Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 160
    • 1015
    • 1016
    • 158 / 1016
    Περί αυτοκίνησης
    169
    20312
    590616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      insanedriver last edited by

      To πρόβλημα είναι η τοξικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων όπως ο dublin λέει ή η ταξικότητα;

      Ή μήπως η ταξικότητα δημιουργεί και την ''τοξικότητα''; 

      Αν καθόμασταν να δούμε κάθε τι που καταναλώνουμε πόσο επιβαρύνει το περιβάλλον...

      Αυτούς τους οικΩλόγους με τα iphone και τα gadget πολύ τους χαίρομαι.

      Γιατί δεν παίρνουν ένα απλό κινητό των 30 ευρώ χωρίς κάμερες, high tech ενεργοβόρα εξαρτήματα-μπαταρίες κτλπ που μολύνουν το περιβάλλον;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin last edited by

        Αναφέρει και τα 2 ο Tavares πάντως μέσα. Και τα 2 είναι θέμα, ας πούμε κυκλοφόρησε το Ami Ισπανία με 7200€, αν κάποιος ζει και εργάζεται στο κέντρο της Αθήνας, ή θέλει ένα όχημα αυστηρα για τα εφηβα παιδιά του, να πηγαινοέρχονται φροντιστήρια/γυμναστήρια γύρω γύρω από την πόλη του/περιοχή του (π.χ Παιανία/Ραφήνα/Γέρακα/Χαλάνδρι/Περιστέρι/Πειραιά κ.α), και να πηγαίνει και ένας γονέας σουπερμάρκετ για τα ψώνια της εβδομάδας, κάνει πολύ περισσότερο νόημα από το να έχεις 2-3 αυτοκίνητα στην οικογένεια. Έχεις ένα 'καλό' και ταξιδιαρικο, και ένα τέτοιο για τις δουλειές. Βάλε και ένα scooter στην εξίσωση και σετ!

        Αυτή είναι και οικολογική και οικονομικοτεχνικη επίσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          ...και κάτι άλλο που διάβασα πρόσφατα.

          'Στο σχετικό υπόμνημα που έχει κατατεθεί, αναλύοντας τις «υποχρεώσεις» της κάθε χώρας ξεχωριστά, για την Ελλάδα προβλέπεται η κατασκευή 2.281 σταθμών φόρτισης μέχρι το 2024 και 20.853, μέχρι το 2029 (καλά… λέμε τώρα).

          Με βάση τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, στην Ελλάδα υπάρχουν 190 σημεία φόρτισης (!), εκ των οποίων μόνο τα 76 πληρούν τις προϋποθέσεις της δημόσιας χρήσης (!), με την έννοια της εξυπηρέτησης πολλών οχημάτων και της ταχείας φόρτισης.

          Υπενθυμίζουμε ότι στην περίπτωση που ένα κράτος-μέλος της ΕΕ δεν ικανοποιήσει αυτά που δια νόμου, υποχρεούται από την Κομισιόν κι επιβάλλονται πρόστιμα, τα οποία και τρέχουν για όσο καιρό διαρκεί η αθέτηση. Ήδη πληρώνουμε πάρα πολλά, για πολλούς και διάφορους λόγους, ας πούμε, ανικανότητας των κρατικών φορέων…'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @dimsabas last edited by

            Ρωτάω για να καταλάβω και να βοηθήσω κι άλλους να καταλάβουν. Όποιος ΔΕ θέλει να αγοράσει, ΔΕΝ αγοράζει. Έτσι κι αλλιώς, αν είχα τα χρήματα, θα πήγαινα και με τα πόδια στο Μαρούσι, τόσο μου αρέσουν τα Tesla. Ουπς, δε χρειάζεται να πάω στο Μαρούσι, το αγοράζω από τον υπολογιστή μου!

            Aπο την στιγμη που δεν εχεις τα χρηματα δεν μπορω να καταλαβω γιατι κοιτας και αναλυεις αυτα τα αυτοκινητα που απευθυνονται σε πλουσιους;

            Καλως/κακως τα Τεσλα ειναι παιχνιδια για πλουσιους. Να δωσεις 60 χιλ ευρω για να φορτιζεις δωρεαν για μερικους μηνες (σιγα μην κρατησει παραπανω) μονο για να καυχιεσαι στο διαδικτυο το κανεις.

            Η ηλεκτροκινηση προφανως σε αρκετες περιπτωσεις βολευει οπως αν κινεισαι σε πολη αλλα πρεπει να πεσουν και οι τιμες αποκτησης. Σε αυτη την περιπτωση τεσλα τρωνε ακυρο λογω μεγεθους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Θυμάστε ότι πληρώναμε επί σειρά ετών, δεν ξέρω αν τα πληρώνουμε ακόμη, πρόστιμα στην ΕΕ για τα αυξημένα τέλη στην εισαγωγή αυτοκινήτων; Τα πρόστιμα της ΕΕ δεν λένε τίποτα στις ελληνικές κυβερνήσεις, αν βολεύονται οι κλικες εμπόρων και εργολάβων. Και το θέμα των ανεμογενητριών βγάζει μάτι, ότι στήθηκε πρόχειρα με κριτήριο πως θα πέσουν τα περισσότερα και πιο επικερδή μπετά απ τον εργολάβο, όπως κάνανε παλιά με τους επαρχιακούς δρόμους,  χώρια που κάτι πρέπει να κάνουν και τον EOL εξοπλισμό οι Γερμανοί, εκτός απ τα παλιά τους οχήματα, κοινώς 'σαπάκια'...

              Η απολιγνιτιποίηση θα μπορούσε να είναι άξονας ανάπτυξης της χώρας, κι όχι του ύψους των λογαριασμών της Λίστας Λαγκάρντ, όπως και κάθε τι άλλο μέχρι τώρα.

              Όσο για το 'θέλουμε' στο πρώτο πληθυντικό που έγραψε ο φίλος, άλλο πράγμα θέλει ο Εργολάβος με κτίριο γραφείων στην Κηφισίας, άλλο ο μεσος Αθηναίος σε τριάρι δεύτερου ορόφου, άλλο εγώ στον Βόλο κι άλλο αυτός που ζει ή έχει βιος στη Μεσοχωρα... ποιος θα 'φάει' ποιον είναι το ερώτημα.

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • W
                wantone @dimsabas last edited by

                Τελικά με έχετε μπερδέψει; Θέλουμε την απολιγνιτοποίηση και το πράσινο ρεύμα ή προτιμούμε τους θανάτους από καρκίνο, αλλά το λίγο φθηνότερο ρεύμα; Κι όπου στον κόσμο βλέπουμε να ανοίγει ένα λιγνιτικό εργοστάσιο, θα αναφωνούμε *δώσε και σε μένα, μπάρμπα; *Εγώ πάντως θεωρώ πως έπρεπε κάθε στέγη να έχει φωτοβολταϊκά και ζηλεύω χώρες που έχουν πράσινο ρεύμα (μεταξύ αυτών κι η Αλβανία).

                https://www.capital.gr/epixeiriseis/3544971/admie-neo-rekor-ape-stin-ellada?fbclid=IwAR3MzNtybS8zF7fBJmhdREolNZCRtZm7wcT6kcj_OgwfZVVgY-Xcb4inUHc

                Αλλά επειδή φαντάζομαι ότι θα ξεσπάσει ο Δ ΠΠ (ο Γ ήταν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα), δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα που γράφω όλα τα παραπάνω.

                Η απολογνιτοποιηση φτωχυνε την χωρα. Τι θανατους λες; Το καπνισμα, η ζαχαρη, η κακη διατροφη, τα processed foods με κακο κρεας δεν προκαλουν καρκινο; Γιατι δεν τα καταργουν με εναν νομο; Η αυτοκινηση δεν προκαλει ατυχηματα και νεκρους; Τα μηχανακια δεν γεμιζουν την Ελλαδα νεκρους και τραυματισμενους; Τα καταργησαμε;

                Φιλτα καυσαεριων υπαρχουν για τους καυστηρες λιγνιτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • bekiaris
                  bekiaris @wantone last edited by

                  Η ηλεκτροκινηση προφανως σε αρκετες περιπτωσεις βολευει οπως αν κινεισαι σε πολη αλλα πρεπει να πεσουν και οι τιμες αποκτησης. Σε αυτη την περιπτωση τεσλα τρωνε ακυρο λογω μεγεθους.

                  Σωστά το λές, αλλά μην τα θέλουμε κ όλα δικά μας. Υπάρχουν πλέον πολλές έρευνες όπως κ από το bloomberg που έδειξα παραπάνω που αναφέρουν ισοσκελισμό τιμών λίγο μετά το 25, νομίζω οτι (αν επιτευχθεί φυσικά) είανι ένας εύλογο διάστημα ώστε κ να ωριμάσει η τεχνολογία αλλά και να εξοικειωθεί το αγοραστικό κοινό. ΟΙ εταιρίες που δίνουν αρκετά χρήματα σε επενδύσεις ειναι λογικό να πουλάνε ακριβά καθώς θέλουν να πάρουν πρώτα πίσω τα χρήματα που δίνουν για ανάπτυξη, κ σιγά σιγά μετά να ρίξουν τις τιμές ανάλογα κ με τον ανταγωσμό κ την κατάσταση που θα ειναι κάθε εταιρία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    argosxolos @wantone last edited by

                    dimsabas wrote:

                    Τελικά με έχετε μπερδέψει; Θέλουμε την απολιγνιτοποίηση και το πράσινο ρεύμα ή προτιμούμε τους θανάτους από καρκίνο, αλλά το λίγο φθηνότερο ρεύμα; Κι όπου στον κόσμο βλέπουμε να ανοίγει ένα λιγνιτικό εργοστάσιο, θα αναφωνούμε *δώσε και σε μένα, μπάρμπα; *Εγώ πάντως θεωρώ πως έπρεπε κάθε στέγη να έχει φωτοβολταϊκά και ζηλεύω χώρες που έχουν πράσινο ρεύμα (μεταξύ αυτών κι η Αλβανία).

                    https://www.capital.gr/epixeiriseis/3544971/admie-neo-rekor-ape-stin-ellada?fbclid=IwAR3MzNtybS8zF7fBJmhdREolNZCRtZm7wcT6kcj_OgwfZVVgY-Xcb4inUHc

                    Αλλά επειδή φαντάζομαι ότι θα ξεσπάσει ο Δ ΠΠ (ο Γ ήταν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα), δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα που γράφω όλα τα παραπάνω.

                    Η απολογνιτοποιηση φτωχυνε την χωρα. Τι θανατους λες; Το καπνισμα, η ζαχαρη, η κακη διατροφη, τα processed foods με κακο κρεας δεν προκαλουν καρκινο; Γιατι δεν τα καταργουν με εναν νομο; Η αυτοκινηση δεν προκαλει ατυχηματα και νεκρους; Τα μηχανακια δεν γεμιζουν την Ελλαδα νεκρους και τραυματισμενους; Τα καταργησαμε;

                    Φιλτα καυσαεριων υπαρχουν για τους καυστηρες λιγνιτη.

                    Και δεν έχει πει και κανεις ποσο κοστίζουν τα φίλτρα και ποσο οι ανεμογεννήτριες.γιατί η διαφορά είναι τεράστια αν συνυπολογισει κανεις και την τεράστια οικονομική ζημιά σε έναν ολόκληρο νομό.τα μέτρα στήριξης που προτεινε η κυβέρνηση ήδη έχουν απορριφθεί από την τοπική κοινωνία.

                    Τέλος σε κουβέντα με ΔΕΗτζήδες έμαθα πως η ρύπανση των ανεμογεννητριών θα είναι μεγαλύτερη από το να τοποθετηθούν φίλτρα(το λένε και αρκετοί αντιφρονούντες της κυβέρνησης η και της εξουσίας γενικότερα).Ίσως αυτοί να ήταν προκατειλημμενοι λογω κυνηγητου από την κυβέρνηση στην δουλειά τους. Ίσως και όχι γιατί κοντευαν να βγουν στην συνταξη. Μπορεί να ήταν κι απλά αντιεξουσιαστές

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dublin last edited by

                      https://traction.gr/kalifornia-giati-kapoioi-egkataleipoun-ta-ilektrika/

                      Μάλλον η ίδια έρευνα, έχει κάποιες έξτρα πληροφορίες.

                      Για να κατανοήσουμε ακριβώς το πρόβλημα παραθέτω και τα στοιχεία ότι η California με διαφορά έχει τα περισσότερα charging stations σε υπερβολικά μεγαλύτερο βαθμό από οπουδήποτε αλλού στις Ην.Πολιτειες.

                      California is the state with the most electric vehicle charging stations and charging outlets in the United States, with Texas and Florida ranked second and third, respectively. In March 2020, the Golden State had almost seven times as many charging outlets as Texas.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Φτηνότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα....από το 2027!

                        https://www.drive.gr/news/kosmos/apo-2027-ta-ilektrika-aytokinita-tha-einai-fthinotera-apo-ta-symbatika

                        Σε 6 χρονάκια θα μπορούμε όλοι να αγοράσουμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο...μέχρι τότε υπομονή. 

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          Πάντως γίνεται τρελό ξέπλυμα στην παρούσα φάση για τις παχιές 'οικολογικές' τσέπες. Έχει τον τρόπο της η ελίτ, τους βγάζω το καπέλο γιατί είναι εφευρετικοί.

                          Θα έρθει η ώρα της πλέμπας ελπίζω νωρίτερα από το 27' αλλά να δούμε και το φοροαπαλλακτικό πλαίσιο αν θα έχει συντηρηθεί ως τότε..

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            tgd last edited by

                            Δυο νέα που αλίευσα από το περιοδικό:

                            Πρόσφατα επικυρώθηκε ο νέος κλιματικός νόμος στην Ισπανία, ο οποίος ορίζει πως ολόκληρη η παραγωγή φυσικού αερίου, άνθρακα και πετρελαίου θα τερματιστεί από το έτος 2040. Την ίδια χρονιά θα τερματιστεί στην Ισπανία και η πώληση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες.

                            Άρα το 2040 δεν θα παράγουν καν καύσιμα στην Ισπανία. Φαίνεται ότι θα εισάγουν το αέριο για παράγουν ρεύμα...

                            Οι φόροι δημιουργούν τεράστια ποσά κρατικών εσόδων κάθε χρόνο στην ΕΕ. Αυτά τα έσοδα θα βοηθήσουν στη χρηματοδότηση των υποδομών φόρτισης και ανεφοδιασμού που χρειάζονται τώρα επειγόντως για να καλυφθεί η ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των οχημάτων εναλλακτικής ισχύος. Τα χαμηλότερα φορολογικά έσοδα ανά όχημα συναντά κανείς στην Ελλάδα και την Ισπανία, όπου το κράτος εισπράττει 1.264€ και 1.068€ ανά όχημα, αντίστοιχα.

                            Οπότε υπάρχει όλο το περιθώριο να διπλασιάσουμε τους φόρους στα ΙΧ (χρήσης όχι αγοράς) για να μαζέψουμε λεφτά για τις υποδομές της ηλεκτροκίνησης!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dstou last edited by

                              Το ότι το 2040 θα σταματήσει η πώληση συμβατικών ιχ σημαίνει ότι ένας που αγόρασε ένα τέτοιο το 2039 και θέλει να το κρατήσει π.χ. 25 χρόνια, το 2064 θα βρίσκει βενζίνη/πετρέλαιο/υγραέριο να το γεμίζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • bekiaris
                                bekiaris @dstou last edited by

                                Σύννεφα για την Τέσλα. Ένας ακόμη ποντάρει στην πτώση της τιμή της μετοχής (Ο Michael Burry, ο θρύλος του «μεγάλου σορταρίσματος» των subprimes... άνοιξε short θέση στην Tesla). Τα σκαμπανεβάσματα του Musk επίσης τον τελευταίο καιρό με το bitcoin κτλ δείχνουν μία προβληματική κατάσταση, κ όσο κ αν πιστεύω στο όραμα του Musk κ τις δυνατότητες του, έχω αρχίσει κ έχω επιφυλάξεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas @mastoras78 last edited by

                                  Πάντως γίνεται τρελό ξέπλυμα στην παρούσα φάση για τις παχιές 'οικολογικές' τσέπες. Έχει τον τρόπο της η ελίτ, τους βγάζω το καπέλο γιατί είναι εφευρετικοί.

                                  Θα έρθει η ώρα της πλέμπας ελπίζω νωρίτερα από το 27' αλλά να δούμε και το φοροαπαλλακτικό πλαίσιο αν θα έχει συντηρηθεί ως τότε..

                                  Όταν εξαπλωθούν τα ηλεκτρικά, σίγουρα θα φορολογηθούν κάπως κι αυτά.

                                  https://www.caranddriver.com/news/a36442021/texas-electric-car-fee-considered/

                                  Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι τα θερμικά θα έχουν ήδη φάει τρελό κυνηγητό.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    https://getelectric.gr/i-lamborghini-etoimazei-ilektriko-supercar/

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      https://www.liberal.gr/economy/ta-ilektrokinita-autokinita-tha-trabixoun-cheirofreno-ti-ektima-i-stellantis/378177

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Σήμερα που λέτε έβαλα και είδα μια 3D ταινία στο HD-DVD μου, με φοβερά εφέ. Πάλι καλά που πήρα με ενεργά γυαλιά και δεν άκουσα τον κουμπάρο μου που έχει LG με παθητικά ή κάθεται και βλέπει τα 3D στη κάσκα της Samsung με το κινητό...

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • J
                                          jamesd @bekiaris last edited by

                                          Σύννεφα για την Τέσλα. Ένας ακόμη ποντάρει στην πτώση της τιμή της μετοχής (Ο Michael Burry, ο θρύλος του «μεγάλου σορταρίσματος» των subprimes... άνοιξε short θέση στην Tesla). Τα σκαμπανεβάσματα του Musk επίσης τον τελευταίο καιρό με το bitcoin κτλ δείχνουν μία προβληματική κατάσταση, κ όσο κ αν πιστεύω στο όραμα του Musk κ τις δυνατότητες του, έχω αρχίσει κ έχω επιφυλάξεις.

                                          Αυτό μπορεί να είναι λίγο παραπλανητικό γιατί δεν μπορείς να γνωρίζεις τι άλλες θέσεις μπορεί να έχει. Το ότι έχει short δεν αποκλείει παράλληλα να έχει long ή αλλά puts με διαφορετικά strike prices & λήξεις έχοντας στήσει διάφορες στρατηγικές με πολύ παράξενα payoffs που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του (οι οποίες μπορεί να μην είναι πτώση αλλά σταστιμοτητα της μετοχής σε ένα επίπεδο ή ακραίες κινήσεις της μετοχής προς τα πάνω ή κατω).

                                          Γενικά παίζει πολύ 'επιφάνειά' αν δεν γνωρίζουν καλά το industry.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 last edited by

                                            Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα τραβήξουν χειρόφρενο; - Τι εκτιμά η Stellantis

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 1015
                                            • 1016
                                            • 158 / 1016
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr