-
Ρε φίλε μην τσαντίζεσαι, συζήτηση κάνουμε. Είπα ΝΟΜΙΖΩ οτι κάνεις λάθος. Κανένας δεν ξέρει
Σε διαβάζω και είσαι πολύ σοβαρός με καλα post , είναι παντα σεβαστή η άποψη σου απλά εγώ έχω αντιθεστη στ συγκεκριμένο θέμα. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα ούτε να αγανακτείς.
Μπορεί να έχουμε λάθος ΟΛΟΙ εμεις και να έχεις δίκιο εσύ. απλά γράφουμε γιατι το πιστεύουμε, πάντα υπάρχει αντίλογος θα ήταν βαρετο να μην υπάρχει εξάλλου.
Για μένα είναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ότι δεν μπορούμε να το θεωρούμε πια μοδα, για σένα όχι , απλά πράγματα
Καμία τσαντίλα και καμία αγανάκτηση δεν έχω, βρε. Την πλάκα μας κάνουμε εδώ μέσα. Απλώς είσασταν λίγο εμφατικοί στο ότι κάνω λάθος, ενώ στην ουσία για αλλά πράγματα μιλούσαμε. Τεσπά, καλή καρδιά...
-
Να συμπληρώσω επειδή είδα μετά πως είχε παρεμβληθεί η απάντηση του φορντάκια στον harisma, οτιδήποτε ξεκινάει σαν μόδα, κι εξελίσσεται.
Αν τα suv είχαν παραμείνει τα ψηλά 4κινητα σκληρά αυτοκίνητα, προφανώς σήμερα θα αφορούσαν σε λίγους. Όμως, αφαιρέθηκε η τετρακίνηση (κυρίως για 'περιβαλλοντικούς' λόγους, χαμήλωσαν λίγο, έγιναν πιο μαλακά και πιο 'urban' κι η τάση πηγαίνει κι άλλο προς τα κει, θεωρώ πρωτοπόρο το C4 Cross και νομίζω εκεί θα κάτσει η μπίλια στο μέλλον, ειδικά με την μπαταριοκίνηση που είναι δύσκολη για κινούμενα περίπτερα, τα μελλοντικά αυτοκίνητα θα διαπερνούν όλες τις κατηγορίες, θα είναι μάλλον ψηλωμενα χατσμπακ με πολυμορφικη καμπίνα ώστε να συνδυάζουν όσο γίνεται τα χαρακτηριστικά που είναι ελκυστικά από κάθε κατηγορία, και τα αμιγώς χατσμπακ, σεντάν, SUV θα ελαχιστοποιηθουν ή θα αφορούν σε ελάχιστους στο μέλλον.
-
Νομίζω πιο urban crossover από το CHR δεν υπάρχει και θα έχριζα πρωτοπόρο στο είδος του. Κατα τα άλλα συμφωνούμε
-
Να συμπληρώσω επειδή είδα μετά πως είχε παρεμβληθεί η απάντηση του φορντάκια στον harisma, οτιδήποτε ξεκινάει σαν μόδα, κι εξελίσσεται.
Αν λες εμενα φορντακια να ξέρεις ότι δεν είμαι. Είναι σχεδον άσχετο ότι αυτη την στιγμη αγορασα Ford. Ειχα OPEL, SKODA SEAT ποιο παλιά
FORD escord MK2 ξανα ακόμα ποιο παλια (βασικα αυτό ήταν του παππού αλλά το οδηγούσα συνεχώς)
Εγώ ΛΑΤΡΕΥΩ τα αυτοκίνητα της ALFA ROMEO και ποιο παλιά της LANCIA .
Βεβαια και ο πατέρας Focus MK1 και ποιο παλια SIERA που και αυτά τα οδηγούσα. Το LADA που έιχε το ειχε ξεφορτωθεί όταν πια οδηγούσα δεν το πρόλαβα.
Δεν θα έβαζα την FORD ποτέ πάνω από ALFA και LANCIA πάντως και ας μην είχα ποτε. Ελπιζω στο μέλλον σε ηλεκτρικό LANCIA
απλά και η FORD έχει κάποια σοβαρα πλεονεκτήματα που μου αρέσουν στα περισσότερα αυτοκίνητα που βγάζει. και σοβαρά μειονεκτήματά επίσης αλλά συνήθως είναι οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα και υπερισχύουν τα υπερ σε μενα από άλλες μάρκες που βάζουν την άνεση ή την κατανάλωση πάνω από όλα.
-
Ρε συ Cirus και εγώ ονειρεύομαι Lancia ηλεκτρική, φουλ στο Αλκαντάρα σε καμία 10 χρόνια!
Dedra το τελευταίο μας.
-
Μέχρι πριν κάνα χρόνο ήμουν κάθετα εναντίον των 2κινητων σουβ.
Το τελευταίο διάστημα που σκαρισε και ο μικρός και κάνουμε πολλές εκδρομές αρχίζω να αναθεωρώ.
Τα σουβ έστω και δικινητα με αυτά τα 3 - 4 παραπανίσια εκατοστά ύψους θα σε βοηθήσουν να ανέβεις πιο άνετα τη ράμπα στο καράβι, να πας σε βατό χωματόδρομο, να πας για μπανακι σε μια πιο απομακρυσμενη παραλία κοκ.
Άρα το επόμενο 99% σουβ κι ας χάνει σε άλλους τομείς.
-
Το Φορντακιας το είπα αστειευομενος, κι εγώ αντίστοιχες πεποιθήσεις έχω για τις μάρκες, μόνο γερμανικό δεν έχω αγοράσει ποτέ και ποτέ δεν με απογοήτευσε κανένα αυτοκίνητο από τα Fiat, Ford, Suzuki, Mazda και Citroën που έχω τώρα (ίσως μόνο κάποια παλιότερα ΤΟΥΟΤΑ) Αναγνωρίζω όμως πως η Φορντ παραμένει ακόμη και για πορτοφόλια θνητών, όπως ήταν κάποτε η Άλφα... και η Άλφα και η Fiat λείπουν απ την ελληνική αγορά.
Κι όπως λέει το παραπάνω σχόλιο, αυτά που θυσιάζεις σε ένα suvocrossover είναι πλέον πολύ λιγότερα απ αυτά που κερδίζεις.
Σωστό και το σχόλιο για το CHR παραπάνω.
-
Το Φορντακιας το είπα αστειευομενος,
ΟΧΙ δεν το δέχομαι, ΘΑΝΑΤΟΣ δια απανγχωνισμού χαχαχαχαχαχαχαχα
ασε βρήκα ευκαιρία να γράψω τις προτιμήσεις μου
-
piliourits wrote:
Να συμπληρώσω επειδή είδα μετά πως είχε παρεμβληθεί η απάντηση του φορντάκια στον harisma, οτιδήποτε ξεκινάει σαν μόδα, κι εξελίσσεται.
Αν λες εμενα φορντακια να ξέρεις ότι δεν είμαι. Είναι σχεδον άσχετο ότι αυτη την στιγμη αγορασα Ford. Ειχα OPEL, SKODA SEAT ποιο παλιά
FORD escord MK2 ξανα ακόμα ποιο παλια (βασικα αυτό ήταν του παππού αλλά το οδηγούσα συνεχώς)
Εγώ ΛΑΤΡΕΥΩ τα αυτοκίνητα της ALFA ROMEO και ποιο παλιά της LANCIA .
Βεβαια και ο πατέρας Focus MK1 και ποιο παλια SIERA που και αυτά τα οδηγούσα. Το LADA που έιχε το ειχε ξεφορτωθεί όταν πια οδηγούσα δεν το πρόλαβα.
Δεν θα έβαζα την FORD ποτέ πάνω από ALFA και LANCIA πάντως και ας μην είχα ποτε. Ελπιζω στο μέλλον σε ηλεκτρικό LANCIA
απλά και η FORD έχει κάποια σοβαρα πλεονεκτήματα που μου αρέσουν στα περισσότερα αυτοκίνητα που βγάζει. και σοβαρά μειονεκτήματά επίσης αλλά συνήθως είναι οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα και υπερισχύουν τα υπερ σε μενα από άλλες μάρκες που βάζουν την άνεση ή την κατανάλωση πάνω από όλα.
Cirus, το τελευταίο διάστημα γράφεις, από τις πιό ενδιαφέρουσες αναρτήσεις στο φόρουμ.
Χρήσιμες, με πολλές λεπτομέρειες και, το κερασάκι στην τούρτα, με ωραίο χιούμορ
Αν διόρθωνες, σε πολλές από αυτές, και τη λέξη ποιο με το σωστό πιο, θα άγγιζες την τελειότητα...
-
Cirus, το τελευταίο διάστημα γράφεις, από τις πιό ενδιαφέρουσες αναρτήσεις στο φόρουμ.
Χρήσιμες, με πολλές λεπτομέρειες και, το κερασάκι στην τούρτα, με ωραίο χιούμορ
Αν διόρθωνες, σε πολλές από αυτές, και τη λέξη ποιο με το σωστό πιο, θα άγγιζες την τελειότητα...
χαχαχαχχαχαχαχαχ εχεις απόλυτο δίκιο για το πιο το κάνω συνεχώς lol
σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τα ποιο καλά σου λόγια
-
χαχαχα....
-
ένα υψηλότερο αίσθημα ασφάλειας σε σχέση με ενα χωμένο στο έδαφος σκάφος.
Ψευδαίσθηση πες καλύτερα.
-
Είχα φτιάξει ένα προσωπικό συγκριτικό πίνακα με SUV, τα οποία θα με ενδιέφεραν έτσι και υπήρχαν ή υπάρξουν οι χρηματικές προϋποθέσεις απόκτησης τους.
Πιο πολύ στο χαβαλέ και πέρασε και η ώρα μου κάνα 2ωρο ένα βράδυ που έτυχε να μην έχω κάτι καλύτερο να κάνω
Είπα να τον μοιραστώ μαζί σας γιατί πιθανόν και σε άλλους μπορεί να φανεί χρήσιμος.Οι εκδόσεις και οι εξοπλισμοί είναι στα επίπεδα των δικών μου "θέλω" και έχω κοιτάξει να είναι πάνω κάτω όσο πιο κοντά γίνεται ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα.
Επίσης τα ποσά αγοράς εννοείται ότι είναι μέσω Configurator και όχι από προσφορές στην αντιπροσωπίες.
Με κίτρινο χρώμα έχω μαρκάρει τις τιμές που θεωρούνται καλύτερες ή που εγώ θεωρώ καλύτερες και με κόκκινο αντίστοιχα τις χειρότερες.Για όποιον θέλει το αρχείο μπορεί να το κατεβάσει από εδώ.
Για παράδειγμα, ένα από τα χρήσιμα συμπεράσματα που βγαίνουν ανάμεσα στις διάφορες συγκρίσεις, είναι ότι το CX-30 παρόλο το φόρο πολυτελείας που επιβαρύνεται, όχι μόνο δεν είναι αποτρεπτικός λόγος να το αγοράσει κανείς, αλλά βγαίνει συνολικά και πιο φθηνό από άλλα SUV που δεν έχουν 2λιτρο κινητήρα.
Σκέφτομαι να το εμπλουτίσω και με άλλες εκδόσεις των μοντέλων όπως πχ η Active Plus του 3008 η οποία είναι αρκετά πλήρης και σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Δεν το έχω κάνει γιατί υπάρχουν περιορισμοί που μου τη σπάνε όπως για παράδειγμα οι κακάσχημες ζάντες που φοράει η Active Plus του 3008 και Premium του Qashqai και τις οποίες δεν σου δίνει τη δυνατότητα να τις αλλάξεις.
-
Μόνο που το CX-30 δεν είναι C - SUV αλλά μία κατηγορία κάτω. Για αυτό σου φαίνεται value money, άμα βάλεις στο πίνακά το CX-5 που ανήκει στην κατηγορία των άλλων θα δεις ότι τιμολογιακά είναι αρκετά πάνω.
Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι πώς είναι δυνατό το 3008 ενώ έχει ημιάκαμπτο άξονα να είναι από τα πιο ακριβά της κατηγορίας. Έχει αρκετά χαμηλότερο κόστος από τους πολλαπλούς αλλά δεν μεταφράζεται και στη τιμή του. Που πλεονεκτεί τόσο πολύ ώστε να έχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής; Ούτε κανά φοβερό κινητήρα έχει (1.2 Puretech με 130 άλογα) και πλαστικά έχει χαμηλά και στις πίσω πόρτες. -
Αφού το CH-R με 4,39μ μήκος και το Karoq με 4,38μ μήκος, βλέπω και τα κατατάσουν στα C-SUV, τότε και το CX-30 που έχει το ίδιο μήκος, μπορεί να καταταχθεί εκεί πιστεύω.
Επίσης ακόμη και το CX-5 να βάλω, βγαίνει με το αυτόματο 36700 περίπου + 3700 ο φόρος πολυτελείας, φτάνει στα 40 χιλιάρικα και κάτι. Μπορεί να μην είναι το φθηνότερο πλέον αλλά δεν είναι και το ακριβότερο οπότε πάλι κάπου ισοσκελίζονται αυτά τα 3700 του φόρου πολυτελείας.
Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. Το έψαξα τώρα που το έγραψες και πράγματι μπορεί τελικά να μπει μέσα στις επιλογές, αν και στο μήκος πλέον πάμε στα 4,55μ. -
Το 30 είναι πολύ μικρότερο σε χώρους από το 3008 και τα άλλα.
Το 5 της μάζντα θεωρώ ότι είναι καλό , όπως στην μέρκ θα κοίταγα το Β και όχι το Α.Τέλος παίζουν προσφορές που αλλάζουν τις τιμές.
Για παράδειγμα στο 5 αιρκρός έπαιζαν 2-3000 . -
@regresso said in SUV/Crossovers Forum:
Έχει αρκετά χαμηλότερο κόστος από τους πολλαπλούς αλλά δεν μεταφράζεται και στη τιμή του.
Γύρω στα 500 Ευρώ είναι η διαφορά για τα εργοστάσια σε κόστος κατασκευής, δεν είναι και τόσο φοβερό. Βέβαια αυτοί κοιτάνε 500 Ευρώ επί τόσες χιλιάδες κομμάτια, πόσο μας κάνει στο τέλος. Για τον μεμονωμένο πελάτη όμως δεν είναι κάτι το εξωφρενικό για να το υπολογίσει ως κλεψιά από την μεριά του κατασκευαστή. Επίσης αυτό που μετράει περισσότερο είναι το συνολικό αποτέλεσμα και όχι ο τύπος μιας τεχνικής λύσης.
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Είχα φτιάξει ένα προσωπικό συγκριτικό πίνακα με SUV, τα οποία θα με ενδιέφεραν έτσι και υπήρχαν ή υπάρξουν οι χρηματικές προϋποθέσεις απόκτησης τους.
Πιο πολύ στο χαβαλέ και πέρασε και η ώρα μου κάνα 2ωρο ένα βράδυ που έτυχε να μην έχω κάτι καλύτερο να κάνω
Είπα να τον μοιραστώ μαζί σας γιατί πιθανόν και σε άλλους μπορεί να φανεί χρήσιμος.Οι εκδόσεις και οι εξοπλισμοί είναι στα επίπεδα των δικών μου "θέλω" και έχω κοιτάξει να είναι πάνω κάτω όσο πιο κοντά γίνεται ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα.
Επίσης τα ποσά αγοράς εννοείται ότι είναι μέσω Configurator και όχι από προσφορές στην αντιπροσωπίες.
Με κίτρινο χρώμα έχω μαρκάρει τις τιμές που θεωρούνται καλύτερες ή που εγώ θεωρώ καλύτερες και με κόκκινο αντίστοιχα τις χειρότερες.Για όποιον θέλει το αρχείο μπορεί να το κατεβάσει από εδώ.
Για παράδειγμα, ένα από τα χρήσιμα συμπεράσματα που βγαίνουν ανάμεσα στις διάφορες συγκρίσεις, είναι ότι το CX-30 παρόλο το φόρο πολυτελείας που επιβαρύνεται, όχι μόνο δεν είναι αποτρεπτικός λόγος να το αγοράσει κανείς, αλλά βγαίνει συνολικά και πιο φθηνό από άλλα SUV που δεν έχουν 2λιτρο κινητήρα.
Σκέφτομαι να το εμπλουτίσω και με άλλες εκδόσεις των μοντέλων όπως πχ η Active Plus του 3008 η οποία είναι αρκετά πλήρης και σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Δεν το έχω κάνει γιατί υπάρχουν περιορισμοί που μου τη σπάνε όπως για παράδειγμα οι κακάσχημες ζάντες που φοράει η Active Plus του 3008 και Premium του Qashqai και τις οποίες δεν σου δίνει τη δυνατότητα να τις αλλάξεις.
Σήμερα πήρα τιμή για το CX 30 με τα 186Hp στην έκδοση και χρώμα που αναφέρεις στα 33.140€. Αν θυσιάσεις το αυτόματο στην ίδια τιμή βγαίνει το AWD. Μάλλον θα το πάρω διότι οδήγησα Tucson & Xceed και είναι σε άλλη κατηγορία. Ο φόρος πολυτελείας όμως νομίζω ότι είναι 440€ τον χρόνο.
-
@ivank said in SUV/Crossovers Forum:
Ο φόρος πολυτελείας όμως νομίζω ότι είναι 440€ τον χρόνο.
Για τα 5 πρώτα χρόνια.
Από τον 6ο έως τον 10ο χρόνο πέφτει στα 308€ νομίζω.
Κι εγώ στο περίπου το υπολόγισα. Δεν θυμάμαι με τι τιμές. Πάντως συνολικά κάπου εκεί κοντά βγαίνει. -
Ο φόρος πολυτελείας με κριτήριο τα κυβικά είναι από τα πιο άθλια και αντισυνταγματικά σκαρφίσματα των Ταλιμπάν του Υπουργείου.
Και να τα έχεις τα λεφτά απλά δεν τους τα δίνεις. Είναι ντροπή !
SUV/Crossovers Forum