Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι να κανεις ενα αμαξι οταν δε μπορει να πουληθει λόγω κυβικων;;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τι να κανεις ενα αμαξι οταν δε μπορει να πουληθει λόγω κυβικων;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    1
    77
    1657
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Καλημερα και καλο ΣΚ να εχουμε,
      έχω ένα 307cc ( facelift )
      το οποιο δε μπορω να πουλησω, παρολο που ειναι σε 
      εξαιρετικη κατασταση, χωρις προβληματα
      ( οκ, ειχα καποια θεματα τα οποια λυθηκαν μετα απο αλλαγη αισθητηρων Λ ).
      Φυσικα ενδιαφερονται αρκετοι αλλα οταν τους τονίζω οτι ειναι 2.000 κυβικα
      ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ οτι δεν θελουν να το αγορασουν με τα τέλη που έχουμε στην Ελλάδα...
      Οποτε ρωτάω αν ξερετε πως μπορω να 'πουλησω' ενα αμαξι
      που ειναι μια χαρά και ομορφο και οχι παλιο.. σε μαντρα;; για ανταλλακτικα;;; σε ασφαλιστικη;;;
      Έχετε κάποια ιδεα;;
      Ενας λόγος που δε το θελω αλλο εγω είναι γιατι δε θα μπορω να οδηγησω για 2 χρονια + 1 που ηδη δε μπορω
      ( παραλιγο ακρωτηριασμος Δ ποδιου )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koulouri last edited by

        Καλημερα και καλο ΣΚ να εχουμε,
        έχω ένα 307cc ( facelift )
        το οποιο δε μπορω να πουλησω, παρολο που ειναι σε 
        εξαιρετικη κατασταση, χωρις προβληματα
        ( οκ, ειχα καποια θεματα τα οποια λυθηκαν μετα απο αλλαγη αισθητηρων Λ ).
        Φυσικα ενδιαφερονται αρκετοι αλλα οταν τους τονίζω οτι ειναι 2.000 κυβικα
        ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ οτι δεν θελουν να το αγορασουν με τα τέλη που έχουμε στην Ελλάδα...
        Οποτε ρωτάω αν ξερετε πως μπορω να 'πουλησω' ενα αμαξι
        που ειναι μια χαρά και ομορφο και οχι παλιο.. σε μαντρα;; για ανταλλακτικα;;; σε ασφαλιστικη;;;
        Έχετε κάποια ιδεα;;
        Ενας λόγος που δε το θελω αλλο εγω είναι γιατι δε θα μπορω να οδηγησω για 2 χρονια + 1 που ηδη δε μπορω
        ( παραλιγο ακρωτηριασμος Δ ποδιου )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • storm
          storm last edited by

          Αν το 308 σου είναι σαν το παρακάτω τότε να υπολογίζεις ότι η συγκεκριμένη μάντρα το πήρε από ιδιώτη το πολύ 2500euro.

          https://autokokkaliaris.car.gr/cars/view/312591368

          Αν σκοπεύεις να το 'σκοτώσεις' για 2000e με 2500e και μένεις Αθήνα κάνε μία βόλτα από τον Γιώργο. Ψάχνει για αυτοκίνητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • monman2
            monman2 last edited by

            Αν είναι να το δώσει 2000 € ας περιμένει να έρθουμε Αθήνα για το Ράλι  Ακρόπολις ...μπορεί να το χρειαστούμε για να πάμε μια νύφη στην εκκλησία   ,  για 2 χιλιάρικα χαλάλι της !

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • K
              koulouri last edited by

              https://www.car.gr/26630616
              Δεχομαι οτι οι φωτογραφιες ειναι αθλιες αλλα επρεπε να μπω για χειρουργειο ΑΜΕΣΑ για να μην μου κοψουν το ποδι....
              Δυστυχως ή ευτυχως μενω Κιλκίς ( τερμα τερμα θεου )

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • M
                megane98hp last edited by

                Όλα μπορούν να πουληθούν. ΟΛΑ Σε αυτή την περίπτωση απλά το 'σκοτώνεις' όσο όσο.

                Μπορείς επίσης να καταθέσεις πινακίδες να το φυλάξεις σε ένα γκαράζ και... έχει ο θεός.

                Προσωπικά όμως πιστεύω ότι το συγκεκριμένο δεν θα το πουλήσεις ακριβώς 'τζάμπα' αλλά ούτε στη τιμή που αξίζει. Κάπου στη μέση νομίζω υπάρχουν πολλοί που τα θέλουν αυτά τα αυτοκίνητα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • W
                  wantone last edited by

                  Noμιζω θα φυγει ευκολα επηδη ειναι το καμπριο, τωρα σε τι τιμη οκ αυτο δεν το ξερω. Εκτος και εχει σοβαρα θεματα με ατυχηματα κλπ.

                  Εγω θα το ειχα αγγελια στο καρ μεχρι να πουληθει. Δεν θα κατεθετα πινακιδες, κανονκα μια χαλαρη κυκλοφορια για να ειναι σε καλη κατασταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • K
                    koulouri @wantone last edited by

                    Noμιζω θα φυγει ευκολα επηδη ειναι το καμπριο, τωρα σε τι τιμη οκ αυτο δεν το ξερω. Εκτος και εχει σοβαρα θεματα με ατυχηματα κλπ.

                    Εγω θα το ειχα αγγελια στο καρ μεχρι να πουληθει. Δεν θα κατεθετα πινακιδες, κανονκα μια χαλαρη κυκλοφορια για να ειναι σε καλη κατασταση.

                    Βολτα το κανω στην ζουλα, 1 φορα την βδομαδα για την μπαταρια, καθως ειμαι σε επαρχια 😉
                    Πιο πιθανο να πατησω καμια κοτα, παρα να προκαλεσω ατυχημα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • M
                      manolis67 last edited by

                      ειναι πολυ ομορφο σαν αμάξι κ σιγουρα θα φυγει αργα η γρηγορα ...αλλά  βαλε  ΝΕΕΣ ΚΑΘΑΡΕΣ φωτογραφίες να φαινεται η ομορφια του,γιατί  αυτες που υπαρχουν το ΑΔΙΚΟΥΝ  κ βαλτο 2.600 ευρω  ....η δωστο σε δικό σου γνωστο μαντρα σε μεγαλη πόλη να το εχει στην εκθεσή του ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • A
                        accentwizard last edited by

                        Δυστυχως ειναι η κατηγορια μη-εμπορικη.Πουλαγα το Twintop μου τσαμπα δυο χρονια,και δεν χτυπαγε το τηλεφωνο...

                        Και μιλαμε για 1600αρι τουρμπο,οχι διλιτρο ατμοσφαιρικο.Τελικα το εδωσα ανταλλαγη,ακομα πιο τσαμπα,και η αντιπροσωπεια το πουλησε ευκολα μεσα σε ενα μηνα,και λογω των δοσεων που παρειχε στον αγοραστη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • C
                          cson last edited by

                          Έχω και γω ένα hyundai tucson σε άριστη κατάσταση το πήρα καινούριο 27.000 ευρώ. Η αξία του σήμερα 4000 περίπου. Το έβαλα για πώληση και δεν υπάρχει η παραμικρή ενόχληση. Οι μάντραδες μόνο που δεν σου ζητάνε λεφτά για να το πάρουν.  Απλά το απολαμβάνω σε ταξίδια και εκτός δρόμου μέχρι να γίνει παλιατζούρα και τελικά ήταν η καλύτερη επιλογή που το κράτησα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • T
                            thodoris91 last edited by

                            Οι μαντραδες δε δίνουν ούτε στα εμπορικά μοντέλα ...σου κάνουν προσφορά ίση με το φθηνότερο αντίστοιχο στο car ...από την άλλη κι οι ιδιώτες σου βγάζουν την πίστη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Περαστικά.

                              Στα της πώλησης, έχουμε ένα αυτοκίνητο γαλλικό (ναι ακόμα υπάρχουν τα κολλήματα κάποιων), 2λιτρο, 15ετιας, εισαγωγής,με 200.000χλμ και cabrio. Απ όπου και να το δεις έχει όλο το συνδυασμό για να αποθήσει κάποιον να το πάρει.

                              Αν δε το καίγεσαι να φύγει άμεσα κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος που θα το πάρει, μπορεί να γίνει σε 1-2 χρόνια. Αν θες να φύγει άμεσα το σκοτώνεις ακόμα περισσότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                criuser last edited by

                                Φίλε μου είχα 2λιτρο γαλλικό του 2009 όμως , με τον πλουσιότερο εξοπλισμό .

                                Το είχα στο καρ 1 χρόνο , με πινακίδες , με είχαν πάρει 5-6 άτομα , το είδαν 3 , το αγόρασε ένας που είχε το προηγούμενο μοντέλο , το χτύπησε και δεν άξιζε να το επισκευάσει . Το πούλησα σε καλή τιμή , 50-80 % πάνω από την τιμή που μου έδιναν τα εμποράκια της πλάκας .

                                Το δικό σου είναι ακόμα πιο παλιό ακόμα πιο απαξιωμένο . Αφού λοιπόν δεν οδηγείς , το βάζεις σε γνωστό σου έμπορο και ζητάς και λίγο παραπάνω επειδή είναι ειδικό αμάξι , ώστε να πάρει και ένα δωράκι ο έμπορος .

                                Ποιός θα το πάρει ? Μα ένας που θέλει ένα κάμπριο για το καλοκαίρι . Θα καταθέτει πινακίδες και θα το χρησιμοποιεί τον μισό χρόνο ή και λίγο λιγότερο , οπότε θα μειωθεί το πρόβλημα των τελών . Μπορεί να το νοικιάζει και για γάμους ...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Έχουμε Grand Vitara 2,5 λίτρα τού 2005 από καινούριο. Τότε κόστιζε 32 χιλιάρικα και τώρα είναι ζήτημα αν θα πιάσει 2. Και μιλάμε για ατρακάριστο αυτοκίνητο με 210Κ χιλιόμετρα.

                                  Αυτή είναι η μοίρα των απαξιωμένων μοντέλων, που ο κυβερνήσεις αποφάσισαν να θάψουν. Για αυτό και φωνάζω να μην αγοράζονται μοντέλα που φαίνεται ότι θα φάνε πολύ ξύλο στο μέλλον, πετρέλαια για παράδειγμα ή βενζίνης χωρίς υβριδική τεχνολογία. Γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο και θα το ξαναδούμε.

                                  Στα δικά σου, κάνει πολύ κακή εντύπωση ότι υπάρχει μια βλάβη των 30-40 ευρώ που ΔΕΝ έχεις διορθώσει. Εγώ προσωπικά, αν έψαχνα τέτοιο όχημα, θα το προσπερνούσα κατευθείαν. Γιατί θα σκεφτόμουν ότι είτε είναι κάτι σοβαρό που θέλει πολλά περισσότερα από 30-40 ευρώ είτε ότι για να είσαι τόσο αμελής σε μια τόσο μικρή βλάβη, όλο το αυτοκίνητο θα έχει πολλά θέματα.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                    Έχουμε Grand Vitara 2,5 λίτρα τού 2005 από καινούριο. Τότε κόστιζε 32 χιλιάρικα και τώρα είναι ζήτημα αν θα πιάσει 2. Και μιλάμε για ατρακάριστο αυτοκίνητο με 210Κ χιλιόμετρα.

                                    Αυτή είναι η μοίρα των απαξιωμένων μοντέλων, που ο κυβερνήσεις αποφάσισαν να θάψουν.

                                    Έτσι είναι δυστυχώς! Και εμάς η 3λιτρη BMW απλά δεν πουλιέται, δεν ειναι ότι έχει χαμηλή αξία, έχει απλά μηδενική! Μόνο για πέταμα ή για ανταλλακτικά...οπότε όσο δουλεύει την κρατάμε και ας καίει τον πάτο της, είναι ωραία η αίσθηση του 6κύλινδρου ατμοσφαιρικού. 

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      super-t @dimsabas last edited by

                                      Έχουμε Grand Vitara 2,5 λίτρα τού 2005 από καινούριο. Τότε κόστιζε 32 χιλιάρικα και τώρα είναι ζήτημα αν θα πιάσει 2. Και μιλάμε για ατρακάριστο αυτοκίνητο με 210Κ χιλιόμετρα. ...

                                      Πόσο πιστεύεις έπρεπε να πουλιέται ένα αμάξι 16ετίας μετά από τόσο καιρό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Για τα αυτοκινητα που αναφερεσεστε και με 200κ χμ πανω η αξια θα ηταν ετσι και αλλοιως κοντα στο μηδεν. Η Ε46 3λτ μπορει να παρει καποια αξια αν σταματησεις να την οδηγας και να κανεις full restoration και τα δυο εχουν μεγαλο κοστος, η οποια αξια θα ειναι απο τα χρηματα και χρονο που μπορουν να επενδυθουν. Παντως αν δεν εχει χτυπησει σασσι και δεν εχουν προβλημα τα πισω φτερα και δεν εχει καμμια σοβαρη στουκα μπρος πισω ή καποιο χτυπημα απο κατω, θα το κραταγα για ιστορικο.

                                        Το Βιταρα μονο χρηστικη αξια θα εχει, αν το θελει πχ καποιος να τραβηξει καμμια βαρκα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by

                                          τα μονα που εχουν αξια μετα απο τοσα χρονια και τοσα χιλιομετρα δεν ειναι τα πριμια. ειναι τα βιταρα. για ψαξτε να βρειτε φθηνο χιλιοεξακοσαρι 1998-2005. και του σαμπ αν δεν υπηρχε η υπερφορολογηση των κυβικωνε μια χαρα αξια θα κραταγε. απλος ο λογος, εχουν ακομη ψωμι. δεν ειναι λιγα τα τζι βι με 500000 χιλιομετρα που συνεχιζουν αψογα. χωρις κιχ, χωρις ζημια, ζωρις διαφορα απο τη 1η μερα. και δεν υπαρχει και κατι αλλο να αντικαταστησει αυτα τα οχηματα σε σκληροτραχηλοτης. που σημειωτεο εχουν σασι και δεν σκορπανε σαν τα αχρηστα πλεον προπελαστερια  εποχης.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Μια εμμονή την έχεις με τα Βιτάρα γατούλη....αχαχαχα!! Μόνο για βουνό κάνουν όμως, άχρηστα σε όλα τα άλλα. Είχα Φερόζα, εξαιρετικό εκτός, άθλιο εντός. Ακόμα θα δούλευε εαν δεν το μαμούσε η ξαδέρφη μου.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr