Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 900
    • 901
    • 140 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris last edited by

      H ΔΕΗ ξεκινάει... Ελληνικό: Σε λειτουργία ο μεγαλύτερος σταθμός δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει βέβαια χρεώσεις κ αν θα υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις μέσω των λογαριασμών στα σπίτια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • yem
        yem @bekiaris last edited by

        H ΔΕΗ ξεκινάει... Ελληνικό: Σε λειτουργία ο μεγαλύτερος σταθμός δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει βέβαια χρεώσεις κ αν θα υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις μέσω των λογαριασμών στα σπίτια...

        Πολύ καλά νέα .Το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι θέσεις πάρκινγκ με 2 μικροσκοπικά αυτοκίνητα στριμωγμένα , χάθηκαν  να κάνουν τις θέσεις κατάλληλες για την εποχή που ζούμε? Ευρύχωρες , κατάλληλες για αυτοκίνητα με μικρά παιδιά πίσω να μπορείς να ανοίξεις την πόρτα να βγάλεις τα παιδιά - τον ηλικιωμένο άνθρωπο , πρέπει να ανοίγουμε τις πόρτες και να τις κοπανάμε στον δίπλα δηλαδή? ... τι να πω τσάμπα οι μελέτες τους!

        Αν και στο υπόγειο πάρκινγκ φαίνονται μια χαρά!

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • yem
          yem @bekiaris last edited by

          H ΔΕΗ ξεκινάει... Ελληνικό: Σε λειτουργία ο μεγαλύτερος σταθμός δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει βέβαια χρεώσεις κ αν θα υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις μέσω των λογαριασμών στα σπίτια...

          Πολύ καλά νέα .Το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι θέσεις πάρκινγκ με 2 μικροσκοπικά αυτοκίνητα στριμωγμένα , χάθηκαν  να κάνουν τις θέσεις κατάλληλες για την εποχή που ζούμε? Ευρύχωρες , κατάλληλες για αυτοκίνητα με μικρά παιδιά πίσω να μπορείς να ανοίξεις την πόρτα να βγάλεις τα παιδιά - τον ηλικιωμένο άνθρωπο , πρέπει να ανοίγουμε τις πόρτες και να τις κοπανάμε στον δίπλα δηλαδή? ... τι να πω τσάμπα οι μελέτες τους!

          Αν και στο υπόγειο πάρκινγκ φαίνονται μια χαρά!

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tgd @feisar1983 last edited by

            Εκτός τόπου και χρόνου η χώρα μας που απαιτεί τέτοια νομοθετήματα από την Ε.Ε. Αν τελικά ισχύσει θα κοπεί το αυτοκίνητο για πολλούς.

            Πέστα! Λογική καμμία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • mastoras78
              mastoras78 last edited by

              Κάποιοι προετοιμάζουν το έδαφος για το γνωστό μίζα/εργολάβος μάσα στην υγεία του μαλ@κα...

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dublin @mastoras78 last edited by

                Κάποιοι προετοιμάζουν το έδαφος για το γνωστό μίζα/εργολάβος μάσα στην υγεία του μαλ@κα...

                Πόσο δίκιο έχεις..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tgd last edited by

                  Θυμάστε που δόθηκαν οι εθνικές οδοί στους εργολάβους με μια γενναία αύξηση των διοδίων για να φτιάξουν νέους δρόμους;

                  Τώρα θα δοθεί και το δίκτυο ηλεκτροδότησης στους ιδιώτες με μια γενναία αύξηση των τιμών για να φτιαχτούν οι υποδομές της ηλεκτροκίνησης.

                  Το γιατί η *Ελλάδα *από όλες τις χώρες υπογράφει αυτό το κείμενο με ξεπερνάει; Το υπέγραψε η Ουγγαρία ή η Ρουμανία ή η Πολωνία που έχει και εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bekiaris
                    bekiaris @tgd last edited by

                    Ερευνα newsauto: Ηλεκτροσόκ οι τιμές φόρτισης στο δρόμο. Ουσιαστικά αυτό που λέμε εδώ κ καιρό, οι τιμές στους φορτιστές ειναι πανάκριβες κ ασύμφορες. Κρατάω κάτι που δεν ήξερα, οτι δηλαδή οι φορτιστές δήμων κ περιφέρειας θα ειανι δωρεάν για μεγάλο χρονικό διάστημα κ μετά χαμηλες... Να κ ένα πολύ καλό νέο, φαντάζομαι θα κάνουν ουρά τα ηλεκτρικά για τους τυχερούς κατόχους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      To βασικότερο ερώτημα για εμένα σχετικά με τους δημοτικούς φορτιστές είναι για πόσο θα λειτουργούν και από ποιον θα συντηρούνται. Γιατί μέχρι στιγμής, ό,τι δημοτικό απλά κάποια στιγμή σταματάει να λειτουργεί (το έβαλαν για την προμήθεια) και κανείς δεν ασχολείται μετά να το συντηρεί ή να το επισκευάσει. Οπότε πάλι η ιδιωτική πρωτοβολυλία θα υπερισχύσει με τιμές στον Θεό...απλά πράγματα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • bekiaris
                        bekiaris @fanis75 last edited by

                        To βασικότερο ερώτημα για εμένα σχετικά με τους δημοτικούς φορτιστές είναι για πόσο θα λειτουργούν και από ποιον θα συντηρούνται. Γιατί μέχρι στιγμής, ό,τι δημοτικό απλά κάποια στιγμή σταματάει να λειτουργεί (το έβαλαν για την προμήθεια) και κανείς δεν ασχολείται μετά να το συντηρεί ή να το επισκευάσει. Οπότε πάλι η ιδιωτική πρωτοβολυλία θα υπερισχύσει με τιμές στον Θεό...απλά πράγματα.

                        Να πω οτι έχεις άδικο...θα πω ψέματα...εγώ πάντως να σου πω την αλήθεια, αμα ειναι να φορτίζω τσάμπα ρε φίλε, θα τον συντηρώ εγω!!! θα κάνω μια μικρή δωρεά στον Δήμο, δεν υπάρχει πρόβλημα...ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Κλεμένο από το ΦουΜπού:

                          'Σήμερα κάναμε μάλλον το τελευταίο test DRIVE του Μαρτίου για model 3... WOW! Ready to order... Η επιτάχυνση δεν υπάρχει και ηταν μόνο το Dual Motor, το performance WTF?? ..(πρώην κάτοχος audi S5, V8) Επίσης να αναφέρω ότι ο υπεύθυνος της Tesla full καταρτισμενος και ευγενικός! Μάθαμε επίσης για το δεύτερο charging station με Superchargers της Tesla στα βόρεια προάστια έξτρα από το Golden Hall. Το μοντέλο ήταν του 20 και δεν είχε την extra ηχομόνωση στα μπροστινά παράθυρα που το φοβήθηκα σε σχέση με τον θόρυβο ... Παιδιά δεν ακούγεται τίποτα...! Η οδήγηση ήταν απόλαυση! Όταν βγαίνεις από το αμάξι... Το έχεις δεδομένο ότι αυτό είναι το μέλλον ή μάλλον το μέλλον είναι το τώρα ! Over the moon... Αυτά... Και κάτι ακόμη... Starlink και Tesla... Great collaboration ...μαλλον έρχεται...! Επίσης μέχρι το τέλος 21 αρχές 22 εκτός από Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λαμία και στα Γιάννενα τα Superchargers.'

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • alexandros-s
                            alexandros-s last edited by

                            Λένε ότι σκοπεύουν να προωθήσουν την μετατροπή συμβατικών σε ηλεκτρικά:

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ypoyrgeio-metaforon-proothei-tin-metatropi-symbatikon-aytokiniton-se-ilektrika

                            Διάβασα και το pdf που ακολουθεί. Ειλικρινά, δεν περίμενα τόσες αοριστολογίες, αλλά μετά είπα στον εαυτό μου: τι περίμενες από το ελληνικό δημόσιο; ...αφού δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική παραγωγικότητα.

                            Φυσικά πάντα παραμένουν τα ερωτήματα:

                            1. Πώς θα μπορέσει να γίνει μια μετατροπή ειδικά σε νέα αυτοκίνητα που έχουν πολύπλοκους εγκεφάλους;
                            2. Πώς θα μπορέσει να γίνει ώστε να είναι συμβατή με τις διαφοροποιήσεις των εκάστοτε μοντέλων;
                            3. Είναι έτοιμοι για μια μαζική μετατροπή μεγάλου όγκου αυτοκινήτων; Όχι γιατί δεν έχουν ούτε αρκετούς φορτιστές, ούτε, κυρίως, τόση ηλεκτρική ενέργεια. Όμως, από την άλλη, πώς θα μπορέσει ένα τέτοιο εγχείρημα να είναι ελκυστικό από επενδυτές αν δεν έχει κέρδος;
                            4. Πώς θα εξειδικευτούν οι εργαζόμενοι για τα service;
                            5. Τι θα γίνει με αυτοκίνητα που βρίσκονται ακόμα στην εγγύηση;

                            Συμπέρασμα, αλίμονο αν το ελληνικό κράτος πάει να πιέσει τους οδηγούς να αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους. Θα ταλαιπωρηθούμε όλοι μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Δεν είναι ελληνική πατέντα ή δικό μας απονενοημένο διάβημα αυτό. Συμβαίνει και στην Αμερική. Είχε πάρει το μάτι μου μια σταρτάπ που σαν κόνσεπτ είχε την μετατροπή των συμβατικών σε υβριδικά ή και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να τους δώσει μια καινούργια ζωή και να βοηθήσει την ομαλότερη μετάβαση στα νέα αυτοκινητιστικά κόλπα.  Γίνονται απόπειρες  επίσης και σε κλασσικά ιχ που οι κάτοχοί τους τα θέλουν για πάντα στο γκαράζ τους, αλλά και επαγγελματικά, τα οποία έχουν και περισσότερο χώρο για μετατροπαί.

                              Φυσικά αυτό πρέπει να γίνει συντεταγμένα και σωστά, και όχι με παρεμβάσεις μια στο καρφί και μια στο πέταλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Μου φαίνεται όνειρο θερινής νυκτός η 'αναβάθμιση' συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες, τουλάχιστον για τους κοινούς θνητούς. Οικονομοτεχνικά δεν έχει κανένα νόημα, ενώ θα ακύρωνε και όλα τα τεστ και πιστοποιήσεις ασφαλείας που έχει το κάθε όχημα και με βάση τα οποία αδειοδοτείται.

                                Ίσως σαν άσκηση τύπου 'Pimp my Ride' όπου το οικονομικό σκέλος δεν λαμβάνεται υπ' όψιν και γίνεται μόνο ως παιχνίδι και άσκηση 'μοναδικής' ιδιοκατασκευής, για το γούστο...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Κοίτα, οι Αμερικάνοι παρουσίαζαν ένα Φόρντ pickup truck ως μοντέλο. Το σκεπτικό ήτο ότι το αμάξι αυτό θα κυκλοφορεί άλλα 25 χρόνια και θα καταπίνει βενζίνης με το μπουγέλο. Σου λέει Γιατί να μην το κάνουμε υβριδικό με έτοιμο κιτ ώστε  να καίει π

                                  Χ. 25% λιγότερα και να μπορεί και να κυκλοφορεί παντου;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Είχα δεί πέρσι μια Αγγλική εταιρεία που μετατρέπει το κλασσικό Μίνι σε ηλεκτρικό (με όλες τις προδιαγραφές) αλλα το κόστος αγγίζει τις €30.000!!! Ποιός θα το κάνει???

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanar last edited by

                                      Για να ενημερώνεστε υπεύθυνα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση από οδηγούς και ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που τα χρησιμοποιούν καθημερινά, επισκεφτείτε τη σελίδα της Ηλεκτρονίνησης και την αντίστοιχη ομάδα:
                                      https://www.facebook.com/ElectricCarGreece/
                                      https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/

                                      Επίσης, ενημερώνω για την εβδομαδιαία εκπομπή, live στο YouTube, πάνω στα θέματα της Ηλεκτροκίνησης. Μπορείτε να δείτε όλα τα αρχειοθετημένα επεισόδια εδώ:
                                      Youtube Video

                                      Δείτε ηλεκτροκίνητα βίντεο στο κανάλι μου και επισκεφτείτε την ομάδα μας στο Facebook!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-s
                                        alexandros-s last edited by

                                        Γενικά νομίζω πως όλοι θεωρούν τελείως ουτοπική την οποιαδήποτε μετατροπή. Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα θα πρέπει:

                                        1ον Να προσληφθούν ορδές προγραμματιστών και μηχανικών οι οποίοι θα χακάρουν τους εγκεφάλους κάθε μοντέλου και θα τους τροποποιήσουν με τέτοιον τρόπο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους ηλεκτροκινητήρες.

                                        2ον Να προσληφθούν άλλοι τόσοι δικηγόροι που θα φροντίσουν τα νομικά κολλήματα -που είναι παρα πολλά σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις.

                                        3ον Να δωθούν τετράστιες επιδοτήσεις ώστε όσοι έχουν χαμηλό εισόδημα να μπορέσουν να κάνουν την μετατροπή -εξάλλου, αυτοί είναι που δεν έχουν τα λεφτά να αγοράσουν ένα καλό αυτοκίνητο.

                                        4ον Να γίνουν ταχύρρυθμες και αποτελεσματικές εκπαιδεύσεις μαστόρων που θα μπορέσουν να αναλάβουν την δουλειά.

                                        Κοινώς: μπούρδες. Καμιά ηλίθια χορτοφάγος-ζωώφιλη θα σκαρφίστηκε αυτό το πράγμα απ' αυτές που δεν ξέρουν που βρίσκεται το γκάζι και πού το φρένο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 last edited by

                                          Μπέρδεψαν την ηλεκτροκίνηση με το υγραέριο φαίνεται... Κάμποσα χρόνια μετά και αν έχει εξελιχθεί η τεχνολογία το βλέπουμε.

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Να πούμε πάντως ότι εδώ και χρόνια γίνονται μετατροπαί σε ποδήλατα και από απλά γίνονται ηλεκτρικά..Επίσης και σε λεωφορεία, όπου αξιοποιείται ο χώρος αποσκευών για μπαταρίες και ηλεκτροκνητήρα, και η οροφή για φωτοβολταικσ ή και τοποθέτηση τρολέδων ώστε να παίρνουν ρεύμα από ροηφόρες ράγες. Μην αποκλείετε τίποτα και για ιχ ή και αγροτικσ και κλούβες, μια οργσνωμένη εταιρεία μπορεί να μοντελοποιήσει κάποιες διαδικασίες για μερικά έστω μοντέλα, τα πλέον βολικά και ευπώλητα, ώστε να έχει οικονομοτεχνικό νόημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 140 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr