Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 60
    • Best 0
    • Groups 0

    gplatan

    @gplatan

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    60
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gplatan Unfollow Follow

    Latest posts made by gplatan

    • ΡΟΛΟΙ OOZOO STEEL

      Πωλείται το παρακάτω ρολόι OOZOO STEEL σε μαύρη ατσάλινη κάσα διαμέτρου 45 mm, κόκκινα ψηφία και μαύρο δερμάτινο λουράκι. Είναι ελάχιστα φορεμένο, στο κουτί του, χωρίς γρατσουνιές, σε άριστη κατάσταση. Τιμή 65 ευρώ με pm.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      G
      gplatan
    • RE: ΡΟΛΟΙ OOZOO STEEL

      Πωλείται το παρακάτω ρολόι OOZOO STEEL σε μαύρη ατσάλινη κάσα διαμέτρου 45 mm, κόκκινα ψηφία και μαύρο δερμάτινο λουράκι. Είναι ελάχιστα φορεμένο, στο κουτί του, χωρίς γρατσουνιές, σε άριστη κατάσταση. Τιμή 65 ευρώ με pm.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
      After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.

      Καλα αυτοι εκει πανω ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους και δεν βαζουν και κετσαπ

      Οι τιμες παντως στα original (akebono) εκει παιζουν.

      Ο Κρίκος (και ο κάθε Κρίκος) καλά να πάθει που έκλεισε με τέτοιες τιμές. Τα γνήσια μπροστινά τακάκια στο 6άρι κοστίζουν 90 ευρώ περασμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τα δε after market (πχ ferodo ή mintex) κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ. Λίγο ψάξιμο χρειάζεται μόνο

      τώρα το πάτε στο ψαξιμο ?? γιατι πριν μερικές σελίδες φίλος έλεγε οτι **έχει φθηνά και αξιόπιστα συνεργεία... **:roll:

      και για να μην πολυλογούμε και λέμε αερολογίες... κανείς δεν είπε οτι τα μαζντα δεν είναι αξιοπιστα (ίσα ίσα είναι από τους πλεον αξιόπιστους κατασκευαστές ) κανείς δεν είπε οτι δεν έχει το νου χαου σε αυτοκινητα καθημερινά και επιδόσεων ... το πολύ απλό που είπαμε είναι οτι το 1800αρη μοτερ του 6αριου με τα 120αλογα είναι ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ για την σημερινή εποχή... είτε το δεις σαν νούμερο ξερό είτε το δεις σαν σύνολο...

      πσ... οι περισσότεροι που γράφουν εδω μέσα είναι φίλοι των μάζντα (μεταξύ αυτών καιε εγώ ) το πρόβλημα δεν το έχω με την εταιρία , αλλά με την ελληνική στενομυαλία και την ανάγκη επιβεβαίωσης της επιλογής της...

      Οχι ρε συ, απλως μου εκανε εντυπωση γιατι οι τιμες στα αναλωσιμα ανταλλακτικα ειναι λογικες (πλεον ), οπως φανηκε τελικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
      After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.

      Καλα αυτοι εκει πανω ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους και δεν βαζουν και κετσαπ

      Οι τιμες παντως στα original (akebono) εκει παιζουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Και να'μαστε

      Fiat Punto Sporting 1.4
      Λάδια
      Φίλτρο λαδιού
      Φίλτρο αέρα
      Θερμοστάτης
      Ιμάντας χρονισμού
      Ρουλεμάν χρονισμού
      Ιμάντας δυναμό
      Μπουζί

      Εργατικά 110€
      Ανταλλακτικά 150€
      Σύνολο 260€

      Λιγότερα από όσα θέλει η mazda για να μου αλλάξει τακάκια στο μχ-5

      Ρε συ kyr που αλλαζεις τακακια στον μιχο σου και δινεις >260 ευρω ?...
      Στο 6αρι παντως τα original (μπροστινα) κανουν 85-90 ευρω (akebono ειναι με το λογοτυπο της mazda πανω) κι αν θες και τα φτηνα κανα 50αρι τα δινουν, ολα αυτα σε εξουσιοδοτημενο παντα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Το να σε αφησει στο δρομο στα καλα καθουμενα και να ερθει ο γερανος να σε μαζεψει δεν ειναι ουτε θεμα χρηστη ουτε θεμα εγχειριδιου.

      Το να ξενερωνεις με το αμαξι σου θελωντας να το πεταξεις ξημεροβραδιαζοντας στα εξουσιοδοτημενα ριχνοντας γ@μοσταυριδια στους 'ειδικους' που δεν εχουν λυση και σου αμολανε χιλιες δυο μπαρουφες για να σε ξεφορτωθούν, επίσης δεν ειναι θεμα χρηστη.

      Οι ιαπωνες για να βγαλουν κατι στην παραγωγη το δοκιμαζουν χρονια (πχ οι skyactive δοκιμαζονται 4 χρονια τωρα) γιατι το αποτελεσμα θελουν να ειναι σιγουρο οπως-και-δηποτε και τουλαχιστον μεχρι τωρα το αποτελεσμα τους δικαιωνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Δεν καταλαβαίνω προς τι ο διαχωρισμός μεταξύ ΜΚ1 και ΜΚ2. Αφού πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις έχουν. Ότι ίσχυε για το ΜΚ1, ισχύει και για το ΜΚ2 με τη διαφορά ότι το ΜΚ2 είναι εντελώς εκτός συναγωνισμού λόγω της τουρμπολαίλαπας. Το ΜΚ1 ήταν στο ΜΟ της κατηγορίας, το ΜΚ2 είναι στον πάτο.

      Το mk1 ειναι το πρωτο 6αρι του 2002. Το mk2 ειναι το facelift που κυκλοφορησε τελευταιο 3μηνο του 2005 εως το 2008 οπου και βγηκε το τρεχον mk3.
      Τοτε λοιπον το 2006 (επι εποχης mk2) ισχυαν ολα τα παραπανω γραφομενα δλδη 0-100 σε 10.8 εργοστασιακα που ανακοινωνε η mazda - 10.6 μετρημενα κλπ κλπ μην τα ξαναλεμε παλι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Στεφανε,δεν ειναι πολυ πιο γρηγορο,ειναι απλως πιο γρηγορο απο οτι σε προδιαθετουν στο ακουσμα οι ιπποι του!σε εκπλησσει ευχαριστα,πως να το πει κανεις?

      Δεν διαφωνώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως αυτό που λέει ο φίλος.

      οτι το 6αρι ηταν απ΄τα γρηγοροτερα ατμοσφαιρικα τοτε

      Σου απαντησα, ενω κι οι 2 μιλαγαμε για εκεινη την εποχη, εσυ γυρισες στο σημερα που το μοντελο εχει αλλαξει... τοτε το '06 υπηρχε το mk2 και γι'αυτο μιλαγαμε τοση ωρα, ποσο πιο κουκια να στο κανω βρε ανθρωπε ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Αφού δε διαφωνούμε, τι γράφουμε εδώ και τόσες σελίδες ;

      Μαζί το ξέρω ότι δεν διαφωνούμε. Εγώ προσωπικά (και αρκετοί άλλοι) διαφωνούμε με τους κατόχους που σώνει και καλά θέλουν να μας πείσουν ότι:

      1. το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από αυτό που δηλώνει η Mazda
      2. το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από ότι προβλέπουν τα 120 άλογά του

      Τι παει να πει με συμφερει, 10.8 εδινε η mazda, 10.6 μετρημενο, αλλαζει κατι ?

      Εγώ γιατί όπου έχω δει το Mazda το δίνουν πάνω από 11, ενώ και η εργοστασιακή τιμή είναι 11,7' αν δεν κάνω λάθος.

      Δεν το πιστεύω ότι κουβεντιάζω σε επίπεδο Burn out...θα φταίει ο πυρετός...

      Κοιτα, επειδη οντως εχεις μπερδευτει, μιλαμε σε αλλη βαση... τοτε υπηρχε η προηγουμενη γενια στην οποια ισχυουν τα παραπανω.

      Δεν εχεις ασχοληθει με το αμαξι και ειναι φανερο οτι ψαχνεις να βρεις κατι να πεις.

      Ασε να ξερουμε οι κατοχοι κατι περισσοτερο, το εχουμε ξεψαχνισει το θεμα 6αρι οσο δεν παει... Ουτε το επιπεδο burn-out μας αρεσει αλλα σου απαντησα εμπεριστατομενα γιατι δεν θες να καταλαβεις οτι το 6αρι ηταν απ΄τα γρηγοροτερα ατμοσφαιρικα τοτε, κατι που εσυ διαφωνουσες μερικα ποστ παραπανω. Αυτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Το mazda 6 κόστιζε όσο τα αντίστοιχα 1600ρια. Ήταν η entry level επιλογή στα 1.8, οπότε να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2-3 χιλιάδων € ακριβότερα δεν κάνεις κάτι.
      Ήταν φθηνότερο από την 156 1.6

      Άστο μην μπλέξουμε με τιμές και value for money. Εδώ με τις επιδόσεις και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, μην μπερδευτούμε κι άλλο. Μιλάω αποκλειστικά και μόνο για επιδόσεις και μάλιστα εργοστασιακά δηλωμένες.

      Απ΄τα παραπανω μονο το avensis ηταν 0,5' πιο γρηγορο στο 0-100 κι η 159 που ανεφερα κι εγω αλλα μονο η 1.9 γιατι η 1.8 παρα τα 140 οπελισια αλογα λογω βαρους ειχε γυρω στο 11,5.

      Το 6αρι τοτε ηταν μετρημενο στο 10.6'

      Συνεπως για ποια ανταγωνιστικα μιλαμε, για 1-2 απ΄τα 15 που εβγαιναν τοτε ?

      Όταν σε συμφέρει μετράς νούμερα περιοδικών και άλλοτε εργοστασιακά. Αποφάσισε τι από τα δύο μας ενδιαφέρει ώστε να μιλάμε σε ίδια βάση.

      Τι παει να πει με συμφερει, 10.8 εδινε η mazda, 10.6 μετρημενο, αλλαζει κατι ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gplatan
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr