μου έκανε το απότομο στιγμιαίο φρενάρισμα όταν 'διαβάσει' ότι σε έχει πάρει ο ύπνος) δεν έχουν αντίπαλο κατά την προσωπική μου άποψη. Δε γνωρίζω τί γίνεται με τα 2λιτρα διότι κυμάνθηκα στις 28,000 και όχι στις 30 φεύγα. Και στα λεφτά που διέθεσα, πείτε μου ποιο θα υπερτερούσε σε ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό (αφηνω έξω επιδόσεις, διότι γνωρίζω ότι δε θα τις έχω).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • limited_one
                                        limited_one moderator last edited by

                                        Καλοτάξιδο να ειναι!

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grimm23 last edited by

                                          Καλορίζικο και καλούς δρόμους, σου εύχομαι.

                                          Δεν γνωρίζω τι έκδοση και κινητήρα πήρες, αλλά ρίξε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο για την απορία σου, γιατί για εμένα αυτό είναι καλύτερο αμάξι απο το Tiguan.

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
                                            Παράλαβα σήμερα το αμάξι. Διαδρομή Αγία Παρασκευή-Πεντέλη είναι 7 χλμ, με κίνηση μέσα, οπότε οι εντυπώσεις μου επί του παρόντος είναι πρώιμες και ανώφελες.
                                            Θα σας πω το εξής. Έχω παραλάβει αμάξι 4 φορές. Είναι η πρώτη φορά που είχα 1,5 ώρα επεξήγηση του αυτοκινήτου και των δυνατοτήτων του από τον πωλητή, και ανάγκη να διαβάσω το manual πριν ξεκινήσω οδήγηση. Προφανώς με την έλευση της κεντρικής οθόνης, αλλάξανε τα πράγματα και ίσως να συμβαίνει έτσι και σε άλλα μοντέλα. Ωστόσο πέραν του χρόνου, οι δυνατότητες του αυτοκινήτου σε κάθε επίπεδο και ειδικά σε επίπεδο ασφάλειας (μισή ώρα μου εξηγούσαν πράγματα που προλαβαίνει το αμάξι. Πιο πολύ εντύπωση μου έκανε το απότομο στιγμιαίο φρενάρισμα όταν 'διαβάσει' ότι σε έχει πάρει ο ύπνος) δεν έχουν αντίπαλο κατά την προσωπική μου άποψη. Δε γνωρίζω τί γίνεται με τα 2λιτρα διότι κυμάνθηκα στις 28,000 και όχι στις 30 φεύγα. Και στα λεφτά που διέθεσα, πείτε μου ποιο θα υπερτερούσε σε ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό (αφηνω έξω επιδόσεις, διότι γνωρίζω ότι δε θα τις έχω).

                                            Καλοριζικο και καλοταξιδο. Τα ιδια και σε μενα. Μισω ωρα μου εξηγουσαν για τις λειτουργιες της οθονης που κανει τα παντα ενω και το αμαξι οπως λες δε παιζεται στα λεφτα αυτα με ολα αυτα που δινει(ποιοτητα,εξοπλισμο,χωρους,ανεσεις...).
                                            Κανενα δεν υπερτερει μην αναρωτιεσαι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 40 / 226
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr