-
Πήγα σήμερα από την Peugeot για το 508. Μερικά σχόλια:
-
Στα μάτια μου, το πιο εντυπωσιακό sedan μέχρι τα 50Κ ευρώ. Είδα ένα λευκό περλέ με φιμέ τζάμια και τις bitone σκουρόχρωμες ζάντες και τα Full LED φανάρια με τα 'νύχια'. Έπαθα ζημιά και δεν μου αρέσουν και τα αυτοκίνητα σε λευκό χρώμα γενικά. Για πιο 'sport'/εντυπωσιακό πρέπει να πας σε 3άρα με M-Pack ή Octavia RS.
-
Το εσωτερικό εντυπωσιακό, νομίζεις ότι οδηγάς αεροπλάνο. Μπήκα μετά στο E46 μου και ήταν γροθιά στο στομάχι η διαφορά ηλικίας..! Βολεύτηκα πολύ με το i-cockpit, το τιμόνι όπως το θέλω τελείωνε ακριβώς εκεί που ξεκινούσε η οθόνη με τα όργανα. Δηλαδή εξαιρετικά. Μου αρέσει πολύ το μικρό σε μέγεθος τιμόνι, οι διακόπτες, η ποιότητα πλαστικών/υφασμάτων/αλουμνίων, συναρμογής. Δεν έχει τί-πο-τε να ζηλέψει από 3 series. (Έχουμε και Ε90 FL στην οικογένεια με φουλ δέρματα/ξύλα/ηλιοροφή κλπ)
-
Άνετοι χώροι μπρος πίσω. Είμαι 1.87 100 κιλά και βάζοντας το κάθισμα στην θέση οδήγησης που με βολεύει κάθισα από πίσω πολύ άνετα. Πορτμπαγκάζ πολύ καλό. Όχι τόσο όσο του Octavia (που οκ είναι μια κατηγορία μόνο του).
-
Ο κινητήρας 1.6 PureTech 180 S&S δεν προσφέρεται πια. Mόνο 1.2 PureTech 130 S&S, 1.5 diesel και το Hybrid 225hp.
-
Ηλιοροφή μόνο σε συνδυασμό με την έκδοση GT Line
-
1.2 PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 **Allure Plus **με μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια και 100Κ χιλιόμετρα: 37000 ευρώ.
- 1.2 PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 **GT Line **με μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια και 100Κ χιλιόμετρα + ηλιοροφή: 40600 ευρώ. Αν βγάλεις την ηλιοροφή -1500 ευρώ χοντρικά πας 39000 ευρώ.
-
Η τιμή του Diesel παρόμοια, χοντρικά 200-300 ευρώ διαφορά με την βενζίνη.
-
Επιτόκιο 7.6%
Περιμένω ενημέρωση για test drive.
-
-
Πήγα σήμερα από την Peugeot για το 508. Μερικά σχόλια:
-
Στα μάτια μου, το πιο εντυπωσιακό sedan μέχρι τα 50Κ ευρώ. Είδα ένα λευκό περλέ με φιμέ τζάμια και τις bitone σκουρόχρωμες ζάντες και τα Full LED φανάρια με τα 'νύχια'. Έπαθα ζημιά και δεν μου αρέσουν και τα αυτοκίνητα σε λευκό χρώμα γενικά. Για πιο 'sport'/εντυπωσιακό πρέπει να πας σε 3άρα με M-Pack ή Octavia RS.
-
Το εσωτερικό εντυπωσιακό, νομίζεις ότι οδηγάς αεροπλάνο. Μπήκα μετά στο E46 μου και ήταν γροθιά στο στομάχι η διαφορά ηλικίας..! Βολεύτηκα πολύ με το i-cockpit, το τιμόνι όπως το θέλω τελείωνε ακριβώς εκεί που ξεκινούσε η οθόνη με τα όργανα. Δηλαδή εξαιρετικά. Μου αρέσει πολύ το μικρό σε μέγεθος τιμόνι, οι διακόπτες, η ποιότητα πλαστικών/υφασμάτων/αλουμνίων, συναρμογής. Δεν έχει τί-πο-τε να ζηλέψει από 3 series. (Έχουμε και Ε90 FL στην οικογένεια με φουλ δέρματα/ξύλα/ηλιοροφή κλπ)
-
Άνετοι χώροι μπρος πίσω. Είμαι 1.87 100 κιλά και βάζοντας το κάθισμα στην θέση οδήγησης που με βολεύει κάθισα από πίσω πολύ άνετα. Πορτμπαγκάζ πολύ καλό. Όχι τόσο όσο του Octavia (που οκ είναι μια κατηγορία μόνο του).
-
Ο κινητήρας 1.6 PureTech 180 S&S δεν προσφέρεται πια. Mόνο 1.2 PureTech 130 S&S, 1.5 diesel και το Hybrid 225hp.
-
Ηλιοροφή μόνο σε συνδυασμό με την έκδοση GT Line
-
1.2 PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 **Allure Plus **με μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια και 100Κ χιλιόμετρα: 37000 ευρώ.
- 1.2 PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 **GT Line **με μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια και 100Κ χιλιόμετρα + ηλιοροφή: 40600 ευρώ. Αν βγάλεις την ηλιοροφή -1500 ευρώ χοντρικά πας 39000 ευρώ.
-
Η τιμή του Diesel παρόμοια, χοντρικά 200-300 ευρώ διαφορά με την βενζίνη.
-
Επιτόκιο 7.6%
Περιμένω ενημέρωση για test drive.
Εντελώς συμπτωματικά κατέβαινα Μεσογείων πριν από λίγο και είδα μία κατάμαυρη, και μου έκανε τρομερή εντύπωση. Το αυτοκίνητο είναι πολύ εντυπωσιακό, και δεν μου αρέσουν καν αυτού του είδους τα αυτοκίνητα. Πάρα πολύ καλό, μάλλον και το νέο 308 όμως θα είναι πολύ εντυπωσιακό με περισσότερο γήινες τιμές, και φυσικά μην ξεχνάμε και την DS4, που λογικά θα κάψει καρδιές - και πορτοφόλια, μόλις κυκλοφορήσει.
Θα σου πρότεινα να δεις και αυτά, αν είσαι κοντά σε αγορά.
-
-
O Bolt χάθηκε δυστυχώς..μας τα έλεγε για το 508..ελπίζω να είναι καλά το παλικάρι και κάποια στιγμή να επιστρέψει.
-
Δες και το Civic Sedan (όχι hatch) με τα 182 άλογα. Ίσως αναθεωρήσεις για τα όμορφα σεντάν κάτω από 50 χιλ. Ασε που έχει καταπληκτική τιμή.
Όχι ότι το 508 δεν είναι όμορφο, απλά δεν είναι το μόνο
Πίσω ο χώρος σε ύψος πως ήταν; Ακουμπούσες τον ουρανό με το κεφάλι;
-
Αναφέρατε ένα σωρό, εκτός από το πιο όμορφο (και οδηγοκεντρικό) από όλα, την Giulia.
-
Δες και το Civic Sedan (όχι hatch) με τα 182 άλογα. Ίσως αναθεωρήσεις για τα όμορφα σεντάν κάτω από 50 χιλ. Ασε που έχει καταπληκτική τιμή.
Όχι ότι το 508 δεν είναι όμορφο, απλά δεν είναι το μόνο
Πίσω ο χώρος σε ύψος πως ήταν; Ακουμπούσες τον ουρανό με το κεφάλι;
Το σεντάν, σε αντίθεση με το χατς δε μου αρέσει, αλλά το θέμα είναι άλλο. Δείτε το βίντεο στο 8:25, δίλιτρο, αυτόματο, Φούλ έξτρα, με 22970$! Δηλαδή κάτω από 19000€!
-
Χαχα εμένα πάλι το sedan και το si μου φαίνονται πανέμορφα και το hatch σαν έφηβος που κάνει την επανάσταση του και έχει μαλλί punk!
Το 1.5 τουμπο μοτέρ που έχουμε στην Ευρώπη είναι πολύ καλύτερο από το 2λιτρο της Αμερικής. Αυτοί έχουν και τα 2. Όσο για την τιμή ναι... Όλα είναι πιο φθηνά εκεί, αν και το sedan είχε κάτι τρομερές προσφορές και στην Ελλάδα πρόσφατα.
-
Δία έχεις δίκιο, ξέχασα την αγαπημένη μου Guilia..!!! Μάλλον είχα στο μυαλό μου εντυπωσιακό σεντάν κάτω από 2000 κυβικά για το Φορολογιστάν.. Αν το έβγαζε 1.7 TBI κάτι θα γινόταν..
Το Civic αλλάζει, και το καινούριο δεν φαίνεται τόσο εντυπωσιακό, αν και μέσα πιο ωραίο είναι. Συν ότι από αυτήν την γενιά το Hatchback μου αρέσει..
Κοιτάω για οικογενειακό αυτοκίνητο, στα 25-30Κ. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα το 508 με τον 1.6Τ να κάνει 37Κ και το 1.2Τ να κάνει περίπου 34Κ.. Δεν μου κάθεται καλά 1200 κυβικά 37-40Κ όταν πχ η Gulia λέει 'Αποκτήστε τη δική σας Alfa Romeo Giulia από 35.990€ και 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.'
Οι χώροι πίσω μια χαρά και σε ύψος στο 508. Μου έκανε και σχετικά αρνητική εντύπωση ότι σε αυτοκίνητο 40Κ το μόνο που ανέφεραν για δώρο ήταν η επέκταση εγγύησης από 60Κ -> 100Κ. Τίποτε άλλο. ΟΚ παιδιά πουλάτε τα 208/2008/3008 σαν ζεστά ψωμάκια, αλλά είπαμε..
Μέχρι στιγμής το καλύτερο μέχρι 30Κ το Octavia φαίνεται στην έκδοση Style με 1.5Τ 150. Άρεσε και στην γυναίκα πολύ
-
Μέχρι στιγμής το καλύτερο μέχρι 30Κ το Octavia φαίνεται στην έκδοση Style με 1.5Τ 150. Άρεσε και στην γυναίκα πολύ
Εξαιρετική επιλογή. Τα Octavia σε όλες τις γενιές τους ήταν ίσως τα πιο τίμια οικογενειακά αυτοκίνητα και με άφθονους χώρους. Ειδικά σε σύγκριση με την τιμολογιακή πολιτική του 508 δείχνει ως και ευκαιρία! Παρόλο που μου αρέσει εμφανισιακά το 508, σε αυτές τις τιμές δεν θα του έριχνα ούτε δεύτερη ματιά σε σχέση με το Octavia 1.5 - 150.
-
Εν τω μεταξύ το 1.5Τ το δίνει μόνο με μηχανικό κιβώτιο. Αν θες DSG πρέπει να το συνδυάσεις με το mHEV.
Το 508 έχει ίδιες τιμές με το 3008 στους αντίστοιχους εξοπλισμούς. Για 1.2Τ 130ps θεωρώ ότι είναι τσιμπημένο τουλάχιστον σε τιμή..
-
Να μη ξεχνάμε βέβαια πως το 508 είναι μια κατηγορία πάνω από τα Civic, Octavia κτλ. Το αντίστοιχο με αυτά της Peugeot είναι το 308
-
BabisStinson wrote:
Μέχρι στιγμής το καλύτερο μέχρι 30Κ το Octavia φαίνεται στην έκδοση Style με 1.5Τ 150. Άρεσε και στην γυναίκα πολύ
Εξαιρετική επιλογή. Τα Octavia σε όλες τις γενιές τους ήταν ίσως τα πιο τίμια οικογενειακά αυτοκίνητα και με άφθονους χώρους. Ειδικά σε σύγκριση με την τιμολογιακή πολιτική του 508 δείχνει ως και ευκαιρία! Παρόλο που μου αρέσει εμφανισιακά το 508, σε αυτές τις τιμές δεν θα του έριχνα ούτε δεύτερη ματιά σε σχέση με το Octavia 1.5 - 150.
χαρη, χαρη... εικαστικος μηχανικος και μουντοσκοντα? δες εξω το ηλιο, λαμπει.
-
Ένα Octavia RS σε όλες τις γενιές του, θα το κυκλοφορούσα στην εποχή του με περηφάνεια.
Τι σου λέω βέβαια; Εσύ έχεις μεθύσει από τη σχεδιαστική χάρη και την ανυπέρβλητη γραμμή των Σουζουκιών...
Γάτε, στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλάνε για σχοινί... Από Σουζούκια, μόνο το Swift βλέπεται. Όλα τα άλλα είναι από αδιάφορα σχεδιαστικά (στην καλύτερη) ως κακάσχημα!
-
Ένα Octavia RS σε όλες τις γενιές του, θα το κυκλοφορούσα στην εποχή του με περηφάνεια.
Τι σου λέω βέβαια; Εσύ έχεις μεθύσει από τη σχεδιαστική χάρη και την ανυπέρβλητη γραμμή των Σουζουκιών...
Γάτε, στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλάνε για σχοινί... Από Σουζούκια, μόνο το Swift βλέπεται. Όλα τα άλλα είναι από αδιάφορα σχεδιαστικά (στην καλύτερη) ως κακάσχημα!
-
Έχεις σκεφτεί καθόλου το Tesla Model 3 στα 40 χιλιάρικα; Πολύ πιο γρήγορο, πολύ πιο ξεκούραστο κι ήσυχο, με τρέλα συστήματα και θα γλιτώσεις κι ένα κάρο χρήματα.
-
Κράσαρε ο υπολογιστής και έκανα ρίσετ. Διάβασα καλά? 40 χήνες ένα 1200άρι τρικύλινδρο με 130 ημίονους για 1,5 τόννο βάρος?
Τα έχεις μετρητά? Πέρνα άνθρωπέ μου από Άλφα Ρομέο και κούνα τα μπροστά στα μάτια τους αλά Βλαχοπούλου/Ξαρχάκος στο μέντιουμ. Με τις αναδουλειές που έχουν θα τα βουτήξουν στον αέρα.
Εναλλακτική : Μερσεντέ C 180 auto στα 40 φουλ εξτρά
Eναλλακτική : Βόλβο Σ60 1.5 με 35 χήνες με ότι υπάρχει μέσα
Εναλλακτική : Λέξους IS 300h στα 40 και αυτό
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, πάμε ένα ένα! (Παρεπιμπόντως δεν θα τα δώσω μετρητά, επίσης δεν είχα στόχο τα 40Κ, αλλά 25-30Κ).
-
Tesla 3: Μένω σε διαμέρισμα, χωρίς θέση στάθμευσης άρα και πρίζα. Γι' αυτόν τον λόγο δεν κοιτάω καν PlugIn Hybrid. Full Ηλεκτρικό θα προτιμήσω μόνο όταν ο χρόνος φόρτισης πέσει στα 5', όσο κάνω στο βενζινάδικο δηλαδή και όταν τα πραγματικά χιλιόμετρα Εθνικής οδού γίνουν 600+. Ή αν μετακομίσω έστω σε σπίτι με θέση στάθμευσης / παροχή ρεύματος. Επίσης το Long Range Tesla 3 με τα 600 χλμ αυτονομίας ξεκινάει από 55Κ.
-
Τα Lexus, Mercedes, Volvo δεν τα βλέπω στο site, αναφέρεσαι σε μεταχειρισμένα; 40Κ για μεταχειρισμένο
-
H Alfa Romeo είναι εξαιρετική επιλογή, αλλά έχει και το αγκάθι του Φόρου Πολυτελείας και είναι και παραπάνω από το budget.
-
Υπό προυποθέσεις θα σκεφτόμουν και την A Class Sedan που σαν σχέδιο μου αρέσει πολύ. (Περισσότερο μου αρέσει η CLA από Mercedes, από την πρώτη γενιά). Αλλα μέ μερικά βασικά στοιχεία πάει κι αυτή 40Κ+.
-
-
Από Σουζούκια, μόνο το Swift βλέπεται.
Βασικά ούτε αυτό δεν βλέπεται απλά το συμπαθώ μονο και μόνο για τον Lap που το λατρευει χαχχαχαχχα
Οσο για το ερωτημα του φίλου η OCTAVIA πάντα ήταν και παραμένει ότι ποιο τίμια επιλογή και Value for money υπάρχει για οικογένεια. Κάτοχος και γω OCTAVIA diesel (2 μοντελα πίσω του 2012 βεβαια) και πραγματικά πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο
Στην μικρόμεσαία κατηγορία που υπάγεται απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αλλο αυτοκίνητο με αυτούς τους χώρους και χρήματα
Η JULIA ερωτας αλλά πάει πολύ παραπάνω και τεκμηριο
-
Ομορφο το 508 αλλα μονο σαν υβριδικο θα το αγοραζα που λογικα εχει τον ηλεκτροκινητηρα στον πισω αξονα?
Εχει περασει η εποχη των μεγαλων σεντανς παντως.
Αν ο φιλος δεν εχει θεση παρκινγκ καλυτερα να δωσει λιγα χρηματα για ενα φθηνο αυτοκινητο παρα να εχει ενα αμαξι σαν το 508 στους δρομους και τετοιας αξιας.
-
508 , πολύ μεγάλο , πολύ ακριβό , πολύ μικροί οι εσωτερικοί του χώροι , για τα δικά μου δεδομένα..
Το ίδιο ισχύει για τα ινσίνια κλπ...
Το οκτάβια μόνο σε κίτρινο χρώμα για να βγαίνει το μεροκάματο...
Η σε κλάς , μόνο όταν πάρεις προαγωγή στην εταιρεία και θέλεις να το δείξεις στην γειτονιά ..
Το εσ 60 , άμα σου αρέσουν τα βίντατζ...
Αμα είναι και μτχ στα 40 χιλιάρικα , τότε πας για 316 με μετατροπή του 90 για να ολοκληρώσεις την διαδικασία...
Τα μεγάλα σεντάν είναι εκτός μόδας πλέον..
Nέο Peugeot 508