-
Και εσύ ρε Φανη έλεος με τα dsg και τα golf και τα μεταξωτά βρακιά μπατίρηδων.
Μπαααα.
Ta DSG είναι μάπα! Τα μεταξωτά βρακιά ποιά είναι??
Να σου αρέσει, αλλά στο νήμα του, όχι εδώ. Δηλαδή συζητάμε για αυτοκίνητο πόλης με €25Κ+ (γιατι στα 25 έχει πολλές ελλείψεις)...τι να πω?!?! Στα 25 υπάρχουν άπειρα καλύτερα αυτοκίνητα.
-
Γράψτε στο τοπικό του jazz... Copy paste εκει.
-
Lap wrote:
Και εσύ ρε Φανη έλεος με τα dsg και τα golf και τα μεταξωτά βρακιά μπατίρηδων.
Μπαααα.
Ta DSG είναι μάπα! Τα μεταξωτά βρακιά ποιά είναι??
Να σου αρέσει, αλλά στο νήμα του, όχι εδώ. Δηλαδή συζητάμε για αυτοκίνητο πόλης με €25Κ+ (γιατι στα 25 έχει πολλές ελλείψεις)...τι να πω?!?! Στα 25 υπάρχουν άπειρα καλύτερα αυτοκίνητα.
Καμία σχέση.... Δεν ειναι μαπα, απλα είναι για άλλη χρήση από ότι θέλεις εσύ.
Ολα τα αυτοκινητα που απασχολούν όλους εμάς εδώ στο forum ειναι μεταξωτά βρακιά . Εκτός από δύο τρεις, ολοι μπατιρακια είμαστε και φαντασιωνόμαστε εκδόσεις και αυτοκινητα.
Τεσπα ρε παιδια, copy paste....
-
Καμία σχέση.... Δεν ειναι μαπα, απλα είναι για άλλη χρήση από ότι θέλεις εσύ.
Δεν είναι τι θέλω εγώ, αλλά τι σκοπό έχουν τα αυτόματα κιβώτια...εεε το DSG δεν πληροί κανέναν από αυτούς τους σκοπούς, άρα μάπα! Μόνο γρήγορες αλλαγές κάνει.
-
- πόσες φορές έχεις δει περιοδικά και συντάκτες να επικεντρώνονται σε λάθος σημεία και χρήσεις; Το καημένο το prius (και πολλά ev) έχει φάει τόσο bullying για θόρυβο, αργή επιτάχυνση κλπ ενώ έχει τελείως άλλο χαρακτήρα. Δεν περιμένω από το ioniq να στρίβει τρένο.
- τουλάχιστον τα 3cyl έχουν σοβαρά θέματα το καλοκαίρι όταν πιεστούν και το έχω διαπιστώσει σε διάφορες εφαρμογές, τα 6 λεπτά είναι υπερβολή που δείχνει ουσιαστικά τον δισταγμό που έχουν τα dual clutch turbo ειδικά σε συνθήκες κίνησης σε πόλη. Όταν οδηγήσεις τέτοιο και μετά ev βλέπεις τεράστια διαφορά.
- τα άλλα είναι ακατάλληλα για μέσα στην πόλη από την στιγμή που οι πόλεις μας έχουν αυτή τη μορφή, φανάρια, ανηφόρες, κίνηση, διασταυρώσεις και καθολου πλατείες, εκτός βέβαια αν κινείσαι βράδυ ή σε διαδρομές που δεν έχουν φορτία. Προχτές ήμουν 2 ώρες στην Κηφισίας.....
- Αν κάτι ενοχλεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καλά κάνουν και το αναφέρουν.
2 & 3) Κάτι μου λέει ότι κάποιο λάθος κάνεις στην οδήγηση. Το κιβώτιο και ο χειροκίνητος χειρισμός του υπάρχει για αυτόν τον λόγο.
-
Lap wrote:
Καμία σχέση.... Δεν ειναι μαπα, απλα είναι για άλλη χρήση από ότι θέλεις εσύ.
Δεν είναι τι θέλω εγώ, αλλά τι σκοπό έχουν τα αυτόματα κιβώτια...εεε το DSG δεν πληροί κανέναν από αυτούς τους σκοπούς, άρα μάπα! Μόνο γρήγορες αλλαγές κάνει.
Σ αρέσει να τα βάζεις όλα σε κουτάκια.
Ο λόγος που φτιάχτηκε ήταν να μειώσει τα co2 συγκριτικά με τα κλασικά με μετατροπεα ροπης, ενώ παράλληλα να αυξήσει τις επιταγχυνσεις λόγω γρήγορων αλλαγών και να αφαιρέσει τον συμπλεκτη από τα πόδια. Το κατάφερε μια χαρά.
Έβγαλε κάποια καλά μοντέλα dsg και καποια κακά από άποψη αξιοπιστιας. Τα καλα που ήταν και υγρου τύπου εβγαζαν 250.000 χλμ άνετα. Τα πιο φτηνά (μεταξωτά βρακιά και μπατηριακια) βγήκαν αναξιόπιστα.
Το ιδιο και στα cvt βηκαν κάποια αναξιόπιστα το ιδιο και καποια με μετατροπεα ροπης (τα 4αρια που φορούσε η psa, πάνε ρώτα σε ταξι να δεις πόσες φορές τα αλλαζαν) κτλ.
Απλα επιλέγεις σύμφωνα με το στυλ οδήγησης σου και τις συνθήκες.
-
Σ αρέσει να τα βάζεις όλα σε κουτάκια.
Ο λόγος που φτιάχτηκε ήταν να μειώσει τα co2 συγκριτικά με τα κλασικά με μετατροπεα ροπης, ενώ παράλληλα να αυξήσει τις επιταγχυνσεις λόγω γρήγορων αλλαγών και να αφαιρέσει τον συμπλεκτη από τα πόδια. Το κατάφερε μια χαρά.
Ναι μου αρέσουν τα κουτάκια μου!
Φτιάχτηκε γιατί το ήθελε το VAG...και το 'επέβαλε' σε όλους μετά. Δεν ήθελε να αγοράζει από αλλού...ακόμα και εκεί την καταστροφή έφερε το γκρούπ (το άλλο ήταν ο ημι-άκαμπτος).
-
Το υβριδικο της Honda είναι ανωτερο της Toyota. Έχει λιγότερες απώλειες κατά την κίνηση λογω κυρίως του κιβωτιου (η καλύτερα της ανυπαρξίας του) αλλά και ενός πολύ πιο σύγχρονου ηλεκτροκινητηρα με ειδικά σχεδιασμένα πηνία.
Το jazz σε χώρους είναι φυσικά ανωτερο της corolla και μαλιστα με μεγάλη διαφορά.
Λογικα σε πατημα ανωτερο θα είναι το corolla. Αλλα αν θέλετε αυτοκινητο πολης παίζει ρόλο και ο λόγος εσωτερικοί χωροι/συνολικό μήκος.
Απο οτι βλέπω τα db μάλλον είναι το ίδιο ήσυχα και κατά την κίνηση.
Αν προσθέσεις και άλλα κρυφά χαρίσματα που δεν εχιε η corolla, όπως εξοπλισμό ασφαλείας 10 αερόσακων και λεπτομερείες στις ζώνες παραμορφωσης, ως εναν βαθμο δικαιολογεί την τιμή του. Αλλά γενικώς είναι πολύ ακριβό. Το έχουμε αναλύσει πολλές φορές.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ, μηχανικός δεν είμαι,όμως στη Χόντα μου είπανε ότι το ανώτερο όπως λες υβριδικό της πάει μέχρι τα 50 χλμ. ΜΟΝΟ....Τώρα τι τεχνολογία κουβαλάει ,και καύσιμο καίει παραπάνω από το κορόλα έτσι μου είπαν,περίπου μισό λίτρο...Τώρα πόσο πιο αξιόπιστο θα βγεί...??Κάτσε να το δούμε καμμιά δεκαετία και βλέπουμε. Γιατί και πως μην με ρωτάς,εγώ έχω δει πολλές φορές με 90-100 να δουλεύει το ηλεκτρικό μοτέρ του κορόλα.Άνοιξα το καπώ της μηχανής, πάτε δείτε τα και ελάτε να τα ξαναπούμε...!!!!! Η διαφορά ποιότητας είναι εμφανής και στον πιο άσχετο. ΟΙ 10 αερόσακκοι μου είπαν ότι είναι στο κρος που κάνει 29500...!!! Στα άλλα με τις 26000 δεν ξέρω. Το εσωτερικό του ,η ποιότητα των υλικών,πλαστικά,καθίσματα,κονσόλα κ.λ.π.. είναι μία κλάση κάτω από το κορόλα, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑΡΙΣ και ΑΝ ΕΙΝΑΙ...!!!. Είναι αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας.Βόλτα δεν το έκανα,αλλά βλέποντας τα και τα δύο ,θεωρώ ότι θα έχανα το χρόνο μου. ΕΣΥ ,έχεις την άποψη σου, δεκτή....!!!
Χώρους με μια ματιά δεν μπορώ να πω πιο είναι πιο ευρύχωρο,αλλά είναι εμμονή να συγκρίνουμε 2 αυτοκίνητα που είναι διαφορετικής κλάσης ή κατηγορίας όπως θες πες το. Το Τζάζ μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα 15000-16000 ευρώ του γιάρις...!!!
Δύο φορές πήγα στην Τογιότα και παρέδιδαν μπροστά μου 3-4 αυτοκίνητα κορόλα ,γιάρις chr...Και κόσμος πολύς πηγαινοερχόταν,υποψήφιοι αγοραστές κ.λ.π..Στη Χόντα............... Κάτι θα σημαίνει κι αυτό δε μπορεί να πάνε όλοι στο λάθος...!!! Τώρα εσύ είδες το τζάζ καλύτερο από το κορόλλα..?? Περί ορέξεως....κολοκυθόπιττα.Για μένα είναι πικάντο και όχι ceed,είναι I20 και όχι I30, είναι 208 και όχι 308 κ.λ.π...κ.λ.π......!!!!
-
Lap wrote:
Καμία σχέση.... Δεν ειναι μαπα, απλα είναι για άλλη χρήση από ότι θέλεις εσύ.
Δεν είναι τι θέλω εγώ, αλλά τι σκοπό έχουν τα αυτόματα κιβώτια...εεε το DSG δεν πληροί κανέναν από αυτούς τους σκοπούς, άρα μάπα! Μόνο γρήγορες αλλαγές κάνει.
ΦΑΝΗ το DSG έχει κριθεί για άλλα πολύ πιο σημαντικά πράγματα,μια βόλτα στα φόρουμ των ιδιοκτητών...........
-
Τερρυ πες τους στην χοντα και τους πωλητές της ότι δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα.
Δέκα λεπτά να διάβαζαν το φυλλάδιο που προσφέρουν θα τα ήξεραν καλύτερα.
Εσυ δεν φταις σε κάτι, αλλά αυτοί είναι άσχετοι.
Κατά τα άλλα όλο το ποστ σου είναι πρόχειρο. Διάβασε πως λειτουργεί το σύστημα της Honda και θα καταλάβεις. Είναι λίγο διαφορετικό από το δικό σου.
Επισης μη συγκρίνεις ένα yaris απλό με ένα jazz με τόσο σύγχρονο κινητήριο σύστημα. Το μόνο που συγκρίνεται είναι το hybrid yaris.
Τωρα ερώτηση επί του θέματος στα 120 χλμ ώρα πόσο καταναλωση έχετε; μετρημενα στην αντλία;
-
Το σύστημα της Honda υπάρχει εδώ και 8 χρόνια πάντως.
-
Τερρυ πες τους στην χοντα και τους πωλητές της ότι δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα.
Δέκα λεπτά να διάβαζαν το φυλλάδιο που προσφέρουν θα τα ήξεραν καλύτερα.
Εσυ δεν φταις σε κάτι, αλλά αυτοί είναι άσχετοι.
KOITA αυτά που γράφεις,για μένα είναι κινέζικα,μπορεί οι άνθρωποι να ξέρουν,αλλά αν αρχίσουν να αναλύουν στον καθένα μας που δεν έχει ιδέα από μηχανική το γιατί πλεονεκτεί αυτό το νέο υβριδικό σύστημα,νομίζω ότι όλοι θα φεύγαμε τρέχοντας.Εμείς οι απλοί καταναλωτές κρίνουμε εκ του αποτελέσματος και όχι της θεωρίας.Καί σου έγραψα,αλλά το προσπέρασες,η μία αντιπροσωπεία ήταν ΓΕΜΑΤΗ....!!!
Εγώ κράτησα το ότι καίει παραπάνω από το κορόλα περίπου μισό λίτρο στα 100 χλμ.,το ότι το ηλεκτρικό του δουλεύει μέχρι τα 50 χλμ. ταχύτητα που σημαίνει για μένα τον άσχετο ότι αν πάω Χαλκιδική μόλις πιάσω Φοίνικα,πάει τελείωσε σχεδόν το ηλεκτρικό,ενώ αντίθετα έχω δει το κορόλα να πηγαίνει χωρις το μοτέρ βενζίνης πολύ περισσότερο και με 80 και 90 και 100 και αυτά επίσης που είδα ως προς την κατασκευή του..Ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να συγκριθεί η ποιότητα κατασκευής του με το κορόλα σε ότι αφορά τα πλαστικά,εσωτερικό,ποιότητα υλικών στο εσωτερικό και ποιότητα στα υλικά στο μοτέρ,διάταξη,πλαστικά,κάλυψη κ.λ.π....ακόμα και η οθόνη του φαντάζει πολύ φτωχική...Και υπ'όψιν είδα την έκδοση των 29500 ευρώ παρακαλώ....!!!!
Στα υπόλοιπα που αναφέρεσαι θέλει σίγουρα μεταπτυχιακό σε πολυτεχνείο ή φυσικό...!!!! Και δεν νομίζω να αγοράζει κανένας με αυτά τα κριτήρια,διότι απλά δεν το κατέχουμε το θέμα από αυτήν την πλευρά.Το μόνο που ξέρουμε είναι πως το κορόλα είναι το υπ'αριθμόν ένα σε πωλήσεις αυτοκίνητο, ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ....!!!Και προφανώς αυτό λέει πολλά.....
-
Σχεδόν σε όλα διαφωνώ αλλά έχει νόημα να το πω;
Εμενα δνε μου λένε τίποτα τα πλαστικα. Οι περισσότεροι αερόσακοι μου λένε.
Δεν μου λέει τίποτα η πιο πλούσια εικονα μπροστά σε μια πολύ μελετημένη πλατφόρμα στον τομέα της ασφάλειας.
Το οτι αγοραζουν πολλοί δεν ειναι μέτρο συγκρίσης των αυτοκινητων. Ο κάθε άσχετος αγοράζει αυτοκινητο, αυτο δνε σημαίνει ότι πάντα ότι αγοραζουν οι πολλοί το γνωρίζουν ή το ψάχνουν.
Οχι έχεις λάθος. Ούτε οι πωλητές ξέρουν τι τους γίνεται. Σε δοκιμές ειδικού τύπου και sites που εξετάζουν τις καταναλώσεις και που το δοκιμάζουν το jazz καταναλωνει ακριβώς τα ίδια με το corolla. Σε επίπεδο δεκαδικού. Χάνει από το yaris κατά 0.3 περίπου αλλά είναι πολύ μεγαλύτερο από το yaris και βαρύτερο.
Τεσπα. Εγώ ένιωσα στριμωχτα στην corolla και ήταν κρίμα διοτι μ αρεσει ως αυτοκινητο. Και ως αντισταθμισμα των χωρών που της λείπουν (έχει ψηλό σοβαρό θέμα χωρων) βλέπω ως πιο έξυπνη επιλογή το jazz. Αλλα ειναι πανάκριβο.. Οποτε χαλάει από μόνο του όλη την εικόνα του.
Για πες τώρα στα 120χλμ/ωρα πραγματική καταναλωση πόσο έχεις. Το ψάχνω για το yaris πιο πολύ αλλά πες το yaris θα ναι κάνα 0.3λιτρα λιγότερο
-
Καλημέρα! Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει...
Έχει χρησιμοποιησει κανένας μονωτικά υλικά τύπου dynamat που λένε ότι είναι καλό, σε πόρτα πχ ή καπω;; αναφέρουν σε διάφορα ποστ ότι βοηθάει αρκετά στην ηχομόνωση από εξωτερικούς θορύβους στη καμπίνα και σε τριγμούς ακόμα και στο εωτερικο.
Περα του κόστους, υπάρχει κίνδυνος να πειραχτεί κάτι στο αμαξι που δεν πρέπει;
Επίσης, δεδομένου ότι το κορολλα είναι ήδη πολύ χαμηλό, υπάρχει περίπτωση να χαμηλώσει κ άλλο λόγω του πρόσθετου βάρους;;
Ευχαριστώ!
-
Σχεδόν σε όλα διαφωνώ αλλά έχει νόημα να το πω;
Εμενα δνε μου λένε τίποτα τα πλαστικα. Οι περισσότεροι αερόσακοι μου λένε.
Δεν μου λέει τίποτα η πιο πλούσια εικονα μπροστά σε μια πολύ μελετημένη πλατφόρμα στον τομέα της ασφάλειας.
Το οτι αγοραζουν πολλοί δεν ειναι μέτρο συγκρίσης των αυτοκινητων. Ο κάθε άσχετος αγοράζει αυτοκινητο, αυτο δνε σημαίνει ότι πάντα ότι αγοραζουν οι πολλοί το γνωρίζουν ή το ψάχνουν.
Οχι έχεις λάθος. Ούτε οι πωλητές ξέρουν τι τους γίνεται. Σε δοκιμές ειδικού τύπου και sites που εξετάζουν τις καταναλώσεις και που το δοκιμάζουν το jazz καταναλωνει ακριβώς τα ίδια με το corolla. Σε επίπεδο δεκαδικού. Χάνει από το yaris κατά 0.3 περίπου αλλά είναι πολύ μεγαλύτερο από το yaris και βαρύτερο.
Τεσπα. Εγώ ένιωσα στριμωχτα στην corolla και ήταν κρίμα διοτι μ αρεσει ως αυτοκινητο. Και ως αντισταθμισμα των χωρών που της λείπουν (έχει ψηλό σοβαρό θέμα χωρων) βλέπω ως πιο έξυπνη επιλογή το jazz. Αλλα ειναι πανάκριβο.. Οποτε χαλάει από μόνο του όλη την εικόνα του.
Για πες τώρα στα 120χλμ/ωρα πραγματική καταναλωση πόσο έχεις. Το ψάχνω για το yaris πιο πολύ αλλά πες το yaris θα ναι κάνα 0.3λιτρα λιγότερο
ΣΗΚΩΝΩ ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ, η Χόντα μου είπε ότι το τζαζ καίει από 3,7 έως 3,9 λίτρα στα 100 χλμ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ και στο προσπέκτους, τη στιγμή που το κορόλα έχει 3,4 λίτρα στα 100 χλμ...!!!
Οι ζάντες του τζαζ είναι 15άρες σιδερένιες εκτός από την ακριβή έκδοση των 26000 ευρώ που είναι 16 ιντσών.Το μήκος του είναι 4,04 το μεταξόνιο 2,51 και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ 304 λίτρα...!!!
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ γιάρις, 19000 ευρώ το ΥΒΡΙΔΙΚΟ...!!!
Όσο για την κατανάλωση του κορόλα, ΤΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ. Έκανα μία βόλτα 480 χλμ. κινήθηκα στην Εθνική για περίπου 380 χλμ. με τα όρια της Εγνατίας και λίγο επάνω και κατανάλωσα στο τέλος 4,8 λίτρα ανά 100 χλμ. Δεν είχε για μένα κανένα νόημα να δω την στιγμιαία κατανάλωση για 20-30-50 δεύτερα που έτυχε να κινηθώ με 120 -130...!!! Στην ευθεία της Πτολεμαίδας πήγα και παραπάνω. Όταν έφτασα σπίτι μου μέτρησα ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΨΕΙ. Από Καλαμαριά ξεκίνησα και εκεί ξαναπήγα....!!! Επίσης έγραψα ότι αν το θέλετε για να ανεβοκατεβαίνετε στην Εθνική, ΠΑΡΤΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...!!! Αν θέλετε να κουβαλάτε το γάλα και είστε κτηνοτρόφος ,επίσης δεν σας κάνει,αν είστε λάτρεις της Βάλια Κάλντα πάρτε ένα Τζίμυ Σουζούκι.....είναι απλά τα πράγματα...!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
-
Οπότε σύμφωνα με αυτά που λες για ποιο λόγο υπάρχει η corolla. Αφού δεν είναι για ταξιδια, δεν είναι για να πηγαίνεις το γάλα και είναι μεγάλη σε μήκος με μικρους χωρους για να κινησε στην πολη.
Οσο για την κατανάλωση. Αφού μόνος σου λες πως δεν τα ψάχνεις.....μην επιμένεις τοτε
Μετρημενα με excelακι τα ίδια καταναλώνουν τα δύο αυτοκίνητα. Σε πολλά τεστ περιοδικών, διαφόρων χωρών όλοι το ίδιο βγάζουν. Corolla και jazz καταναλώνουν το ιδιο. Το yaris τα πάει λίγο καλύτερα από το jazz σε επίπεδο δεκαδικού.
Και στο δικό μου αν το πάω χαλαρά γράφω καλύτερα νουμερα από το προσπέκτους. Για παράδειγμα σε ιαπωνικα τεστς με το jazz έγραφαν 2.8λ/100χλμ. Στην πράξη και σε δικούς μας δρόμους είναι πιο πολλά.
Προσωπικά δεν με νοιάζουν τόσο πολύ οι ζαντες και τα φρου φρου και αρώματα, αλλά οκ υπάρχουν και άλλοι που τους αρέσουν. Όπως σου είπα οι τεραστιοι χωροι να μπαίνουν άνετα παιδια και οι αερόσακοι μετρουν για εμενα σε ένα οικογενειακό αυτοκινητο που κινηται κυρίως στην πολη.
Όμως στα 26000 ευρω που τα έχει όλα το jazz και δεν του λείπει τίποτα, είναι πανάκριβο. Τουλάχιστον 3000 ευρω κάτω έπρεπε να κοστίζει μη πω 5.000.
Στα λίτρα μη περιμένεις τα 304 λιτρα στο jazz να είναι σαν τα αλλα αυτοκινητα λογω σχεδιασμού του χώρου αποσκευων. Εχουν διαφορά τα ονομαστοκα λιτρα σε διάφορα αυτοκινητα όταν τα φορτώνεις.
Ας το αφήσουμε όμως αυτό. Είναι εκτός θέματος.
Τεσπα. Παρά πολύ καλή καταναλωση η corolla. Με ενδιαφέρει πολύ να μάθω για ταχύτητες 120χλμ/ωρα.
Να πω ένα θετικό. Είναι πανέμορφη η corolla
Τι διαδρομή είναι αυτή που λες. Πόσα χιλιόμετρα;
-
Η ΠΥΘΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, είπε για ξύλινα τείχη και οι Αθηναίοι πήγαν και έκαναν πλοία.Οπότε για να μην κουράσουμε τους υπόλοιπους που διαβάζουν και το φόρουμ που μας φιλοξενεί ας το σταματήσουμε εδώ.
-
Αφού δεν το ψάχνεις και φαίνεται, επιμένεις κιόλας.
Πες μας τώρα τι διαδρομή ήταν η δική σου, ανηφόρες κατηφόρες, απόσταση;
-
Οι μεταδόσεις αυτές δουλεύουν καλα κάτω από 120kph γιατί μπορεί ο ΚΕΚ να είναι κλειστός. Σε ταχύτητες άνω των 120 όπου ο ΚΕΚ δουλεύει συνέχεια οι καταναλώσεις είναι αντίστοιχες μιας συμβατικής μετάδοσης, δηλαδή περίπου 5λτ/100κμ
-
Παίρνουμε ένα random αμάξι και πάμε σε μια ΕΟ.. Βάζουμε cruise control στα 120. Αρχίζουμε και παρατηρούμε το στιγμιαίο δείκτη κατανάλωσης.. θα δούμε να παίζει λοιπόν από 0 μέχρι διψήφια ...
Κλίση δρόμου, μποφόρια, από ποιά μεριά έρχονται τα μποφόρια, ποιότητα οδοστρώματος, βάρος πραγματικό (με μπαγκάζια και συνεπιβάτες) και ένα σωρό παράμετροι με κάνουν να βγάζω φλύκταινες όταν ρωτάμε 'πόσο καίει στα Χ χιλιόμετρα/ώρα'.
Είναι τόσοι οι παράμετροι που δεν γίνεται κάποιος να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση. Μόνο κάποια γενικά συμπεράσματα μπορούν να βγούν και πάλι με επιφύλαξη.
Toyota Corolla 2019