Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA 6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA 6
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 71
    • 72
    • 36 / 72
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1437
    3138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Μηπως να ξεκολλησουμε απο αυτη την ατερμονη συζητηση; [mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Βασίλη κάτσε να το σφραγίσω :

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimdenin last edited by

          Τα θέμα αν και το έχω ξαναφράψει είναι ότι θα μπορούσε η εταιρία τους: 1,3 1.6 και 1.8 να τους είχε με 15-20 άλογα παραπάνω. Και δεν μιλάω για την τουρμπολαίλαπα των ευρωπαίων. Απλά μια προσπάθεια πχ να πλησίαζαν τα νούμερα των αντίστοιχων που έχει η Τογιότα: 1.33/95ΗΡ, 1.6/132ΗΡ και 1.8/147ΗΡ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nasos-abt last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            με ενα παλικαρι με 3MPS (επισης C-Seg) που ειχα μιλησει μου ελεγε οτι μαζευει το S3...

            σε κανα κουλαδι θα επεσε που θα αλλαζε στις 6000
            (πλακα πλακα , με 3 mps δεν εχει τυχει να τα ανοιξω )

            απο σταση μαμα και τα δυο μπροστα το s3 και απο ρολαριστες θα σφαζονται!αν το 3αρι εχει προγραμμα το s3 μενει πισω!απλα πραγματα!ειτε ειναι κουλος ειτε η θεα Σιβα με τα 10 χερια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nasos-abt last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              με ενα παλικαρι με 3MPS (επισης C-Seg) που ειχα μιλησει μου ελεγε οτι μαζευει το S3...

              σε κανα κουλαδι θα επεσε που θα αλλαζε στις 6000
              (πλακα πλακα , με 3 mps δεν εχει τυχει να τα ανοιξω )

              απο σταση μαμα και τα δυο μπροστα το s3 και απο ρολαριστες θα σφαζονται!αν το 3αρι εχει προγραμμα το s3 μενει πισω!απλα πραγματα!ειτε ειναι κουλος ειτε η θεα Σιβα με τα 10 χερια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nasos-abt last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                το μονο αντιστοιχο αυτοκινητο του 6 mps που μου ρχεται στο μυαλο ειναι το passat R36 ή μηπως καλυτερα το s40 του βολβοδια?

                τα scirocco , golf , focus κτλ ειναι ασχετα
                (στην ευθεια παντως τον καραπινει απο s3 )

                καθολου σιγουρο αυτο διοτι και τα δυο ειναι βαρεια(το 6αρι πιο βαρυ) και τετρακινητα!
                δεν θα τον καραπιει το 6αρι,αλλα 1-2 αυτοκινητα θα ειναι πισω...λογικα !

                αν θελουμε λιγο να κανουμε διαφορους υπολογισμους δινω μια μικρη βαση! ημουν μπροστα απο ρολαριστες απο Golf Gti V με προγραμμα-εξατμιση-φιλτρο πανελ(και εγω μονο με προγραμμα και φιλτρο πανελ) 4 αυτοκινητα με την διαφορα να αυξανει οπου και κοψαμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis-m6 last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  Τωρα τα περι αξιοπιστιας ειναι παρηγορια στον αρρωστο...

                  Sent from my GT-I9100

                  Μήπως έχεις να μας προτείνεις κάποιο ευρωπαϊκό αξιόπιστο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Πολλά. Πλέον δεν υπάρχουν αξιόπιστα ή μη αυτοκίνητα. Αξιόπιστοι ή μη χρήστες υπάρχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis-m6 last edited by

                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                      Πολλά. Πλέον δεν υπάρχουν αξιόπιστα ή μη αυτοκίνητα. Αξιόπιστοι ή μη χρήστες υπάρχουν.

                      Ωρε ταχυτητα.

                      Γραψε ποια;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Έχει σημασία να σου πω 'αυτό κι αυτό'? Αφού ότι και να αναφερθεί θα αποκρουστεί με στοιχεία τύπου 'καίει λάδι, τα γαλλικά χαλάνε, τα ιταλικά είναι πολύστροφα, τα γερμανικά πουλάνε μόνο μάρκετινγκ (ισχύει btw ) κτλ κτλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nasos-abt last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          Πολλά. Πλέον δεν υπάρχουν αξιόπιστα ή μη αυτοκίνητα. Αξιόπιστοι ή μη χρήστες υπάρχουν.

                          οχι,οχι Στεφανε,ισχυει παρα πολυ το θεμα αξιοπιστιας!δεν θα φτασει ενας τομος να περιγραψω τι εχω βιωσει με τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis-m6 last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Έχει σημασία να σου πω 'αυτό κι αυτό'? Αφού ότι και να αναφερθεί θα αποκρουστεί με στοιχεία τύπου 'καίει λάδι, τα γαλλικά χαλάνε, τα ιταλικά είναι πολύστροφα, τα γερμανικά πουλάνε μόνο μάρκετινγκ (ισχύει btw ) κτλ κτλ.

                            Όχι φίλε μου δεν μπορείς να πεις τίποτα, γιατί δεν έχεις να προτείνεις τίποτα, έλα μετά από δέκα χρόνια να μας πεις για το σημερινό σου αυτοκίνητο και τα ξαναλέμε.

                            Κατάλαβες γιατί έχει μείνει πίσω η Mazda στους κινητήρες; είναι η φιλοσοφία του κατασκευαστή να επιμένει ατμοσφαιρικά, κάνε υπομονή και τα καινούργια έρχονται, αλλά θα πρέπει να είναι πολύ σίγουρη για την αξιοπιστία (SKYACTIV)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              εγω παντως θα πω πως τα βαγκ με τον 180ρη 1.4,εχει πολυακουστει οτι παρουσιαζουν προβληματα αξιοπιστιας.επισης ομως εχει πολυακουστει οτι παρουσιαζουν προβληματα αξιοπιστιας τα 1.3 βανκελ ρχ8..κ αν καποιος δικαιολογησει τα βανκελ λογω ιδιαιτερου κινητηρα,τοτε να δικαιολογησει κ τα 1.4τσι λογω επισης ιδιαιτερου κινητηρα..
                              απο την αλλη για τα βαγκ γενικα(παραδειγμα αυτα,επειδη οδηγω ενα βαγκ,ευτυχως απροβληματιστο) εχουν ακουστει πολλα κ διαφορα προβληματα.για τα μαζντα δεν εχω ακουσει τοσα.αυτο ομως δεν ξερω αν σχετιζεται κ με την διαφορα στον αριθμο πωλησεων κ χρηστων.
                              επισης αν βαλουμε κ στην εξισωση το γεγονος οτι οι περισσοτεροι νεοελληναραδες ουτε εχουν ριξει βλεφαρο στο εγχειριδιο χρησης του αυτοκινητου,τοτε τα πραγματα μπερδευονται ακομη περισσοτερο..επειδη μπορει να εκαναν πραγματα που να απαγορευονται απο τον κατασκευαστη κ μετα να σερνουν διαφορα για αυτον,οταν παρουσιαστει προβλημα..αυτο ισχυει για ολες τις εταιριες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:

                                Έχει σημασία να σου πω 'αυτό κι αυτό'? Αφού ότι και να αναφερθεί θα αποκρουστεί με στοιχεία τύπου 'καίει λάδι, τα γαλλικά χαλάνε, τα ιταλικά είναι πολύστροφα, τα γερμανικά πουλάνε μόνο μάρκετινγκ (ισχύει btw ) κτλ κτλ.

                                Όχι φίλε μου δεν μπορείς να πεις τίποτα, γιατί δεν έχεις να προτείνεις τίποτα, έλα μετά από δέκα χρόνια να μας πεις για το σημερινό σου αυτοκίνητο και τα ξαναλέμε.

                                Κατάλαβες γιατί έχει μείνει πίσω η Mazda στους κινητήρες; είναι η φιλοσοφία του κατασκευαστή να επιμένει ατμοσφαιρικά, κάνε υπομονή και τα καινούργια έρχονται, αλλά θα πρέπει να είναι πολύ σίγουρη για την αξιοπιστία (SKYACTIV)

                                Καλά θα μας φύγουν οι κάλτσες με τα SKYACTIV. Μην το συζητάς.

                                Αν θες να σου πω για αξιοπιστία υπάρχουν και Passat που δουλεύουν μια χαρά μετά από χρόνια, υπάρχουν και Vectra, υπάρχουν και 156, υπάρχουν και 406. Η αξιοπιστία δεν είναι προνόμιο κανενός Mazda. Ο χρήστης του εκάστοτε οχήματος ορίζει κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αν το αμάξι είναι αξιόπιστο ή όχι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Γι΄αυτό υπάρχουν εγγυήσεις ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gplatan last edited by

                                    Το να σε αφησει στο δρομο στα καλα καθουμενα και να ερθει ο γερανος να σε μαζεψει δεν ειναι ουτε θεμα χρηστη ουτε θεμα εγχειριδιου.

                                    Το να ξενερωνεις με το αμαξι σου θελωντας να το πεταξεις ξημεροβραδιαζοντας στα εξουσιοδοτημενα ριχνοντας γ@μοσταυριδια στους 'ειδικους' που δεν εχουν λυση και σου αμολανε χιλιες δυο μπαρουφες για να σε ξεφορτωθούν, επίσης δεν ειναι θεμα χρηστη.

                                    Οι ιαπωνες για να βγαλουν κατι στην παραγωγη το δοκιμαζουν χρονια (πχ οι skyactive δοκιμαζονται 4 χρονια τωρα) γιατι το αποτελεσμα θελουν να ειναι σιγουρο οπως-και-δηποτε και τουλαχιστον μεχρι τωρα το αποτελεσμα τους δικαιωνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannis-m6 last edited by

                                      C.L.A.B
                                      επισης ομως εχει πολυακουστει οτι παρουσιαζουν προβληματα αξιοπιστιας τα 1.3 βανκελ ρχ8..

                                      Συμφωνώ μαζί σου, για μένα ο συγκεκριμένος κινητήρας, ίσως και να υπερβάλω, ήταν αποτυχία.

                                      Αλλά τώρα μιλάμε για το κινητήρα του εξαριού και στο θέμα της αξιοπιστίας έχει βγει παλικάρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:

                                        Έχει σημασία να σου πω 'αυτό κι αυτό'? Αφού ότι και να αναφερθεί θα αποκρουστεί με στοιχεία τύπου 'καίει λάδι, τα γαλλικά χαλάνε, τα ιταλικά είναι πολύστροφα, τα γερμανικά πουλάνε μόνο μάρκετινγκ (ισχύει btw ) κτλ κτλ.

                                        Όχι φίλε μου δεν μπορείς να πεις τίποτα, γιατί δεν έχεις να προτείνεις τίποτα, έλα μετά από δέκα χρόνια να μας πεις για το σημερινό σου αυτοκίνητο και τα ξαναλέμε.

                                        Κατάλαβες γιατί έχει μείνει πίσω η Mazda στους κινητήρες; είναι η φιλοσοφία του κατασκευαστή να επιμένει ατμοσφαιρικά, κάνε υπομονή και τα καινούργια έρχονται, αλλά θα πρέπει να είναι πολύ σίγουρη για την αξιοπιστία (SKYACTIV)

                                        τουλάxιστον Γ Ρ Α Φ Ι Κ Ο Σ ...

                                        3 γράμματα για να καταρρίψω το επιχειρημα σου ... R X 8

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Η αλήθεια είναι ότι όταν έσπαγαν το ένα καπάκι κινητήρα μετά το άλλο στο Sunny και στο Primera, όταν εκαιγε στα 100.000 χλμ φλαντζα το Micra και στα 10.000 χλμ (μήνων ακόμα) το Yaris ηθελε καινούριες τσιμούχες στα παραθυρα ... κάπου στην μακρυνή Ιαπωνία κάποιοι υπαλληλοι της Toyota και της Nissan έκαναν χαρακίρι!!!
                                          Από την άλλη πάλι όταν έπεσαν τα παραθυρα του Megane ο γαλλος υπάλληλος της Renault συνέχισε την βόλτα του στον Σηκουάνα!

                                          Ελπίζω να μην σοβαρολογείτε!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Μα είναι δυνατόν να συζητάμε για αξιοπιστία ενός κινητήρα με απόδοση 1600αριου, καμία απολύτως νέα τεχνολογία και που παράλληλα βρίσκεται στην αγορά για 10 χρόνια, με ότι αυτό συνεπάγεται για τυχόν παιδικές ασθένειες κτλ?

                                            Το απολύτως αυτονόητο συμβαίνει με αυτόν τον κινητήρα και τίποτα το εξαιρετικό όπως θέλουν να πιστεύουν οι κάτοχοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 36 / 72
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr