Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 360
    • 361
    • 62 / 361
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    140
    7216
    265802
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      luckies last edited by

      Νομίζω ότι αυτή ειναι η πιο οικονομική σε glossy grey. Εξ ου και η επιλογή.

      Άσε που τα επιπλέον 320 lit ελπίζω ότι όλοι στην οικογένεια θα συμφωνήσουν ότι είναι αρκετά..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lemouz75 last edited by

        Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
        Αγαπητέ lemouz75 πέρυσι τον χειμώνα ρώτησα στην αντιπροσωπία πόσο κάνει το σετ των μπροστινών υαλοκαθαριστήρων. Η τιμή πολύ υψηλή, δεν την θυμάμαι ακριβώς, αλλά ήταν σίγουρα πάνω από τα 50 € ίσως και τα 60. Προτίμησα να βάλω της WURTH, του νέου τύπου, στο ίδιο μέγεθος, με τιμή 23 € τα δύο τεμάχια. Η αλήθεια είναι ότι δεν με κάλυψαν, σε μεγάλη ταχύτητα τρέμανε και με βροχή μετά τα 120 δεν καθάριζαν καλά. Μου φάνηκαν πολύ εύπλαστοι και τελικά τους άλλαξα κάποια στιγμή με τους γνήσιους, που ευτυχώς τους είχα κρατήσει. Φέτος θα τους αλλάξω με τους γνήσιους. Αγαπητέ luckies εδώ και αρκετούς μήνες έχω τοποθετήσει τις μπάρες aero της thule, από τις ακριβότερες στην αγορά, αλλά ίσως τις πιο ήσυχες. Δεν ήθελα να τις βγάζω και να τις ξαναβάζω, οπότε ήθελα κάτι που να μην με κουράζει. Επίσης κουμπώνεις πανεύκολα ότι θέλεις, από τα αντίστοιχα, δυστυχώς πανάκριβα, αξεσουάρ της thule.
        https://postimg.org/image/muvwjino7/
        https://postimg.org/image/cjlnnhdfd/
        https://postimg.org/image/99llosnbp/
        https://postimg.org/image/cy150kjel/

        Εκτωρα τον Μαρτη που ρωτησα την αντ/πεια μου 35€ αλλα δεν ειναι οι ιδιοι με αυτους που φοραει σπλα τους δινει η Suzuki.Πολυ καλη επιλογη οι μπαρες αψογες....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Από κοντά που το είδα σήμερα στην έκθεση του Σφακιανακη στην Κηφισίας μου φάνηκε συνολικά αναβάθμιση σε σχέση με το προηγούμενο. Και αισθητικά και ποιοτικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            μιλάς για το facelift Στέφανε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 last edited by

              Ναι για το facelift. Σαν να είναι άλλο αυτοκίνητο. Πρώτη φορά το χάζεψα τόσο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Η νέα μάσκα ειδικά είναι όλα τα λεφτά!

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dolomites last edited by

                  Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                  Από κοντά που το είδα σήμερα στην έκθεση του Σφακιανακη στην Κηφισίας μου φάνηκε συνολικά αναβάθμιση σε σχέση με το προηγούμενο. Και αισθητικά και ποιοτικά.

                  Χτες στον αντιπρόσωπο που πήγα για αλλαγή φίλτρου ανακυκλοφορίας καυσαερίων ***
                  το επεξεργάστηκα και εγω΄.
                  Συμφωνώ μαζί σου. Ακόμα και μέσα τα υλικά μου φάνηκαν ποιοτικότερα.
                  Βέβαια ανέβηκε και η τιμή και ξεχνάμε φυσικά 4κινητο με 22χιλ.

                  Μια πληροφορία για όποιον ψάχνει 4χ4.
                  Θα φέρει 2-3 κομμάτια το 1ο μοντέλο glx+ κάπου στα 23.000ευρά!
                  Δεν εχω τα 500ευρώ αλλιώς θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια

                  ***Άλλη λεπτομέρεια για το EPG
                  Παλιά έβαζα πετρέλαιο v-power στην shell μπροστά στο Πρακτικερ.
                  Κάτι δεν μου πήγαινε καλά και άρχισα να βάζω στην AVIN στο cosmos χωρίς πρόβλημα.
                  Έτυχε να βάλω 2 απανωτές φορές στην shell και άναψε λαμπάκι.
                  Στο καπάκι έβαλα AVIN και μετά από λίγο έσβησε! και ξαναάναψε όταν ήταν στο τελείωμα.
                  Ο αντιπρόσωπος με κάλυψε πάντως και το άλλαξε μέσα στην εγγύηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lemouz75 last edited by

                    Για τα καυσιμα ολα ειναι θεμα πρατηριου και οχι μαρκας...Εγω πριν την αλλαγη φιλτρου εβαζα avin σε πρατηριο δυτικα και το φιλτρο βγηκε χαλια...Τωρα για το facelift δεν νομιζω να εχουν βαλει καλυτερα υλικα γιατι η τιμη θα πηγαινε ανω τον 30000.Και το δικο μου οταν το πηρα ειχε τελικη τιμη 29000 dolomites αλλα με τις εκπτωσεις συν το παλιο πηγε 23000.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran17 last edited by

                      Ο χρήστης dolomites έγραψε:

                      ***Άλλη λεπτομέρεια για το EPG
                      Παλιά έβαζα πετρέλαιο v-power στην shell μπροστά στο Πρακτικερ.
                      Κάτι δεν μου πήγαινε καλά και άρχισα να βάζω στην AVIN στο cosmos χωρίς πρόβλημα.
                      Έτυχε να βάλω 2 απανωτές φορές στην shell και άναψε λαμπάκι.
                      Στο καπάκι έβαλα AVIN και μετά από λίγο έσβησε! και ξαναάναψε όταν ήταν στο τελείωμα.
                      Ο αντιπρόσωπος με κάλυψε πάντως και το άλλαξε μέσα στην εγγύηση.

                      Καπου σε εχασα στο παραπανω κομματι..
                      Τι ακριβως εννοεις οτι εχει θεμα δηλαδη? Το πετρελαιο της Shell δηλαδη ηταν μουφα?

                      edit: και τι ακριβως ειναι αυτο το EPG? Καποιο εξαρτημα φανταζομαι που εχει σχεση με το καυσιμο γενικα?
                      Και για ποιο λογο να αλλαχτει δηλαδη? Ειχε προβλημα? Αφου οταν πηγαινες στα AVIN καυσιμα ολα ηταν μια χαρα..
                      Πρατηριο εχω την εντυπωση οτι επρεπε να αλλαξεις....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dolomites last edited by

                        Ο χρήστης petran17 έγραψε:

                        ***Άλλη λεπτομέρεια για το EPG
                        Παλιά έβαζα πετρέλαιο v-power στην shell μπροστά στο Πρακτικερ.
                        Κάτι δεν μου πήγαινε καλά και άρχισα να βάζω στην AVIN στο cosmos χωρίς πρόβλημα.
                        Έτυχε να βάλω 2 απανωτές φορές στην shell και άναψε λαμπάκι.
                        Στο καπάκι έβαλα AVIN και μετά από λίγο έσβησε! και ξαναάναψε όταν ήταν στο τελείωμα.
                        Ο αντιπρόσωπος με κάλυψε πάντως και το άλλαξε μέσα στην εγγύηση.

                        Καπου σε εχασα στο παραπανω κομματι..
                        Τι ακριβως εννοεις οτι εχει θεμα δηλαδη? Το πετρελαιο της Shell δηλαδη ηταν μουφα?

                        edit: και τι ακριβως ειναι αυτο το EPG? Καποιο εξαρτημα φανταζομαι που εχει σχεση με το καυσιμο γενικα?
                        Και για ποιο λογο να αλλαχτει δηλαδη? Ειχε προβλημα? Αφου οταν πηγαινες στα AVIN καυσιμα ολα ηταν μια χαρα..
                        Πρατηριο εχω την εντυπωση οτι επρεπε να αλλαξεις....

                        sorry οχι epg
                        αλλαγή EGR γράφει στα χαρτιά
                        Βαλβίδα ανακύκλωσης καυσίμου Αν σε ενδιαφέρει διάβασε εδω
                        http://www.powermag.gr/el/blueprinting-184-egr--ο-κρυφος-μπελας.html
                        Μου άναψε λαμπάκι βλάβης και ήταν αυτη η βαλβίδα.
                        Μου είπαν ότι ο λόγος είναι ''κακό'' καύσιμο.

                        Δεν ξέρω αν ήταν μούφα
                        αλλά θα δοκιμάσω να πηγαίνω σε άλλο πρατήριο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ektoras
                          ektoras last edited by

                          Μία πρώτη δοκιμή:
                          http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip

                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lleonidas moderator last edited by

                            Ενδιαφέρουσα δοκιμή... αν ισχύουν οι αριθμοί και τα υπόλοιπα σχόλια, αποτελεί μία καλή επιλογή για κάποιον που ψάχνει ψηλό βενζινοκίνητο κοντά στα 20+.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση (από την αντιπροσωπεία) είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει αυτόματο SX4 S-cross για Test Drive. Κατά τα άλλα με τον εξοπλισμό που έχει σε συνδυασμό με το μέγεθος και τον κινητήρα του είναι το πιο Value for Money SUV πιστεύω.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                                Ενδιαφέρουσα δοκιμή... αν ισχύουν οι αριθμοί και τα υπόλοιπα σχόλια, αποτελεί μία καλή επιλογή για κάποιον που ψάχνει ψηλό βενζινοκίνητο κοντά στα 20+.

                                Τα νούμερα επιδόσεων είναι πραγματικά...
                                Κάπου εκεί έχουν μετρήσει όλα τα ξένα περιοδικά και το 1.4 vitara...
                                Δες τις μετρήσεις του powermag http://www.powermag.gr/el/suzuki-vitara-1.4ditc-140ps .html
                                Υπάρχει και ένα τρικ: Η 1η, στα allgrip τουλάχιστον, έχει κόφτη στις μόλις 5.5k, ενώ όλες οι άλλες στις 6.5k. Αν το ξέρεις και κάνεις ανάλογα τις αλλαγές εκπλήσεις πολύ ισχυρούς....
                                Απορώ με αργά τα εργοστασιακά νούμερα που δίνει η suzuki...
                                Η προσλαμβάνουσα που έχω οδηγώντας, είναι ότι 'αρπάζει' αμέσως, αρκεί να είσαι πάνω από 2k σε auto ή 1.5k σε sport. Το sport πραγματικά μεταμορφώνει τον κινητήρα. Κρίμα που δεν μπορεί να μπει σαν default επιλογή και πρέπει να πατάς το κουμπί...
                                Πλην 1ης, ανεβάζει χωρίς το σχετικό 'ψώφισμα' των tsiειδών ψηλά, μέχρι κόφτη... Ακόμη και με 6η δεν χρειάζεσαι κατεβάσματα για προσπεράσεις...
                                Το ψέμα στα νούμερα βρίσκεται στην πραγματική κατανάλωση...
                                Ενώ στην πόλη και οδηγώντας σβέλτα φέρνεις εύκολα 6.5lt/100, στην ΕΟ και σε ταχύτητες 'καλές' (δεν μιλάμε για 120-130 που είναι επίσης στα 6.5 ή και παρακάτω...) βλέπεις 9άρια. Φυσικά με vitara και άθλιο cd στα 0.33. Το χαμηλότερο sx4 υποθέτω θα τα καταφέρνει καλύτερα...

                                Υ.Γ.
                                Στο θέμα της πλοήγησης να σημειώσω κάτι...
                                Το multimedia είναι το ίδιο σε κάθε περίπτωση και το εάν θα έχεις ή όχι πλοήγηση εξαρτάται μόνο από το εάν θα του βάλεις την ειδική καρτούλα μνήμης ή όχι... Στο vitara τουλάχιστον ,την χρέωναν - χρεώνουν κάπου 300 ευρώ. Υπάρχει όμως, η γνήσια πάντα, στο ebay σε αφθονία με 70....

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fsword last edited by

                                  Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                                  Υπάρχει και ένα τρικ: Η 1η, στα allgrip τουλάχιστον, έχει κόφτη στις μόλις 5.5k, ενώ όλες οι άλλες στις 6.5k.

                                  Γιατί αυτό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ektoras
                                    ektoras last edited by

                                    Suzuki SX4 S-Cross 1.4 AllGrip: Αξιόπιστο και σκληροτράχηλο εκτός δρόμου
                                    http://www.zougla.gr/automoto/tests/suz ... tos-dromou

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mmvog last edited by

                                      Οπότε σύμφωνα με το DRIVE το s-cross 2wd θα πρέπει να είναι πολύ πιο γρήγορο ,αφού είναι και 65 κιλά ελαφρύτερο από το allgrip.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lemouz75 last edited by

                                        Με βαση τα νουμερα της suzuki η καταναλωση καυσιμου ειναι περιπου ιδια αλλα και οι επιδοσεις ειναι ιδιες αρα μπορουμε να παμε σε διασταση ελαστικων 215/55/17 .Αν κανω καποιο λαθος ας με διορθωσει καποιος.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          steve1978gr last edited by

                                          Καλησπέρα. Ψάχνω να αγοράσω crossover βενζινοκίνητο. Είμουν μεταξύ ateca 1.4 cod, renault kadjar 1.2 tce και scross 1.4. Το πρώτο το απορρίπτω λόγω κόστους (26500 περίπου). Το suzuki το είδα από κοντά. Ωραίο αλλά το ταμπλό (φινίρισμα) χάλια. Ειδικά το σημείο που είναι στο κέντρο (αυτό με τις πολλές τρύπες) ήταν σαν τσαλακομένο. Επίσης εκεί που πήγαινα για το allgrip με μεταλλικό πάει +2000! Οπότε επειδή η γυναίκα θέλει μεταλλικό και όχι άσπρο (κλαψ) μονόδρομος το fwd που θα βγεί 20680 με το μεταλλικό (η έκδοση που με ενδιαφέρει είναι η gl+). Θα τσεκάρω και το kadjar αλλά λόγω μικρού εξοπλισμού και μικρού κινητήρα δεν το βλέπω. Είχα ψηθεί άγρια για την τετρακίνηση ασχέτως αν δεν την χρησιμοποιήσω. Μήπως συμφέρει μόνο fwd λόγω μικρότερης κατανάλωσης-βάρους-συντήρησης? Υπόψην ότι το θέλω για μετακίνηση Μέγαρα-Αθήνα και για ταξήδια στην Μακεδονία (Βέροια).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_emperor last edited by

                                            μικρό κινητήρα το kadjar με 130 άλογα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 62 / 361
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr