Eπάνω που με έπεισε ο πρώτος ήρθε ο τελευταίος να μου κόψει την φόρα με τα πολύ ακριβά σέρβις και τα λάδια. Καλα τόσο ακριβό ειναι αυτό το service και καθε ποτε ?
Υ.Γ. Τι σ΄χεη έχουν τα ηλεκροκίνητα μα το θεμα μου? Και αυτός που ρώτησε αν έχω και δευτερο για ταξίδια ....στο ονειρό μου έχω και τρίτο για υπερατλαντικά.
Καλά δουλευόμαστε εδω μεσα.... εδω δεν την βγάζουμε για τα καθημερινά τα ταξίδια μας μαραναν. Στο κατω κατω ποσα ταξιδια θα πας τον χρόνο? Νοικιασε ένα και ξεμπερδευεις.
Παρόλο αυτά , αν ηλεκτροκίνητο για πολη τότε το Silence S04
https://www.carandmotor.gr/electric/nea/silence-s04-ispaniko-ilektriko-ton-7500-eyro
αλλά δεν ξέρω αν πωλείτε ακόμα
Best posts made by kopernikus
-
RE: Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Κανένα νέο πότε θα έρθει κάποιο επώνυμο κουβαδό ΙΧ σαν το ΑΜΙ της citroen ? Εχει βγει από το '19 και ακόμα τίποτα. Με κανένα τάλιρο (με την επιδότηση) θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Στην Γαλλία τα νοικιάζουν με 19€/μήνα , εδώ ζηλεύω!. Σιγά που θα γινόταν αυτο ποτέ εδώ. Μην μου πείτε για τα υπάρχοντα κινεζοκουβαδάκια που κυκλοφορούν εδώ με 11.000€, απλά τα ξεχνάμε .
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μου περασε κι εμενα απο το μυαλο να δωσω το 207 και να παρω κι εγω ενα τετοιο, λογω του οτι ειναι πολυ οικονομικο Ηταν ευκαιρια οταν τα εδιναν 12,900€ με μια εκπτωση που ετρεχε. Τωρα πηγε 14,400€
Το επομενο θα ειναι full Hybrid ?Για πιο ακριβως μιλάτε ?
Latest posts made by kopernikus
-
RE: ΙΧ για πόλη, βενζίνη με την χαμηλότερη κατανάλωση?
@monman2 said in ΙΧ για πόλη, βενζίνη με την χαμηλότερη κατανάλωση?:
@kopernikus said in ΙΧ για πόλη, βενζίνη με την χαμηλότερη κατανάλωση?:
Με την τιμή στα ύψη ψάχνω για τις καθημερινές κινήσεις στην πόλη- Αθήνα ΙΧ βενζινοκίνητο με την μικρότερη κατανάλωση /100χιλ. Οποιος έχει μετρημένη πραγματική ας γράψει, και οχι αυτά που λένε οι αντιπροσωπίες που πρέπει να τις πολλαπλασιάσεις με 1,5-2 για να δεις την αλήθεια. Στο δικό μου suzuki swift μοντ.2007 παει περίπου10 λιτ/100χιλ μετρημένα στο κέντρο της Αθήνας.
ΑΝ υπάρχει και κανένα που να μπορεί να μπαίνει και καθημερινά λόγω μειωμένων ρύπων ακόμα καλύτερα (αν υπάρχει).
Υ.Γ μην μου πείτε για αλλη μορφή καυσίμου, τα εχω απορρίψει
α)LPG , εχω στο swift, τα σταμάτησα, oριακά με τα προβλήματα δεν πέταξα τον κινητήρα
2) CNG , ακριβά, λίγα μοντέλα, λίγα πρατήρια, και αυτά θελουν επιπλέον σέρβις
3) Hybrid , αλλαγή μπαταρίας σε κάποια χρόνια, πιθανόν επιπλέον σέρβις αφού έχουν πρόσθετα συστήματα , πιο ακριβά
4) ηλεκτρικά, ας μου βάλουν μπροστά από το σπίτι φορτιστή και μια επιδότηση 50% να το σκεφτώ
5) Diesel, απλά δεν τα γουστάρω, μου θυμίζουν ταξί και ειναι τα πιο ρυπογόναΕίσαι ωραίος... απέριψες ότι πραγματικά είναι οικονομικό με διάφορες δικαιολογίες που είναι του καφενείου... σε λίγο που θα έχει η βενζίνη 3 € φτιάξε θέμα για υδρογόνο μαγνητάκια κλπ
Στα σοβαρά τώρα αν σε φοβίζουν τόσο οι μοντέρνες τεχνολογίες η λύση λέγεται swift mild hybrid 14500 € περίπου
Δεν τα λέω μόνο εγώ, ρωτησα και διαφορα συνεργεία και μου λεγανε τα παραπάνω προβλήματα
-
ΙΧ για πόλη, βενζίνη με την χαμηλότερη κατανάλωση?
Με την τιμή στα ύψη ψάχνω για τις καθημερινές κινήσεις στην πόλη- Αθήνα ΙΧ βενζινοκίνητο με την μικρότερη κατανάλωση /100χιλ. Οποιος έχει μετρημένη πραγματική ας γράψει, και οχι αυτά που λένε οι αντιπροσωπίες που πρέπει να τις πολλαπλασιάσεις με 1,5-2 για να δεις την αλήθεια. Στο δικό μου suzuki swift μοντ.2007 παει περίπου10 λιτ/100χιλ μετρημένα στο κέντρο της Αθήνας.
ΑΝ υπάρχει και κανένα που να μπορεί να μπαίνει και καθημερινά λόγω μειωμένων ρύπων ακόμα καλύτερα (αν υπάρχει).
Υ.Γ μην μου πείτε για αλλη μορφή καυσίμου, τα εχω απορρίψει
α)LPG , εχω στο swift, τα σταμάτησα, oριακά με τα προβλήματα δεν πέταξα τον κινητήρα
2) CNG , ακριβά, λίγα μοντέλα, λίγα πρατήρια, και αυτά θελουν επιπλέον σέρβις
3) Hybrid , αλλαγή μπαταρίας σε κάποια χρόνια, πιθανόν επιπλέον σέρβις αφού έχουν πρόσθετα συστήματα , πιο ακριβά
4) ηλεκτρικά, ας μου βάλουν μπροστά από το σπίτι φορτιστή και μια επιδότηση 50% να το σκεφτώ
5) Diesel, απλά δεν τα γουστάρω, μου θυμίζουν ταξί και ειναι τα πιο ρυπογόνα -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μου περασε κι εμενα απο το μυαλο να δωσω το 207 και να παρω κι εγω ενα τετοιο, λογω του οτι ειναι πολυ οικονομικο Ηταν ευκαιρια οταν τα εδιναν 12,900€ με μια εκπτωση που ετρεχε. Τωρα πηγε 14,400€
Το επομενο θα ειναι full Hybrid ?Για πιο ακριβως μιλάτε ?
-
RE: Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG
@teo-mak said in Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG:
Τα σέρβις του είναι λίγο τσιμπιμενα.
Το ελάχιστο που έχω πληρώσει είναι 120 € για λάδια και φίλτρο λαδιού.
Τώρα το να αλλάζεις κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα λάδια το βρίσκω υπερβολικό.
Την πρώτη αλλαγή την είχα κάνει στα 5000 χλμ (λόγω VW που έσπαγε τα λάδια για πλάκα) και διαπίστωσα ότι μόλις που άρχιζαν να λερώνουν, έκτοτε οι αλλαγές πραγματοποιούνται στα 10000 όπως ορίζεται από τον κατασκευαστή και πάλι βγαίνουν ελαφρώς λερωμένα.Δηλαδή για 15000χιλ/χρόνο θα πληρωσεις 120*3=360€ , δεν είναι και λιγα , + συντήρηση του CNG + 2000€ για αλλαγή δεξαμενής σε 10 χρόνια =200€/χρόνο + επιπλεον έξοδα για το ΚΤΕΟ αφου ζητάνε χαρτί καλής λειτουργειας από την αντιπροσωπεία που δεν θα σου το δώσει τσάμπα.....σαν πολλά δεν μαζευονται? Κανεις οικονομία στα καυσιμα για να δίνεις ενα σημαντικό μερίδιο αυτού σε επιπλέον έξοδα ?
-
RE: Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG
Eπάνω που με έπεισε ο πρώτος ήρθε ο τελευταίος να μου κόψει την φόρα με τα πολύ ακριβά σέρβις και τα λάδια. Καλα τόσο ακριβό ειναι αυτό το service και καθε ποτε ?
Υ.Γ. Τι σ΄χεη έχουν τα ηλεκροκίνητα μα το θεμα μου? Και αυτός που ρώτησε αν έχω και δευτερο για ταξίδια ....στο ονειρό μου έχω και τρίτο για υπερατλαντικά.
Καλά δουλευόμαστε εδω μεσα.... εδω δεν την βγάζουμε για τα καθημερινά τα ταξίδια μας μαραναν. Στο κατω κατω ποσα ταξιδια θα πας τον χρόνο? Νοικιασε ένα και ξεμπερδευεις.
Παρόλο αυτά , αν ηλεκτροκίνητο για πολη τότε το Silence S04
https://www.carandmotor.gr/electric/nea/silence-s04-ispaniko-ilektriko-ton-7500-eyro
αλλά δεν ξέρω αν πωλείτε ακόμα -
Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG
Γεια σας
Τώρα που έχει πάει η βενζίνη στα ύψη , σκεφτομαι για καθημερινές μετακινήσεις στην Αθήνα - Κέντρο να παω για μεταχειρισμένο εργοστασιακό CNG FIAT PANDA 4-5 ετών που παει περίπου 8-9.000€ που δεν το πιανει και ο διακτύλιος .
Αν και το cng εχει πάει στα ύψη , εξακολουθεί να είναι η ποιο οικονομική λύση αφού όλα έχουν ανέβει.
Τώρα έχω suzuki swift 2007 βενζίνη και 8 χρόνια το είχα σε LPG μέχρι που έφτασε ο κινητήρας σε οριακό σημείο και τώρα το δουλεύω μόνο με βένζίνη .( αν μην το αναλύσω τώρα απλά περιλήπτικά με το LPG μου έκανε προβήματα στις βαλβίδες και μετά την διόρθωση με ε'ιπαν να μην ξανά βάλω LPG και από τότε πάει μια χαρά.)
Το υπάρχον καταναλώνει πραγματικά στην πόλη με κίνηση 9-10 λιτ/100χιλ δηλαδή με τις σημερινές τιμές 2.35€/λιτ πάει 23€/100 χιλ. Οπότε λεω να το δώσω και να παω σε εργοστιασιακό FIAT PANDA CNG. Oι ερωτήσεις μου:- Αν και εργοστασιακό , υπάρχει περίπτωση το CNG να "τρώει ή να έχει φάει" τον κινητήρα σαν τις μετατραπές σε LPG , όπως έγινε σε μένα στο swift?
- Oταν κινείται με CNG , πέφτει η απόδοση σε σχέση με την βενζίνη? και αν ναι , πόσο?.
- Εχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο να μου γράψει εντυπώσεις και πραγματική καναλωση σε πολη ?
Ευχαριστώ
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Γνωριζει κανείς αν έχει έρθει το ισπανικo Silence car
https://www.newsauto.gr/offers/pia-ine-i-ispaniki-silence-pou-irthe-stin-ellada-video/ -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Κανένα μικρούλη επώνυμο για καθημερινή μετακινηση στο κεντρο της Αθήνας υπάρχει?. Δεν λέω για τυπου οπως το Ελληνοκινεζικο Ecosun που έχει 11.000€ και βάλε.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Για όποιον ξέρει θα ήθελα τα αρνητικά ενος ΙΧ με Φ.Α.
Μην μου γράψετε για τα πρατήρια που είναι μετρημένα , αυτό το ξέρω. Θα ήθελα άλλα όπως στην απόδοση, αν έχει μείωση των ίππων στα ονομαστικά του κάθε ΙΧ, , τυχόν άλλα προβλήματα που μπορεί να βγάλει, στην ασφάλεια (κίνδυνος διαρροής και έκρηξης) κ.α. και για ποιον λόγω δεν έχει προχωρήσει στην μαζική παραγωγή τόσα χρόνια.
Thanks προκαταβολικά -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στην Γαλλία , αλλά και στην Ισπανία και αλλού , το όριο στις πόλεις εκτός μεγάλων λεωφόρων και περιφερειακών , πήγε στα 30 χαω...
Μάλλον το ΑΜΙ θα έχει μέλλον.
Καλά ολα αυτά, μήπως ξέρετε πότε θα ερθει Ελλαδα? ή μάλλον γιατι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμα Ελλάδα αφου πρόκειτε για επίσημο της Citroen και η ηλεκτροκίνηση αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται της μόδας