Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω το φίλο, και δικαιολογημένα είναι αγανακτησμένος.
Όμως οι γενικεύσεις είναι και επικίνδυνες και παραπλανητικές τουλάχιστον για μια εταιρία όπως η FIAT αλλά και τους κινητήρες της FIRE που έχουν δείξει τα διαπίστευτήρια τους εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Best posts made by giuseppe-busso
-
RE: FIAT FORUM
-
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης akis60 έγραψε:
αλλα εσεις τοσα χρονια δηλαδη τι ακουτε για τα fiat,σε οποιο συνεργειο παω η οποιος γνωριζει απο αυτοκινητα,αυτα λεειΣτα συνεργεία πας για 2 πράγματα:
α)προγραμματισμένη συντήρηση
β)απρόοπτοΠοτέ δεν πας για να πιείς καφέ, να δεις τι γίνεται και να πεις ένα γειά στα παιδιά.
Οπότε καταλαβαίνεις τι συζητείται σε κάθε συνεργείο.Εγώ δεν θα πω τα FIAT αξιόπιστα, που για μένα είναι όπως κρίνω από τα δικά μου αυτοκίνητα, αλλά θα τα πω εξίσου αξιόπιστα όσο τουλάχιστον είναι τα υπόλοιπα αυτοκίνητα των Ευρωπαίων κατασκευαστών.
Αλήθεια στο συνεργείο που πας μήπως κατά τύχη σου είπαν από τι προήλθε το πρόβλημα σου?
Γιατί νερό μέσα στους κυλίνδρους δεν μπαίνει έτσι απλά αγαπητέ....Μήπως έπεσες σε νοθευμένη βενζίνη? -
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης akis60 έγραψε:
παρε γιαπωνεζικο να μην καταλαβεις τι σημαινει service. ιταλικο αμαξι θα παρεις ; ειναι δυνατον;Είναι αυτοεπισκευαζόμενα? Αυτοσυντήρητα?
-
RE: FIAT FORUM
Ρε παλικάρια δηλαδή ήμαρτον, δεν την παλεύω άλλο, τι γράφετε????
Κάθε μέρα κι από ένα φρούτο....
Θα κάνω χαρακίρι, έλεος -
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Εαν και ημουν προκατειλημενος με τα ιταλικα κακως βεβαια εχω βαλει κανονα να μην κοιτα ω τις ταμπελες αλλα την ουσια θελω να μοιρστω τις εντυπωσεις που ειχα με ενα fiat to doblo . To αυτοκινητο αυτο μου αρεσε πολυ η αποσβεση της αναρτησης του οτι πρεπει για τους ελληνικους δρομους πραγματικα καταπινει με εξαιρετικο τροπο τις ανωμαλιες του οδοστρωματος η αποσβεση της αναρτησης μου θυμιζε μεγαλο αυτοκινητο και οχι ενα επαγγελματικο .Ακομα μου εκανε εντυπωση το ποσο καλα δεμενο ειναι και η ποιοτητα κυλισης περναγα απο απο δρομους με τραχια επιφαενια και η αποροφηση κραδασμων ηταν πολυ καλη .Πραγματικα χαιρομουν να το οδηγω σε δρομους οπως ειναι οι ελληνικοι η αναρτηση ειναι πολυ καλα μελετημενη Η αποσβεση και η πιοτητα κυλισης μουθυμιζαν αυτοκινητα της μεσαιας και μεγαλης κατηγοριας καλος κι επιλογεας καθως και το βαρος που ειχε το τιμονι . Μονο ο κινητηρας δεν μου αρεσε οχι για την ισχυ αλλα γι;ατην καταναλωση σε επαρχιακο δικτυο εγραφε ο υπολογιστης 9 λιτρα αρα στην πολη ποσο θα φτανει η καταναλωση; παντως ασχετα με αυτο το FIAT αυτομε εκανε να χαιρομαι να το οδηγω ανετες χαλαρες και ξεκουραστες μετακινησεις . Μπραβο στην φιατΠέρα από αυτό το Doblo έχει καταπληκτικά κρατήματα, υπερστροφική συμπεριφορά και πολύ κοφτερό Υδραυλικό τιμόνι....Μάλιστα αν σκεφτείς ότι πίσω η αρχιτεκτονική είναι αυτή ενός άκαμπτου άξονα με φύλλα σούστας.....ρεζιλεύει πολλά ΙΧ και λόγω αρχιτεκτονικής των αναρτήσεων δεν παίρνει κλίσεις.
Μοναδικό μειονέκτημα είναι το εύκολο μπλοκάρισμα των τροχών στο φρενάρισμα αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στα ελαστικά αλλά και στο ότι η βασική έκδοση δεν είχε ABS.
Πολύ θετικό το κοντό κιβώτιο για κίνηση αμιγώς εντός πόλης αλλά μειονέκτημα για κίνηση εκτός λόγω κατανάλωσης και θορύβου. -
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
πραγματικα δεν ηξερα οτι εχει τετοια διαταξη αναρτησης που ειναι δυσκολο με μια τετοια διαταξη να πετυχεις τοσο καλη αποσβεση και ποιοτητα κυλισης. Πραγματικα η αισθηση που αποκομισα με την αποσβεση του ντομλπο ειναι οτι ημουν σε μεγαλο οικογενεικο πολυτελες αυτοκινητο .Μαλιστα ο ιδιοκτητηςς του ντομπλο εχει το τελευταιο βεκτρα κι ομως το ντομπλο ειναι καλυτερο στην αποσβεση των ανωμαλιων. Ακομα οπως ειπα περνας απο δρομους με φαγωμενη και τραχεια επιφανεια ασφαλτου κι ομως η κυλιση ειναι τοσο ραφιναρισμενη και απορορροφουνται οι κραδασμοι τοση καλη δουλεια εχει γινει στη μελετη των αμορτισερ ελατηριων και στα ελαστικα παρεμβυσματα. Σε αλλα αυτοκινητα για να πετυχεις τετοια αποτελεσματα πρεπει να εχεις πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ενω τοσο η μπροστινη οσο και η πισω αναρτηση τους να εχουν τοποθετηθει πρωτα σε υποπλαισια με ελαστικα παρυμβυσματα τα οποια μετα τοποθετουνται στο σασι. Κι ομως το ντομπλο μου λετε πισω οτι εχει ακαπτο αξονα . Να πετυχαινει κανεις τετοια αποτελεσματα σε αποσβεση και κυλιση με ακαπτο αξονα δινει ακομα μεγαλυτερη αξια στην αναρτηση του ντομπλο. Βεβαια και η εμπρος αναρτηση τα παει εξισου περιφημα οσο και η πισω που προφανως η μπροστινη πρεπει να ειναι μακφερσον με ψαλιδια βασης. Πραγματικα βγαζω το καπελο στους μηχανικους που σχεδιασαν την αναρτηση του ντομπλο.Για την οδικη συμπεριφορα δεν το οδηγησα πολυ γρηγορα βεβαια κινουμενος λιγο γρηγορα δεν αιαθανθηκα εντονες κλισεις. Βεβαια μην ξεχναμε οτι το ντομπλο ειναι ενα πολυ ψηλο αυτοκινητο και δυσκολευει την αναρτηση τον ελεγχο του αμαξωματος.Οχι οτι φταιει η αναρτηση γι αυτο,απλα το αυτοκινητο ειναι πολυ ψηλο. Η εμπρος αναρτηση ειναι τοποθετημενη σε υποπλαισιο; εαν οχι τοτε η αναρτηση του ντομλπο το ξαναλεω σχιζει .Μαλιστα τα ελτα αγορασαν προσφατα μια παρτιδa ντομπλο ελπιζω οτι θα μου δωσουν ενα γιατι εως τωρα εχω τα παλιοτερα berlingoΓια να είμαι ακριβής σου αναφέρω επακριβώς οτιδήποτε γράφει το manual ενός Doblo Cargo για τις αναρτήσεις:
ΕΜΠΡΟΣ
Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό, ανάρτηση τύπου McPherson με σιδερένια ψαλίδια στηριγμένα επάνω σε ένα βοηθητικό υποπλαίσιο.
Ελικοειδή ελατήρια και αντιστρεπτική δοκός.
Τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας.ΠΙΣΩ
Άκαμπτος άξονας με ψαλίδια.
Τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας.
Αντιστρεπτική δοκός στις εκδόσεις Fiat Doblo Μεταφοράς Επιβατών.Πέρα από τις πληροφορίες το Doblo είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο ενώ κάποιοι που μπορεί να διαβάζουν τώρα μπορεί να μην το πιστεύουν. Εγώ απλά θα τους παραπέμψω στον πλησιέστερο dealer για να το διαπιστώσουν οι ίδιοι. Εγώ είμαι πραγματικά περίεργος να οδηγήσω το νέο Doblo το οποίο πλέον πίσω έχει μια bi-link(απλουστευμένη multilink)...Πόσο πιο καλό μπορεί να είναι, απορία το έχω...
-
RE: FIAT FORUM
Ο χρήστης akis60 έγραψε:
παιδια καλημερα. εγω θα συμφωνησω σε ολα ετσι; ανετο,γρηγορο,αμορτισερ,οκ. γιατι το δικο μου ρε παιδια,εβγαλε στισ 13000 χλμ φλαντζα κυλινδροκεφαλης; γιατι στις 22000χλμ εκαψε εγκεφαλο; τα εχω ξαναγραψει. τωρα θελω να παω εξωτερικο και τρεμω. ειναι 1600 βενζινη του 2006.Προφανώς έχεις το 1.6 16v των 103 ίππων.'
Στην περίπτωση σου δεν ξέρω τι έχει συμβεί. Μπορεί να είχες την τύχη-ατυχία να πέσεις σε ελλατωματικό moteur ή ακόμα και σε κακή βενζίνη. Ειλικρινά δεν υπάρχουν προβλήματα και σε αυτόν τον κινητήρα....
Λυπάμαι δε, και σε καταλαβαίνω για την αγανάκτηση σου.... -
RE: FIAT FORUM
Εγώ τα έχω πει καιρό τώρα....
Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να οδηγήσω τον ολοκαίνουριο που μόλις κυκλοφόρησε και έχει πλέον σοφιστικέ οπίσθια ανάρτηση για την κατηγορία του...
Για ποιό Doblo Cargo αναφέρεσαι αγαπητέ μου?
Latest posts made by giuseppe-busso
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
@red_monster said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
κουπρα << φρ με no name πρόγραμμα
+1
Πες κάνα επώνυμο που έχεις ο ίδιος εμπειρία για να μην την πατήσει κόσμος
-
RE: Alfa Romeo 147 facelift
Παρακαλώ να κλειδωθεί. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
-
Γυαλιά ηλίου Persol
http://fasma-optica.gr/gyalia-hliou/per ... 31-54.html
Το μοντέλο 3042/S είναι αυτό του λινκ και αυτές οι διαστάσεις.
Χειροποίητα, με τη γνωστή ποιότητα Persol και made in Italy.
Αγορασμένα πριν 2 χρόνια. Άριστη κατάσταση, φακοί και σκελετός χωρίς γρατσουνιές, με γνήσια θήκη και το γνήσιο πανάκι με τα λογότυπα Persol.Τιμή 100 ευρώ
-
RE: Γυαλιά ηλίου Persol
http://fasma-optica.gr/gyalia-hliou/per ... 31-54.html
Το μοντέλο 3042/S είναι αυτό του λινκ και αυτές οι διαστάσεις.
Χειροποίητα, με τη γνωστή ποιότητα Persol και made in Italy.
Αγορασμένα πριν 2 χρόνια. Άριστη κατάσταση, φακοί και σκελετός χωρίς γρατσουνιές, με γνήσια θήκη και το γνήσιο πανάκι με τα λογότυπα Persol.Τιμή 100 ευρώ