-
Η μόνη λύση είναι να πας να το κάνεις για να δείς. Αν είναι ανά λεπτό η χρέωση, μετά από ένα ποσοστό, στο ξαναείπα, αρχίζει να πέφτει πολύ το ποσοστό ρεύματος ανά δευτερόλεπτο και μάλλον δεν αξίζει καν να πας 100% σε τέτοιες περιπτώσεις.
'Once charging is initiated and the car's battery is warmed up, the flow of kilowatts typically increases to the vehicle's maximum input. ... Once an EV's battery reaches a certain level of its capacity, usually 80 percent, charging essentially slows to what would then become Level 2 operation.'
-
Η μόνη λύση είναι να πας να το κάνεις για να δείς. Αν είναι ανά λεπτό η χρέωση, μετά από ένα ποσοστό, στο ξαναείπα, αρχίζει να πέφτει πολύ το ποσοστό ρεύματος ανά δευτερόλεπτο και μάλλον δεν αξίζει καν να πας 100% σε τέτοιες περιπτώσεις.
'Once charging is initiated and the car's battery is warmed up, the flow of kilowatts typically increases to the vehicle's maximum input. ... Once an EV's battery reaches a certain level of its capacity, usually 80 percent, charging essentially slows to what would then become Level 2 operation.'
Το ξέρω , θεωρητικά μιλάμε , έστω ότι φορτίζει με τον ίδιο ρυθμό μέχρι το 100%. Ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός μου?
Μηπως κανεις από εδώ έχει Ηλεκτ.ΙΧ και το έχει δοκιμασει?
-
Ναι φίλε, είναι τέτοιες οι διαφορές. Έχουμε δει εδώ βίντεο από δοκιμές που πάνω στην εθνική με χρονοχρέωση για να πάρει 200χλμ η μπαταρία, πλήρωσαν 17€. Κι αλλού μέσα στη πόλη είναι δωρεάν. Προφανώς θα πρέπει να γίνεται χρήση εφαρμογών που συγκρίνουν κι ενημερώνουν για τις χρεώσεις. Ακόμη η όλη φάση είναι σε στάδιο ...beta.
-
Το Kona electric φθηνεινε πολύ ή ιδέα μου;
-
Το Kona electric φθηνεινε πολύ ή ιδέα μου;
Ναι έπεσε αρκετά η τιμή και πλέον μπορεί να θεωρηθεί μια καλή αγορά στην κατηγορία του. Γιατί πριν με τιμή Τέσλα δεν είχε καμία ελπίδα!
Βέβαια είναι με το 'τρικ' της επιδότησης αλλά μείωσε και η Hyundai περί τις €6.000 ώς 'έκπτωση'. Η τιμή καταλόγου δεν μειώθηκε.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ
45.990 €
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ HYUNDAI
40.078 €
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ HYUNDAI ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗ
34.490 €
-
Δεν είχε ελπίδα με την παλιά τιμή. Και δεν ήταν μόνο η Tesla, αλλά και το ID.3.
-
-
I.D3; Αυτό;
https://www.autoblog.gr/2021/08/20/kahke-ena-volkswagen-id-3/
Κρίμα, νομίζω γενικά κ το kona αντιμετωπίζει θεματάκια, το θέμα με τις μπαταρίες κ τις θερμοκρασίες ειναι αρκετά ευαίσθητο κ θέλει πολύ προσοχή. Οι παιδικές ασθένειες στο VW δεν έχουν φύγει ακόμα.Πολύ μου άρεσει κ το audi q4 e tron ειδικά το sportback.
-
Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον,
'Σε ότι αφορά μικρά ηλεκτρικά δίκυκλα, τρίκυκλα και μικρά τετράτροχα οχήματα στην οποία περιλαμβάνονται δίκυκλα από L5e έως L7e και τα μικρο-αυτοκίνητα, θα ισχύσει αύξηση του μέγιστου ποσού επιδότησης, το οποίο θα ανέλθει στα 2.500 ευρώ έναντι των 800 ευρώ που ισχύει μέχρι σήμερα. Σκοπός αυτής την συγκεκριμένης δράσης είναι η προώθηση των δίκυκλων, τρίκυκλων και τετράτροχων μικρού μεγέθους (λόγω χαρακτηριστικών, μέγιστης ταχύτητας κλπ.), τα οποία ταξινομούνται στην κατηγορία δικύκλων, τρικύκλων αν και το κόστος αγοράς τους κυμαίνεται ανάμεσα στα 8.000 ευρώ και 11.000 ευρώ.'
Ουσιαστικά το Ami θα πάει στα 4-4.500€!
-
Σκοπός αυτής την συγκεκριμένης δράσης είναι η προώθηση των συμφερόντων κάποιων εισαγωγέων που κάποια κουμπαριά έχουν, και πριν δεν ξηγηθηκε καλά ο κουμπάρος...
-
Τα scooter της Seat βλέπω τρώνε πολύ διαφήμιση, αλλά με τις κανονικές τιμές δεν έβγαζαν κανένα νόημα.
6.800€ κάνουν χωρίς επιδότηση. Με επιδότηση 6.000, και ουσιαστικά υστερούν σχεδόν στα πάντα σε σύγκριση με ένα 125 θερμικό των 2.5000€, που έχουν ούτως ή άλλως αστεία κατανάλωση.
Τώρα όμως στα 4.300€, κάποιος θα τσιμπήσει. Πριν ένα χρόνο κοίταγα και δεν συνέφερε κανένα ηλεκτρικό scooter. Από Σεπτέμβριο θα ξαναριξω μία ματιά καθώς έχουν έρθει και καλός καινούργια.
-
Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον,
'Σε ότι αφορά μικρά ηλεκτρικά δίκυκλα, τρίκυκλα και μικρά τετράτροχα οχήματα στην οποία περιλαμβάνονται δίκυκλα από L5e έως L7e και τα μικρο-αυτοκίνητα, θα ισχύσει αύξηση του μέγιστου ποσού επιδότησης, το οποίο θα ανέλθει στα 2.500 ευρώ έναντι των 800 ευρώ που ισχύει μέχρι σήμερα. Σκοπός αυτής την συγκεκριμένης δράσης είναι η προώθηση των δίκυκλων, τρίκυκλων και τετράτροχων μικρού μεγέθους (λόγω χαρακτηριστικών, μέγιστης ταχύτητας κλπ.), τα οποία ταξινομούνται στην κατηγορία δικύκλων, τρικύκλων αν και το κόστος αγοράς τους κυμαίνεται ανάμεσα στα 8.000 ευρώ και 11.000 ευρώ.'
Ουσιαστικά το Ami θα πάει στα 4-4.500€!
Σε αυτή την τιμή για να πηγαίνω μέχρι το σούπερ μάρκετ και τα παιδιά φροντιστήρια πραγματικά το σκέφτομαι το Ami. Θα γλιτώσει και το focus τα Cold starts!!!
-
Ω μοντιε....
-
Το ami το οδηγάς και με δίπλωμα μηχανής ή μπορούν και τα παιδιά από 17 ετών? Αν είναι έτσι θα γίνει εξαιρετικό entry level σε αυτή την τιμή ... μεταχειρισμένο 2,5-3,5 ? Φοβερό.
-
Ένα πλαστικο πραγμα χωρίς αεροσακο, χωρις abs, esp εν έτη 2021 με τελική 45 χλμ/ώρα;;;;
Να βάζεις παιδια μέσα για να λες πως μπαίνω στην ηλεκτροκίνηση;
Ω μοντιε ξανά.
-
Αντί για σκούτερ να μην βρέχεσαι είναι . Το λέει , τίποτα άλλο .
-
Γιατί; Όταν πάω στο σoυπερμάρκετ δεν περνάω πουθενά τα 30. Για το κολυμβητήριο μπορεί να πιάσω και 50 για 50 μέτρα, ε θα μείνω στα 45.
-
Τι αντισκουτερ; αφου έχει διαστάσεις αυτοκινήτου, έστω μικρου.
Τότε αντισκουτερ και αντίμηχανές είναι όλα τα μικρά αυτοκίνητα.
Ρε παιδιά που σας έπεσε η λογική και την χάσατε;
Για ψαχτείτε λίγο
-
Όποιος δεν βρίσκει Αμι να κάνει τεστ τα 45 τελική, ας πάρει ένα 50αρι σκούτερ με δύο άτομα πάνω να κάνει τεστ ντράιβ.
Για κυρίες που δεν οδηγούν να πηγαίνουν για ψώνια, τέτοια χρήση, μια χαρά θα είναι. Μόνο που θα κάνει ουρά από πίσω του και θα παρκάρει όπου και τα κανονικά αυτοκίνητα, όχι κάθετα ανάμεσα στα δύο ή στο πεζοδρόμιο όπως το 50αρι.
Αυτά που οδηγείς με δίπλωμα από μηχανάκι, δεν θελουν κράνος;
-
Όχι απαραίτητα, εδώ το BMW C1 δεν ήθελε κράνος.
Από την άλλη κυκλοφορούν ήδη 100άδες ηλεκτρικά 'ποδήλατα' και πατίνια -που πολλά πάνε πιο γρήγορα από το Ami- και που ούτε οι οδηγοί φοράνε κράνος και είναι και ανασφάλιστα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης