-
21500 με έκπτωση,έκδοση shine με τους 130 ίππους. Τιμή που μου δώσανε προ βδομάδας. Χειροκίνητο.
Φοβερό εσωτερικό, εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά σε μας νίκησε στο τσακ το 2008 λόγω εμφάνισης.
-
dimsabas , έχουμε τον ίδιο σωματότυπο , αν και αυτό + μετά τα 100 κιλά , μπορεί να κρύβει πολλές εκπλήξεις...
Ακριβώς τα ίδια αισθάνθηκα και εγώ , αλλά αυτό το αιρκρός που το έχω πλέον 10 μήνες και με 30000 χλμ ταξίδεμα , δεν παίζεται για τον δικό μας σωματότυπο . Ανετο και ξεκούραστο , τόσο που γίνομαι εμμονικός μαζί του . Είναι και αυτόματο , με το 6άρι βέβαια , αφού φοράει το παλιό πάτωμα.
Για άτομα μέχρι 1,85 μια χαρά λύση είναι η 4 . Οπως και το 2008 όμως γιατί και εκεί δεν βολεύομαι . Το δε νέο Μόκκα αστείο .
Περίμενε το νέο Αιρκρος που θα βγεί το 23 και θα έχει και ηλεκτρικό .
Μηπως να ξεκινούσαμε ένα νήμα 100+( και δεν εννοώ ίππους )
-
και 2 ακόμα φώτο.
1 Απο τις εμπρός πολυθρόνες με τον ενισχυμένο αφρό και 1 απο τα πίσω επίσης ενισχυμένα με εξτρα αφρό καθίσματα. Πραγματικά κάθεσαι και νιώθεις λες και είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.Έχω ακόμα και 1 φωτογραφία που πάω με 200+ αλλά αυτή δεν την βάζω
-
21500 με έκπτωση,έκδοση shine με τους 130 ίππους. Τιμή που μου δώσανε προ βδομάδας. Χειροκίνητο.
Φοβερό εσωτερικό, εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά σε μας νίκησε στο τσακ το 2008 λόγω εμφάνισης.
Δηλ. 700€ έκπτωση (22.200 τιμή καταλόγου).
Δυνατή έκπτωση για πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο και σε ικανοποιητικότατη έκδοση εξοπλισμού.
-
-
Ρε παιδια σε αυτα τα καθισματα έκατσα και εγω, τότε που σας το ανεφερα και εντάξει δεν τρελάθηκα όπως σας είχα πει. Νομίζω είπαμε και καταλήξαμε πως μονο τα δερμάτινα είναι τα 'νέα καθισματα'.
Παντως δείτε, έχει μικρό έδρανο στις πίσω θέσεις όπως σας είχα γράψει τότε που το είδα από κοντά.
Γενικα ωραιο είναι.... Μ αρέσει.
-
Sabas_Thes το αυτοκίνητο είναι ασφαλέστατο.Ποτέ και πουθενά δεν διαπίστωσα μέχρι τώρα ούτε 'ατσούμπαλη' συμπεριφορά,όπως έγραψε κάποιος φίλος εδώ μέσα, ουτε νωθρότητα στην ξαφνική αλλαγή πορείας όπως πραγματικά συνέβαινε με το προηγουμενης γενιάς c4. Το αμάξι επηρεάζεται απο τους δυνατούς πλευρικούς ανέμους όπως είχαμε εχθές εδώ στην Θράκη (7 bf) αλλά όχι στον βαθμό που συμβαίνει όπως π.χ σε ένα c3 aircross.Επίσης μπορεί να μπει άνετα σε στροφές με πολλά χλμ χωρίς να σε φοβήσει και να σε προβληματίσει.Το τιμόνι στα 200 + μια χαρά σταθερό ειναι και δεν χρειάζεται διορθώσεις, απλά η πληροφόρηση που παρέχει δεν είναι το δυνατό χαρτί του, παρόλα αυτά όμως πάλι είναι σαφέστατα πολύ καλύτερο απο αυτό της προηγούμενης c4.Με εχει εκπλήξει πολύ πολύ ευχάριστα το συγκεκριμένο αμάξι στον τομέα της οδήγησης και όχι μόνο της άνεσης.Είναι πολύ πιο οδηγοκεντρικό απο οποιοδήποτε citroen έχω οδηγήσει την τελευταία 15ετία.
-
Εχω πάρει το το feel puck 130 ps μηχανικό κιβώτιο σε ασημί( με διαφορά το χρώμα που τονίζει το σχήμα και τις ακμές του αυτοκινήτου) από τέλη Γενάρη αλλά επειδή χρησιμοποιώ μηχανή είναι και απαγόρευση!!! εκτός νομου έχει 38 χιλιόμετρα στο καντράν τα μισά να το φέρω από την αντιπροσωπεία...Το πήρα για χαλαρά ταξιδακια δεν με ενδιαφέρουν λεπτομέρειες και οδηγική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με 130 άλογα όλα τα ίδια ειναι ,εδώ κυρίαρχο ήταν μόνο η άνεση.....Νομίζω σε σχέση με ανταγωνισμό και μη στα λεφτά αυτά εξωτερικά είναι μπροστά από οτιδήποτε άλλο ,είναι κάτι το ιδιαίτερο που θα δείχνει φρέσκο και σε βάθος χρόνου,αεροδυναμικό σχήμα ,από γωνίες είναι πολύ ενδιαφέρον ,νομίζω πιο εύπεπτο από το chr που ήταν στις επιλογές μου...είδα και λίγο το 2008 αλλά έπεσε και γέλιο στην αντιπροσωπεία γιατί το εξέτασα μπήκα και μέσα και κάποια στιγμή μου είπε ο πωλητής ότι ήταν το 3008...!Καρμπον όλα ζήλεψαν την bmw...χαχα..επειδή έχω και ένα διθέσιο πάνω από 500 ps για την αδρεναλινη και έχω κόλλημα με την βελτίωση, μηχανική και εξωτερική ,το πρώτο στο c4 ήταν δύο τελικές μπουκες διακοσμητικές χρωμίου που του έδωσαν άμεσα στην εμφάνιση...αργότερα θα ψάξω για ζαντες χωρίς αλλαγές σε διαστάσεις ελαστικων ,τα Τασια του πάνε πολύ!
-
[/quote]καλοτάξιδο με ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα !Κάνε τον κόπο αν θέλεις και βάλε καμιά φωτογραφία να το χαζέψουμε και με τις μπούκες
-
Εχω πάρει το το feel puck 130 ps μηχανικό κιβώτιο σε ασημί( με διαφορά το χρώμα που τονίζει το σχήμα και τις ακμές του αυτοκινήτου) από τέλη Γενάρη αλλά επειδή χρησιμοποιώ μηχανή είναι και απαγόρευση!!! εκτός νομου έχει 38 χιλιόμετρα στο καντράν τα μισά να το φέρω από την αντιπροσωπεία...Το πήρα για χαλαρά ταξιδακια δεν με ενδιαφέρουν λεπτομέρειες και οδηγική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με 130 άλογα όλα τα ίδια ειναι ,εδώ κυρίαρχο ήταν μόνο η άνεση.....
Δεκτές οι προσωπικές επιθυμίες και καλοτάξιδο! Δεν είναι όμως όλα τα ίδια. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα
-
Ε καλά, αν έχεις μάθει με τα ζόρικα, όλα είναι ίδια. Από πολύ χάλια κι αδιάφορα ως πάρα πολύ χάλια κι αδιάφορα. Όταν είχα το ελαφρωμένο Miata, όλα τα καθημερινά μού φαίνονταν τελείως άνοστα. Ναι, αν κάποιος οδηγάει μόνο τέτοια μοντέλα, προφανώς βρίσκει διαφορές.
Με γεια! Πες λίγο τι είναι το διθέσιο με τα 500 άλογα. Καλές οι νεκροφόρες που οδηγάμε κάθε μέρα, αλλά να θυμηθούμε λίγο και τα παλιά. Το ψευδώνυμό σου μου θυμίζει κάτι από Μ3 Ε46. Λέω σωστά;
-
Μήπως μπέρδεψες το csd με την M3 CSL .
Αμάξιαμεπαρόμοιαμετατρόχιαμεταξόνιαβάροςκαιιπποδύναμηείναιτοίδιοικανάστοδρόμοαλλάδετοφωναζουμεδυνατά. Σεαίσθησηκαιοδηγικήευχαρίστησημπορούνόμωςναδιαφέρουν.
-
Καλημέρα σε όλους.
Παρέλαβα πριν από 3 μέρες.
Diesel Αυτόματο
Εχει ήδη 260χλμ και μπορώ να αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιλογή μου.
Άνετο, όμορφο, εντυπωσιακό μέσα και έξω.
Στο δρόμο σου δίνει την αίσθηση ότι το οδηγείς χρόνια.
Το ΕΑΤ8 λειτουργεί όπως πρέπει αν κ ειχα τις επιφυλάξεις μου λόγω του διπλοσυμπλεκτου που είχα πριν το οποίο θεωρώ κορυφαίο.
Το τιμόνι ένα σχετικά ελαφρύ, χωρίς να δημιουργεί προβληματισμό. Λογικά συνηθίζεις μετά από λίγες μέρες.
Ο diesel είναι πραγματικά διαμάντι. Πλούσια ροπή, εξαιρετικό τράβηγμα σα να έχει ήδη 'ανοίξει' Ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που κάνει κάποιος, θεωρώ ότι είναι ο κινητήρας που ταιριάζει σε αυτό το αυτοκίνητο. Όποιος δεν έχει παραγγείλει ακόμα αυτοκίνητο, τον συμβουλεύω να το ξανά σκεφτεί.
Τι δε μου αρέσει: η ποιοτητα κατασκευής είναι εμφανώς βελτιωμένη, αλλά είναι 1-2 click κάτω από το Countryman που είχα και εμένα μου φαίνεται.
Έχω ελαττωματικό μπροστά αριστερό φλας. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αλλάζει όλο το φανάρι. Η ανταπόκριση αντιπροσωπείας και Citroën Ελλάδος ήταν απίστευτα γρήγορη. Τετάρτη διέγνωσαν τη βλάβη, Πέμπτη έλαβαν την επιβεβαίωση από την εταιρεία ληζινγκ και από την εισαγωγική, Πέμπτη μεσημέρι παρέλαβαν το ανταλλακτικό, και σήμερα θα πάω να κάνω την αλλαγή. Σίγουρα δεν είναι ωραία εξέλιξη, αλλά δεν μπορώ να μη δωσω πόντους στην απίστευτη... ευρωπαϊκή θα έλεγα αντιμετώπιση ολων!
Τέλος, η πίσω ορατότητα ναι... είναι λίγο περιορισμένη λόγω της.... φτερούγας. Αλλά οδηγείς μπροστά. Και όχι πίσω. Και θα το συνηθίσεις.
Το αμάξι αξίζει. Ξεχάστε τα 'παλιά' Citroen....
-
Να τι χαίρεσαι! Το 130 προφανώς έχεις σωστά; Είναι δυνατός κινητήρας κινει και βαρύτερα σκάφη δεν θα έχεις θέμα.
Κακό δείγμα η αστοχία του φλας. Καλό δείγμα η άμεση ανταπόκριση ( αυτονόητο βέβαια από την άλλη).
Από ποιο λιζινγκ το πήρες αν επιτρέπεται;
-
Και όταν θα θέλει κάποιος να αναφέρει θέματα που αφορούν τον όμιλο Stellantis που θα τα γράφει; Στην Citroen; Peugeot; Alfa; Fiat; Jeep; Lancia;
https://www.newsauto.gr/news/energiakes-kipseles-gia-ta-mesea-epangelmatika-tou-omilou-stellantis/
https://www.carzine.gr/giati-i-stellantis-stamata-tin-paragogi-sto-melfi-sti-notia-italia/
Και η προηγούμενη είδηση ότι ετοιμάζει 3 Β suv (Jeep/Alfa/Fiat) που θα μπουν; Σε όλες τις μάρκες να πάω να το ποσταρω;
Απλά Ελληνικά είναι, δεν ξέρω τι κόλλημα έφαγε ο προηγούμενος κύριος, αλλά η Stellantis δεν είναι μόρφωμα, είναι όμιλος εταιρειών αυτοκινήτων, από εδώ και πέρα θα μιλάμε για αυτόν όπως κάναμε τόσα χρόνια με την FCA/PSA και άλλους.
Έτσι είναι τα πράγματα τώρα, και όταν βγαίνουν άρθρα που λένε ότι ετοιμάζονται 4 B suv και 3 C suv από την πλατφόρμα της PSA (ναι, η πλατφόρμα είναι της PSA, όχι της Peugeot) και θα μπουν σε Jeep/Lancia/Alfa/Fiat, ε τότε μιλάς για όμιλο, και δεν έχεις υποχρέωση να πας να γράψεις σε 8 μάρκες (γιατί αναφέρει μέσα ότι χρησιμοποιούνται ήδη σε Opel/Peugeot/Citroen κ.λ.π).
Αν το άρθρο είναι, 'η Fiat βγάζει το b suv Stiletto' , τότε θα πάει στο αντίστοιχο νήμα.
Αν το άρθρο λέει 'αλλάζει ο CEO της Stellantis' που να το ποσταρουμε; Αν κάνεις ντουζίνες μικρά τέτοια topic δεν θα χαθούν για πάντα στην άβυσσο του φόρουμ; Αν, όπως τα παραδείγματα, αφορούν όλο τον όμιλο, δεν είναι καλύτερο να είναι υπό το νήμα του ομίλου;
Απίστευτο που πρέπει να εξηγούνται αυτονόητα πράγματα κατανόησης Ελληνικού κειμένου.
Σας εξηγήσαμε ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο θέμα για κανέναν όμιλο (ούτε ξεχωριστά για τις FCA και PSA υπήρχε πριν συγχωνευτούν) γιατί δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο για όσους ενδιαφέρονται για τα αυτοκίνητα μιας συγκεκριμένης μάρκας. Αν θέλετε να αναφέρετε νέα ενός ομίλου, μπορείτε να το κάνετε σε ένα γενικότερο θέμα. [Admin]
-
Χαχαχαχαχαχαχαχα
Ε μα δεν ξέρουμε ελληνικά..... Καλα τα λες.... Βάρβαροι ρε παιδί μου!
Βάλτο εσύ σε ένα από τα threads της εταιρίας και εμείς θα το καταλάβουμε. Δεν πειράζει. Μη στεναχωριέσαι.....βαζω στοίχημα ούτε και η Στελλαντις στεναχωριέται.
-
Χαχαχαχαχαχαχαχα
Ε μα δεν ξέρουμε ελληνικά..... Καλα τα λες.... Βάρβαροι ρε παιδί μου!
Βάλτο εσύ σε ένα από τα threads της εταιρίας και εμείς θα το καταλάβουμε. Δεν πειράζει. Μη στεναχωριέσαι.....βαζω στοίχημα ούτε και η Στελλαντις στεναχωριέται.
Εσύ ειδικά, αλλά λέει η θεια μου, άλλ' ακούν τ' αυτιά μου!
Στο έχω πει πολλάκις, και φαντάζομαι και άλλοι, ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε πολλές φορές, οπότε επιλέγω να μην απαντώ σε πολλά ποστ σου.
Επίσης το φόρουμ δεν είναι για 10 γνωστούς - άγνωστους, πρέπει να στέκεται αυθυπαρκτο και αέναο!
Δεν μπορούμε να κάνουμε ότι δεν υπάρχει Stellantis επειδή κάποιος κύριος έχει μείνει στη δεκαετία του 70 (φαντάζομαι αυτό είναι το πρόβλημά του, γιατί εγώ δεν κατάλαβα επιχείρημα).
Ένας όμιλος, μία τσέπη, ένα R&D, ίδιες πλατφόρμες/κινητήρες/ηλεκτρικά. Οι ομαδοποιημένες ειδήσεις θα είναι πολλές από εδώ και πέρα, και θα κορυφωθούν το 25 που περιμένουν ΟΛΑ τα μοντέλα του ομίλου να είναι Stellantis, και ουχί PSA/FCA.
-
@Dublin: Το θέμα είναι απλό, εαν έχουμε ξεχωριστό θέμα για την Stellantis, τότε πρέπει να έχουμε για την VAG, BMW, Nissan, Toyota κλπ. ομίλους. Δεν έχουμε όμως (ποσώς μας ενδιαφέρει όταν αλλάζει ο CEO στο VAG, ποτέ δεν το έχουμε ποστάρει, γιατί να το κάνουμε τώρα?). Καταλαβαίνω τι λές, αλλά τότε πρέπει να αλλάξει η δομή του φόρουμ γενικά. Ειδικά με το VAG είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα εδώ και 10ετίες και ποτέ δεν ποστάραμε σε ξεχωριστό δικό του θέμα.
-
@Dublin: Το θέμα είναι απλό, εαν έχουμε ξεχωριστό θέμα για την Stellantis, τότε πρέπει να έχουμε για την VAG, BMW, Nissan, Toyota κλπ. ομίλους. Δεν έχουμε όμως (ποσώς μας ενδιαφέρει όταν αλλάζει ο CEO στο VAG, ποτέ δεν το έχουμε ποστάρει, γιατί να το κάνουμε τώρα?). Καταλαβαίνω τι λές, αλλά τότε πρέπει να αλλάξει η δομή του φόρουμ γενικά. Ειδικά με το VAG είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα εδώ και 10ετίες και ποτέ δεν ποστάραμε σε ξεχωριστό δικό του θέμα.
Άλλο το να μην γράφει κανείς και να μην χρησιμοποιείται, και άλλο να κλειδώνει, όλα τα παραπάνω παραδείγματα που πόσταρα και ανέφερε που θα μπουν τελικά; Θα τα ποσταρουμε σε 8-12 διαφορετικές εταιρίες;
Δεν είναι μεγάλο θέμα, εδώ έχουμε πανδημία και οικονομική καταστροφή, αλλά το ότι το κλειδώνετε από μία άστοχη παρατήρηση, τότε το κάνει μεγαλύτερο θέμα από ότι είναι.
Επίσης έχουμε αναφερθεί πολλάκις στον Tavares, απλά τα ποσταραμε στην Peugeot, αφού θεωρούσαμε την αρχηγό του ομίλου, και αντίστοιχα στην Fiat, τώρα όμως δεν υπάρχει αρχηγός, και οι σχέσεις μέσα στον όμιλο θα γίνουν ακόμη πιο πολύπλοκες.
Τεσπα, δεν με νοιάζει να πείσω κανέναν. 10 άτομα που κατάλαβαν το παρανοϊκό μίας χωρίς λόγω απαγόρευσης φθάνουν.
-
Η απόφαση να κλειδώσει ήταν του περιοδικού όπως είδες, όχι δική μου. Αλλά συνεχίζεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις αυτό που γράφω. Εαν έχουμε Stellantis ξεχωριστό θέμα, τότε πρέπει να ανοίξουμε και VAG, Toyota, Nissan, BMW, MB κλπ. Και μετά που θα ποστάρουμε τι?
CITROEN C4 III mod 2021