Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14
    • Best 1
    • Groups 0

    robostav

    @robostav

    1
    Reputation
    3
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    robostav Unfollow Follow

    Best posts made by robostav

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @hpe320 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Σχετικά με αναμονές σε παραγγελίες, μετά από πόσους μήνες έχετε παραλάβει το αυτοκίνητο ?
      γιατί σε ερώτηση στην ΒΕΛΜΑΡ μου είπαν 6 μήνες για το αυτόματο.

      Εγώ δεν το έχω παραλάβει βέβαια , αλλά έχω παραγγείλει το. Hybrid από Αύγουστο και μου έχουν πει Γενάρη θα είναι παραδοτέο ,αν και κρατάω μικρό καλάθι .Στη βελμαρ κάτι τρέλα μου έλεγαν και πήγα στο FMS στου Ρέντη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav

    Latest posts made by robostav

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @hpe320 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Σχετικά με αναμονές σε παραγγελίες, μετά από πόσους μήνες έχετε παραλάβει το αυτοκίνητο ?
      γιατί σε ερώτηση στην ΒΕΛΜΑΡ μου είπαν 6 μήνες για το αυτόματο.

      Εγώ δεν το έχω παραλάβει βέβαια , αλλά έχω παραγγείλει το. Hybrid από Αύγουστο και μου έχουν πει Γενάρη θα είναι παραδοτέο ,αν και κρατάω μικρό καλάθι .Στη βελμαρ κάτι τρέλα μου έλεγαν και πήγα στο FMS στου Ρέντη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Γενικά οι εντυπώσεις μου είναι πολύ ως πάρα πολύ καλές.

      Η κατανάλωση από 7.7 ως 8.2 l/100  και περίπου 7.2/100 στην Ε. Ο. - σημειωνω ότι τα παραπάνω ισχύουν με (πολύ) ήπια οδήγηση και όχι σε κίνηση πόλης.

      Η επιτάχυνση των 1.700 κιλών όταν πατήσεις απότομα το γκάζι είναι πολύ ικανοποιητική, για να μην πω απρόσμενη!

      Η άνεση, η ηχομονωση, η ανάρτηση, ακόμα και η απόδοση του ηχοσυστήματος (δεν είναι το Krell της ακριβής έκδοσης), παραπέμπουν σε premium  SUV.

      Δεν μετάνιωσα που πήρα το 4κινητο, το αντίθετο, βλέπεις ον λαιν στο ταμπλό πότε και σε τι ποσοστό μεταδίδεται (αυτόματα) η κίνηση σε κάθε άξονα

      Τα paddles είναι εξαιρετικά εύχρηστα, ειλικρινά αξιζουν

      Φρένα ασφαλέστατα

      Android auto, Bluetooth κλπ εξαιρετικά, πολύ καλή και μεγάλη η κονσόλα - οθόνη

      Στατιστικά ταξιδιού, ρυθμίσεις κλπ, θυμίζουν ακριβό γερμανικό

      Απόδοση κλιματισμού και θερμοκρασίες καμπίνας κάτω από τον καυτό ήλιο, αμφότερα πάρα πολύ καλά!

      Μειονεκτηματα :

      η αποθηκευση των σταθμών ραδιοφώνου στις μνήμες, η εμμονή να μπαίνει ο ίδιος σταθμός κάθε φορά που βάζεις μπροστά κι όχι ο τελευταίος που άκουγες... Γενικά βαριέμαι να ασχοληθώ πάνω από τα δέκα λεπτά που έχω φάει μεχρι τώρα για να σώσω δέκα σταθμούς και έχω πετύχει μόνο δύο αποθηκεύσεις. Το θεωρώ απαράδεκτα πολύπλοκο και δεν είναι η πρώτη ούτε η δεύτερη ούτε η δέκατη φορά  που περνάω  σε  ενα αυτοκίνητο τους αγαπημένους μου σταθμούς... Η ιδέα του οτι πρέπει να δω το manual για αυτή τη δουλειά, με εκνευρίζει.

      Τα τυφλα σημεία ιδίως - όπως έχω ξαναπεί - αν εχεις δεξιά σου ανηφόρα καθετη στην πορεία σου - το θέμα αφορά βέβαια όλα τα SUV...

      Ακόμα δεν έχω πειστεί ότι τα πίσω φλας τα βλέπουν όλοι, ιδίως στο φως της μέρας... Ακατάλληλη η θέση τους, πλήρως αψυχολόγητη

      το manual σε πολλές περιπτώσεις σε αναγκαζει να γίνεις μάντης για να καταλάβεις σε ποια έκδοση αντιστοιχεί κάθε εικόνα /λειτουργία. Μέχρι και ο διακόπτης των υαλοκαθαριστηρων βγαίνει σε δύο versions. Κατεβάστε το από το  Hyundai. gr και θα καταλάβετε τι εννοώ... Εννοείται ότι δεν έχω εντρυφήσει σε όλα τα settings της δικής μου έκδοσης, γιατί σε πρώτη φάση πρέπει να διακρίνω στο manual  ΠOIA έκδοση έχω για κάθε λειτουργία και ειλικρινά δεν έχω το χρόνο και τη διάθεση...

      Χαχα κι εγώ το κατέβασα για να του ρίξω μια ματιά Υ και βλέπω 600 σελίδες, λες και γύρισα στο πανεπιστήμιο!

      Χαίρομαι που το βρίσκεις καλό, και έτσι να το χαίρεσαι πάντα! Αντε να περάσει ο καιρός να παραλάβουμε κι εμείς

      Ερώτηση, αυτό για την κατοστάρα βενζίνη που δεν κάνει να του βάζουμε που το λέει; αν έχω καταλάβει καλά λέει να βάζουμε από 91 και πάνω... ΥΓ έχω το manual του full hybrid

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Τελικά προχωρήσαμε σε παραγγελία για το full hybrid, ημερομηνία παράδοσης μου έδωσαν τέλη δεκέμβρη αρχές γενάρη. ξενέρωσα λίγο γιατί για το park assist που θα με βόλευε στο σπίτι ενώ είχε 470€ ήθελε να μπει πρώτα εξοπλισμός 4k (ηχοσύστημα, θερμαινόμενα καθίσματα και κάτι τέτοια άσχετα, ήμαρτον).

      τεσπα αναμονή τώρα να περάσει ο καιρός (και να μην εχουμε κορωνομπουρδες οταν το παρουμε και το εχουμε να το κοιταμε)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετώ τους φίλους και καλό καλοκαίρι με υγεία εύχομαι!

      Παρακαλουθώ το νήμα, και είμαι πολύ κοντά στην αγορά του αυτοκινήτου, ίσως να περιμένω και το νέο Sportage, λόγω των χρόνων παραδόσεων.

      Μένω Θεσσαλονίκη,στις μετακινήσεις καθημερινά κινούμε κυρίως περιφερειακά. Οι ετήσιες ανάγκες των χιλιομέτρων είναι περίπου στα 18.000 χ (15.000 με 20000)

      Ο κύριος προβληματισμός μου είναι η κατανάλωση για τον Turbo 48V. Θέλω αυτόματο κιβώτιο, και κινούμε στην Distinctive. Την τετρακίνηση το ξέρω πως δεν την χρειάζομαι, αλλά οκ, καλοδεχούμενη. (να ανεβώ μια φορά το χρόνο σε χιόνι, αν είχα 4κίνηση μπορεί και συχνότερα)

      Φοβάμαι όμως, πως αν τα επόμενα 5 χρόνια η αγορά κινηθεί ταχέως προς την ηλεκτροκίνηση (κάτι το οποίο ήδη γίνεται), θα έχω δώσει 35Κ, συν το γεγονός πως θα εξαρτώμαι από την τιμή της βενζίνης, και θα έχω ένα αυτοκίνητο χωρίς αξία μετα-πώλησης.

      Αξίζει τελικά να σκεφτώ πιο θερμά την Hybrid? Και φαντάζομαι να βγάλω από το μυαλό μου τις εκδόσεις με την 4κίνηση.

      ¨Η να περιμένω?

      Φίλε και εγώ με τη σύζυγό σε αναζήτηση suv είμαστε, έχουμε δει αρκετά μοντέλα και κατά 90% στο τουσον θα καταλήξουμε. Αν και ξέφευγε από το αρχικό μπατζετ μάλλον στο hybrid θα πάμε και για κατανάλωση και για μεταπώληση (λογικά θα κάνουμε πάλι δέκα χρόνια και αν το αλλάξουμε). Τη τετρακίνηση δεν την κοιτάω, μόνο τη distinctive για να έχει και αισθητήρες εμπρός καθώς βλέπω πολύ τεχνολογία το αμάξι και δεν είναι για φιλάκια! Νομίζω ότι η μηχανή έχει καλύτερη απόδοση από Peugeot 3008 όχι πλαγκ ιν και καλύτερο στήσιμο από ds7 (οι άλλες δύο επιλογές), κάνω κάπου λάθος;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      Σήμερα έκανα την πρώτη βόλτα σε αντιπροσωπείες.

      Στη ΚΙΑ μου είπαν ότι έχουν μείνει λίγα σπορτατζ χωρίς πολλές επιλογές και να τα ξαναπούμε του χρόνου. Χμμμ λες και πήγα με τρυπιο παντελόνι. Τεσπα

      Στη Toyota ο πωλητής πολύ καλός, έκατσε ώρα να με ψήνει, μια χαρά. Μου είπε ότι το rav θέλει 650 το χρόνο για φόρο πολυτελείας το οποίο με ξαναπαγωσε. Το αμάξι αν δεν φοβάμαι στα επόμενα χρόνια ότι θα του βάλουν άλλα 10 χαρατσια επειδή έχει μεγάλο κινητήρα θα είχε μπει πολύ δυνατά. Θα το περιεγραφα χορταστικό! Αν και θα ήθελα ένα park assist για τη γυναίκα, μόνο αυτό με χάλασε εκτός του φόρου.

      Τέλος πήγα hyundai, και εκεί γίνεται ένας χαμός με τις παραγγελίες, δεν ξέρεις πόσο θα κάνει το αμάξι όταν έρθει. Το κανονικό υβριδικό  Tucson είναι 6k πάνω από το rav4 (τρέχει μια έκπτωση τώρα η τογιοτα) αλλά έχει πολλά ωραία πραγματάκια και το σαλόνι του είναι φανταστικό! Δύσκολο όμως γιατί φεύγει από το μπάτζετ. Θα δω τα mild hybrid που είναι πιο πολύ στα πλαίσια μας, αν και πιστεύω ότι στο τέλος μέσα θα μπω.νομίζω είχα διαβάσει ότι το tucson έχει πιο πολύ χώρο στις αποσκευές και στα πίσω καθίσματα από το rav, στο μάτι όπως τα είδα μάλλον ο Ιάπωνας είναι πιο λαρτζ.

      Αύριο θα πάω μια ds, Peugeot, ford και ίσως τσεκάρω Suzuki και Honda αν παίζει χρόνος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      Μάλλον βλακεια έχω γράψει με τα 30, δεν θα έχω υπολογίσει σωστά τις αποστάσεις. Γενικά στο leon παίζουν 2-3 γεμίσματα από 80€ το μήνα πάνω κάτω (χωρίς να υπολογίζω εκδρομές) , και θεώρησα ότι στα 300€ θα πήγαινε η κατανάλωση σε ένα suv με πιο πολλά κιλά.

      Βέβαια αν είναι έτσι και στο τέλος καίω κάθε μέρα και τζινα, μάλλον να βολέψει πιο πολύ ένα ξεμπριζωτο hybrid,που βλέπω είναι και αρκετά πιο νορμάλ οι τιμές. Σε τέτοια φάση μένουμε Toyota Honda ή να δω και τα λοιπά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      Αρχικά να πω ότι διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τα επιχειρήματα σας! Για να δώσω λίγο και μια αίσθηση της χρήσης που θα γίνεται, το αμάξι θα κάνει περίπου 30km  τη μέρα εντός πόλης, πήγαινε έλα δουλειά και σχολείο και απόγευμα καμία δραστηριότητα εδώ κοντά. Το σκ πάλι δεν θα κάνει ιδιαίτερα χιλιόμετρα. Η λογική μας ήταν να παίζει κυρίως με ηλεκτρικό εντός πόλης ώστε πχ τα 300€/μήνα - - >4k έτος - - >40k στη δεκαετία που λέμε να το κρατήσουμε να είναι κέρδος από βενζίνη, αυτή είναι η λογική της οικονομίας. Δεν ξέρω αν δεν υπολογίζω κάτι σωστά (πχ ότι θα βάζω αρκετά το μήνα για βενζίνη για χ ψ λόγους). Αλλιώς όντως και το rav4 σαν mild hybrid που έλεγε ένας φίλος μου αρέσε (εκτός αν όντως θέλει 13k το χρόνο στα κερατιαστικα!) . Η γυναίκα επιμένει στο Hyundai Tucson αντίστοιχα, αλλά κάτι με φοβίζει σε εκείνο ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      Φίλε μου, περίμενε λίγους μήνες και πάρε το νέο hrv, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από τη στιγμή που θες υβριδικό. Είναι καινούργιο, έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθος του, είναι ποιοτικό και είναι απλά Honda. Μετά το καλοκαίρι θα ανακοινωθούν οι τιμές του, θα ξεκινάει από 31000 με πολύ καλό εξοπλισμο

      Ωραία πρόταση αυτή, θα το έχω στα υπόψη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • RE: Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      Η γυναίκα έχει ρίξει βέτο για αμιγώς ηλεκτρικό για να μην αγχώνεται. Ταξίδια δεν κάνουμε πολλά, αλλά είναι ένα θέμα το να σκέφτεσαι τι θα κάνεις αν ξεχαστεις σε κανά βλαχοχωρι. Για χώρο φόρτισης στο σπίτι δεν υπάρχει θέμα.

      Νομίζω το κυρίως πρόβλημα είναι το κόστος, πχ το 3008 θέλει 13k παραπάνω για hybrid και ξεπερνάει το ταβάνι (μέχρι 35-40). Μήπως να χτυπησω ένα βενιζινατο και να δούμε την άλλη δεκαετία πάλι τι θα παίζει; δεν ξέρω... Μόνο το Hyundai είναι σε νορμάλ πλαίσια τιμής σε plug in αλλά δεν έχω δει κριτικές κλπ αλλιώς τα Toyota που έλεγε και ένα φίλος σκέφτομαι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας!

      Καθώς τα δύο μικρά μου έχουν αρχίσει να μην είναι πια τόσο μικρά, αποφασίσαμε με τη σύζυγο να αλλάξουμε το τιμημένο Leon με ένα SUV ώστε να υπάρχουν πιο άνετοι χώροι. Καθώς έχουμε μόνο ένα αυτοκίνητο γενικά, αυτό σημαίνει ότι θα παίζει πολύ κίνηση Αθήνας και λίγα ταξίδια άρα μεγάλη κατανάλωση, οπότε στρεφόμαστε προς hybrid λύσεις.

      Έχουμε κάνει μια αρχική έρευνα, αλλά βλέπω κάτι τρελές τιμές σε αυτά που μου αρέσουν 50k+, και νομίζω μόνο το Hyundai είναι σχετικά νορμάλ σε τιμή.

      Γενικά επειδή με τα μηχανολογικά δεν το έχουμε, δίνω πολύ μεγάλη βαρύτητα σε μοντέλα που θεωρούνται ότι δεν βγάζουν προβλήματα. Το Leon φτου φτου μόνο στην 8ετια άρχισε να βγάζει κάτι θέματα με τις κλειδαριές... Όλα τα άλλα πένα.

      Για να μην σας πολυζαλιζω, θα ήθελα τις γνώμες σας για ένα τίμιο  στιβαρό (plug in) hybrid suv, που να είναι μέχρι 40k.

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      robostav
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr