-
το τόπικ της c4 έχει κατακρεουργηθεί....sorry για το off topic
-
Όπως είναι γνωστό στις επιχειρήσεις όταν γίνονται εξαγορές σημαίνει ότι είτε θες να μπεις σε νέα αγορά που δεν έχεις τα κεφάλαια να ανταγωνιστείς, είτε για να μειώσεις τον ανταγωνισμό που βρίσκεσαι ήδη. (Δηλαδη βρίσκεις σε μια αδύναμη στιγμή τον ανταγωνιστή σου, βρίσκεις κεφάλαια είτε δικά σου είτε με δανεισμό και κανεις επιθετικες εξαγορές, αλλωστε δύσκολα αντιστέκεται μια εταιρία με βάση κάποια ιστορία ή φιλοσοφία που θέλει να διατηρήσει, αφού πλέον είναι πολυμετοχικες και πολυεθνικές)
Αυτο μονο όσοι είναι είτε κολλημένοι, είτε άσχετοι από οικονομικά, είτε πληρωμένοι δεν το βλεπουν. Ότι δηλαδη, μετά από ένα σημείο γιγαντωσης αυτο είναι κακο για τον τελικό αγοραστή/καταναλωτή.
-
Παιδιά αυτά να τα συζητήσουμε στο νήμα της Stellantis, ουπς! Είναι κλειδωμένο!
Πάντως δεν έγινε εξαγορά, 50-50 είναι.
-
Αυτά τα νέα οντως μπορούν να μπουν σε ένα γενικότερο νημα με νέα της αυτοκίνησης. Κάνε ένα τέτοιο.
Με το Stella θα μπαίνουν μέσα και μοντέλα και θα χαθεί η ιστορια
-
Επειδη διαβαζω διαφορα... Η psa προχωρησε στις εξαγορες των ιταλικων brands και αυτο μαρτυρα την αγωνια των γαλλων να βρουν τη θεση τους σε μια νεα πραγματικοτητα. Προσωπικα ευχομαι να τους βγει καθως μονοι αυτοι απεμειναν να αντιμετωπισουν καταρχας τους Ουνους αλλα και τους Ασιατες. Η προσπαθεια να παρουν τα σκηπτρα παγκοσμιως ειναι αυτη τη στιγμη ανεφικτη. Εξηγουμαι. Στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου και στις Ασιατικες αγορες, κανουν παιχνιδι οι Ασιατες και οι Γερμανοι μαζι με την GM. Για τις αγορες τις λατινικης Αμερικης της Αφρικης και μεσης Ανατολης οτι κανουν με οτι αυτο συνεπαγεται. Στην Ευρωπη μονο θα παλεψουν και αν σταθουν τυχεροι θα βρισκονται ενεργοι δεκα χρονια μετα. Δεν εχω προθεση να πικαρω κανενα. Μεγαλωμενος μεσα σε γαλλικα προιοντα ημουν. Τελος η ραγδαια προοδος των αλλων ανταγωνιστων σε ηλεκτρικα οχηματα δεν αφηνει πολλα περιθωρια. Η Στελλιτσα δε συσταθηκε για να παρει τα σκηπτρα των αγορων αλλα για να επιβιωσει. Να μην παθει δηλαδη οτι επαθαν οι Αγγλοι και οι Ιταλοι. Τελος για να ευθυμισω τον φιλο μου τον Δια ( αυτος σιγουρα θα το καταλαβει) οι Γαλλοι παντα κανουν το ιδιο λαθος. Φτιαχνουν γραμμες Μαζινο και απο ευελιξια να χαμε να λεγαμε.
Αγαπητέ μου Σπύρε ξεκινάς με ένα λάθος. Δεν αγόρασαν οι Γάλλοι τους Ιταλούς. Έγινε συγχώνευση (50-50 το ποσοστό) και μάλιστα οι Ιταλοί είχαν μεγαλύτερη κεφαλοαιοποίηση, περισσότερους εργαζομένους, περισσότερα πάγια κεφάλαια και ο μεγάλος αρχηγός (Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ) είναι ο John Elkann της Exor.FCA.
Σχετικά με την γραμμή Μαζινό, φυσικά σε καταλαβαίνω. Η Stellantis έχει πολλές προοπτικές. Ο κύριος λόγος που δημιουργήθηκε ήταν για να αποφύγουν τις ποινές λόγω των μέσων τιμών CO2. Βάζουν οι Γάλλοι τα ηλεκτρικά στις μικρές κατηγορίες (που σταθμίζουν το CO2), βάζουν οι Ιταλοί τα μεγάλα, ακριβά και δυνατά αυτοκίνητα (που φέρνουν τα κέρδη) και εξισορροπούνται με αυτόν τον τρόπο.
-
Καλημερα Αλεξανδρε. Ευχαριστω για την διορθωση. Για τα υπολοιπα ημουν σιγουρος πως θα με καταλαβεις.
-
Όσο περνάνε τα χρόνια για να βγει ένα καινούργιο όχημα απαιτούνται περισσότερες επιμέρους τεχνολογίες και περισσότερη έρευνα. Ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα αλλάζουν πιο γρήγορα που σημαίνει ότι δεν γίνεται η απόσβεση που γινόταν στο παρελθόν . Αυτό σημαίνει πως οι εταιρείες κάνουν συμμαχίες για να μπορέσουν να προσφέρουν οχήματα ανταγωνιστικά αλλά και να μην κάνουν την Έρευνα μόνες τους + να μην αγοράζουν από άλλες εταιρείες έρευνα που την πουλάνε και πανάκριβα .
Εγώ προσωπικά χαίρομαι όταν μία εταιρεία βελτιώνεται και προσφέρει κάτι καλύτερο. Αυτό σημαίνει πως όλοι πιέζονται περισσότερο να προσφέρουν κάτι καλύτερο.
Όλα τα υπόλοιπα που βλέπω σε πολλούς διαλόγους μου θυμίζουν 'οπαδικού' επιπέδου προτιμήσεις που δεν θα έπρεπε να έχουμε.
Ps. Μόνο αυτό το post κάνω που είναι άσχετο με το C4 και ζητάω συγνώμη προκαταβολικά.
-
Πήγα προχθές για άλλο λόγο στη Citroën εδώ, δεν είχα χρόνο, βρήκα μπροστά μου το αμάξι και μπήκα βγήκα για λίγα δευτερόλεπτα να χω έτσι μια εντύπωση.
Δύο πράγματα πρόσεξα κυρίως.
Απόλυτη απομόνωση απ το περιβάλλον, σε επίπεδο πανακριβων πρίμιουμ που έβλεπα παλιά σε εκθέσεις αυτοκινήτων.
Επίσης το αμάξι έχει άνετο κι ωραίο σαλόνι με αίσθηση χατσμπακ, όχι 'τζιποειδες', ενώ παράλληλα δεν χρειάζεται να σκύβεις, αλλά κατά την έξοδο, τα μαρσπιε είναι πολύ ψηλά. Αποτελούν 'εμπόδιο' για τα πόδια, και σκέφτομαι πως τα χαμηλότερα αναστηματα θα χουν θέμα.
-
Καταλαβαίνουμε το (δικαιολογημένο) ενθουσιασμό σου για το καινούριο σου αυτοκίνητο, αλλά κόψε κάτι βρε: Απόλυτη απομόνωση από το περιβάλλον σε επίπεδο πανάκριβων premium; Τύφλα νά'χει η S-Class, δηλαδή...
-
Για αυτό Χάρη έβγαλε τώρα την νέα C5 , για να είναι πάνω από το επίπεδο των πανάκριβων πρίμιουμ....
-
XAXAXAXAXAXAX
-
Θα ήθελα να δω τι κάνει στα 130/140 χαω να πω την αμαρτία μου. Πάντως πολύ καλό αποτέλεσμα για την τιμολόγηση του. Άραγε ο puretech ως βενζίνης θα πετύχαινε καλύτερα αποτελέσματα ή μια η άλλη ελέω 3 κυλίνδρων; Από ίδια χρήση σε 308 θεωρώ ότι ο puretech είναι πιο ήσυχος. Θα επανέλθω αν κάνει αντίστοιχη δοκιμή.
-
Είναι πιο ήσυχος ο βενζίνης....
-
Καλά ενταξει αυτά τα νούμερα db τα είχα διαβάσει σε δοκιμη της bmw 5αρας!!
-
Κύριοι - μπορείτε να με βοηθήσετε στο πως να ανεβάσω φώτο? Οι φωτογραφίες στο κινητό είναι jpeg και όταν προσπαθώ να ανεβάσω μου λέει ότι πρέπει να είναι σε txt. Σίγουρα κάτι κάνω λάθος, αλλά δεν ξέρω τι...
-
ανέβασε τις φωτογραφίες σου εδώ Postimages — Δωρεάν φιλοξενία εικόνας / Ανέβασμα εικόνας
Αφού τις ανεβάσεις επέλεξε hotlink για forum κάνε δηλαδή αντιγραφή και τέλος κάνε επικόλληση εδώ στο φόρουμ
-
Λοιπόν είδα χθες μια στον δρομο. Καμία σχέση με την αισθηση που μου έδωσε στην έκθεση.
Το αυτοκινητο είναι φοβερό. Ξεχωρίζει από χιλιόμετρο και πραγματικά είναι επιβλητικό.
-
Εχω δει και εγώ στον δρόμο . Οντως φαίνεται λιγότερο χάλια το μπροστινό μέρος . Στα υπόλοιπα είναι μια χαρά ...
Τελικά υπάρχει τρόπος να μάθουμε αν οι Κινέζοι και γενικά οι απωανατολίτες βλέπουν αλλιώς τα σχήματα ? Γιατί για εκεί προορίζουν μεγάλο μέρος των πωλήσεων , ιδιαίτερα της νέας 5 που θα φτιάχνεται εκεί και προφανώς ο σχεδιασμός έχει και εκείνων τις επιθυμίες στο μυαλό του.
-
Πέρα από το head up που έχει στην θέση του οδηγού . Τι άλλες προσθηκες - τεχνολογίες που δεν διαθέτει το c5 aircross ?
-
Από συστήματα ασφαλείας δεν νομίζω το c4 να έχει κάποιο που δεν μπορεί να το φέρει το c5. Το σύστημα ανάρτησης με τις διπλές μπουκάλες που έχει το c5 είναι εδώ αν κατάλαβα καλά ανασχεδιασμένο και βελτιωμένο μάλλον κυρίως ως προς τις κλίσεις που παίρνει στις στροφές και στα βυθίσματα στο φρενάρισμα που είναι πιο έντονα στο μεγάλο.
Και ότι ο μοχλός στο αυτόματο εδώ είναι joystick.
To c4 έχει και πιο αναβαθμισμένη στο μάτι ποιότητα υλικών , αν είναι και στην πράξη δεν το ξέρουμε.
Και το σύστημα πολυμέσων είναι αναβαθμισμένο καθώς τα χωρίζει 1.5 χρόνο.
CITROEN C4 III mod 2021