-
Λαπ 'ξεκόλλα' λίγο απ την αντιπαράθεση, πάει εκείνο το ματς, τελείωσε.
Αν θες να συγκρίνουμε τα πρίμια (ανεξάρτητα τί έκαναν οι φίλοι σου με το λίζινγκ) με το Citroën, όσο κάνει μια φουλ έκδοση της σειράς 1, εδώ παίρνεις C5 Aircross...
Κι όχι δεν έχει καλύτερο κινητήρα, ούτε κιβώτιο η σειρά 1 απ το C3 Aircross, σε επίπεδο άνεσης είναι παραπλήσια στον αυτοκινητοδρομο, στρίβει καλύτερα το χατσμπακ, έχει λιγότερο χώρο, δεν πατάει άφοβα παλιοδρομο, ονομαστική αξιοπιστια έχει χειρότερη, ιτ'ς μορ εξπενσιβ του ραν αντ μεηντέην, είναι πολύ ακριβότερη στην αγορά.
Το Aircross απέχει απ το να είναι τέλειο αυτοκίνητο, αλλά αν εκτιμάς τα λεφτά σου και κόπιασες να τα βγάλεις, κάνει πολλά πράγματα αρκετά καλά για να το προτιμήσεις, και πάλι στα μάτια των πριμιόπληκτων είσαι μόνο ένα σκαλί κάτω απ αυτούς κι όχι όπως αν είχες ένα ΚΙΑ ή Φιατ που ούτε γυρνάνε να τα δουν.
-
23.781 (χωρίς έξοδα φακέλου, μεταβιβασης, χωρίς μεταλλικό χρωμα) βγαίνει στη c series, χωρίς acc, χωρίς blind spot με ομως αυτοματο κιβωτιο και diesel 130 αλογα συν υποβραχιονιο και θερμαινόμενο μπροστινό παρμπριζ.
Ακριβο. Τι φθηνο και ευκαιρία μας λέτε;
Πραγματικά μόνο ο συνδιασμος κιβωτιο/κινητήρας σε κάνει να το κοιταξεις.
Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις χειροκίνητο diesel το c4 c cross.
-
Πηλίου συγνώμη αλλά εσύ ξεκόλλα αν δεν θες να απαντάμε μη πετάς ειρωνείες. Και συγχωρεσε με αλλά οδηγικα δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα όταν συγκρίνεις μια Σιέρα 1 με ένα c3. Αυτοκινητιστικα το C3 είναι υποδεέστερο. Όσο για την αξιοπιστία άσε...... Μεινε με αυτα που ξέρεις. Και οι δύο εταιρίες ειμαι μετριες σε επίπεδο αξιοπιστίας
Άσε από τα psa γνωρίζουμε πολύ καλά, όταν πήγαινες εμείς γυρνούσαμε.
-
Μάγκας και συ Λαπ, εγώ που να ξέρω απ αυτά.
Σειρά 1 μόνο μια φορά νοίκιασα σε ένα ταξίδι εκτός Ελλάδας, απ τις πρώτες, τις πισωκινητες. Καθαρόαιμο που λες η 1. Την αγοράζει ο κόσμος για να γουστάρει οδήγηση. Αμαξάρα.
-
Τώρα πείτε με άσχετο/κακόγουστο ότι θέλετε, αλλά μια bmw 1 πισωκίνητη diesel 1.6 που είχα νοικιάσει για ταξίδι δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε. Ο κινητήρας τραχύς, οι εκκινήσεις εκνευριστικές (αφού σιχτίριζα σε κάθε εκκίνηση το s&s) και στον δρόμο δεν μπορώ να πω ότι απόλαυσα υποδειγματική και ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά. Απλά ήταν ένα στιβαρό αμάξι.
Το aircross δεν το έχω οδηγήσει μόνο το c3 σκέτο, fun to drive και ευχάριστο, σαν παιχνίδι.
-
Θα συμφωνησω...τα συρομενα με εχουν σωσει...και ελαχιστα εκατοστα κάνουν τη διαφορα στο να χωρέσει το κατι παραπάνω...ειδικα απο την πλευρα π ειναι το παιδικο καθισματακι
-
+1 στα συρόμενα , είμαι τεμπέλης και τα καθισματάκια δεν τα βγάζω , τα σέρνω εμπρός και κερδίζω αρκετό χώρο - πολλά λίτρα , ακόμα και με τα παιδιά μέσα για κοντινή απόσταση μια χαρά τα στρίμωξα αλλιώς θα έπρεπε να κάνω διπλό δρομολόγιο και κόπο.
Και στο crossland τα συρόμενα τα έιχε πάνω απο κάποια έκδοση !
-
Τώρα πείτε με άσχετο/κακόγουστο ότι θέλετε, αλλά μια bmw 1 πισωκίνητη diesel 1.6 που είχα νοικιάσει για ταξίδι δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε. Ο κινητήρας τραχύς, οι εκκινήσεις εκνευριστικές (αφού σιχτίριζα σε κάθε εκκίνηση το s&s) και στον δρόμο δεν μπορώ να πω ότι απόλαυσα υποδειγματική και ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά. Απλά ήταν ένα στιβαρό αμάξι.
Το aircross δεν το έχω οδηγήσει μόνο το c3 σκέτο, fun to drive και ευχάριστο, σαν παιχνίδι.
Fun to drive το C3????
Υπο ποια έννοια; της άνεσης;
Τρολαρετε ρε σεις;;;; Αντε μωρέ με βρηκατε μικρό και παίζετε....
-
JamesD wrote:
Τώρα πείτε με άσχετο/κακόγουστο ότι θέλετε, αλλά μια bmw 1 πισωκίνητη diesel 1.6 που είχα νοικιάσει για ταξίδι δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε. Ο κινητήρας τραχύς, οι εκκινήσεις εκνευριστικές (αφού σιχτίριζα σε κάθε εκκίνηση το s&s) και στον δρόμο δεν μπορώ να πω ότι απόλαυσα υποδειγματική και ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά. Απλά ήταν ένα στιβαρό αμάξι.
Το aircross δεν το έχω οδηγήσει μόνο το c3 σκέτο, fun to drive και ευχάριστο, σαν παιχνίδι.
Fun to drive το C3????
Υπο ποια έννοια; της άνεσης;
Τρολαρετε ρε σεις;;;; Αντε μωρέ με βρηκατε μικρό και παίζετε....
Έγραψε οι άνθρωπος σαν παιχνίδι , το fun to drive είναι διαφορετικό για τον καθένα.
Και εγώ οπότε μπαίνω στο c3 της γυναίκας το χαίρομαι.
Δεν είναι fun to drive για να το πας στις στροφές αλλά είναι fun to drive μέσα στην πόλη.
Ιδανικό μέγεθος, καλοί χώροι , άνετη ανάρτηση για αυτό το segment απλά μπαίνεις και το οδηγάς άνετα και ευχάριστα.
Και εγώ μιλάω για το ατμοσφαιρικό 1.2 που να είχαμε και το τούρμπο
-
+1 για τα συρόμενα γιατί έτσι μας αρέσει! (Amstel)
-
Υπό αυτήν την εννοια της πόλης και του παιχνιδιού φοβερό fun to drive ειναι τα c1/108 με το αυτοματο κιβωτιο με τα αυτάκια πίσω από το τιμονι και την ανοιγομενη οροφή.
ΑΠΟΛΑΥΣΗ. Δεν περιγράφεται το τι αυτοκινηταρα για την πολη είναι αυτό το αυτοκινητο. Καθαρά για δύο άτομα όμως, αντε και 4 έτσι για να πάμε για καφέ.
Το είχα για κάποιες μέρες.... Δεν ήθελα να βγω από μέσα. Γύρισα παντού με αυτό έτσι χωρίς λόγο.
Εργαλείο πόλης..... Πανάκριβο και αυτό,
Υ. Γ Επειδή θα υπάρξουν ίσως σχόλια για το κιβωτιο του. Το μυστικό ήταν να το έχεις στο manual και να αλλάζεις με τα αυτάκια. Όσο σηκώνεις το πόδι από το γκαζι κάθε φορά που πατουσες το κουμπακι η αλλαγή γινοταν αμεσα και ανεπαίσθητα σαν ένα πάρα πολύ καλό και ακριβο αυτοματο κιβωτιο. Αν δνε κάνω λάθος και αυτό της aisin είναι. Το τι κατεβάσματα σε εσακια και στενα κανεις δεν λέγεται....Στο φανάρι μέχρι τα 80χλμ/ωρα...δεν το έπιανες.... Μετά οκ πάει πιο αργά, χιλιαρακι είναι. Πάντως την 140 αρα με δυο άτομα και αρκούδι την ψηλό είχε άνετα. Το πάρκαρα δίπλα στα σκουπίδια και δίπλα σε εισόδους από πυλωτες. Χωρούσε όπου ένα smart!!!! Έμπαινες στα στενα με φορά χωρίς να φοβάσαι το φαρδος. Κατανάλωση θυμάμαι γύρω στο 5.5 με πολλη αστικη μετακίνηση και χαζογκαζιες δικές μου που το έπαιζα οδηγός αγωνιστικού με τα αυτάκια και τα κατεβάσματα σε κάθε στροφή. Όπως ειπα ΑΠΟΛΑΥΣΗ αυτό το αυτοκινητο.
Σορρυ για το off topic.
-
Στην Ελλάδα το νέο Citroen C3 Aircross – Tιμές
Οι τιμές πώλησης του νέου Citroen C3 στην Ελλάδα είναι οι κάτωθι
1,2 PureTech 110 S&S Feel Pack 17.750 ευρώ
1,2 PureTech 110 S&S C-Series 18.500 ευρώ
1,2 PureTech 110 S&S Shine 19.550 ευρώ
1,2 PureTech 110 S&S Shine Pack 21.250 ευρώ
1,2 PureTech 130 S&S EAT C-Series 21.750 ευρώ
1,2 PureTech 130 S&S EAT Shine 22.300 ευρώ
1,2 PureTech 130 S&S EAT Shine Pack 23.500 ευρώ
1,5 BlueHDi 110 S&S Feel Pack 19.600 ευρώ
1,5 BlueHDi 110 S&S C-Series 20.400 ευρώ
1,5 BlueHDi 110 S&S Shine 21.400 ευρώ
1,5 BlueHDi 110 S&S Shine Pack 23.100 ευρώ
1,5 BlueHDi 120 EAT S&S C-Series 23.500 ευρώ
1,5 BlueHDi 120 S&S EAT Shine 23.950 ευρώ
1,5 BlueHDi 120 S&S EAT Shine Pack 25.150 ευρώ -
Θα ζαχαρωνα το 1.5d eat6 c series αλλά μάλλον θα κατέληγα στο 1.5d 110 manual c series.
Μεγάλη η διαφορά στην τιμή τους.
-
To fun to drive είναι ΕΝΑ, δεν είναι fun to drive ενα όχημα που είναι ανετο, μην τα γράφετε ρε παιδια αυτά.
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι C3 Aircross και μενα μου αρέσει αλλά fun to drive λέμε αλλα είδους οχήματα μην λέμε ότι θέλουμε.
Με αυτό το σκεπτικό
και το LADA είναι Premium για τους πάγους
και το YUGO supersport για μέσα στην αυλη
αν χρησιμοποιείς όρους που χαρακτηρίζουν κάτι για ασχετα πράγματα με αυτούς χάνουν το νόημα τους
-
Θα το έλεγα 'fun to live with', fun to drive με καμία δύναμη!
Το έχω εκφράσει πολλές φορές εδώ, το B max το πήραμε σαν 'επαγγελματικό' με τις φοβερές MVP δυνατότητές του (συρόμενες πόρτες, πέφτει μέχρι και το κάθισμα του συνοδηγού και φορτώνεις μέσα τα άπειρα) αλλά και τη fun to drive Fiesta οδήγηση (κατά 95% τουλάχιστον) και τελικά με κουράζει πολύ στα ταξίδια (στα πολλά χιλιόμετρα σχετικά ελαφρύ το τιμόνι ενώ θέλει συχνά διόρθωση) και στην πόλη μου φαίνεται αρκετά βαρύ στα ελάχιστα χλμ της πόλης, οπότε προτιμώ κυρίως το C3 σαν 2ο όχημα, πριν 1-2 μήνες το πήγα ένα ταξίδι για να ξεμπουκωσει μετά από σχεδόν 1 χρόνο να καταλάβετε και το κυκλοφορεί κυρίως ο συναιτερος για μέσα στην Αθήνα, ή όταν έχουμε κουβαληματα/φορτωματα.
Αυτή η χαλαρότητα και άνεση των Citroen είναι selling point για πολλούς..
-
Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς υπάρχει τεράστια απόσταση μεταξύ σειράς 1 και C3 Aircross. Πρακτικά, τα δυνατά σημεία του καθενός είναι τελείως διαφορετικά από του άλλου. Από εκεί και πέρα όμως, ο άσος είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο. Όποιος δεν το βλέπει αυτό, εθελοτυφλεί...
-
Θα το έλεγα 'fun to live with', fun to drive με καμία δύναμη!
Αυτή η χαλαρότητα και άνεση των Citroen είναι selling point για πολλούς..
Ναι είναι και είναι αξιοθαύμαστη απλά οταν ακούω Fun to 'DRIVE' και Citroen μόνο το παλιο SAXO VTS μπορώ να σκεφτω τιποτα μετα
Η CITROEN πια βγάζει ΜΟΝΟ μοντελα για άνεση και το κάνει πολύ καλά μην τα προυσιάζουμε για κάτι που ΔΕΝ είναι αλλά για κάτι που είναι. Οπως είπες σωστα αυτό είναι selling point
-
Ναι ατυχής όρος o fun to drive καθώς γράφτηκε με την κυριολεκτική σημασία του, όντας ακριβής μετάφραση του 'έχει πλάκα η οδήγηση του'. Ωστόσο,το fun to drive έχει όντως άλλη μεταφορική έννοια στο χώρο της αυτοκίνησης.
Εννοείται ότι το C3 καμία σχέση με την μεταφορική έννοια της φράσης δεν έχει. Έχει όμως πλάκα να το οδηγείς μέσα στην πόλη.
-
Ευτυχώς έβγαλαν το shine pack στις αυτόματες εκδόσεις .
Αν παίξει 1000-1500 κάτω είναι μια χαρά οι τιμές για αυτές τις εκδόσεις .
Στις άλλες ακόμα και στην shine είναι σχετικά καλές οι τιμές και 700-1000 έκπτωση θα έχουν στάνταρ.
Τώρα η σύγκριση της 116 με ένα τιμόνι και 4 ρόδες βενζίνη , με ένα 3 αιρκρός αυτόματο πετρέλαιο , είναι σαν να συγκρίνεις ισόγειο δυάρι στο Κολωνάκι με παραθαλάσσιο 120άρι εξοχικό με πισίνα σε περιοχή όχι πολύ τουριστική.
Τα ίδια λεφτά θα κάνουν .
-
Αυτες τις μερες εμαθα πως κι ενα πασατ 5,5 μετρων μπορει να την παρεχει εξισου με αλλα... Αμα δε δοκιμασετε δε μπορειτε να διαφωνειτε....
Citroen C3 Aircross 2018