-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά είστε σοβαροί? Δεν ντρέπεστε μεγάλοι άνθρωποι, οικογενειάρχες, να έχετε τέτοια ανασφάλεια για το αμάξι σας που να ζητάτε επίμονα και δημόσια να κανονίσουμε κόντρες?Εγώ ξέρω πολύ καλά τι κάνει το αμάξι μου. 9 χρόνια το έχω. Δεν έχω καμία ανάγκη να αυτοεπιβεβαιωθώ και ούτε φυσικά σκοπεύω να κλείνω online κόντρες.
Εγώ πάντως στην θέση σου θα πήγαινα για ένα φιλικό ανοιγματάκι σε ευθεία. Τίποτα το επικίνδυνο, απλά για να σταματήσει η παράνοια εδώ μέσα.
Νομίζω όμως ότι έχεις καταθέσει πινακίδες; Ας φέρει ο Μπούσσο την δικία του τότε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά είστε σοβαροί? Δεν ντρέπεστε μεγάλοι άνθρωποι, οικογενειάρχες, να έχετε τέτοια ανασφάλεια για το αμάξι σας που να ζητάτε επίμονα και δημόσια να κανονίσουμε κόντρες?Εγώ ξέρω πολύ καλά τι κάνει το αμάξι μου. 9 χρόνια το έχω. Δεν έχω καμία ανάγκη να αυτοεπιβεβαιωθώ και ούτε φυσικά σκοπεύω να κλείνω online κόντρες.
+πολλά
Φίλοι mazdάκηδες, γιατί τόση ανασφάλεια; Γιατί πρέπει σώνει και καλά να βγάλετε το αυτοκινητό σας καλύτερο του ανταγωνισμού; Όταν είδατε πως η ιστορία με τον κινητήρα ήταν epic fail, το γυρίσατε στο θέμα της αξιοπιστίας. Φαντάζομαι πως η Toyota που έβγαλε τον 1.8 με τους 147 ίππους πούλησε την αξιοπιστία της.
Ρίξτε και μια ματιά στους πίνακες αξιοπιστίας αναγνωρισμένων φορέων. Είναι η Maxda αξιόπιστη; Ναι. Είναι 4 φορές πιο αξιόπιστη από τις ευρωπαϊκές; Not. Τα ευρωπαϊκά χαλάνε συνέχεια; Not. Τα ευρωπαϊκά είναι αναξιόπιστα; Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε.
@Realzeus
Και το Megane μου είχε βγάλει 209000km σε 15 χρόνια με τον ίδιο συμπλέκτη. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.Καλα αυτοι εκει πανω ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους και δεν βαζουν και κετσαπ
Οι τιμες παντως στα original (akebono) εκει παιζουν.
Ο Κρίκος (και ο κάθε Κρίκος) καλά να πάθει που έκλεισε με τέτοιες τιμές. Τα γνήσια μπροστινά τακάκια στο 6άρι κοστίζουν 90 ευρώ περασμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τα δε after market (πχ ferodo ή mintex) κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ. Λίγο ψάξιμο χρειάζεται μόνο
τώρα το πάτε στο ψαξιμο ?? γιατι πριν μερικές σελίδες φίλος έλεγε οτι **έχει φθηνά και αξιόπιστα συνεργεία... **:roll:
και για να μην πολυλογούμε και λέμε αερολογίες... κανείς δεν είπε οτι τα μαζντα δεν είναι αξιοπιστα (ίσα ίσα είναι από τους πλεον αξιόπιστους κατασκευαστές ) κανείς δεν είπε οτι δεν έχει το νου χαου σε αυτοκινητα καθημερινά και επιδόσεων ... το πολύ απλό που είπαμε είναι οτι το 1800αρη μοτερ του 6αριου με τα 120αλογα είναι ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ για την σημερινή εποχή... είτε το δεις σαν νούμερο ξερό είτε το δεις σαν σύνολο...
πσ... οι περισσότεροι που γράφουν εδω μέσα είναι φίλοι των μάζντα (μεταξύ αυτών καιε εγώ ) το πρόβλημα δεν το έχω με την εταιρία , αλλά με την ελληνική στενομυαλία και την ανάγκη επιβεβαίωσης της επιλογής της...
Οχι ρε συ, απλως μου εκανε εντυπωση γιατι οι τιμες στα αναλωσιμα ανταλλακτικα ειναι λογικες (πλεον ), οπως φανηκε τελικα.
-
Ο χρήστης fotis7 έγραψε:
φιε στεφαν επειδη το χουμε ξεχειλωσει και γι αυτο σταματησα να γραφω,θα θελες να ανοιξουμε με το φοβερο σου 147 των 120 αλογων,και να εχει και καμια αλφα 1.8 με 140 αλογα,bmw 1.8 με τα 145 ονομαστικα αλογα που ειπες,φερε το να δουμε διαφορες με τα ταπεινα 120 αλογα του 6 ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟς?γιατι δεν μ αρεσουν τα λογια,και επειδη εισαι τοσο σιγουρος οτι εχει τοσο πιο δυνατο μοτερ περιμενω απαντηση κα μετα κανονιζουμε μεσω πμA μ΄αρέσουν αυτά
Να φέρω και το δικό μου ? Ενα ψοφίμι Lancer δίλιτρο ? -
πες μου ότι είναι και αυτόματο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως στην θέση σου θα πήγαινα για ένα φιλικό ανοιγματάκι σε ευθεία. Τίποτα το επικίνδυνο, απλά για να σταματήσει η παράνοια εδώ μέσα.
Νομίζω όμως ότι έχεις καταθέσει πινακίδες; Ας φέρει ο Μπούσσο την δικία του τότε.
Μωρέ βρίσκουμε 147, δεν είναι εκεί το θέμα. 'Εχω τη fl του κολλητού και άλλη μία Ti πολύ καλού φίλου.
Αλλά ντάξει αυτά είναι αστεία πράματα. Ούτε κάτοχοι Punto GT τέτοιες καταστάσεις. Δηλαδή αν μία στο εκατομμύριο κανονιζόταν κάτι τέτοιο και την έτρωγε τη χαλβαδόπιτα το 6αρι απορώ τι θα έκαναν μετά οι κάτοχοι. Θα το πέταγαν στη θάλασσα? Χαρακίρι? Άγιο Όρος?
-
να ειχα ακομη το grande punto μου
-
Να φέρω το IQ 1.3 της μαμάς;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να φέρω το IQ 1.3 της μαμάς;Ειναι ελαφρυ....εμενα με το Clio και δεν με παιζουν..
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Και να'μαστε
Fiat Punto Sporting 1.4
Λάδια
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Θερμοστάτης
Ιμάντας χρονισμού
Ρουλεμάν χρονισμού
Ιμάντας δυναμό
ΜπουζίΕργατικά 110€
Ανταλλακτικά 150€
Σύνολο 260€Λιγότερα από όσα θέλει η mazda για να μου αλλάξει τακάκια στο μχ-5
Αφήσαμε την αξιοπιστία γιατί δεν μας παίρνει και πιάσαμε τα service.
Service στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου mazda demio μιας και μιλας για punto, στης 23-10-10 που το είχα ποστάρει στην ενότητα για τα service.
**Σήμερα έκανα το service στο Mazda Demio 170.000 χλμ.
Αλλαγή λαδιών
- φίλτρου λαδιού
- φίλτρο αέρα
- φίλτρο βενζίνης
- τακάκια
- υγρά φρένων
- λαμπτήρα εμπρόσθιου φανού
ρύθμιση βαλβίδων
κάρτα καυσαερίων
λύσιμο και καθαρισμός στα ταμπούρα φρένων
σύσφιξης αμαξώματος
διαγνωστικός έλεγχος
Το service έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mazda και κόστισε 260 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
**Όποτε τα service μην τα θεωρείς ακριβά, τα ανταλλακτικά φανοποιειας όντως είναι ακριβά.
H σύσφιξη αμαξώματος, τι άκριβώς είναι; γίνεται και ανόρθωση σε επιλεγμένα σημεία;
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Ρίξτε και μια ματιά στους πίνακες αξιοπιστίας αναγνωρισμένων φορέων. Είναι η Maxda αξιόπιστη; Ναι. Είναι 4 φορές πιο αξιόπιστη από τις ευρωπαϊκές; Not. Τα ευρωπαϊκά χαλάνε συνέχεια; Not. Τα ευρωπαϊκά είναι αναξιόπιστα; Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε.Τα ευρωπαικα δεν ειπαμε οτι χαλανε συνεχεια,ειπαμε οτι χαλανε 2 και 3 και 4 φορες πιο συχνα απο τα Ιαπωνικα,και μην αρχισετε τα ειχε ο θειος μου ενα VW εχει η θεια μου ενα bmw η το δικο μου εβγαλε τοσα,ειναι απλο,υπαρχουν ευρενες απο φορεις,ευρωπαικους κιολας που το δειχνουν περιτρανα αυτο....
βλεπε ADAC κτλ κτλ....
Οσον αφορα αν εχει το ιδιο κυβωτιο και μηχανικα μερη ο 2.5 με τον 1.8,ας σου διδαξω λιγο ακομα για την Mazda,
και οι δυο κινητηρες ανηκουν στην MZR σειρα της Mazda και πιο ειδικα στην κατηγορια L,αυτοι οι κινητηρες λοιπον ειναι ολοιδιοι ακριβως,τα μονα που αλλαζουν ειναι τα κυβικα οι κεφαλες και οι κλιμακωσεις του κυβωτιου,ολα ειναι ιδια,απο τα ιδια υλικα,με την ιδια τεχνολογια με τα ιδια επιπεδα αντοχης με με με με....το μονο που αλλαζει μπορει να ειναι το μεγεθος και το σχημα για να ταιριαξουν στο καθε μοτερ....
μονο ο καινουριος 2.0 DISI αλλαζει ελαχιστα ομως και αυτος και κυριως στα εσωτερικα του παρα ολα τα παραπανω.... -
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
Τα ευρωπαικα δεν ειπαμε οτι χαλανε συνεχεια,ειπαμε οτι χαλανε 2 και 3 και 4 φορες πιο συχνα απο τα Ιαπωνικα,και μην αρχισετε τα ειχε ο θειος μου ενα VW εχει η θεια μου ενα bmw η το δικο μου εβγαλε τοσα,ειναι απλο,υπαρχουν ευρενες απο φορεις,ευρωπαικους κιολας που το δειχνουν περιτρανα αυτο....
βλεπε ADAC κτλ κτλ....To TUV μας κανει? Το ποστ μου απο την προηγουμενη σελιδα, που μαλλον δεν ειδες...
Ενδιαφερουσες οι τελευταιες σελιδες...Ας δουμε και μερικα νουμερα...
Στα 4-5 χρονια χρησης, 57ο το 6αρι στη λιστα μαζι με το Beetle..απο πανω εχουμε απο Mondeo/Octavia/Α4/3αρα μεχρι Golf/Focus...http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-4-5/299
Ενταξει δεν ειναι και πανακεια η λιστα, αλλα μην ειμαστε και τοσο υπεροπτες...ετσι?
-
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
Οσον αφορα αν εχει το ιδιο κυβωτιο και μηχανικα μερη ο 2.5 με τον 1.8,ας σου διδαξω λιγο ακομα για την Mazda,
και οι δυο κινητηρες ανηκουν στην MZR σειρα της Mazda και πιο ειδικα στην κατηγορια L,αυτοι οι κινητηρες λοιπον ειναι ολοιδιοι ακριβως,τα μονα που αλλαζουν ειναι τα κυβικα οι κεφαλες και οι κλιμακωσεις του κυβωτιου,ολα ειναι ιδια,απο τα ιδια υλικα,με την ιδια τεχνολογια με τα ιδια επιπεδα αντοχης με με με με....το μονο που αλλαζει μπορει να ειναι το μεγεθος και το σχημα για να ταιριαξουν στο καθε μοτερ....
μονο ο καινουριος 2.0 DISI αλλαζει ελαχιστα ομως και αυτος και κυριως στα εσωτερικα του παρα ολα τα παραπανω....Ορίστε και λίγη εμπεριστατωμένη μηχανολογία για να μαθαίνετε και 5 πράγματα. Απαίδευτοι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:yikes:Ω τι έκπληξη, θέλεις να πεις ότι το MPS έχει διαφορετικό κιβώτιο, συμπλέκτη, ημιαξόνια κλπ από το απλό 1400αρι;
Σε αντιδιαστολή, στο παράδειγμα που αναφέρεις το αυτοκίνητο με τα 200 άλογα έχει τον ίδιο συμπλέκτη με αυτό με τα 100-->το πρώτο τον ζορίζει περισσότερο από το δεύτερο. Ισχύει. Not.
πιο ενισχυμενα ημιαξονια και διαφορετικο κιβωτιο και συμπλεκτη!
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
:yikes:
Ω τι έκπληξη, θέλεις να πεις ότι το MPS έχει διαφορετικό κιβώτιο, συμπλέκτη, ημιαξόνια κλπ από το απλό 1400αρι;
Σε αντιδιαστολή, στο παράδειγμα που αναφέρεις το αυτοκίνητο με τα 200 άλογα έχει τον ίδιο συμπλέκτη με αυτό με τα 100-->το πρώτο τον ζορίζει περισσότερο από το δεύτερο. Ισχύει. Not.
πιο ενισχυμενα ημιαξονια και διαφορετικο κιβωτιο και συμπλεκτη!
δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά το ποστ του ντιρντίνου είχε αυτό τον σκοπό ... να πει οτι έχει άλλα εξαρτ'ηματα το μπς σε σχέση με το απλό όπως ΑΚΡΙΒΩΣ και και ο ανταγωνισμός...
-
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
Ρίξτε και μια ματιά στους πίνακες αξιοπιστίας αναγνωρισμένων φορέων. Είναι η Maxda αξιόπιστη; Ναι. Είναι 4 φορές πιο αξιόπιστη από τις ευρωπαϊκές; Not. Τα ευρωπαϊκά χαλάνε συνέχεια; Not. Τα ευρωπαϊκά είναι αναξιόπιστα; Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε.
Τα ευρωπαικα δεν ειπαμε οτι χαλανε συνεχεια,ειπαμε οτι χαλανε 2 και 3 και 4 φορες πιο συχνα απο τα Ιαπωνικα,και μην αρχισετε τα ειχε ο θειος μου ενα VW εχει η θεια μου ενα bmw η το δικο μου εβγαλε τοσα,ειναι απλο,υπαρχουν ευρενες απο φορεις,ευρωπαικους κιολας που το δειχνουν περιτρανα αυτο....
βλεπε ADAC κτλ κτλ....
Οσον αφορα αν εχει το ιδιο κυβωτιο και μηχανικα μερη ο 2.5 με τον 1.8,ας σου διδαξω λιγο ακομα για την Mazda,
και οι δυο κινητηρες ανηκουν στην MZR σειρα της Mazda και πιο ειδικα στην κατηγορια L,αυτοι οι κινητηρες λοιπον ειναι ολοιδιοι ακριβως,τα μονα που αλλαζουν ειναι τα κυβικα οι κεφαλες και οι κλιμακωσεις του κυβωτιου,ολα ειναι ιδια,απο τα ιδια υλικα,με την ιδια τεχνολογια με τα ιδια επιπεδα αντοχης με με με με....το μονο που αλλαζει μπορει να ειναι το μεγεθος και το σχημα για να ταιριαξουν στο καθε μοτερ....
μονο ο καινουριος 2.0 DISI αλλαζει ελαχιστα ομως και αυτος και κυριως στα εσωτερικα του παρα ολα τα παραπανω....βλέπω πολύ επιλεκτικές απαντήσεις...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τα ευρωπαικα δεν ειπαμε οτι χαλανε συνεχεια,ειπαμε οτι χαλανε 2 και 3 και 4 φορες πιο συχνα απο τα Ιαπωνικα,και μην αρχισετε τα ειχε ο θειος μου ενα VW εχει η θεια μου ενα bmw η το δικο μου εβγαλε τοσα,ειναι απλο,υπαρχουν ευρενες απο φορεις,ευρωπαικους κιολας που το δειχνουν περιτρανα αυτο....
βλεπε ADAC κτλ κτλ....To TUV μας κανει? Το ποστ μου απο την προηγουμενη σελιδα, που μαλλον δεν ειδες...
Ενδιαφερουσες οι τελευταιες σελιδες...Ας δουμε και μερικα νουμερα...
Στα 4-5 χρονια χρησης, 57ο το 6αρι στη λιστα μαζι με το Beetle..απο πανω εχουμε απο Mondeo/Octavia/Α4/3αρα μεχρι Golf/Focus...http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-4-5/299
Ενταξει δεν ειναι και πανακεια η λιστα, αλλα μην ειμαστε και τοσο υπεροπτες...ετσι?
To Mazda 2 είναι 6ο στη λίστα.
Μάθετε μπαλίτσα. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ο Κρίκος (και ο κάθε Κρίκος) καλά να πάθει που έκλεισε με τέτοιες τιμές. Τα γνήσια μπροστινά τακάκια στο 6άρι κοστίζουν 90 ευρώ περασμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τα δε after market (πχ ferodo ή mintex) κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ. Λίγο ψάξιμο χρειάζεται μόνο
τώρα το πάτε στο ψαξιμο ?? γιατι πριν μερικές σελίδες φίλος έλεγε οτι έχει φθηνά και αξιόπιστα συνεργεία...
και για να μην πολυλογούμε και λέμε αερολογίες... κανείς δεν είπε οτι τα μαζντα δεν είναι αξιοπιστα (ίσα ίσα είναι από τους πλεον αξιόπιστους κατασκευαστές ) κανείς δεν είπε οτι δεν έχει το νου χαου σε αυτοκινητα καθημερινά και επιδόσεων ... το πολύ απλό που είπαμε είναι οτι το 1800αρη μοτερ του 6αριου με τα 120αλογα είναι ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ για την σημερινή εποχή... είτε το δεις σαν νούμερο ξερό είτε το δεις σαν σύνολο...
Μπορείς να μου εξηγήσεις τί σχέση έχει τώρα αυτό που λές με αυτό που είπα εγώ ;
Ολο τα ίδια και τα ίδια λέτε, αυτό το thread έχει γεμίσει 50 σελίδες μέσα σε 7 μέρες (!), ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του. Αν ο σκοπός σας είναι να κάνετε π@@τάνα και αυτό το thread και να μείνετε μόνοι σας να σχολιάζετε τότε είστε κοντά στο να το καταφέρετε, συνεχίστε έτσι
κυρίες και κύριοι αυτό το άτομο έχει δικαίωμα ΨΗΦΟΥ...
Κουκουρούκου
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Ολο τα ίδια και τα ίδια λέτε, αυτό το thread έχει γεμίσει 50 σελίδες μέσα σε 7 μέρες (!), ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του. Αν ο σκοπός σας είναι να κάνετε π@@τάνα και αυτό το thread και να μείνετε μόνοι σας να σχολιάζετε τότε είστε κοντά στο να το καταφέρετε, συνεχίστε έτσι
Ομοίως αν σκοπός σας είναι να ευλογείτε τα γένια σας, χωρίς να δέχεστε το αναπόφευκτο δούλεμα στις υπερβολές, μπορείτε κάλιστα να τα λέτε στο www.mazda6club.gr ή όποιο αντίστοιχο υπάρχει.
Και θα χαίρεστε μεταξύ σας ότι έχετε το καλύτερο αμάξι, τον γιαπωνέζο πολεμιστή, το διαμάντι μοτέρ κλπ κλπ
Κάθε φορά που θα προσπερνάτε ένα ανταγωνιστικό αμάξι, θα νομίζετε ότι κάνατε κόντρα. Θα πιάνετε 240χλμ/ώρα κλπ κλπΔυστηχώς τα φόρουμ που προσανατολίζονται σε συγκεκριμένα μοντέλα, είναι τα περισσότερα γτπ. Εκτός κάποιων τεχνικών πληροφοριών στον νέο κάτοχο, group buy, κανένα track-day, τα άλλα θέματα προκαλούν γέλιο. Υπάρχουν φυσικά κάποιες εξαιρέσεις που οι διαχειριστές τους είναι πιο open-minded και είναι πραγματικά άξια.
Οι λίγο πιο παλιοί θα θυμούνται στον stamκάτι που είχε αγοράσει ένα insignia, και γινόταν η ψοφοφορία για το καλύτερο μεσαίο. Μπήκε στο κλαμπ τους, και τους είπε να ψηφίσουν όλοι στο φόρουμ μας. Το τραγικότερο είναι, ότι πολλοί τον ακολούθησαν
-
οκ με πεισατε για τι κηδειοαμαξο που εχω και δεν παει βημα,καταναλωνει πολυ,ειναι θορυβωδες,κοπαναει,εχει πανακριβη συντηρηση μια φορα το χρονο,δεν υπαρχουν ανταλλακτικα και και και..................................................πηρα αποφαση να το πουλησω
σε καμια 10αρια χρονακια
MAZDA 6