-
Αρα ένα 1500 αρι ανά ένα μέσο clio.
Μια χαρά!
-
Πάντως για να μην είμαι άδικος, μετά τη Ρενώ πήγα στη Σιτροέν για να ρωτήσω για το c3 και οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις βγαίνουν 18 και 19 χιλιάδες (100άρι πετρέλαιο). Θυμάστε που κάποτε λέγαμε ότι το 208 είναι πανάκριβο?
-
Αρα ένα 1500 αρι ανά ένα μέσο clio.
Μια χαρά!
Απο την τιμη Προ φορων βγαινει το κερδος
-
Ναι βρε συ το ξέρω.
Δες τις τιμές του clio lpg. Κοντά στα 19000 ευρώ για το lpg χωρίς αρκετό εξοπλισμό. (acc, υποβραχιονιο κτλ)
-
Πάντως για να μην είμαι άδικος, μετά τη Ρενώ πήγα στη Σιτροέν για να ρωτήσω για το c3 και οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις βγαίνουν 18 και 19 χιλιάδες (100άρι πετρέλαιο). Θυμάστε που κάποτε λέγαμε ότι το 208 είναι πανάκριβο?
Δεν παίζει το 2000 έκπτωση στο 3 ? Μόνο στα αιρκρός παίζει ? Γιατί έτσι η πλούσια με τα 110 ντίζελ πάει στα 20000 για το 3 αιρκρός.
-
Λοιπόν, οδήγησα το Corsa 1,5 Diesel και παρά την πολύ καλή προσφορά του Σφακιανάκη (16.600) έριξα άκυρο. Δεν έχει ούτε την άνεση του Clio με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (ισως φταίει η συγκεκριμένη έκδοση GS Line) και το εσωτερικό φαίνεται φτηνό και κακόγουστο, παρόλο που είναι η πλουσιότερη έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου. Δεν με νοιάζει η έλλειψη navi, καμερας οπισθοπορείας και κάτι άλλες λεπτομέρειες αλλά με χαλάει η κακής αισθητικής πλαστικούρα στο ταμπλό και τις πόρτες.
Απο την άλλη δεν μπορώ να δικαιολογήσω σχεδόν 20 χιλιάρικα για ενα supermini, και μάλλον η επιλογή πετρελαίου εν ετει 2021 είναι άκυρη. Το LPG απο την άλλη έχει κολλήσει στην γυναίκα μου οτι είναι επίκινδυνο και παρόλο που της εξηγώ οτι είναι μπαρούφες αυτά που νομίζει επιμένει, μου λέει για τα παιδιά, και τελοσπαντων έχει φάει άκυρο και αυτό. Οπότε πάω ή στην βενζίνη με τα 100 άλογα ή βαζω κάτι παραπάνω και πάω σε Captur... Αλλά απο την αλλη σκέφτομαι οτι αν ανέβω κοντά στα 25 παίρνω και το Ford Puma το υβριδικό με τα 125 που είναι κλάσεις ανωτερο...... Εχω μπερδευτεί help....
-
Πάρε οποιο σου αρέσει! Δεν εχουνε μεγάλες διαφορες, ολα καλα αυτοκίνητα ειναι. Το Πούμα ειναι το πιο όμορφο.
-
Πάρε οποιο σου αρέσει! Δεν εχουνε μεγάλες διαφορες, ολα καλα αυτοκίνητα ειναι. Το Πούμα ειναι το πιο όμορφο.
Αυτό που κατάλαβα απο την μέχρι τώρα έρευνα μου, είναι οτι εκεί που έχουν πάει οι τιμές των supermini , μάλλον πρέπει να δείς σε άλλη κατηγορία, ειδικά αν εχεις οικογένεια και σε νοιάζουν οι χώροι, οπότε αν δεν γλιτώνουμε να βάλουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη, είναι καλύτερη η επιλογή ενος SUV σαν το Ford Puma με το οποίο δεν συμβιβάζεσαι σε τίποτα. Ούτε σε δύναμη, ούτε σε ποιότητα , ούτε σε οικονομία, ούτε σε χώρους, ούτε σε εγγυηση κλπ.
-
kkostask wrote:
Πάντως για να μην είμαι άδικος, μετά τη Ρενώ πήγα στη Σιτροέν για να ρωτήσω για το c3 και οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις βγαίνουν 18 και 19 χιλιάδες (100άρι πετρέλαιο). Θυμάστε που κάποτε λέγαμε ότι το 208 είναι πανάκριβο?
Δεν παίζει το 2000 έκπτωση στο 3 ? Μόνο στα αιρκρός παίζει ? Γιατί έτσι η πλούσια με τα 110 ντίζελ πάει στα 20000 για το 3 αιρκρός.
Ο πωλητής δεν μου ανέφερε απολύτως τίποτα. Στο aircross νομίζω είναι 1500 ευρώ η έκπτωση.
-
Tα C3 είναι τα ανανεωμένα fl,οπότε πολύ νωρίς για να παίξει έκπτωση 1500-2000€. Εκτός αν έχει ξεμείνει κανένα προ fl.
On topic
https://www.caranddriver.gr/review/arthro/renault_clio_v_hybrid_e_tech_140_ps_test_drive-7798893/
-
Σορρυ ρε παιδια για την ακυρη ερωτηση...Στο Πουμα ρεζερβα υπαρχει;
Γιατι στα βιντεο στο youtube βλεπω αυτον τον κρυφο αποθηκευτικο χωρο με τη τρυπα κατω απ το καλυμμα.
Ωραιο το Πουμα αλλα εγω θα προτιμουσα ενα juke....:) Γουστα ειν αυτα......:)
-
Σορρυ ρε παιδια για την ακυρη ερωτηση...Στο Πουμα ρεζερβα υπαρχει;
Γιατι στα βιντεο στο youtube βλεπω αυτον τον κρυφο αποθηκευτικο χωρο με τη τρυπα κατω απ το καλυμμα.
Ωραιο το Πουμα αλλα εγω θα προτιμουσα ενα juke....:) Γουστα ειν αυτα......:)
Βάζεις αν θες, απλά καλύπτει το κενό και χάνεις το ενυδρείο σου!
Τρελά υποτιμημένο το Juke, εσωτερικά, μετά το 2008 φυσικά, έχει το πιο ενδιαφέρον εσωτερικό για μένα και φοβερούς χώρους. Νομίζω θα το είχα πολύ ψηλά αν είχε κανέναν πιο ενδιαφέρον κινητήρα, ο συγκεκριμένος έχει πάρει πολύ ανάμικτα reviews, και επίσης έχει και αρκετές διαφορές ανά έκδοση, δεν το παίρνεις φθηνά ένα καλά εξοπλισμένο..
-
Το JUKE παρότι μου άρεσε πολύ έφαγε πόρτα και λόγω των καθισμάτων, τεράστια μεγάλα με το προσκεφαλο να είναι συνεχόμενο με την πλάτη (σε στυλ Recaro) που δημιουργούσε ένα τοίχο στους πίσω επιβάτες μειώνοντας πάρα πολύ την ορατότητα τους.
Κατά τα άλλα πολύ φινετσάτο
-
Τρελά υποτιμημένο το Juke,
Μέτριο αυτοκίνητο (πουθενά δεν ξεχωρίζει), συνεχίζει να είναι άσχημο (αν και σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το έκτρωμα του παρελθόντος) και με κακό κινητήρα και τιμές όχι κάτι το ιδιαίτερο. Απορώ που έχει πουλήσει έστω αυτά τα λίγα, υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία του.
-
Καλησπέρα κάτοχος renault clio v 1000 tce 90 ps έχει παρατηρήσει κάποιος όταν πατάει το γκάζι και το αφήνει να παίζει ο λεβιές ταχυτήτων είναι φυσιολογικό για καινούριο αυτοκίνητο?
-
Dublin wrote:
Τρελά υποτιμημένο το Juke,
Μέτριο αυτοκίνητο (πουθενά δεν ξεχωρίζει), συνεχίζει να είναι άσχημο (αν και σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το έκτρωμα του παρελθόντος) και με κακό κινητήρα και τιμές όχι κάτι το ιδιαίτερο. Απορώ που έχει πουλήσει έστω αυτά τα λίγα, υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία του.
Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό κριτήριο, εγώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον μέσα - έξω και απορώ πώς βλέπετε ωραίο το πούμα.
Το έχω ξαναγράψει, μου θυμίζει αλαφιασμένη, κακέκτυπη, μπασμένη, καχεκτική καγιέν στην κινεζική απομίμησή της.
Και γενικά είμαι φορντάκιας, εχω φορντ και τα συμπαθω.
Το μειονέκτημα του juke έιναι ο μοναδικός κινητήρας που το προσφέρει η νισσάν.
-
Για τα κιβώτια της ρενω είναι φυσιολογικό να παίζει ο λεβιές ελάχιστα στο πατα- ασε το γκάζι.
-
Στο βενζίνη/LPG που έχω Clio V, δεν κουνιέται ούτε 2 χιλιοστά, μόλις γύρισα από βόλτα. Και το χέρι πάνω στον λεβιέ να έχω, δεν καταλαβαίνω τράνταγμα...
-
Όταν πατάς και αφήνεις το γκάζι στιγμιαία με 3η 4η μου το κάνει
-
Φυαικοτατο είναι. Μην ασχολείσαι
Renault Clio V