-
παράθεση από autotriti.gr που αναφέρει την είδηση
Η Ελλάδα και άλλες οκτώ χώρες ζητούν από την Κομισιόν σκληρότερα (!!) όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα, επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συγκεκριμένη ημερομηνία που θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με μοτέρ βενζίνης και diesel.
*Να οριστεί από την Eυρωπαική Επιτροπή η ημερομηνία που θα καταργηθούν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel ζητούν εννέα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Οι εννέα χώρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, έχουν στείλει επιστολή στην Κομισιόν για να παρθούν ριζοσπαστικές πολιτικές για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που παράγονται από τις μεταφορές. Στο πλάνο που ζητούν, θέλουν να περιληφθεί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, μετά το πέρας της οποίας, θα απαγορευτεί η πώληση επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου. Οι εννέα χώρες είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα.
........
Η ομάδα των 9 χωρών πιέζει για να μπουν πιο αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων που θα παράγουν τα νέα αυτοκίνητα, θέλει να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και προτείνει επίσης να πάρει, όποια χώρα το επιθυμεί, την πρωτοβουλία και να σταματήσει την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel εντός των συνόρων της.*
Το διαβάζω και παραξενεύομαι, εκπλήττομαι, και συγχίζομαι. Πιέζει η ...ψωροκώσταινα που έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα λίγο πάνω από Βουλγαρία και Ρουμανία πλέον μετά τα μνημόνια, με τους βασικούς των 500 ευρώ, με 25% ανεργία με τους πολίτες καταταλαιπωρημένους από την φτωχοποίηση και τον κορωνοϊό για ηλεκτροκίνηση πριν την ώρα της.
-
Λες και οι πολίτες έχουν την οικονομική άνεση να δώσουν 25.000-30.000 ευρώ ο καθένας για ηλεκτρικό.
-
Λές και έχει υποδομές για ηλεκτροκίνηησ (ή μήπως χαλαρά πιστεύουν ότι θα μας χαρίσει τα κόστη η Κομισιόν)
-
Λες και τα ευρωπαϊκά ταμεία θα ανοίξουν διάπλατα για επιδοτήσεις 50% για αγορά ηλεκτρικών (όταν δίνουν με το σταγονόμετρο ενισχύσεις στις επιμέρους οικονομίες να μείνουν ζωντανές στην λαίλαπα του Covid)
-
Λες και έχουμε λυμένα τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά μας (τεράστια προβλήματα)
-
Μου θυμίζουν την Αντουανέτα να λεέι ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΩΜΙ ΑΣ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ
-
-
Εκτός τόπου και χρόνου η χώρα μας που απαιτεί τέτοια νομοθετήματα από την Ε.Ε. Αν τελικά ισχύσει θα κοπεί το αυτοκίνητο για πολλούς.
-
Εκτός τόπου και χρόνου η χώρα μας που απαιτεί τέτοια νομοθετήματα από την Ε.Ε. Αν τελικά ισχύσει θα κοπεί το αυτοκίνητο για πολλούς.
Δεν νομίζω οτι θα γίνει, θέλουμε να το παίξουμε σοβαρό ευρωπαικό κράτος χωρίς υποδομές κ το βασικότερο χωρίς μισθούς Ευρώπης? πως ο Ελληνας θα πάει να αγοράσει νεό αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους οταν το κόστος ενός οικογενειακού καινούργιου αυτοκινήτου παίζει πάνω απο τα 25? εχουμε σοβαρότερα προβλήματα την δεδομένη στιγμή οι κουβέντες για νόμους για ρύπους ειναι καφενειακού επιπέδου.
-
H ΔΕΗ ξεκινάει... Ελληνικό: Σε λειτουργία ο μεγαλύτερος σταθμός δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει βέβαια χρεώσεις κ αν θα υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις μέσω των λογαριασμών στα σπίτια...
-
H ΔΕΗ ξεκινάει... Ελληνικό: Σε λειτουργία ο μεγαλύτερος σταθμός δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει βέβαια χρεώσεις κ αν θα υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις μέσω των λογαριασμών στα σπίτια...
Πολύ καλά νέα .Το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι θέσεις πάρκινγκ με 2 μικροσκοπικά αυτοκίνητα στριμωγμένα , χάθηκαν να κάνουν τις θέσεις κατάλληλες για την εποχή που ζούμε? Ευρύχωρες , κατάλληλες για αυτοκίνητα με μικρά παιδιά πίσω να μπορείς να ανοίξεις την πόρτα να βγάλεις τα παιδιά - τον ηλικιωμένο άνθρωπο , πρέπει να ανοίγουμε τις πόρτες και να τις κοπανάμε στον δίπλα δηλαδή? ... τι να πω τσάμπα οι μελέτες τους!
Αν και στο υπόγειο πάρκινγκ φαίνονται μια χαρά!
-
H ΔΕΗ ξεκινάει... Ελληνικό: Σε λειτουργία ο μεγαλύτερος σταθμός δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει βέβαια χρεώσεις κ αν θα υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις μέσω των λογαριασμών στα σπίτια...
Πολύ καλά νέα .Το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι θέσεις πάρκινγκ με 2 μικροσκοπικά αυτοκίνητα στριμωγμένα , χάθηκαν να κάνουν τις θέσεις κατάλληλες για την εποχή που ζούμε? Ευρύχωρες , κατάλληλες για αυτοκίνητα με μικρά παιδιά πίσω να μπορείς να ανοίξεις την πόρτα να βγάλεις τα παιδιά - τον ηλικιωμένο άνθρωπο , πρέπει να ανοίγουμε τις πόρτες και να τις κοπανάμε στον δίπλα δηλαδή? ... τι να πω τσάμπα οι μελέτες τους!
Αν και στο υπόγειο πάρκινγκ φαίνονται μια χαρά!
-
Εκτός τόπου και χρόνου η χώρα μας που απαιτεί τέτοια νομοθετήματα από την Ε.Ε. Αν τελικά ισχύσει θα κοπεί το αυτοκίνητο για πολλούς.
Πέστα! Λογική καμμία...
-
Κάποιοι προετοιμάζουν το έδαφος για το γνωστό μίζα/εργολάβος μάσα στην υγεία του μαλ@κα...
-
Κάποιοι προετοιμάζουν το έδαφος για το γνωστό μίζα/εργολάβος μάσα στην υγεία του μαλ@κα...
Πόσο δίκιο έχεις..
-
Θυμάστε που δόθηκαν οι εθνικές οδοί στους εργολάβους με μια γενναία αύξηση των διοδίων για να φτιάξουν νέους δρόμους;
Τώρα θα δοθεί και το δίκτυο ηλεκτροδότησης στους ιδιώτες με μια γενναία αύξηση των τιμών για να φτιαχτούν οι υποδομές της ηλεκτροκίνησης.
Το γιατί η *Ελλάδα *από όλες τις χώρες υπογράφει αυτό το κείμενο με ξεπερνάει; Το υπέγραψε η Ουγγαρία ή η Ρουμανία ή η Πολωνία που έχει και εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων;
-
Ερευνα newsauto: Ηλεκτροσόκ οι τιμές φόρτισης στο δρόμο. Ουσιαστικά αυτό που λέμε εδώ κ καιρό, οι τιμές στους φορτιστές ειναι πανάκριβες κ ασύμφορες. Κρατάω κάτι που δεν ήξερα, οτι δηλαδή οι φορτιστές δήμων κ περιφέρειας θα ειανι δωρεάν για μεγάλο χρονικό διάστημα κ μετά χαμηλες... Να κ ένα πολύ καλό νέο, φαντάζομαι θα κάνουν ουρά τα ηλεκτρικά για τους τυχερούς κατόχους.
-
To βασικότερο ερώτημα για εμένα σχετικά με τους δημοτικούς φορτιστές είναι για πόσο θα λειτουργούν και από ποιον θα συντηρούνται. Γιατί μέχρι στιγμής, ό,τι δημοτικό απλά κάποια στιγμή σταματάει να λειτουργεί (το έβαλαν για την προμήθεια) και κανείς δεν ασχολείται μετά να το συντηρεί ή να το επισκευάσει. Οπότε πάλι η ιδιωτική πρωτοβολυλία θα υπερισχύσει με τιμές στον Θεό...απλά πράγματα.
-
To βασικότερο ερώτημα για εμένα σχετικά με τους δημοτικούς φορτιστές είναι για πόσο θα λειτουργούν και από ποιον θα συντηρούνται. Γιατί μέχρι στιγμής, ό,τι δημοτικό απλά κάποια στιγμή σταματάει να λειτουργεί (το έβαλαν για την προμήθεια) και κανείς δεν ασχολείται μετά να το συντηρεί ή να το επισκευάσει. Οπότε πάλι η ιδιωτική πρωτοβολυλία θα υπερισχύσει με τιμές στον Θεό...απλά πράγματα.
Να πω οτι έχεις άδικο...θα πω ψέματα...εγώ πάντως να σου πω την αλήθεια, αμα ειναι να φορτίζω τσάμπα ρε φίλε, θα τον συντηρώ εγω!!! θα κάνω μια μικρή δωρεά στον Δήμο, δεν υπάρχει πρόβλημα...ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!!!
-
Κλεμένο από το ΦουΜπού:
'Σήμερα κάναμε μάλλον το τελευταίο test DRIVE του Μαρτίου για model 3... WOW! Ready to order... Η επιτάχυνση δεν υπάρχει και ηταν μόνο το Dual Motor, το performance WTF?? ..(πρώην κάτοχος audi S5, V8) Επίσης να αναφέρω ότι ο υπεύθυνος της Tesla full καταρτισμενος και ευγενικός! Μάθαμε επίσης για το δεύτερο charging station με Superchargers της Tesla στα βόρεια προάστια έξτρα από το Golden Hall. Το μοντέλο ήταν του 20 και δεν είχε την extra ηχομόνωση στα μπροστινά παράθυρα που το φοβήθηκα σε σχέση με τον θόρυβο ... Παιδιά δεν ακούγεται τίποτα...! Η οδήγηση ήταν απόλαυση! Όταν βγαίνεις από το αμάξι... Το έχεις δεδομένο ότι αυτό είναι το μέλλον ή μάλλον το μέλλον είναι το τώρα ! Over the moon... Αυτά... Και κάτι ακόμη... Starlink και Tesla... Great collaboration ...μαλλον έρχεται...! Επίσης μέχρι το τέλος 21 αρχές 22 εκτός από Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λαμία και στα Γιάννενα τα Superchargers.'
-
Λένε ότι σκοπεύουν να προωθήσουν την μετατροπή συμβατικών σε ηλεκτρικά:
Διάβασα και το pdf που ακολουθεί. Ειλικρινά, δεν περίμενα τόσες αοριστολογίες, αλλά μετά είπα στον εαυτό μου: τι περίμενες από το ελληνικό δημόσιο; ...αφού δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική παραγωγικότητα.
Φυσικά πάντα παραμένουν τα ερωτήματα:
- Πώς θα μπορέσει να γίνει μια μετατροπή ειδικά σε νέα αυτοκίνητα που έχουν πολύπλοκους εγκεφάλους;
- Πώς θα μπορέσει να γίνει ώστε να είναι συμβατή με τις διαφοροποιήσεις των εκάστοτε μοντέλων;
- Είναι έτοιμοι για μια μαζική μετατροπή μεγάλου όγκου αυτοκινήτων; Όχι γιατί δεν έχουν ούτε αρκετούς φορτιστές, ούτε, κυρίως, τόση ηλεκτρική ενέργεια. Όμως, από την άλλη, πώς θα μπορέσει ένα τέτοιο εγχείρημα να είναι ελκυστικό από επενδυτές αν δεν έχει κέρδος;
- Πώς θα εξειδικευτούν οι εργαζόμενοι για τα service;
- Τι θα γίνει με αυτοκίνητα που βρίσκονται ακόμα στην εγγύηση;
Συμπέρασμα, αλίμονο αν το ελληνικό κράτος πάει να πιέσει τους οδηγούς να αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους. Θα ταλαιπωρηθούμε όλοι μας.
-
Δεν είναι ελληνική πατέντα ή δικό μας απονενοημένο διάβημα αυτό. Συμβαίνει και στην Αμερική. Είχε πάρει το μάτι μου μια σταρτάπ που σαν κόνσεπτ είχε την μετατροπή των συμβατικών σε υβριδικά ή και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να τους δώσει μια καινούργια ζωή και να βοηθήσει την ομαλότερη μετάβαση στα νέα αυτοκινητιστικά κόλπα. Γίνονται απόπειρες επίσης και σε κλασσικά ιχ που οι κάτοχοί τους τα θέλουν για πάντα στο γκαράζ τους, αλλά και επαγγελματικά, τα οποία έχουν και περισσότερο χώρο για μετατροπαί.
Φυσικά αυτό πρέπει να γίνει συντεταγμένα και σωστά, και όχι με παρεμβάσεις μια στο καρφί και μια στο πέταλο.
-
Μου φαίνεται όνειρο θερινής νυκτός η 'αναβάθμιση' συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες, τουλάχιστον για τους κοινούς θνητούς. Οικονομοτεχνικά δεν έχει κανένα νόημα, ενώ θα ακύρωνε και όλα τα τεστ και πιστοποιήσεις ασφαλείας που έχει το κάθε όχημα και με βάση τα οποία αδειοδοτείται.
Ίσως σαν άσκηση τύπου 'Pimp my Ride' όπου το οικονομικό σκέλος δεν λαμβάνεται υπ' όψιν και γίνεται μόνο ως παιχνίδι και άσκηση 'μοναδικής' ιδιοκατασκευής, για το γούστο...
-
Κοίτα, οι Αμερικάνοι παρουσίαζαν ένα Φόρντ pickup truck ως μοντέλο. Το σκεπτικό ήτο ότι το αμάξι αυτό θα κυκλοφορεί άλλα 25 χρόνια και θα καταπίνει βενζίνης με το μπουγέλο. Σου λέει Γιατί να μην το κάνουμε υβριδικό με έτοιμο κιτ ώστε να καίει π
Χ. 25% λιγότερα και να μπορεί και να κυκλοφορεί παντου;
-
Είχα δεί πέρσι μια Αγγλική εταιρεία που μετατρέπει το κλασσικό Μίνι σε ηλεκτρικό (με όλες τις προδιαγραφές) αλλα το κόστος αγγίζει τις €30.000!!! Ποιός θα το κάνει???
-
Για να ενημερώνεστε υπεύθυνα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση από οδηγούς και ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που τα χρησιμοποιούν καθημερινά, επισκεφτείτε τη σελίδα της Ηλεκτρονίνησης και την αντίστοιχη ομάδα:
https://www.facebook.com/ElectricCarGreece/
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/Επίσης, ενημερώνω για την εβδομαδιαία εκπομπή, live στο YouTube, πάνω στα θέματα της Ηλεκτροκίνησης. Μπορείτε να δείτε όλα τα αρχειοθετημένα επεισόδια εδώ:
Youtube Video
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης