Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 179
    • 180
    • 60 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    142755
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @fanis75 last edited by

      Η απόφαση να κλειδώσει ήταν του περιοδικού όπως είδες, όχι δική μου. Αλλά συνεχίζεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις αυτό που γράφω. Εαν έχουμε Stellantis ξεχωριστό θέμα, τότε πρέπει να ανοίξουμε και VAG, Toyota, Nissan, BMW, MB κλπ. Και μετά που θα ποστάρουμε τι?

      Το ξέρω ότι δεν ήταν δική σου, δεν λέω αυτό, και επίσης φυσικά και καταλαβαίνω τι λες, αλλά φαίνεται ότι ΟΥΤΕ εσύ απαντάς σε αυτό που λέω εγώ, τα 4-5 θέματα που ποσταρα που θα μπουν; Και στα 8-12 νήματα της μάρκας που αναφέρονται;;;

      Θες να τα ξαναποσταρω να μου πείτε;

      Και φυσικά αν υπάρχει είδηση '3 νέα B suv θα παρουσιάσει ο όμιλος VAG μέσα στην επόμενη 2ετια στην καινούργια ηλεκτρική πλατφόρμα', να μπει στο γενικό του ομίλου, γιατί όχι, δεν κατάλαβα το πρόβλημα (ειλικρινά), δηλαδή ποιο είναι το πρόβλημα να υπάρχει VAG νήμα και να μιλάει για τις κοινές ειδήσεις;;;??!! Δηλαδή αν θέλουμε να ποσταρουμε '1ος ο όμιλος VAG σε πωλήσεις επιβατικών και το 1ο τρίμηνο του 2021' πρέπει να το ποσταρουμε στη Seat ή τη Skoda;

      Επίσης σου απάντησα και σε αυτό, όταν ήταν PSA/FCA ποσταραμε στις Peugeot/Fiat, τώρα ποιος είναι ο αρχηγός;;

      Το σταματώ εδώ, απλά δεν ήθελα να περάσει χωρίς τουλάχιστον μία επίκληση στη λογική. Άλλωστε ζούμε σε έναν παράλογο κόσμο και μία ακόμη πιο παράλογη χώρα, δεν με εκπλήσσει τίποτα, πόσο μάλλον ότι κάποιος χαλαστηκε επειδή υπάρχει όμιλος Stellantis! Φανταστικός λόγος να του χαλάσει η μέρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sabas_thess @dublin last edited by

        Επίσης το φόρουμ δεν είναι για 10 γνωστούς - άγνωστους, πρέπει να στέκεται αυθυπαρκτο και αέναο!

        Τώρα εσύ το πιστεύεις αυτό που γράφεις; Ρητορικό το ερώτημα. Πέραν τούτου ξέρεις ότι σε συμπαθώ γι'αυτό θα σου πω άλλη μια φορά ότι χαλάς τσάμπα σάλιο. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να φαίνεσαι ακριβώς σαν τους άλλους. Ήτοι σαν 'δικηγόρος' του ομίλου. Είναι προφανές το ποσό πολύ έχει ενοχλήσει κόσμο και κοσμακι η σφήνα σε όλους και όλα που έχει κατορθώσει (γιατί περί αυτού πρόκειται) το PSA τα τελευταία χρόνια. Αστους να βράζουν στο ζουμί τους.

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          alekan @tkin73 last edited by

          Να τι χαίρεσαι! Το 130 προφανώς έχεις σωστά; Είναι δυνατός κινητήρας κινει και βαρύτερα σκάφη δεν θα έχεις θέμα.

          Κακό δείγμα η αστοχία του φλας. Καλό δείγμα η άμεση ανταπόκριση ( αυτονόητο βέβαια από την άλλη).

          Από ποιο λιζινγκ το πήρες αν επιτρέπεται;

          Ναι, το 130αρι είναι, και είναι ευχάριστη έκπληξη.

          Σχετικά με την αστοχία του φλας, θεωρώ ότι είναι από τα μειονέκτηματα που χαρακτηρίζουν τα 'φρέσκα' μοντέλα, οποιασδήποτε μάρκας. Από την άλλη, δεν είναι αυτονόητη (ενώ σίγουρα θα έπρεπε να είναι) η άμεση ανταπόκριση αντιπροσωπείας και εισαγωγικής. Είναι ξεκάθαρο 'συν' εδώ, και το ίδιο μπορώ να πω και κατά τη διάρκεια της παράδοσης, που οι άνθρωποι ήταν ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ!

          Η συνεργασία είναι με την ALD

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz last edited by

            μια χαρα κλειδωσε το στελλαντο. εξηγουμαι. γατοζ ομοφοβικος τα μαλλα. ισως αν δοκιμασει του αρεσει για αυτο δεν δοκιμαζει. αλλα αγορασε ροδα που στο μυαλο του συνδυαζεται με ευελικτους καρπους (sick ναι με k), κατι το μικρο το τιμονακι, κατι η ευαισθητη μηχανολογια του, κατι η κουνιστη εμφανισις. και μετα ονομαζουν την εταιρεια στελλα κατι. που του θυμιζει ενα πολυ παλιο γκομενακι στα έιτις που τη λεγανε στελλα. και εκανε αλμα σε μηκος για να μπει στη γυμναστικη ακαδημια με διακρισεις. αλλα ειχε σιαξει ετσι πολυ σφιχτους γλουτους που δυσκολευανε τα πραματα γιατι μου θυμιζε ναυτη απο ρο-ρο. και ολα δενουν γιατι εξαιτιας της ειχα γραψει πειρατικη μάξελ κασετα μεταλ με παπακωνστνατινου. το φοβαμαι νομιω ηταν. που ειχε μεσα το και εγω σου λεω στελλα. αλλα επομενο τραγουδι ηταν το σεμπαστιαν. που ως γνωστον ειναι ο Αη Σεμπαστιαν το πρωτο θρησκευτικο γκέι συμβολο. ολα δενουν τελικα. α, η στελλα μετα απο 2-3 μηνες και ενα τραυματισμο σε ενα 'μηηηηη' απο το γυμνασμενο σημειο που με αφησε αμαχο για βδομαδες με χυλοπιτιασε.

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • L
              lap last edited by

              Dublin αμοιβαία τα αισθήματα καρντια μου. Εσένα περίμενα να δω αν μπορω να καταλάβω κάποια πράγματα. Όπως σου ξαναειπα απορώ πως επιβιωνω και κερδίζω χρήματα με τόσο χαμηλή ικανότητα αξιολόγησης και κατανόησης που έχω.

              Αντε να δω πότε και οι υπόλοιποι θα σε καταλάβουν πόσο πολύ αγαπάς τον όμιλο. Αστο να πάει στα διαλα...εγω σε συμπαθώ πάρα πολύ.... Και το αναφερω και στα chat όταν σε σχολιάζουν..... Τουλάχιστον οντως ενημερωνόμαστε σε ολα τα νέα του ομίλου από εσένα όπως έχουμε προτάσεις σε καθε ερώτηση.

              Οντως υπαρχει κενό σε αυτό που λες αλλά θα μπορούσε να μπει σε thread με διαφορά νέα της αυτοκίνησης. Το να μπει σε διαφορετικό νημα με συγκεκριμένο όνομα ομίλου ..... Οντως μπερδευει διοτι που θα ψάχνουμε, και τι στο τέλος. Πρακτικό είναι οι λόγοι.

              Επισης κάποιοι από εμάς έχουμε δώσει διπλάσια και τριπλάσια χρήματα από εσένα στον όμιλο ως πελάτες τους. Οπότε ξέρουμε να κρίνουμε καλύτερα από τους υπόλοιπους.

              @gatoz Πως βρήκες ευκαιρίες από το κλείδωμα του thread να μας πεις για τα σφιχτά ροδάκινα.... Μόνο εσύ μπορείς.!!!! Χαχαχα

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dublin last edited by

                @Gatoz! Παρόμοια ιστορία, αλλα νομίζω κασσέτα tdk! Ζουγας στίχοι νομίζω. Πρώτη χυλοπητα κ παντοτινή, μετά βέβαια βρήκα καλύτερη, και η άλλη εξελίχθηκε σε μεγάλο βούρλο, αλλά το τραγούδι πάντα πληγώνει!

                @Sabbas μαζί σου δεν φοβάμαι τίποτα! Είπαμε, δεν το συνεχίζω, αλλά δεν θα μείνω και βουβός.. εν το μεταξύ διάβασα και αρχές του έτους ένα δημοσίευμα που έλεγε ότι η Stellantis θα πάει άπατη (!) και ότι θα πάει στην 6η θέση στην Ευρώπη (πίσω από όλους τους άλλους ομίλους και τους Κορεάτες), αλλά τελικά μάλλον δεν έπεσαν μέσα στην πρόβλεψη..

                @Lap εμένα κάθεστε και συζητάτε; Δεν είναι κάπως λυπηρό;!

                Η μόνη μάρκα που με έχει 'σημαδέψει' είναι η Lancia, επειδή ήταν η μάρκα του πατέρα μου και για συναισθηματικούς λόγους κυρίως.

                Και Ford έχω, και Toyota είχαμε, και μετοχές δεν έχω πουθενά. Σιγά το ωά..

                C4 τα σπάει πάντως, ξαναεβαλε τη Citroen στις μεγάλες πωλήσεις επιτέλους στη C κατηγορία. Είναι ένα αυτοκίνητο που βγάζει νόημα για μεγάλη ποικιλία καταναλωτών. Αγαθά είναι και τα αυτοκίνητα, πωλούνται και αγοράζονται, δεν είναι ντροπή να κάνουν πωλήσεις, είναι η απόλυτη μορφή δημοφιλίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser last edited by

                  Απλά και μόνο για την συζήτηση , που και για μένα μπορούμε να γράφουμε σε κάθε μάρκα χωριστά , δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την Στελλάντις με κανένα άλλο όμιλο , απλά και μόνο γιατί από τις 14 μάρκες που έχει , οι 10 είναι ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ μάρκες ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ , κάτι που δεν συμβαίνει με κανένα άλλο όμιλο ...

                  Γιατί Σκόντα και Σέατ , όπως και να το κάνουμε είναι σε χαμηλότερο επίπεδο διασημότητας και αντίληψης κόσμου , τουλάχιστον από Πεζώ , Σιτροέν , Οπελ , Φίατ , Αλφα , Λάντσια , Τζίπ , Κράισλερ .

                  Καλορίζικο το C4 στον φίλο .

                  Και όπως είπαμε πολλές φορές , τις αστοχίες των αυτοκινήτων τις λέμε , γιατί τα λεφτουδάκια μας τα βγάζουμε με κόπο...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Μπορείτε να γράφετε στο topic της Πεζώ τα νέα της Στέλλας. Θα χαθεί η πληροφορία με τόσα τόπικ ανοιχτά. Τώρα το ότι η Στέλλα έχει πιο τρανή ιστορία από τον Βαγγέλη δεν θα συμφωνήσω...

                    Ο Βάγγος κουβαλάει Πόρχε του χόρχε, Μπέντλευ, Μπουγάτσα, Λάμπο και οι υπόλοιποι από τα Jumbo...

                    https://is.gd/JOaEWo

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Συντάσσομαι με Μάστορα συνιστώ ψυχραιμία και λέω να κρατάμε χαμηλά την μπάλα. Για πολλούς και διάφορους λόγους οι όμιλοι VAG/Toyota απαιτούν αρκετά καρβέλια ψωμί ακόμα για τους πιάσει ο αγαπημένος Γάλλος. Do not overreach. Η Ρώμη δεν έπεσε σε μια ημέρα...

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Μπουγάτσα ποιο είναι;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alex-mix
                          alex-mix @lap last edited by

                          Μπουγάτσα ποιο είναι;

                          Η bugatti

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Ααα! Βγηκαν καλα αυτά; Δεν βλέπω πολλά.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • D
                              dublin last edited by

                              Δεν πάνε και άσχημα πάντως..

                              https://www.newsauto.gr/news/anodo-rekor-142-simiosan-i-polisis-neon-ich-ton-martio/

                              'H Toyota κατάφερε τον τρίτο μήνα του 2021 να σημειώσει τις υψηλότερες πωλήσεις και να βρεθεί στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων με 1.152 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 62% σε σχέση με τις πωλήσεις του αντίστοιχου μήνα του 2020.

                              Στην δεύτερη θέση ακολουθεί η Peugeot με 1.070 αυτοκίνητα σημειώνοντας άνοδο 375% και στην τρίτη θέση Hyundai με 795 μονάδες και άνοδο 133%.

                              Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η VW με 626 αυτοκίνητα σημειώνοντας άνοδο 80% και την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Opel με 501 οχήματα αλλά με ακόμη υψηλότερο ποσοστό ανόδου 186%.

                              Στη συνέχεια ακολουθούν η Nissan με 459 αυτοκίνητα (119%), η Citroen με 453 (124%), η Suzuki με 439 (275%), η Mercedes-Benz με 297 (172%) και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει η Ford με 373 αυτοκίνητα με άνοδο 218% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alex-mix
                                alex-mix @lap last edited by

                                Ααα! Βγηκαν καλα αυτά; Δεν βλέπω πολλά.

                                Μπααα κάπου είχα ακούσει πως είχαν πρόβλημα με το ντεπόζιτο με το που έβαζες βενζινη μετά από λίγο αδειαζε και δεν μπορούν να βρουν που είναι το προβλημα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Εγώ επειδή έχω και μία ηλικία και θυμάμαι και τα αμάξια του 60 και του 70 . σίγουρα ως όνομα και ιστορία θέλουν πολλά ψωμιά να φτάσουν τον νέο όμιλο .

                                  Αρκεί να δούμε ονόματα και έτος ίδρυσης...

                                  https://en.wikipedia.org/wiki/Stellantis

                                  Jeep 1941

                                  Chrysler 1925

                                  Dodge 1914

                                  Ram 2010

                                  Fiat 1899

                                  Lancia1906

                                  Alfa Romeo1910

                                  Maserati1914

                                  Citroën1919

                                  Peugeot 1810

                                  Opel1862

                                  Vauxhall1857

                                  DS Automobiles 2014

                                  Mopar 1937

                                  Fiat Professional 2007

                                  Το ότι μπορεί πολιτικά εκείνα τα χρόνια οι Γάλλοι και οι Ιταλοί να είχαν θέματα που οδήγησαν σε προβλήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία τους , όπως και οι Εγγλέζοι , ενώ οι ηττημένοι του Β΄ ΠΠ είχαν άπειρο χρήμα από αμερικανικά κεφάλαια σε συνδυασμό με την ιδιοσυγκρασία τους ως λαοί , δεν σημαίνει ότι μπορούμε να ξεχνάμε την ιστορία της αυτοκίνησης.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gianniss07 last edited by

                                    Πάντως το '375% άνοδο για την peugeot' είναι ένα νούμερο εντυπωσιακό που στην ουσία πέρα απ τις πωλήσεις την δίνει την πρωτιά για το ποσοστό ανόδου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      https://www.drive.gr/news/kosmos/stellantis-mono-me-thayma-tha-einai-o-tetartos-omilos-aytokiniton-ston-kosmo

                                      Το παραπάνω άρθρο μόνο εμπάθεια δείχνει νομίζω καθώς δεν περίμενε καν να έχει τα πλήρη στοιχεία ο αρθρογράφος για να γράψει αντικειμενικά την άποψή του.

                                      Τα πλήρη αποτελέσματα φυσικά θα τα δούμε σε - μικρό - βάθος χρόνου και όταν βγούν τα πρώτα κοινά project στον δρόμο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εγραψα στο σχετικό θέμα για την νέα C5 που μάλλον θα λέγεται C5X.

                                        Οπότε μάλλον ο Σ κάτι θα ήξερε που στην Ελλάδα ονόμασε την C4 ως C4 Cross.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Επειδη διαβαζω διαφορα... Η psa  προχωρησε στις εξαγορες των ιταλικων brands και αυτο μαρτυρα την αγωνια των γαλλων να βρουν τη θεση τους σε μια νεα πραγματικοτητα. Προσωπικα ευχομαι να τους βγει καθως μονοι αυτοι απεμειναν να αντιμετωπισουν καταρχας τους Ουνους αλλα και τους Ασιατες. Η προσπαθεια να παρουν τα σκηπτρα παγκοσμιως ειναι αυτη τη στιγμη ανεφικτη. Εξηγουμαι. Στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου και στις Ασιατικες αγορες, κανουν παιχνιδι οι Ασιατες και οι Γερμανοι μαζι με την GM. Για τις αγορες τις λατινικης Αμερικης της Αφρικης και μεσης Ανατολης οτι κανουν με οτι αυτο συνεπαγεται. Στην Ευρωπη μονο θα παλεψουν και αν σταθουν τυχεροι θα βρισκονται ενεργοι δεκα χρονια μετα. Δεν εχω προθεση να πικαρω κανενα. Μεγαλωμενος μεσα σε γαλλικα προιοντα ημουν. Τελος η ραγδαια προοδος των αλλων ανταγωνιστων σε ηλεκτρικα οχηματα δεν αφηνει πολλα περιθωρια. Η Στελλιτσα δε συσταθηκε για να παρει τα σκηπτρα των αγορων αλλα για να επιβιωσει. Να μην παθει δηλαδη οτι επαθαν οι Αγγλοι και οι Ιταλοι. Τελος για να ευθυμισω τον φιλο μου τον Δια ( αυτος σιγουρα θα το καταλαβει) οι Γαλλοι παντα κανουν το ιδιο λαθος. Φτιαχνουν γραμμες Μαζινο και απο ευελιξια να χαμε να λεγαμε.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Μιά φορά την έφτιαξαν την Μαζινό . Αλλωστε και οι Γερμανοί έφτιαξαν την αντίστοιχη Ζιγκφριντ ...

                                            Δεν λέμε ότι θα γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία , άλλωστε για την 4η θέση μιλάνε οι ειδικοί, Α στον κόσμο.

                                            Αυτό όμως που λέμε , είναι για την Ιστορία αυτών των ονομάτων , την οποία κάποιοι την περνάνε στο έτσι , θεωρώντας ότι η ντεκαβε και η οτοουνιόν , είχαν μεγαλύτερη ιστορία από την άλφα και την λάντσια και ότι η σέατ είχε μεγαλύτερη ιστορία από την  φίατ .

                                            Πάντα βέβαια με την ευρωπαϊκή λογική γιατί στην Ευρώπη ζούμε.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 60 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr