-
Το τεκμήριο δεν το πληρώνεις , αλλά το χρεώνεσαι και δεν έχεις πόθεν έσχες για μελλοντικές αγορές .
Δεν το χρεώνεσαι το τεκμήριο στο πόθεν έσχες, δεν έχει καμία σχέση. Είναι καθαρά για το φορολογητέο εισόδημα, δεν μειώνει το εισόδημα που έχεις μαζέψει και μπορείς να αναλώσεις για αγορές, είναι άσχετο αυτό.
To δικό μου υβρίδιο, ένα Πρίους ΜΚ2, δεν καίει λιγότερα από ένα κοινό ιχ σε ένα μποτιλιάρισμα. Και αυτό διότι τα φρένα του λειτουργούν με ανάκτηση ενέργειας από τα 25 χαω και πάνω, ή κάτι τέτοιο, έχω καιρό που το είδα γραμμένο. Έτσι, αν κινείσαι σταμάτα-ξεκίνα με μικρές ταχύτητες, τα φρένα λειτουργούν κανονικά, άρα ανάκτηση γιοκ. Το ίδιο ισχύει και σε άλλα υβρίδια απ' ότι ξέρω.
Δεν ισχύει αυτό στα νέα υβρίδια. Η Κορόλα κάνει ανάκτηση ενέργειας ακόμα και από 10 χαω και για αυτό στην πόλη πετυχαίνει εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
-
Αν ειναι τα 10 χαω το κατώφλι σε αυτό το αυτοκίνητο, είναι σοβαρή βελτίωση σε σχέση με το δικό μου. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει ένα κάποιο κατώφλι, το οποίο κάνει το μποτιλιάρισμα να εξαιρείται από την ανάκτηση ενέργειας. Είναι θέμα κατασκευαστή.
Κάτι άλλο τώρα, το οποίο έγραψα κρυπτογραφικά στο πρώτο μου ποστ, στο αν συμφέρει γενικά και πόσο. Μην κάνετε πράξεις του στυλ τόσο καίει το υβρίδιο, τόσο καίει το κανονικό, άρα (μούμπλε μούμπλε) τόσα κερδίζω το χρόνο. Είναι μόνο η μία πλευρά του νομίσματος, υπάρχουν και άλλες. Πχ. το δικό μου, το οποίο είναι πριν του 2010, εξαιρείται των τελών κυκλοφορίας, ήγουν ένα 300άρι το χρόνο για αντίστοιχο μέγεθος ιχ. Αν γλιτώνεις 2λ/ 100 χλμ. και κάνεις π.χ. 10.000 χλμ. το χρόνο, το όφελος είναι περί τα 350 ευρώ, άρα η ατέλεια των 300 ευρώ σχεδόν το διπλασιάζει.
Επίσης, κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο, αυτό παλιότερα ήταν μεγάλο προσόν για κάποιους.
Αν όμως συγκρίνεις το (κάθε) Πρίους με ένα πετρέλαιο, τα πράγματα δυσκολεύουν, η διαφορές στην κατανάλωση μειώνονται σε σημείο μηδενισμού σε κάποιες περιπτώσεις. Αντίστοιχα με ένα υγραέριο.
Επίσης, ένα υβρίδιο απαξιώνεται ταχύτερα από ένα κοινό ιχ, π.χ. το δικό μου που είναι του 2007 τώρα κάνει 5 χήνες, όταν καινούργιο έκανε 28. 5 ΄χήνες όμως κάνει και ένα αυτόματο Φόκους 1.6 του ιδίου έτους, το οποίο όμως έκανε το πολύ 20 καινούργιο. Αυτό έχει και διπλή ανάγνωση βέβαια, με την δεύτερη να είναι η εξής : ναι μεν πάρτε υβρίδιο, αλλά μετάχειρο δε.
Γενικώς, κάντε σωστά τους υπολογισμούς σας. Υπολογίστε π.χ. και το κεφαλαιουχικό κόστος, το 99,5% του κοζμάκη δεν το κάνει ούτε αυτό.
Και φυσικά, άλλο ιχ, άλλο το λήζινγκ ή η αγορά ενός επιβατηγού αυτοκινήτου σε μια επιχείρηση. Αναρωτιέστε γιατί οι ελ επιχειρηματίαι όλο και πιο πολύ στρέφονται στα ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβρίδια και σας περνάει η ιδέα ότι ξαφνικά έγιναν φυσιολάτρες και ευαισθητοποιημένοι για το περιβάλλον? Διαβάστε τον νόμο 4710/2020 και θα μάθετε επακριβώς το γιατί.
-
Εχοντας παντως οδηγήσει σε εκτενή τεστ και την Χ1 25e και την 530e συμφωνω απόλυτα με το Γάτο!
Αλλη αισθηση και δύναμη τα PHEV!
Γουστάρεις να οδηγείς!
-
This post is deleted! -
Xc40 και HRV είναι C suv.
Οτιδήποτε πάνω από 4.3-4.60 είναι C suv.
-
criuser wrote:
Το τεκμήριο δεν το πληρώνεις , αλλά το χρεώνεσαι και δεν έχεις πόθεν έσχες για μελλοντικές αγορές .
Δεν το χρεώνεσαι το τεκμήριο στο πόθεν έσχες, δεν έχει καμία σχέση. Είναι καθαρά για το φορολογητέο εισόδημα, δεν μειώνει το εισόδημα που έχεις μαζέψει και μπορείς να αναλώσεις για αγορές, είναι άσχετο αυτό.
Όχι Φανη νομίζω έχει δίκιο ο Cruiser , αν πούμε πως μετά από 5 χρόνια πας να κάνεις μια αγορά ακινήτου, για να δεις τι σου απομένει για ανάλωση ,από το άθροισμα των εισοδημάτων της 5ετιας θα αφαιρεθεί το αντίστοιχο άθροισμα των τεκμαρτων δαπανών ( αυτοκίνητο , σπίτι ανάλογα τα τετραγωνικά, ιδ.σχολεια , σκάφη , πισίνες κλπ ) .
-
Εχοντας παντως οδηγήσει σε εκτενή τεστ και την Χ1 25e και την 530e συμφωνω απόλυτα με το Γάτο!
Αλλη αισθηση και δύναμη τα PHEV!
Γουστάρεις να οδηγείς!
Συμφωνώ απόλυτα! Τον παράγοντα οικονομία όμως γιατί τον μπλέκουμε στα phev! Δεν αναφέρομαι σε εσένα.
Το ότι καίει 10 λτ όταν το πας τάπα αντί για 15 δεν λέει και πολλά έχοντας υπόψη πόσο έχεις πληρώσει για την κτήση του.
Είναι αμάξια πολυτελείας, τεχνολογίας , με πολλά άλογα και ηλεκτρονική τετρακίνηση.
Όποιος είναι απλας και άλλαζει αμαξια κάθε 1-2 χρόνια ή αγοράζει κάθε χρόνο ένα αμάξι όποιο του κάνει κλικ τα αποκτα!
Αλλά δεν θα έπρεπε να μπαιναν στην ζυγαριά ως μια επιλογή για να κάνει κάποιος οικονομία! Οικονομία με 300 άλογα δεν γίνεται!
-
Τα τεκμήρια χωρίζονται σε δύο βασικές υποκατηγορίες.
1.Τα τεκμήρια διαβίωσης και δαπάνης των υπαρχόντων περιουσιακών στοιχείων αλλά και των ιδιων των ανθρώπων.
2.Τα τεκμήρια απόκτησης περιουσιακών στοιχείων. Όταν προχωράς σε οικονομικές συναλλαγές, κάθε μορφής, που απασχολούν την δεύτερη υποκατηγορία, τότε φυσικά και το τεκμήριο πέραν του 'φορολογητέου' ρόλου του έχει σχέση και με το ΠΌΘΕΝ ΕΣΧΕΣ.
Βραχνάς τα τεκμήρια, αλλά αυτό είναι μια άλλη υπόθεση.
-
Γιατι ακομα και σειχης να σαι δε γουσταρεις καθε 450χλμ να πρεπει να ψαχνεις για καυσιμο. Δες ποσο καιει ενα τσεροκι με τα μισα αλογα που ηθελες επισης ενα σκασμο χρηματα να το αποκτησεις. Τελος ως γνωστο οι πλουσιοι ειναι οι μεγαλυτεροι τσιγγουνηδες. Για αυτο μετρουν τα χρηματα και τις αναγκες τους δυο φορες.
-
ρε συ ταφ καπα, στο ματαξαναπα, 6.5, πες εσυ 7 αμα με κλεβει το τριπμ μεση βενζινη ονλι εχει. δεν ειναι 10. βεβαια πραγματι οταν χωνεις 50+ δεν ειναι τοπ πραιόριτυ μεν η οικονομια αλλα οπως λεει και ο συντροφος σπάιρος ξεσκονιστηρης κανεις δεν θελει να χωνει και 50 και καθε μερα να ταιζει τον μιστερ σελ. ολα εχουν μια παλατζα, τα πλαγκ ιν ειναι τα καλυτερα αυτη τη στιγμη οχηματα που τα ηλεκτρικα εχουν θεμα υποδομων σε αποδοση/τιμη/αφτερ μαθ κοστ απο οτιδηποτε αλλο. προφανως το πλεον οικονομικο να σου ερθω επισκεψη σαλονικα ειναι να παρω το κτελ. αν λοιπον εχεις καποια φραγκα και παιρνεις σαντερο αεριο ας πουμε, παλι δεν πρατεις το πλεον καλυτερο για τη τσεπη σου αφου η θεση 2 και 4 στο πουλμαν εχουν και καλυτερη θεα.
-
Ρε συ γκατοζ για να έχεις 6.5 πρέπει κάθε βράδυ να λερωνεσαι με καλώδια και ντουι για να έχεις την μπαταρία 100%. Πέφτεις τόσο χαμηλά; Δεν σου το 'χα...
-
Ρε συ γκατοζ για να έχεις 6.5 πρέπει κάθε βράδυ να λερωνεσαι με καλώδια και ντουι! Πέφτεις τόσο χαμηλά; Δεν σου το 'χα...
χουάι?
αν μιλας για ρευμα, εχω οπως παρα πολλοι με κατοικιες μετα το 1995, παρκιν και δυνατοτητα ρευματος. ασχετο που ποτες δεν τη χρησιμοποιησα. αλλα εχω στην εταιρεια φορτιστες για πλαγκ ιν αλλα και ηλεκτρικα στο παρκιν, δεν παιρνει πανω απο 10' να πριζωσει. και το κανω καθε 2-3 ημερες.
ομως η καταναλωση που σου βαζω δεν περιλαμβανει τουλαχιστον ετσι αντιλαμβανομαι αυτα που γραφει η εφαρμογη, τα ρευματα. ας πουμε οτι εκανα ενα μηνα να βγω απο αθηνα καποια στιγμη, πριν και μετα γ@μηθηκ@, και συμπληρωσα τρισιμιση γιουρα. βασικα αυτο που μετραει η εφαρμογη ειναι ποσο καιει ο θερμικος οση ωρα ειναι σε λειτουργια.
σου ξαναλεω οτι δεν εχεις οδηγησει τα συγκεκριμενα, μπορει να ισχυει και σε ολα, πλαγκιν. εχουν εξαιρετη ανακτηση στα ασε. που συμβαινει συχνοτατα. και ενω δουλευει ο θερμικος βοηθαει και ο ηλεκτρικος. οποτε μαλλον απο εκει κερδιζει.
σε αλλο δειγμα, v60 πλαγκιν του συνεταιρου μου, επισης τετρακουνητο, η μεση καταναλωση ειναι στα 8 - 8.5. επισης πολυ χαμηλη καθως ηδη ενα μηνα τωρα καθε μερα απο κορφο και πισω.
αλλα οπως σε λεω, μικρη σημασια εχουν αυτα. διαλεγουμε αμαξι με διαφορα κριτηρια. η καταναλωση εχει σημασια μικρη, ειπαμε το σκανια το πουλμαν εχει χαμηλοτερη. ισως και το τρενο.
-
Διεσπειρετο μταξυ δρομολογιων να μη χαθει η γενια. Δεν ειναι κακο που βγηκαν τα Φεβ. Δυστυχως ακομη δεν ειναι σε τιμες για το λαουτζικο. Πρωτα η τσεπη του πλουσιου. Να μπορει να δινει τοις πτοχοις.
-
Να αγοράσουν μετά και οι πτωχοί τα ίδια αμάξια ως μτχ.
Πάντως συμφωνώ με γάτο.
Καλά υβρίδια και phev είναι το τώρα και το άμεσο μέλλον.Αμιγως ηλεκτρικα είναι λίγο ποζερια προς το παρόν.
Άνετα θα έπαιρνα ένα τέτοιο και εγώ αν δεν είχα θέμα να κυκλοφορώ με καλό και ακριβό αμάξι αναμέσα με καφρους και χώρα χωρίς βασικες υποδομές.
Γελαγα προχθες με συνάδελφο και φίλο που με πετυχαίνει στην Κηφισιας. Αυτός οδηγούσε μια σπορ μερκ όμορφη και φαντάζομαι δυνατή (δεν τις πολύ προσέχω γιατί έχουν αισθητικά χαλάσει).
Μου κορνάρει κλπ και με καλεί στο καπάκι.
Παρε κανα σοβαρό αμάξι με κράζει.Τι σοβαρό ρε μλκ του λέω. Εδώ που κυκλοφορούμε μόνο κουβάδες χιλιοχτυπημενους από παντού έπρεπε να έχουμε. πετάμε τα λεφτά μας στις λαμαρίνες και στους ελληνικούς δρόμους (τεράστιο βίτσιο).
-
Σήμερα έκανα την πρώτη βόλτα σε αντιπροσωπείες.
Στη ΚΙΑ μου είπαν ότι έχουν μείνει λίγα σπορτατζ χωρίς πολλές επιλογές και να τα ξαναπούμε του χρόνου. Χμμμ λες και πήγα με τρυπιο παντελόνι. Τεσπα
Στη Toyota ο πωλητής πολύ καλός, έκατσε ώρα να με ψήνει, μια χαρά. Μου είπε ότι το rav θέλει 650 το χρόνο για φόρο πολυτελείας το οποίο με ξαναπαγωσε. Το αμάξι αν δεν φοβάμαι στα επόμενα χρόνια ότι θα του βάλουν άλλα 10 χαρατσια επειδή έχει μεγάλο κινητήρα θα είχε μπει πολύ δυνατά. Θα το περιεγραφα χορταστικό! Αν και θα ήθελα ένα park assist για τη γυναίκα, μόνο αυτό με χάλασε εκτός του φόρου.
Τέλος πήγα hyundai, και εκεί γίνεται ένας χαμός με τις παραγγελίες, δεν ξέρεις πόσο θα κάνει το αμάξι όταν έρθει. Το κανονικό υβριδικό Tucson είναι 6k πάνω από το rav4 (τρέχει μια έκπτωση τώρα η τογιοτα) αλλά έχει πολλά ωραία πραγματάκια και το σαλόνι του είναι φανταστικό! Δύσκολο όμως γιατί φεύγει από το μπάτζετ. Θα δω τα mild hybrid που είναι πιο πολύ στα πλαίσια μας, αν και πιστεύω ότι στο τέλος μέσα θα μπω.νομίζω είχα διαβάσει ότι το tucson έχει πιο πολύ χώρο στις αποσκευές και στα πίσω καθίσματα από το rav, στο μάτι όπως τα είδα μάλλον ο Ιάπωνας είναι πιο λαρτζ.
Αύριο θα πάω μια ds, Peugeot, ford και ίσως τσεκάρω Suzuki και Honda αν παίζει χρόνος.
-
Oι τιμες των αυτοκινητων μονο πανω πανε, θα βρουν δικαιολογια το κοστος των μπαταριων και θα κρατησουν τις τιμες ψηλα και οποιος αγορασει. Φοβαμαι οι εποχες που αγοραζες ενα αυτοκινητο τυπου Γκολφ με 18κ εχουν περασει, ουτε με 22κ δεν θα αγοραζεις σε λιγο. Δειτε τις τιμες του νεου Αστρα.
-
Δειτε τις τιμες του νεου Αστρα.
Πού να τις δούμε;
Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid