-
Καλημερα και καλο ΣΚ να εχουμε,
έχω ένα 307cc ( facelift )
το οποιο δε μπορω να πουλησω, παρολο που ειναι σε
εξαιρετικη κατασταση, χωρις προβληματα
( οκ, ειχα καποια θεματα τα οποια λυθηκαν μετα απο αλλαγη αισθητηρων Λ ).
Φυσικα ενδιαφερονται αρκετοι αλλα οταν τους τονίζω οτι ειναι 2.000 κυβικα
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ οτι δεν θελουν να το αγορασουν με τα τέλη που έχουμε στην Ελλάδα...
Οποτε ρωτάω αν ξερετε πως μπορω να 'πουλησω' ενα αμαξι
που ειναι μια χαρά και ομορφο και οχι παλιο.. σε μαντρα;; για ανταλλακτικα;;; σε ασφαλιστικη;;;
Έχετε κάποια ιδεα;;
Ενας λόγος που δε το θελω αλλο εγω είναι γιατι δε θα μπορω να οδηγησω για 2 χρονια + 1 που ηδη δε μπορω
( παραλιγο ακρωτηριασμος Δ ποδιου ) -
Καλημερα και καλο ΣΚ να εχουμε,
έχω ένα 307cc ( facelift )
το οποιο δε μπορω να πουλησω, παρολο που ειναι σε
εξαιρετικη κατασταση, χωρις προβληματα
( οκ, ειχα καποια θεματα τα οποια λυθηκαν μετα απο αλλαγη αισθητηρων Λ ).
Φυσικα ενδιαφερονται αρκετοι αλλα οταν τους τονίζω οτι ειναι 2.000 κυβικα
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ οτι δεν θελουν να το αγορασουν με τα τέλη που έχουμε στην Ελλάδα...
Οποτε ρωτάω αν ξερετε πως μπορω να 'πουλησω' ενα αμαξι
που ειναι μια χαρά και ομορφο και οχι παλιο.. σε μαντρα;; για ανταλλακτικα;;; σε ασφαλιστικη;;;
Έχετε κάποια ιδεα;;
Ενας λόγος που δε το θελω αλλο εγω είναι γιατι δε θα μπορω να οδηγησω για 2 χρονια + 1 που ηδη δε μπορω
( παραλιγο ακρωτηριασμος Δ ποδιου ) -
Αν το 308 σου είναι σαν το παρακάτω τότε να υπολογίζεις ότι η συγκεκριμένη μάντρα το πήρε από ιδιώτη το πολύ 2500euro.
https://autokokkaliaris.car.gr/cars/view/312591368
Αν σκοπεύεις να το 'σκοτώσεις' για 2000e με 2500e και μένεις Αθήνα κάνε μία βόλτα από τον Γιώργο. Ψάχνει για αυτοκίνητα.
-
Αν είναι να το δώσει 2000 € ας περιμένει να έρθουμε Αθήνα για το Ράλι Ακρόπολις ...μπορεί να το χρειαστούμε για να πάμε μια νύφη στην εκκλησία , για 2 χιλιάρικα χαλάλι της !
-
https://www.car.gr/26630616
Δεχομαι οτι οι φωτογραφιες ειναι αθλιες αλλα επρεπε να μπω για χειρουργειο ΑΜΕΣΑ για να μην μου κοψουν το ποδι....
Δυστυχως ή ευτυχως μενω Κιλκίς ( τερμα τερμα θεου ) -
Όλα μπορούν να πουληθούν. ΟΛΑ Σε αυτή την περίπτωση απλά το 'σκοτώνεις' όσο όσο.
Μπορείς επίσης να καταθέσεις πινακίδες να το φυλάξεις σε ένα γκαράζ και... έχει ο θεός.
Προσωπικά όμως πιστεύω ότι το συγκεκριμένο δεν θα το πουλήσεις ακριβώς 'τζάμπα' αλλά ούτε στη τιμή που αξίζει. Κάπου στη μέση νομίζω υπάρχουν πολλοί που τα θέλουν αυτά τα αυτοκίνητα!!!
-
Noμιζω θα φυγει ευκολα επηδη ειναι το καμπριο, τωρα σε τι τιμη οκ αυτο δεν το ξερω. Εκτος και εχει σοβαρα θεματα με ατυχηματα κλπ.
Εγω θα το ειχα αγγελια στο καρ μεχρι να πουληθει. Δεν θα κατεθετα πινακιδες, κανονκα μια χαλαρη κυκλοφορια για να ειναι σε καλη κατασταση.
-
Noμιζω θα φυγει ευκολα επηδη ειναι το καμπριο, τωρα σε τι τιμη οκ αυτο δεν το ξερω. Εκτος και εχει σοβαρα θεματα με ατυχηματα κλπ.
Εγω θα το ειχα αγγελια στο καρ μεχρι να πουληθει. Δεν θα κατεθετα πινακιδες, κανονκα μια χαλαρη κυκλοφορια για να ειναι σε καλη κατασταση.
Βολτα το κανω στην ζουλα, 1 φορα την βδομαδα για την μπαταρια, καθως ειμαι σε επαρχια
Πιο πιθανο να πατησω καμια κοτα, παρα να προκαλεσω ατυχημα! -
ειναι πολυ ομορφο σαν αμάξι κ σιγουρα θα φυγει αργα η γρηγορα ...αλλά βαλε ΝΕΕΣ ΚΑΘΑΡΕΣ φωτογραφίες να φαινεται η ομορφια του,γιατί αυτες που υπαρχουν το ΑΔΙΚΟΥΝ κ βαλτο 2.600 ευρω ....η δωστο σε δικό σου γνωστο μαντρα σε μεγαλη πόλη να το εχει στην εκθεσή του ...
-
Δυστυχως ειναι η κατηγορια μη-εμπορικη.Πουλαγα το Twintop μου τσαμπα δυο χρονια,και δεν χτυπαγε το τηλεφωνο...
Και μιλαμε για 1600αρι τουρμπο,οχι διλιτρο ατμοσφαιρικο.Τελικα το εδωσα ανταλλαγη,ακομα πιο τσαμπα,και η αντιπροσωπεια το πουλησε ευκολα μεσα σε ενα μηνα,και λογω των δοσεων που παρειχε στον αγοραστη...
-
Έχω και γω ένα hyundai tucson σε άριστη κατάσταση το πήρα καινούριο 27.000 ευρώ. Η αξία του σήμερα 4000 περίπου. Το έβαλα για πώληση και δεν υπάρχει η παραμικρή ενόχληση. Οι μάντραδες μόνο που δεν σου ζητάνε λεφτά για να το πάρουν. Απλά το απολαμβάνω σε ταξίδια και εκτός δρόμου μέχρι να γίνει παλιατζούρα και τελικά ήταν η καλύτερη επιλογή που το κράτησα .
-
Οι μαντραδες δε δίνουν ούτε στα εμπορικά μοντέλα ...σου κάνουν προσφορά ίση με το φθηνότερο αντίστοιχο στο car ...από την άλλη κι οι ιδιώτες σου βγάζουν την πίστη
-
Περαστικά.
Στα της πώλησης, έχουμε ένα αυτοκίνητο γαλλικό (ναι ακόμα υπάρχουν τα κολλήματα κάποιων), 2λιτρο, 15ετιας, εισαγωγής,με 200.000χλμ και cabrio. Απ όπου και να το δεις έχει όλο το συνδυασμό για να αποθήσει κάποιον να το πάρει.
Αν δε το καίγεσαι να φύγει άμεσα κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος που θα το πάρει, μπορεί να γίνει σε 1-2 χρόνια. Αν θες να φύγει άμεσα το σκοτώνεις ακόμα περισσότερο.
-
Φίλε μου είχα 2λιτρο γαλλικό του 2009 όμως , με τον πλουσιότερο εξοπλισμό .
Το είχα στο καρ 1 χρόνο , με πινακίδες , με είχαν πάρει 5-6 άτομα , το είδαν 3 , το αγόρασε ένας που είχε το προηγούμενο μοντέλο , το χτύπησε και δεν άξιζε να το επισκευάσει . Το πούλησα σε καλή τιμή , 50-80 % πάνω από την τιμή που μου έδιναν τα εμποράκια της πλάκας .
Το δικό σου είναι ακόμα πιο παλιό ακόμα πιο απαξιωμένο . Αφού λοιπόν δεν οδηγείς , το βάζεις σε γνωστό σου έμπορο και ζητάς και λίγο παραπάνω επειδή είναι ειδικό αμάξι , ώστε να πάρει και ένα δωράκι ο έμπορος .
Ποιός θα το πάρει ? Μα ένας που θέλει ένα κάμπριο για το καλοκαίρι . Θα καταθέτει πινακίδες και θα το χρησιμοποιεί τον μισό χρόνο ή και λίγο λιγότερο , οπότε θα μειωθεί το πρόβλημα των τελών . Μπορεί να το νοικιάζει και για γάμους ...
-
Έχουμε Grand Vitara 2,5 λίτρα τού 2005 από καινούριο. Τότε κόστιζε 32 χιλιάρικα και τώρα είναι ζήτημα αν θα πιάσει 2. Και μιλάμε για ατρακάριστο αυτοκίνητο με 210Κ χιλιόμετρα.
Αυτή είναι η μοίρα των απαξιωμένων μοντέλων, που ο κυβερνήσεις αποφάσισαν να θάψουν. Για αυτό και φωνάζω να μην αγοράζονται μοντέλα που φαίνεται ότι θα φάνε πολύ ξύλο στο μέλλον, πετρέλαια για παράδειγμα ή βενζίνης χωρίς υβριδική τεχνολογία. Γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο και θα το ξαναδούμε.
Στα δικά σου, κάνει πολύ κακή εντύπωση ότι υπάρχει μια βλάβη των 30-40 ευρώ που ΔΕΝ έχεις διορθώσει. Εγώ προσωπικά, αν έψαχνα τέτοιο όχημα, θα το προσπερνούσα κατευθείαν. Γιατί θα σκεφτόμουν ότι είτε είναι κάτι σοβαρό που θέλει πολλά περισσότερα από 30-40 ευρώ είτε ότι για να είσαι τόσο αμελής σε μια τόσο μικρή βλάβη, όλο το αυτοκίνητο θα έχει πολλά θέματα.
-
Έχουμε Grand Vitara 2,5 λίτρα τού 2005 από καινούριο. Τότε κόστιζε 32 χιλιάρικα και τώρα είναι ζήτημα αν θα πιάσει 2. Και μιλάμε για ατρακάριστο αυτοκίνητο με 210Κ χιλιόμετρα.
Αυτή είναι η μοίρα των απαξιωμένων μοντέλων, που ο κυβερνήσεις αποφάσισαν να θάψουν.
Έτσι είναι δυστυχώς! Και εμάς η 3λιτρη BMW απλά δεν πουλιέται, δεν ειναι ότι έχει χαμηλή αξία, έχει απλά μηδενική! Μόνο για πέταμα ή για ανταλλακτικά...οπότε όσο δουλεύει την κρατάμε και ας καίει τον πάτο της, είναι ωραία η αίσθηση του 6κύλινδρου ατμοσφαιρικού.
-
Έχουμε Grand Vitara 2,5 λίτρα τού 2005 από καινούριο. Τότε κόστιζε 32 χιλιάρικα και τώρα είναι ζήτημα αν θα πιάσει 2. Και μιλάμε για ατρακάριστο αυτοκίνητο με 210Κ χιλιόμετρα. ...
Πόσο πιστεύεις έπρεπε να πουλιέται ένα αμάξι 16ετίας μετά από τόσο καιρό;
-
Για τα αυτοκινητα που αναφερεσεστε και με 200κ χμ πανω η αξια θα ηταν ετσι και αλλοιως κοντα στο μηδεν. Η Ε46 3λτ μπορει να παρει καποια αξια αν σταματησεις να την οδηγας και να κανεις full restoration και τα δυο εχουν μεγαλο κοστος, η οποια αξια θα ειναι απο τα χρηματα και χρονο που μπορουν να επενδυθουν. Παντως αν δεν εχει χτυπησει σασσι και δεν εχουν προβλημα τα πισω φτερα και δεν εχει καμμια σοβαρη στουκα μπρος πισω ή καποιο χτυπημα απο κατω, θα το κραταγα για ιστορικο.
Το Βιταρα μονο χρηστικη αξια θα εχει, αν το θελει πχ καποιος να τραβηξει καμμια βαρκα.
-
τα μονα που εχουν αξια μετα απο τοσα χρονια και τοσα χιλιομετρα δεν ειναι τα πριμια. ειναι τα βιταρα. για ψαξτε να βρειτε φθηνο χιλιοεξακοσαρι 1998-2005. και του σαμπ αν δεν υπηρχε η υπερφορολογηση των κυβικωνε μια χαρα αξια θα κραταγε. απλος ο λογος, εχουν ακομη ψωμι. δεν ειναι λιγα τα τζι βι με 500000 χιλιομετρα που συνεχιζουν αψογα. χωρις κιχ, χωρις ζημια, ζωρις διαφορα απο τη 1η μερα. και δεν υπαρχει και κατι αλλο να αντικαταστησει αυτα τα οχηματα σε σκληροτραχηλοτης. που σημειωτεο εχουν σασι και δεν σκορπανε σαν τα αχρηστα πλεον προπελαστερια εποχης.
-
Μια εμμονή την έχεις με τα Βιτάρα γατούλη....αχαχαχα!! Μόνο για βουνό κάνουν όμως, άχρηστα σε όλα τα άλλα. Είχα Φερόζα, εξαιρετικό εκτός, άθλιο εντός. Ακόμα θα δούλευε εαν δεν το μαμούσε η ξαδέρφη μου.
Τι να κανεις ενα αμαξι οταν δε μπορει να πουληθει λόγω κυβικων;;