Είχα στην κατοχή μου τη νέα c4 για test drive και μάλιστα για 7 ημέρες οπότε έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Το αμάξι πραγματικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου απο θέμα άνεσης, ηχομόνωσης ποιότητα κύλισης αλλά και απτής ποιότητας υλικών εσωτερικού. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μου ήταν το bluehdi 130 ps EAT8 σε έκδοση shine pack.
-Oδική συμπεριφορά:Είναι μαλακό όσο πρέπει αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει την νωθρότητα που εμφάνιζε στο εμπρός μέρος η προηγούμενη c4 στις στροφές, ενώ οι κλίσεις σε σχέση πάλι με την προηγούμενη c4 που είχαμε στην κατοχή μας επί 4 χρόνια είναι εμφανώς πολύ πιο περιορισμένες. Τα υδραυλικά ωστήρια στα αμορτισέρ εδω έχουν καλύτερη εφαρμογή απο ότι στον Κάκτο αλλά και στο c5 aircross που είχα οδηγήσει κατά το παρελθόν μιάς και σε φρεναρίσματα πανικού δεν 'βουτάει' με τα μούτρα.Μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο οδηγοκεντρικό σε σχέση πάντα με την προγούμενη γενιά c4 με πολύ μικρότερες κλίσεις στις στροφές και αρκετά καλύτερη πληροφόρηση απο το τιμόνι.
-Άνεση: Το αμάξι συνδιάζει με την νέα ανάρτηση και τα καθίσματα advance comfort ενισχυμένα με πυκνό αφρό και πραγματικα νιώθεις ότι οδηγείς απο την πολυθρόνα του σαλονιού σου.Η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι εκπληκτική πραγματικά εκεί οι Γάλλοι δίνουν ρεσιτάλ. Κλείνεις την βαριά σε αίσθηση πόρτα και απομονώνεις κάθε εξωτερικό θόρυβο απο έξω, κάθε τι που θα σου χαλάσει την ηρεμία και την οδηγική απόλαυση.
-Κινητήρας - Κιβώτιο: O γνωστός πασπαρτού κινητήρας της PSA με άφθονη ροπή, ραφιναρισμένη λειτουργία, και πραγματική κατανάλωση με το δικό μου στυλ οδήγησης απο 5,3 έως 6,0 λ/100 (με αρκετό ζόρισμα και φορτίο),Το αυτόματο απλά απόλαυση ενώ διαθέτει 3 λειτουργίες eco, normal και sport.
-Εσωτερικό:Η ποιότητα που αντιλαμβάνεσαι απο το αμάξι ξεκινά απο την ώρα που ανοίγεις την Γερμανική σε αίσθηση πόρτα και τον βαθύ ήχο που παράγει καθώς την κλέινεις, αφήνοντας απο έξω κάθε θόρυβο που θα σου χαλάσει την μαγική αίσθηση της άνεσης και ηρεμίας.Καταντάει γραφικό αλλά πραγματικά στην ηχομόνωση οι Γάλλοι σε αυτό το αμάξι δίνουν ρεσιτάλ.Στην έκδοση shine pack που είχα στην κατοχή μου όλο το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό αφρώδους αίσθησης δίνοντας την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, απο την μέση και κάτω είναι πιο σκληρό σαν όλα τα υπόλοιπα αμάξια της κατηγορίας, ενώ οι πόρτες στο πάνω μέρος έχουν μαλακό πλαστικό και πολύ ωραίο ύφασμα.Γενικά η απτή ποιότητα που αντιλαμβάβεσαι είναι σε εξαιρετικό επίπεδο ενώ στις πίσω πόρτες τα πλάστικά είναι κατώτερης ποιότητας μάλλον για λόγους οικονομίας.Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας είναι πληρέστατος στην έκδοση shine και shine pack ενώ η ηλιοροφή που διέθετε το αμάξι της δοκιμής που είχα στην διάθεση μου, έδινε μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας και ελευθερίας.Ωραία και ξεχωριστή προσθήκη αποτελεί η βάση στήριξης tablet με το συρόμενο συρταράκι τόσο για την αποθήκευση του όσο και για την αποθήκευση εγγράφων.
-Χώροι:Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετός που σου επιτρέπει να καθίσεις άνετα ακόμα και σταυροπόδι, το πλάτος είναι αρκετό, ενώ ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας 380 λίτρων ίσως θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερος. Έχει όμως μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Ειλικρινά μετά απο μία εβδομάδα συνεχούς χρήσης το αμάξι ξεπέρασε τις αρχικές μου προσδοκίες. Είναι διαφορετικό απο οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία του, άνετο, ήσυχο, οικονομικό καλοεξοπλισμένο, ταξιδιάρικο και ποιοτικότατο.Στα αρνητικά του η έλλειψη πίσω υλοκαθαριστήρα και για άλλους (όχι για εμένα) οι μικρές ενδείξεις απο τον εμπρός πίνακα όργάνων.Sorry για το σεντόνι. Περισσότερα θα πούμε με την παραλαβή του δικού μου αυτοκινήτου