-
Εμ γκουχου γκουχου το αυθεντικό και απύθμενο κόμπλεξ το έχουν τύποι που προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο, που έχουν παροπίδες κτήσης η και προσπαθούν να μειώσουν τις επιλογές των άλλων.
Πασπαλισμένο με ζήλια και γνήσιο Ελληναρισμό.
Καλή σου συνέχεια και ξυδάκι..
Κρίση αυτογνωσίας; ...ποτέ δεν είναι αργά...
-
Εμ γκουχου γκουχου το αυθεντικό και απύθμενο κόμπλεξ το έχουν τύποι που προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο, που έχουν παροπίδες κτήσης η και προσπαθούν να μειώσουν τις επιλογές των άλλων.
Πασπαλισμένο με ζήλια και γνήσιο Ελληναρισμό.
Καλή σου συνέχεια και ξυδάκι..
Στα πόσα εκατοστα απόσταση από γαλλικό κλειδί γίνεσαι κανονικός μάστορας και όχι ψευτομαστορας?
-
Mastoras78 wrote:
Εμ γκουχου γκουχου το αυθεντικό και απύθμενο κόμπλεξ το έχουν τύποι που προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο, που έχουν παροπίδες κτήσης η και προσπαθούν να μειώσουν τις επιλογές των άλλων.
Πασπαλισμένο με ζήλια και γνήσιο Ελληναρισμό.
Καλή σου συνέχεια και ξυδάκι..
Στα πόσα εκατοστα απόσταση από γαλλικό κλειδί γίνεσαι κανονικός μάστορας και όχι ψευτομαστορας?
Μα στα 18.8.. Όσα και του καμικ..
@tkin73 καθρεφτάκι..
-
Προχθές στη θάλασσα είδα ένα focus ST βουλγαρικο και θυμήθηκα το cirus λογω ST μερικα μέτρα παρακάτω μία 2λιτρη Corolla βουλγαρικη πάλι, και ένα σωρό πανάκριβα βουλγαρικα,ρουμανικα, σερβικα αμάξια σε ένα κυριακάτικο μπάνιο στους Αμμόλοφους. Μετά σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα συνειδητοποιώ ότι η αύξηση του καφέ από 4 σε 5 ευρώ μέσα σε 2 χρόνια σε όλα τα μπιτσομπαρα είναι ένα τίποτα για αυτούς.Σε καναδυο χρόνια βλέπω να πληρώνουμε και τις ξαπλώστρες.
Θα αρχίσω πάντως να βγάζω φώτο και να τα ανεβάζω εδώ γιατί βλέπω και αμάξια που δεν πουλιούνται Ελλάδα
-
Lap wrote:
Το πρώτο rav4 ΔΕΝ ήταν τετρακίνητο!
Φυσικά και ΗΤΑΝ!! Ψάχτο καλύτερα...μάλιστα ήταν ΜΟΝΟ 4κίνητο!
Tkin73 wrote:
Διαφωνώ το puma δεν έχει σχεδόν κανενα χαρακτηριστικό suv.
Φυσικά και τα έχει! Αυτά που αναφέρεις είναι αυθαίρετα! Είναι και Sport και Utility (mega box) και Vehicle. Πλαστικά έχει στις πιο απλές εκδόσεις.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4#First_generation_(XA10;_1994)
συμφωνα με αυτο ηταν και 2κινητο.
-
Χαχα σας πείραξε το κλανια των suv. Όταν λέτε ψευτο υβριδικο το άλλο σας αρέσει ε;.
Ψευτοsuv λοιπόν.
Ψευδο-suv τα λέω εδώ και χρόνια, μερικά ποστ πίσω έτσι τα είπα και πάλι.
Για μένα suv είναι το Bronco.
Η διαφορά είναι ότι ψευδο-suv το λέω εγώ, αλλά fake-hybrids είναι επίσημος όρος.
https://www.leaseplan.com/en-be/business/car-taxation-changes-2020/real-vs-fake-hybrids/
-
Φυσικά βλέπουμε όσοι μένουμε βόρεια Ελλάδα τα Βαλκάνια αμάξια που αράζουν Χαλκιδική Κατερίνη και Καβάλα και πραγματικά είναι εντυπωσιακά σε όγκο κυβισμό και μοντέλα.
Όμως να μην ξεχνάμε ότι αυτοί που πηγαίνουν ειδικά στα θέρετρα του πρώτου ποδιού όπου το φθηνότερο δωμάτιο ξενοδοχείου 4* ξενοδοχείου έχει 200 ευρώ είναι μια μικρή ελίτ που υπάρχει σε κάθε κράτος και ειδικά στα Βαλκάνια που οι ανισότητες είναι έντονες.
Είναι σαν να πηγαίνεις στα ΒΠ και να λες τι έγινε ρε παιδιά Ελβετία γίναμε;
Ο μέσος Βαλκάνιος δεν μπορεί να πάρει αυτά τα αμάξια...
-
Φυσικά βλέπουμε όσοι μένουμε βόρεια Ελλάδα τα Βαλκάνια αμάξια που αράζουν Χαλκιδική Κατερίνη και Καβάλα και πραγματικά είναι εντυπωσιακά σε όγκο κυβισμό και μοντέλα.
Όμως να μην ξεχνάμε ότι αυτοί που πηγαίνουν ειδικά στα θέρετρα του πρώτου ποδιού όπου το φθηνότερο δωμάτιο ξενοδοχείου 4* ξενοδοχείου έχει 200 ευρώ είναι μια μικρή ελίτ που υπάρχει σε κάθε κράτος και ειδικά στα Βαλκάνια που οι ανισότητες είναι έντονες.
Είναι σαν να πηγαίνεις στα ΒΠ και να λες τι έγινε ρε παιδιά Ελβετία γίναμε;
Ο μέσος Βαλκάνιος δεν μπορεί να πάρει αυτά τα αμάξια...
Και εγώ έχω πάθει πλάκα με ότι βλέπω Λευκάδα, αλλά είμαι σίγουρος ότι η πλειονότητα των Ρουμάνων δεν φτάνουν ούτε καν στη Μαύρη Θάλασσα!
Σήμερα τελικά είδα Ρουμανικό Duster! Ένα! Επίσης έχω δει 2 νέα Tucson (πολύ ωραίο λάδι το ένα, πίσω εξακολουθεί να μου φαίνεται χάλια), άπειρα Sportage, πρέπει να είναι το αγαπημένο της (μεγάλο-)αστικης Ρουμανικής τάξης.
Σέρβοι/Βούλγαροι πολύ περισσότερο των άκρων..
-
Lap wrote:
Χαχα σας πείραξε το κλανια των suv. Όταν λέτε ψευτο υβριδικο το άλλο σας αρέσει ε;.
Ψευτοsuv λοιπόν.
Ψευδο-suv τα λέω εδώ και χρόνια, μερικά ποστ πίσω έτσι τα είπα και πάλι.
Για μένα suv είναι το Bronco.
Η διαφορά είναι ότι ψευδο-suv το λέω εγώ, αλλά fake-hybrids είναι επίσημος όρος.
https://www.leaseplan.com/en-be/business/car-taxation-changes-2020/real-vs-fake-hybrids/
Ε τώρα, κρατιέμαι να μη σχολιάσω. Υβριδικα είναι τέλεια και παυλα. Υπάρχει ειδική ορολογία στα τεχνικά βιβλία και χαρακτηριζοντια υβριδικα σύνολα. Η μπαταρια και ο τρόπος μετάδοσης παίζουν μεταξύ τους και για αυτο τα εντασουν σε διάφορες κατηγορίες.
Το fake που λες ειναι σε εισαγωγικά και είναι απλά ένας μη δόκιμος όρος μη σχετικών κειμένων, μη τεχνικών κειμένων, με σκοπό να χαρακτηρισει και να περιγράψει μια πραγματικότητα για λογιστικούς κυρίως λόγους.
Αλλο η περιγραφή σε εισαγωγικά που αφορά αλλα κείμενα, και άλλο ο τεχνικός όρος ενός κινητήριου συνόλου.
-
Η Ρουμανία βέβαια έχει ξεφύγει από τα υπόλοιπα Βαλκάνια και από την Ελλάδα πλέον. Οι κάτοικοι στις μεγάλες ρουμανικές πόλεις είναι πολύ πλουσιότεροι από των δικών μας αν και στην επαρχία τους προσπερναμε ακόμα.
Θυμάμαι το 2004 που είχα ανέβει με την εταιρεία μου Βουκουρέστι οι μηχανικοί μας έπαιρναν 600 ευρώ και δεν το πίστευαν , οι συνάδελφοι τους που δεν δούλευαν με ξένες εταιρείες έπαιρναν με το ζόρι 250-300 , τώρα λογικά τα 2000 τα έχουν εύκολα.
-
Ρε παιδιά sorry για την άσχετη ερώτηση. Έχω μπει από κινητό και δεν βρίσκω την αποσύνδεση. Καμιά βοήθεια??
-
Η Ρουμανία βέβαια έχει ξεφύγει από τα υπόλοιπα Βαλκάνια και από την Ελλάδα πλέον. Οι κάτοικοι στις μεγάλες ρουμανικές πόλεις είναι πολύ πλουσιότεροι από των δικών μας αν και στην επαρχία τους προσπερναμε ακόμα.
Θυμάμαι το 2004 που είχα ανέβει με την εταιρεία μου Βουκουρέστι οι μηχανικοί μας έπαιρναν 600 ευρώ και δεν το πίστευαν , οι συνάδελφοι τους που δεν δούλευαν με ξένες εταιρείες έπαιρναν με το ζόρι 250-300 , τώρα λογικά τα 2000 τα έχουν εύκολα.
Προχωράνε σφαίρα, αλλά γενικά ακόμη δεν μας έχουν περάσει, αλλά πολύ σύντομα θα γίνει και αυτό. Έχω φίλους που στην κρίση μετακόμισαν Ρουμανία, ακόμη οι μισθοί είναι κάτω από εμάς απλά παράγουν χρήμα παράγοντας, εν αντιθέσει με αρκετούς Βαλκάνιους που παράγουν.. κυρίως κλέβοντας (κράτος, εφορίες, κυριολεκτικά, και άλλα τέτοια!).
Πάντως σε πολλές περιοχές έρχονται Ρουμάνοι εργάτες γης ή προσωπικό service και ακόμη έχουν μεγάλες ανισότητες στη χώρα τους.
-
Ρε παιδιά sorry για την άσχετη ερώτηση. Έχω μπει από κινητό και δεν βρίσκω την αποσύνδεση. Καμιά βοήθεια??
Γυρνα το οριζόντια και θα εμφανιστεί.
-
Victor1 wrote:
Ρε παιδιά sorry για την άσχετη ερώτηση. Έχω μπει από κινητό και δεν βρίσκω την αποσύνδεση. Καμιά βοήθεια??
Γυρνα το οριζόντια και θα εμφανιστεί.
Ούτε οριζόντια ούτε σε περιβάλλον υπολογιστή. Καμία άλλη ιδέα ευπρόσδεκτη
-
SUV ξεSUV και εγώ που το σνομπαρα - και γενικά την κατηγορία - όσο περισσότερο το βλέπω στο δρόμο τόσο περισσότερο καταλαβαίνω την επιτυχία του . Μιλάμε για ένα πανέμορφο αμαξάκι που για κάποια κλάσματα δευτερολέπτου όταν το βλέπεις πίσω σου η υπό γωνία το μπροστινό του μέρος σκέφτεσαι ... Porsche. Φανταστείτε κάποιον που μπαίνει σε μια αντιπροσωπεία της Ford για ένα καλό εξοπλισμένο Fiesta ή για ένα business Focus τι παθαίνει. Αξίζει να απλωθείς λίγο για ένα πανέμορφο και πιο πρακτικό σε όλα αυτοκίνητο από το fiesta , ή να θυσιάσεις λίγο την οδηγική απόλαυση (γελάνε και οι πέτρες θα έλεγα εγώ) και την άνεση στο πλάτος εσωτερικά αν μεταφέρεις μόνο παιδιά στο πίσω κάθισμα σε σχέση με ένα πλήρως παπουδιστικο συντηρητικό focus business ( focus σωστό μόνο το τούμπανο wagon του συμφορουμιτη ή το 1.5 182 με το καλό αυτόματο κιβώτιο )
Τα ίδια ισχύουν και για το 2008 αν και εκεί βλέπω πολλά φτωχά active με ασθενικές επιδόσεις , παρόλαυτά παραμένει όμορφο το 2008 και χαίρομαι που βλέπω να το οδηγούν νέοι μπαμπάδες ως ιδανική επιλογή για την πρακτικότητα που προσφέρει .
Από κοντά έρχεται και το επίσης πολύ ενδιαφέρον σχεδιαστικά Capture (αλλά τα έκανε μπαχαλο τιμολογιακά η Renault , ένα TCE 130 dynamic EDC στα 22.000-23.000 θα έσπαγε ταμεία) και φυσικά όλα τα υπόλοιπα BSuvakia .
Πολύ φθηνότερα πλέον από τα CSuv , πολύ πιο πρακτικά από τα Supermini στα οποία βασίζονται , πολύ πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά από τις πρώτες εξοπλιστικές εκδόσεις των C hatch. Το επιπλέον ύψος είναι το κερασάκι στην τούρτα , το μπες βγες , βάλε βγάλε καθημερινά , ανέβα κατέβα πεζοδρόμιο, αυτό που θα σε πείσει πως κανείς τελικά μια λογική επιλογή και θα δικαιολογήσει την επιπλέον χρηματική διαφορά.
Είναι λοιπόν κατανοητή απόλυτα και από την δική μου πλευρά πλέον η επιτυχία των BSUV και αφού είμαστε στο θέμα του Puma και βλέπω στον δρόμο πως οι κάτοχοι είναι λίγο πιο περιπετειώδεις και ανήσυχοι από τον μέσο όρο , να υπενθυμίσουμε σε όσους το σκέφτονται πως υπάρχει και το καλοεξοπλισμενο με κορυφαίες επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά και τετρακίνητο Vitara ως επιλογή ακόμη , ένα αυτοκίνητο που παρόμοιο του σε τέτοια τιμή δεν θα ξανυπαρξει ποτέ στην κατηγορία στο μέλλον που έρχεται.
-
TO PUMA είναι πολύ όμορφο αλλά υπερτιμημένο. το focus σε ποιοτητα, οδ.συμπεριφορά και χώρους για τους επιβάτες ειναι μια κλάση παραπάνω.
-
TO PUMA είναι πολύ όμορφο αλλά υπερτιμημένο. το focus σε ποιοτητα, οδ.συμπεριφορά και χώρους για τους επιβάτες ειναι μια κλάση παραπάνω.
Έτσι είναι, αλλά η ομορφιά μετράει πάνω από όλα στην τελική επιλογή....φαίνεται από τα νούμερα πωλήσεων.
-
Και εγω δεν εβλεπα το λογο γιατι να επιλεξει κανεις το puma εναντι του focus, αλλα οταν το οδηγησα καταλαβα γιατι πουλαει τοσο περισσοτερο.
-
Και το FOCUS ST είναι κορυφαίο αυτοκίνητο και καλύτερο επίσης από το PUMA ST σε όλα (μόνο κακό τα πολλά κυβικά και ο φόρος πολυτελείας)
αλλα πάτησα λίγο το PUMAKI μου μέχρι 4000 στροφές 176χλμ (κανονικά πάω μεχρι 3000 τωρα σε στρώσιμο) και έχω να πω ότι το καταευχαριστήθηκα είναι απολύτως απολαυστικό
τι να πω θόρυβος? απόκριση γκαζιού? τιμόνι? αισθηση? αλλαγη ταχυτήτων? Σε προδιαθέτει να παρανομήσεις και είναι ένας μικρός μεν, Hooligan δε. Σκετη ευχαρίστηση τιποτα παραπάνω και το χαμογελο μέχρι τα αυτιά. Δεν πα να περναει με 1000 άλλος δίπλα σου με καλυτερο αυτοκίνητο και ποιο γρήγορο, δεν σε νοιάζει καθολου, το χαμόγελο θα παραμείνει εκει αυτο είναι όλα τα λευτα.
Το αυτοκίνητο φτιάχθηκε για να προσφέρει ευχαρίστηση και χαμόγελο και ομολογουμένως το καταφέρνει πολύ καλά.
-
Το Puma εχει εμα θεμα οτι δεν εχει χωρους, ειναι φτιαγμενο για την ωραια εμφανιση που εχει βεβαια. Ιδια φιλοσοφια με το Χ2 αλλα σε μικροτερη κατηγορια. Οποτε οσοι εχουν αναγκη χωρους θα κοιταξουν αλλου οσοι δεν εχουν δεν θα προβληματιστουν.
Ford Puma 2019