Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio V
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio V
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 95
    • 96
    • 54 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    106
    1912
    100138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      @dstouΕ;;;

      Για το sandero λέω. Πως το πακέτο media nav έχει εκτός από εγκατεστημένο δεκτή GPS και χάρτες και δεκτή WiFi, όπου σε συνδιασμο με Bluetooth μπορεί να περάσει τα πολλα δεδομένα που απαιτούνται για το ασύρματο Android auto.

      Η δυνατότητα θα μπει άμεσα ως εξτρα και στα renault. Μέχρι σήμερα δεν υοηρχε. Λογικά από ο facelift megane θα υπάρχει. Πρώτη φορά όμως η εταιρία το προσφέρει μέσω του πακέτου media nav στο ταπεινό sandero

      Στο 3:00 λεπτό δείχνει πολύ γρήγορα αυτό που σας αναφέρω.

      Youtube Video

      Φυσικα μέσα στο 3d χάρτη περνάει δεδομένα κίνησης και ολα τα εξτρα που έχει η Google και στο Google earth. Φυσικά έχει και ζουμ in out με λεπτομερείς απο τα κτήρια και τους δρόμους σε real φωτογραφίες. Λόγω WiFi και ταχύτητα δεδομένων έχει και σχεδόν ανύπαρκτο λαγκαρισμα. Δηλαδη έχεις Navi σαν κάτι πανάκριβα audi που είχαν πακέτο με Google earth navi!!!

      Εδιτ :τώρα το έπιασα ότι απαντούσες στο ερώτημα... Του ντίλερ, ας πούμε. Ποια τα περιθώρια κέρδους;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dstou last edited by

        Κάτι πέριξ του 10%

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Αρα ένα 1500 αρι ανά ένα μέσο clio.

          Μια χαρά!

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkostask last edited by

            Πάντως για να μην είμαι άδικος, μετά τη Ρενώ πήγα στη Σιτροέν για να ρωτήσω για το c3 και οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις βγαίνουν 18 και 19 χιλιάδες (100άρι πετρέλαιο). Θυμάστε που κάποτε λέγαμε ότι το 208 είναι πανάκριβο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @lap last edited by

              Αρα ένα 1500 αρι ανά ένα μέσο clio.

              Μια χαρά!

              Απο την τιμη Προ φορων βγαινει το κερδος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Ναι βρε συ το ξέρω.

                Δες τις τιμές του clio lpg. Κοντά στα 19000 ευρώ για το lpg χωρίς αρκετό εξοπλισμό. (acc, υποβραχιονιο κτλ)

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @kkostask last edited by

                  Πάντως για να μην είμαι άδικος, μετά τη Ρενώ πήγα στη Σιτροέν για να ρωτήσω για το c3 και οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις βγαίνουν 18 και 19 χιλιάδες (100άρι πετρέλαιο). Θυμάστε που κάποτε λέγαμε ότι το 208 είναι πανάκριβο?

                  Δεν παίζει το 2000 έκπτωση στο 3 ? Μόνο στα αιρκρός παίζει ? Γιατί έτσι η πλούσια με τα 110 ντίζελ πάει στα 20000 για το 3 αιρκρός.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    azmo last edited by

                    Λοιπόν, οδήγησα το Corsa 1,5 Diesel και παρά την πολύ καλή προσφορά του Σφακιανάκη (16.600) έριξα άκυρο. Δεν έχει ούτε την άνεση του Clio με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (ισως φταίει η συγκεκριμένη έκδοση GS Line) και το εσωτερικό φαίνεται φτηνό και κακόγουστο, παρόλο που είναι η πλουσιότερη έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου. Δεν με νοιάζει η έλλειψη navi, καμερας οπισθοπορείας και κάτι άλλες λεπτομέρειες αλλά με χαλάει η κακής αισθητικής πλαστικούρα στο ταμπλό και τις πόρτες.

                    Απο την άλλη δεν μπορώ να δικαιολογήσω σχεδόν 20 χιλιάρικα για ενα supermini, και μάλλον η επιλογή πετρελαίου εν ετει 2021 είναι άκυρη. Το LPG απο την άλλη έχει κολλήσει στην γυναίκα μου οτι είναι επίκινδυνο και παρόλο που της εξηγώ οτι είναι μπαρούφες αυτά που νομίζει επιμένει, μου λέει για τα παιδιά, και τελοσπαντων έχει φάει άκυρο και αυτό. Οπότε πάω ή στην βενζίνη με τα 100 άλογα ή βαζω κάτι παραπάνω και πάω σε Captur... Αλλά απο την αλλη σκέφτομαι οτι αν ανέβω κοντά στα 25 παίρνω και το Ford Puma το υβριδικό με τα 125 που είναι κλάσεις ανωτερο...... Εχω μπερδευτεί help....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Πάρε οποιο σου αρέσει! Δεν εχουνε μεγάλες διαφορες, ολα καλα αυτοκίνητα ειναι. Το Πούμα ειναι το πιο όμορφο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        azmo @fanis75 last edited by

                        Πάρε οποιο σου αρέσει! Δεν εχουνε μεγάλες διαφορες, ολα καλα αυτοκίνητα ειναι. Το Πούμα ειναι το πιο όμορφο.

                        Αυτό που κατάλαβα απο την μέχρι τώρα έρευνα μου, είναι οτι εκεί που έχουν πάει οι τιμές των supermini , μάλλον πρέπει να δείς σε άλλη κατηγορία, ειδικά αν εχεις οικογένεια και σε νοιάζουν οι χώροι,  οπότε αν δεν γλιτώνουμε να βάλουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη, είναι καλύτερη η επιλογή ενος SUV σαν το Ford Puma με το οποίο δεν συμβιβάζεσαι σε τίποτα. Ούτε σε δύναμη, ούτε σε ποιότητα , ούτε σε οικονομία, ούτε σε χώρους, ούτε σε εγγυηση κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kkostask @criuser last edited by

                          kkostask wrote:

                          Πάντως για να μην είμαι άδικος, μετά τη Ρενώ πήγα στη Σιτροέν για να ρωτήσω για το c3 και οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις βγαίνουν 18 και 19 χιλιάδες (100άρι πετρέλαιο). Θυμάστε που κάποτε λέγαμε ότι το 208 είναι πανάκριβο?

                          Δεν παίζει το 2000 έκπτωση στο 3 ? Μόνο στα αιρκρός παίζει ? Γιατί έτσι η πλούσια με τα 110 ντίζελ πάει στα 20000 για το 3 αιρκρός.

                          Ο πωλητής δεν μου ανέφερε απολύτως τίποτα. Στο aircross νομίζω είναι 1500 ευρώ η έκπτωση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panormus772 last edited by

                            Tα C3 είναι τα ανανεωμένα fl,οπότε πολύ νωρίς για να παίξει έκπτωση 1500-2000€. Εκτός αν έχει ξεμείνει κανένα προ fl.

                            On topic

                            https://www.caranddriver.gr/review/arthro/renault_clio_v_hybrid_e_tech_140_ps_test_drive-7798893/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              ad276 last edited by

                              Σορρυ ρε παιδια για την ακυρη ερωτηση...Στο Πουμα ρεζερβα υπαρχει;

                              Γιατι στα βιντεο στο youtube βλεπω αυτον τον κρυφο αποθηκευτικο χωρο με τη τρυπα κατω απ το καλυμμα.

                              Ωραιο το Πουμα αλλα εγω θα προτιμουσα ενα juke....:) Γουστα ειν αυτα......:)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @ad276 last edited by

                                Σορρυ ρε παιδια για την ακυρη ερωτηση...Στο Πουμα ρεζερβα υπαρχει;

                                Γιατι στα βιντεο στο youtube βλεπω αυτον τον κρυφο αποθηκευτικο χωρο με τη τρυπα κατω απ το καλυμμα.

                                Ωραιο το Πουμα αλλα εγω θα προτιμουσα ενα juke....:) Γουστα ειν αυτα......:)

                                Βάζεις αν θες, απλά καλύπτει το κενό και χάνεις το ενυδρείο σου!

                                Τρελά υποτιμημένο το Juke, εσωτερικά, μετά το 2008 φυσικά, έχει το πιο ενδιαφέρον εσωτερικό για μένα και φοβερούς χώρους. Νομίζω θα το είχα πολύ ψηλά αν είχε κανέναν πιο ενδιαφέρον κινητήρα, ο συγκεκριμένος έχει πάρει πολύ ανάμικτα reviews, και επίσης έχει και αρκετές διαφορές ανά έκδοση, δεν το παίρνεις φθηνά ένα καλά εξοπλισμένο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • yem
                                  yem last edited by

                                  Το JUKE παρότι μου άρεσε πολύ έφαγε πόρτα και λόγω των καθισμάτων, τεράστια μεγάλα με το προσκεφαλο να είναι συνεχόμενο με την πλάτη (σε στυλ Recaro) που δημιουργούσε ένα τοίχο στους πίσω επιβάτες μειώνοντας πάρα πολύ την ορατότητα τους.

                                  Κατά τα άλλα πολύ φινετσάτο

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @dublin last edited by

                                    Τρελά υποτιμημένο το Juke,

                                    Μέτριο αυτοκίνητο (πουθενά δεν ξεχωρίζει), συνεχίζει να είναι άσχημο (αν και σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το έκτρωμα του παρελθόντος) και με κακό κινητήρα και τιμές όχι κάτι το ιδιαίτερο. Απορώ που έχει πουλήσει έστω αυτά τα λίγα, υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία του.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • J
                                      jpall13 last edited by

                                      Καλησπέρα κάτοχος renault clio v  1000 tce 90 ps έχει παρατηρήσει κάποιος όταν πατάει το γκάζι και το αφήνει να παίζει ο λεβιές ταχυτήτων είναι φυσιολογικό για καινούριο αυτοκίνητο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • georgemit
                                        georgemit @fanis75 last edited by

                                        Dublin wrote:

                                        Τρελά υποτιμημένο το Juke,

                                        Μέτριο αυτοκίνητο (πουθενά δεν ξεχωρίζει), συνεχίζει να είναι άσχημο (αν και σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το έκτρωμα του παρελθόντος) και με κακό κινητήρα και τιμές όχι κάτι το ιδιαίτερο. Απορώ που έχει πουλήσει έστω αυτά τα λίγα, υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία του.

                                        Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό κριτήριο, εγώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον μέσα - έξω και απορώ πώς βλέπετε ωραίο το πούμα.

                                        Το έχω ξαναγράψει, μου θυμίζει αλαφιασμένη, κακέκτυπη, μπασμένη, καχεκτική καγιέν στην κινεζική απομίμησή της.

                                        Και γενικά είμαι φορντάκιας, εχω φορντ και τα συμπαθω.

                                        Το μειονέκτημα του juke έιναι ο μοναδικός κινητήρας που το προσφέρει η νισσάν.

                                        i30 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          than123 last edited by

                                          Για τα κιβώτια της ρενω είναι φυσιολογικό να παίζει ο λεβιές ελάχιστα στο πατα- ασε το γκάζι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            asteris last edited by

                                            Στο βενζίνη/LPG που έχω Clio V, δεν κουνιέται ούτε 2 χιλιοστά, μόλις γύρισα από βόλτα. Και το χέρι πάνω στον λεβιέ να έχω, δεν καταλαβαίνω τράνταγμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 54 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr