Πόλύ χρήσιμο το σχόλιο του Π.Φιλιππακόπουλου από το auto-internet.gr
...
Η μεγάλη απάτη
Η άγνοια σε όλο της το μεγαλείο...
Μιλάμε για συμφέροντα εταιρειών από την Ηλεκτροκίνηση (η πλειονότητα βέβαια αναφέρεται στην Tesla) και αγνοούμε τα συμφέροντα του λόμπυ των πετρελαιάδων και των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίοι κάθε χρόνο τζιράρουν 4.3ΤΡΙΣ δολλάρια. Αυτό είναι 12ΔΙΣ δολλάρια τη μέρα. Κάθε μέρα που καθυστερεί η μετάβαση σε μια οικονομία χωρίς ορυκτά καύσιμα, κάποιοι βγάζουν 12ΔΙΣ δολλάρια! Και κάποιοι άλλοι τρώνε την κλιματική αλλαγή στη μάπα.
Δεν φταίνε ούτε οι αγελάδες, ούτε τα σωματίδια. Το πρόβλημα με την κλιματική αλλαγή προκύπτει από το γεγονός πως συνεχίζουμε να βγάζουμε από το υπέδαφος τον άνθρακα που βρίσκεται εκεί αποθηκευμένος (σε αέριο, πετρέλαιο και κάρβουνο) για εκατομμύρια χρόνια και τον επανεντάσσουμε στη βιόσφαιρα του πλανήτη.
Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά ένα βίτσιο. Είναι το βασικό όχημα οριστικής απεμπλοκής από την οικονομία του άνθρακα, καθώς πολύ μεγάλο ποσοστό των ρευστών ή αέριων προϊόντων των εξορύξεων χρησιμοποιείται στις μεταφορές.
Εάν πάψει αυτή η ανάγκη, σύντομα θα καταρρεύσει το λόμπυ των πετρελαιάδων. Με πάταγο ή χωρίς.
Αυτοί εδώ οι τύποι τα λένε πολύ καλά:
Youtube Video
Κι αυτός εδώ ο τυπάκος, κάτι φαίνεται να ξέρει πάνω στο θέμα...
Youtube Video
Υ.Γ. Και για να απαντήσω σε ερώτηση φίλου πιο πάνω, όχι, δεν βγάζω λεφτά από την Ηλεκτροκίνηση. Είμαι τοπογράφος μηχανικός στο επάγγελμα, καμία σχέση δηλαδή με εμπόριο. Είμαι όμως μέλος περιβαλλοντικών οργανώσεων, και επιτροπών ενέργειας και περιβάλλοντος σχεδόν παντού. Χρησιμοποιώ ηλεκτρικά οχήματα, και παρέχω δωρεάν συμβουλές σε φίλους και ενδιαφερόμενους. Η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι να το γυρίσω σε 'Σύμβουλος Ηλεκτροκίνησης', συντάσσοντας τεχνοοικονομικές μελέτες για ιδιώτες που θέλουν να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση και για εταιρείες που ενδιαφέρονται να καλύψουν τους παραπάνω, αλλά αυτό είναι για το μέλλον.