-
κάπου υπάρχει ενα τοπικό για να φιλοξενεί τέτοιες ιστορίες, γράψε εκεί κι άστο αυτό να ψοφήσει
-
Για κανε εναν κοπο να δεις σε ενα forum πχ ποσα προβληματα βγαζει ενα insignia,και κανε το ιδιο για ενα 6αρι,για τις ατμοσφαιρικες εκδωσεις που ειναι παρομιες που που που κτλ κτλ κτλ.....
επισης,αναφερατε οτι ενα δυνατο αμαξι σε σχεση με ενα αδυναμο θα βγαλει λιγοτερα προβληματα επειδη θα πηγαινει πιο ανετα,ναι πιο ανετα θα πηγαινει,αλλα σκεψου ποσα ζορια τρωει ενας συμπλεκτης ενως μοτερ 200 αλογων σε σχεση με ενα των 100 στο ιδιο αμαξι,επισης σκεψου θερμοκρασιες στο ενα μοτερ και αντιστοιχες στο αλλο,μεταδωση που πρεπει να σηκωσει το βαρος και την πιεση απο τα κιλα ροπης του δυνατου μοτερ....
πολυ απλα πραδειγματα,κατανοητα προς ολους....ενα αδυναμο αμαξι εχει πολυ λιγοτερες φθορες απο ενα πιο δυνατο στο ιδιο σασι στο ιδιο βαρος κτλ....
η μονη περιπτωση ειναι ο συμπλεκτης του αδυναμου να φαγωθει απο το συμπλεκρατισμα για να ξεκινησει το αμαξι,αλλα αυτο θα το πετυχεις σε αμαξι 60 αλογων και 1200 κιλων βαρος....σε καμμια των περιπτωσεων ενα αμαξι με 1800 κυβικα 17 κιλα ροπη να μην μπορει να κινησει αξιοπρεπες ενα αμαξωμα των 1280 κιλων.....
και οσον αφορα το Insignia 1.8 140 αλογων,τα οποια εχω τυχει στο δρομο και εγω και φιλοι,του κανουμε σχεδον πλακα εμεις με τα 120 αλογα....περιεργο για εσενα ε? κι ομως αληθινο......
επισης το να συγκρινεις την αξιοπιστια της Mazda και της Honda σε σχεση με οποιαδηποτε αλλη εταιρια,και ειδικα με ευρωπαικες ειναι τουλαχιστον τραγελαφικο θα ελεγα....
τα ποσοστα των ευρωπαικων σε προβληματα ξεκινανε απο τα 2πλασια νουμερα των mazda και honda και φτανουν ως και 4πλασια.....
απειρα τα πραδειγματα στον ιντερνετ,και δεν παιζει ρολο που πουλανε περισσοτερα τα γερμανικα σε σχεση με τα Ιαπωνικα,γιατι μετρας με ποσοστα και οχι μοναδες.....Οσον αφορα για το Rx8 βαζω στοιχημα πως δεν εχετε ιδεα καν για τους Wankel κινητηρες,με την φοβερη audi και τον wankel της που εσπαγε στα 30 χιλιαδες την ωρα που της mazda εβγαζε 80 χιλιαδες....
και δεν ειναι οτι η mazda δεν το κατεχει,ειναι οτι ποτε κανενας δεν καταφερε να το κανει πιο αξιοπιστο!!!!!!
επισης οπως ειπες οτι δεν διαβαζουν τα manual χρησης ενως αμαξιου το ιδιο συμβαινει και με τους Wankel,στα χερια ενως γνωστη βγαζει ανετα 150+ χιλιαδες χλμ μονο με σωστη συντηρηση και παει για αλλα τοσα με μια ανακατασκευη,αν και υπαρχουν αμαξια με πανω απο 200+ χιλιαδες αλλα δεν ειναι η ουσια μας αυτη....
και μην μου πεις οτι μονο η Mazda ασχοληθηκε με αυτο,πολλες εταιριες εχουν κανει project πανω σε αυτο το μοτερ....καμμια δεν καταφερε να το βγαλει σωστο.....
και προσεξε γιατι μιλας για μια εταιρια που με τον Wankel νικησε 24ωρο αγωνα αντοχης και ειναι και η μονη Ιαπωνικη,την ωρα που οι φοβερα αξιοπιστα ευρωπαιοι δεν καταφερναν καν να τερματισουν με ενα εμβολοφορο μοτερ,που για εναν Ιαπωνα κατι τετοιο θα ηταν τουλαχιστον αυτονοητο....
και φυσικα οι νεοι κανονες τον επομενο χρονο το αφηναν εκτος του αγωνα,με διαφορες δικαιολογιες ενω στην πραγματικοτητα ηταν οτι ηταν ασυναγωνιστος και ας ηταν σε safe mode το μοτερ με σχεδον 2000σαλ και 200 αλογα κατω απο τις αρχικες του επιδωσεις....
αυτα τα λιγα για τα Mazda,τα οποια ισως ξες ισως οχι,το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θες να παραδεχτεις για καποιον λογο που ποσως με ενδιαφερει και δεν με νοιαζει καν να ακουσω.....υ.γ. απο τα ποστς σου και την συμμετοχη σου εδω μεσα βλεπω πως εχεις αποψη για ολα μα ολα,χωρις αντικειμενικα να εχεις ιδεα πραγματικα για πολλα πραγματα,αυτη ειναι η αποψη μου,αυτο λεω,σεβαστη και η δικη σου,αλλα μην περιμενεις σε καμμια των περιπτωσεων να συμφωνησω με κατι το οποιο δεν ισχυει απο καμμια αποψη....
δεν χρειαζεται να πω σε ποιον αναφερομαι,θα καταλαβει αμεσως.... -
Φαντάσου δηλαδή τι ζημιές θα βγάλει το 3 mps σε σχέση με το απλό 1400αρι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φαντάσου δηλαδή τι ζημιές θα βγάλει το 3 mps σε σχέση με το απλό 1400αρι.θα πω επιοικως πως ειπες πατατα που λεμε,γιατι πρωτον το 3αρι το 1.4 σε σχεση με ενα 3 mps των 2.3 το μονο πραγμα που τα εννωνει ειναι το ονομα,σαν αμαξια,ειναι κατι τελειως διαφορετικο,ολα τα μηχανικα μερη ειναι διαφορετικα,και οχι τροποποιημενα αλλα σχεδιασμενα απο την αρχη αποκλειστικα για το 3mps και οχι για να κανουν σε 15 διαφορετικα μοντελα (σποντα ηταν αυτο για οσους δεν καταλαβαν)...
το μονο πραγμα που μοιραζονται ειναι καποια κομματια του σκελετου,τα οποια παλι δεν ειναι ιδια ακριβως....
και να σου πω και κατι,αστοχος σχολιασμος και απο 2η αποψη γιατι τα mazda για να χαλασουν πρεπει να προσπαθησεις πολυ,και παλι πρωτα θα τα παρατησεις εσυ και μετα αυτα....οτι και αν ειναι,μικρα η μεγαλα.....
αλλα,ενα 6αρι με τον 1.8 σε σχεση με ενα 6αρι των 2.5,το 2.5 και τον συμπλεκτη θα φθειρει πιο γρηγορα στο χρονο,και το κυβωτιο του μαζι με την μεταδωση θα ταλαιπωρηθει παραπανω και τα φρενα,και η αναρτηση και τα λαστιχα και ολα μα ολα....να υποθεσω πως ηξερες και εσυ τα παραπανω??????
δεν κανω τον κοπο να σκεφτω γιατι εκανες αυτην την ερωτηση.... -
Ω τι έκπληξη, θέλεις να πεις ότι το MPS έχει διαφορετικό κιβώτιο, συμπλέκτη, ημιαξόνια κλπ από το απλό 1400αρι;
Σε αντιδιαστολή, στο παράδειγμα που αναφέρεις το αυτοκίνητο με τα 200 άλογα έχει τον ίδιο συμπλέκτη με αυτό με τα 100-->το πρώτο τον ζορίζει περισσότερο από το δεύτερο. Ισχύει. Not.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:yikes:Ω τι έκπληξη, θέλεις να πεις ότι το MPS έχει διαφορετικό κιβώτιο, συμπλέκτη, ημιαξόνια κλπ από το απλό 1400αρι;
Σε αντιδιαστολή, στο παράδειγμα που αναφέρεις το αυτοκίνητο με τα 200 άλογα έχει τον ίδιο συμπλέκτη με αυτό με τα 100-->το πρώτο τον ζορίζει περισσότερο από το δεύτερο. Ισχύει. Not.
προφανως εχεις στο νου σου κατι συγκεκριμενο,κριμα που ομως δεν καταλαβες οτι το εφερα σαν παραδειγμα,νομιζω πως ηταν ευκολακι για να το καταλαβαινουν ολοι,δεν νομιζα πως θα ηταν τοσο περιπλοκο για καποιους,εκτος και αν εχεις φαει σκαλωμα και εχεις βαλθει να κανεις πολεμο σε εμενα η στα mazda....
οχι δεν μιλησα για τον 1.2 tsi των 105 αλογων και τον 2.0 t των 200 του Golf 6....τα νουμερα ηταν τυχαια,ηθελα να δειξω διαφορες,το 100 ειναι μικροτερο απο το 200,τοσο απλο....δεν μιλησα για συγκεκριμενο αμαξι αν καταλαβες,δυο νουμερα ανεφερα,δεν ειδα ομως να διαφωνησες και με το παραδειγμα στο επομενο ποστ μου.... -
Το 2,5αρι 6 έχει την ίδια μετάδοση/φρένα με το 1,8;
-
Μιλαμε για κωλοτουμπα τελειως..
Εχω ζεστανει τη xsara και περιμενω...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Και να'μαστεFiat Punto Sporting 1.4
Λάδια
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Θερμοστάτης
Ιμάντας χρονισμού
Ρουλεμάν χρονισμού
Ιμάντας δυναμό
ΜπουζίΕργατικά 110€
Ανταλλακτικά 150€
Σύνολο 260€Λιγότερα από όσα θέλει η mazda για να μου αλλάξει τακάκια στο μχ-5
Ρε συ kyr που αλλαζεις τακακια στον μιχο σου και δινεις >260 ευρω ?...
Στο 6αρι παντως τα original (μπροστινα) κανουν 85-90 ευρω (akebono ειναι με το λογοτυπο της mazda πανω) κι αν θες και τα φτηνα κανα 50αρι τα δινουν, ολα αυτα σε εξουσιοδοτημενο παντα -
Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο. -
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
προφανως εχεις στο νου σου κατι συγκεκριμενο,κριμα που ομως δεν καταλαβες οτι το εφερα σαν παραδειγμα,νομιζω πως ηταν ευκολακι για να το καταλαβαινουν ολοι,δεν νομιζα πως θα ηταν τοσο περιπλοκο για καποιους,εκτος και αν εχεις φαει σκαλωμα και εχεις βαλθει να κανεις πολεμο σε εμενα η στα mazda....
Έλα, πες αλήθεια. Εχθές ψήφισες στις εσωκομματικές του πασοκ
-
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.Καλα αυτοι εκει πανω ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους και δεν βαζουν και κετσαπ
Οι τιμες παντως στα original (akebono) εκει παιζουν.
-
Ο χρήστης gplatan έγραψε:
Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.Καλα αυτοι εκει πανω ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους και δεν βαζουν και κετσαπ
Οι τιμες παντως στα original (akebono) εκει παιζουν.
Ο Κρίκος (και ο κάθε Κρίκος) καλά να πάθει που έκλεισε με τέτοιες τιμές. Τα γνήσια μπροστινά τακάκια στο 6άρι κοστίζουν 90 ευρώ περασμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τα δε after market (πχ ferodo ή mintex) κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ. Λίγο ψάξιμο χρειάζεται μόνο
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.φιλε κυρ80 ειχες και κολτ?και μετα πηρες το μχ5?
-
φιε στεφαν επειδη το χουμε ξεχειλωσει και γι αυτο σταματησα να γραφω,θα θελες να ανοιξουμε με το φοβερο σου 147 των 120 αλογων,και να εχει και καμια αλφα 1.8 με 140 αλογα,bmw 1.8 με τα 145 ονομαστικα αλογα που ειπες,φερε το να δουμε διαφορες με τα ταπεινα 120 αλογα του 6 ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟς?γιατι δεν μ αρεσουν τα λογια,και επειδη εισαι τοσο σιγουρος οτι εχει τοσο πιο δυνατο μοτερ περιμενω απαντηση κα μετα κανονιζουμε μεσω πμ
-
Καλά είστε σοβαροί? Δεν ντρέπεστε μεγάλοι άνθρωποι, οικογενειάρχες, να έχετε τέτοια ανασφάλεια για το αμάξι σας που να ζητάτε επίμονα και δημόσια να κανονίσουμε κόντρες?
Εγώ ξέρω πολύ καλά τι κάνει το αμάξι μου. 9 χρόνια το έχω. Δεν έχω καμία ανάγκη να αυτοεπιβεβαιωθώ και ούτε φυσικά σκοπεύω να κλείνω online κόντρες.
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Κρίκος Χαλκιδικής(που έκλεισε) ζήτησε κάτι λιγότερο απο 300 εβραίους για αλλαγή τακάκια εμπρός και πίσω + αλλαγή υγρών φρένων(2.0lt sport). Φαντάζομαι τα ίδια θα ζητάει και ο Κρίκος Θεσσαλονίκης(επίσημη αντιπροσωπεία της mazda).
After market από γνωστό ιντερνετικό μαγαζί για mx-5, μου βγήκανε 180 και κάτι (νομίζω). Τα εργοστασιακά είχαν κανένα 30άρι λιγότερο.Καλα αυτοι εκει πανω ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους και δεν βαζουν και κετσαπ
Οι τιμες παντως στα original (akebono) εκει παιζουν.
Ο Κρίκος (και ο κάθε Κρίκος) καλά να πάθει που έκλεισε με τέτοιες τιμές. Τα γνήσια μπροστινά τακάκια στο 6άρι κοστίζουν 90 ευρώ περασμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τα δε after market (πχ ferodo ή mintex) κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ. Λίγο ψάξιμο χρειάζεται μόνο
τώρα το πάτε στο ψαξιμο ?? γιατι πριν μερικές σελίδες φίλος έλεγε οτι έχει φθηνά και αξιόπιστα συνεργεία...
και για να μην πολυλογούμε και λέμε αερολογίες... κανείς δεν είπε οτι τα μαζντα δεν είναι αξιοπιστα (ίσα ίσα είναι από τους πλεον αξιόπιστους κατασκευαστές ) κανείς δεν είπε οτι δεν έχει το νου χαου σε αυτοκινητα καθημερινά και επιδόσεων ... το πολύ απλό που είπαμε είναι οτι το 1800αρη μοτερ του 6αριου με τα 120αλογα είναι ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ για την σημερινή εποχή... είτε το δεις σαν νούμερο ξερό είτε το δεις σαν σύνολο...
πσ... οι περισσότεροι που γράφουν εδω μέσα είναι φίλοι των μάζντα (μεταξύ αυτών καιε εγώ ) το πρόβλημα δεν το έχω με την εταιρία , αλλά με την ελληνική στενομυαλία και την ανάγκη επιβεβαίωσης της επιλογής της...
-
Ο χρήστης fotis7 έγραψε:
φιε στεφαν επειδη το χουμε ξεχειλωσει και γι αυτο σταματησα να γραφω,θα θελες να ανοιξουμε με το φοβερο σου 147 των 120 αλογων,και να εχει και καμια αλφα 1.8 με 140 αλογα,bmw 1.8 με τα 145 ονομαστικα αλογα που ειπες,φερε το να δουμε διαφορες με τα ταπεινα 120 αλογα του 6 ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟς?γιατι δεν μ αρεσουν τα λογια,και επειδη εισαι τοσο σιγουρος οτι εχει τοσο πιο δυνατο μοτερ περιμενω απαντηση κα μετα κανονιζουμε μεσω πμκυρίες και κύριοι αυτό το άτομο έχει δικαίωμα ΨΗΦΟΥ...
-
Ενδιαφερουσες οι τελευταιες σελιδες...Ας δουμε και μερικα νουμερα...
Στα 4-5 χρονια χρησης, 57ο το 6αρι στη λιστα μαζι με το Beetle..απο πανω εχουμε απο Mondeo/Octavia/Α4/3αρα μεχρι Golf/Focus...http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-4-5/299
Ενταξει δεν ειναι και πανακεια η λιστα, αλλα μην ειμαστε και τοσο υπεροπτες...ετσι?
MAZDA 6