-
ντυστε, ειναι απλο, γουσταρει το τιγκ και εχει και την αληθη παρατηρηση οτι θα κρατησει περισσοτερο αξια - τρου αυτο - τα αλλα ειναι λογοι που υπαρχουν για να πεισουμε ακομη και τον εαυτο μας για μια επιλογη. ισχυει στο τιγκ οτι ειπα, ειναι καλο αμαξι αλλα δεν του φαινεται. παντως αυτοματο και φαου νοτ. ποτες. ζαμε των ζαμων. ντετ-ολε δεν στο ευχομαι αλλα σε ντι ες τζι εχω ιστορια κακη και υγρου και ξηρου και μιλφατου και πιπινιου. και διπλοσυμπεχτα αλλα το ιδιον. ολα για τον δημαρχο-μεταφραστη απο αντοχες. του βολου.
με τα κορεατικα ειναι καπως η επιλογη: ολα καλα, ολα γερα, αλλα απο κοντα κατι μυριζει σαν βρεγμενη καλτσα, δεν σου παει το χερι στη τσεπη ρε παιδι μου, εκεινα τα αξεντ ειχαν πουλησει πολυ. και δημιουργησαν εντυπωσεις. που θελει μια γενια να αλλαξουν.
-
Ναι το κανω delete , αναφερω οτι οι λογοι προσωπικα μιλωντας ειναι περισσοτερο σχεδιαστικοι και μικρες αστοχιες του εξοπλισμου , εμενα αυτα με χαλανε δεν μιλησα για οδηγικη συμπεριφορα και εχω αναφερει στο εκει thread οτι ειναι πολυ καλο και ισαξιο του Tiguan στην κυλιση και στην ανεση αλλα για ενα αμαξι που θα το εχω για πανω απο 10 χρονια και που με το εξοπλισμο που ειχα σκοπο να του βαλω (auto tail, smart cruise και πακετο surroud view) ερχεται 2-3 χιλιαρικα φτηνοτερο απο το Tiguan ετσι οπως το διαμορφωνω καποια φτηνα πραγματα κατα εμε που αναφερω σε αυτα τα λεφτα δε τα δεχομαι και με χαλανε και βαζω στην ακρη τους 180 ιππους την τετρακινηση (που δεν ξερω και αν θα μου χρειαζοταν) και την λιγη καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου για τους πισω , αν εσενα δε σε χαλανε τι να κανουμε δεν ειμαστε ολοι οι ανθρωποι ιδιοι και δεν εχουμε τα ιδια κριτηρια .
Για τα Led μπροστα κανω επισημανση και το παραδεχομαι οτι ειναι αποκλειστικα απο video reviews η αποψη μου, οπως και απο video reviews ειδα τα led matrix του Tiguan και τα επελεξα , ε υπηρχαν διαφορες τι να κανουμε ακομη και απο τα οποια full led του ανταγωνισμου XC40 , 3008 κλπ δεν εχουν καμια σχεση με αυτα του Tucson, δυστυχως δεν ειναι ευκολο να κανει καποιος TD την νυχτα να τσεκαρει και τα φωτα οπως θα ηθελα, εδω με το ζορι πηγαμε μια βολτα 20 30 λεπτων, μπορει να εφταιγε οτι ηταν και απο τα πρωτα TD. Ισως τωρα να εχουν αλλαξει και να δινουν το αυτοκινητο για καμια 1-1.30 ωρα και μοναχος σου, οπως κανουν αλλοι και τουλαχιστον μπορεις να βγαλει καποια συμπερασματα για το αυτοκινητο καλυτερα.
Για τα πισω φλας περα οτι ειναι φτηνια και παλι στα τοσα λεφτα να μην ειναι led τουλαχιστον , μην αναφερω το ποσο επικινδυνα ειναι για εδω στην Ελλαδα εκει που βρισκονται ασχετα αν τα εχει και το sportage και δεν εχει ακουστει τιποτα , δεν δενουν ομως και με την ολη σχεδιαση του αυτοκινητου πισω , τωρα για την ρεζερβα το σκεφτηκα εννοειτε...απλα δεν ειδα και ας με διορθωσει καποιος να εχει τον αναλογο χωρο σχημα κατω απο το πατωμα για τοποθετηση της ....να παρω ετσι μια και να την ριξω χυμα τι να σου πω....ειπαμε ας το ειχαν ως προσθετο εξοπλισμο οπως κανει το Q3 , XC40 και να ειχαν και τον αναλογο χωρο τουλαχιστον κ γι αυτο...
-
ντυστε, ειναι απλο, γουσταρει το τιγκ και εχει και την αληθη παρατηρηση οτι θα κρατησει περισσοτερο αξια - τρου αυτο - τα αλλα ειναι λογοι που υπαρχουν για να πεισουμε ακομη και τον εαυτο μας για μια επιλογη. ισχυει στο τιγκ οτι ειπα, ειναι καλο αμαξι αλλα δεν του φαινεται. παντως αυτοματο και φαου νοτ. ποτες. ζαμε των ζαμων. ντετ-ολε δεν στο ευχομαι αλλα σε ντι ες τζι εχω ιστορια κακη και υγρου και ξηρου και μιλφατου και πιπινιου. και διπλοσυμπεχτα αλλα το ιδιον. ολα για τον δημαρχο-μεταφραστη απο αντοχες. του βολου.
με τα κορεατικα ειναι καπως η επιλογη: ολα καλα, ολα γερα, αλλα απο κοντα κατι μυριζει σαν βρεγμενη καλτσα, δεν σου παει το χερι στη τσεπη ρε παιδι μου, εκεινα τα αξεντ ειχαν πουλησει πολυ. και δημιουργησαν εντυπωσεις. που θελει μια γενια να αλλαξουν.
Τα καινουργια dsg δεν εχουν καμμια σχεση με αυτα της προηγουμενης γενιας. Μην παρετε χειροκινητο, ειναι obsolete.
-
... παντως αυτοματο και φαου νοτ. ποτες. ζαμε των ζαμων. ντετ-ολε δεν στο ευχομαι αλλα σε ντι ες τζι εχω ιστορια κακη και υγρου και ξηρου και μιλφατου και πιπινιου. και διπλοσυμπεχτα αλλα το ιδιον. ολα για τον δημαρχο-μεταφραστη απο αντοχες. του βολου.
Εχεις δικιο Γατε σ ολα και ειδικα αυτο...αν και μπορουσα να κανω την υπερβαση οικονομικα σ αυτοματο και ας μην μου χρειαζεται τοσο , εχω διαβασει αρκετα για το dsg και να πω την αληθεια το φοβηθηκα οποτε ειπα να κινηθω μανιουαλε , πιο σιγουρα και ας λενε οτι εχουν βελτιωθει αρκετα και ας πονανε τα γονατα μου πλεον...πιστευω για την χρηση που θα το κανω να το αντεξω.
-
Μπραβο για τα led matrix! Ειναι το μοναδικο πραγμα που δεν εβαλα στο δικο μου και το ηθελα πολυ, αλλα δυστυχως το 2018 που παρηγγειλα δεν εμπαινε.
Αν κανεις τοσα λιγα χλμ κατανοοω οτι δεν ειναι επιτακτικη η αναγκη του αυτοματου, αλλα οπως και να εχει ειναι απιστευτη ευκολια.
Εχουν βγαλει ασχημο ονομα στην πιατσα τα dsg, αλλα αυτο που λεγεται ειναι οτι εχει αλλαξει ο σχεδιασμος τοσο των υγρου οσο και των ξηρου τυπου, ωστε να μην υπαρχουν οι αστοχιες του παρελθοντος. Τι να πω; μετα απο μερικα χρονια θα φανει. Αλλα προσωπικα οταν χρησιμοποιω κατι σε καθημερινη βαση και μου βελτιωνει τοσο τη ζωη, ειμαι διατεθειμενος να αναλαβω το ρισκο/κοστος.
Μετα απο πολλες συζητησεις, φιλος παρηγγειλε αρκετα φορτωμενο το tucson και ανυπομονω να δω και να 'παιξουμε' με τα ηλεκτρονικα του.
-
τα ηλεκτρονικα του Tucson ειναι πολυ ωραια και πολυ μπροστα ειδικα το συστημα του surround view με την εικονα στο display με τα φλας πολυ πιασαρικο αλλα και το Tiguan με IQ Drive πλας το Dιscover Pro , Active Info Display , Led Matrix και 360 area view νομιζω οτι δε του λειπει κατι που να κανει μεγαλη διαφορα σε ηλεκτρονικα η ασφαλεια
-
τα ηλεκτρονικα του Tucson ειναι πολυ ωραια και πολυ μπροστα ειδικα το συστημα του surround view με την εικονα στο display με τα φλας πολυ πιασαρικο αλλα και το Tiguan με IQ Drive πλας το Dιscover Pro , Active Info Display , Led Matrix και 360 area view νομιζω οτι δε του λειπει κατι που να κανει μεγαλη διαφορα σε ηλεκτρονικα η ασφαλεια
το discover pro ειναι αυτο που εχει εργοστασιακο navigation?
-
Ναι και το δειχνει ειτε στο active info display ειτε στο infotainment με οθονη 9.2 ειτε και στα δυο μαζι απο οσο εχω ψαξει και αν δεν κανω λαθος .
-
Αψογος! Για εμενα, αυτος ειναι ο μοναδικος λογος να μπει το active info, δηλαδη ωστε να προσφερει λειτουργικοτητα (απεικονιση του navi), διαφορετικα ειναι απλα για χαβαλε. Τοτε ειχα λυπηθει τα σχεδον 2 χιλιαρικα που μου ζητουσαν για discover pro + active info (μαζι με φπα και ΤΤ).
Το συστημα πανως του tucson με το traffic alert που ανοιγει καμερα στο ταμπλο, δεν το εχω δει σε κανενα αλλο αμαξι.
-
Συμφωνω μαζι σου , πολλοι μεσα στo Tiguanforum (uk) που παρακολουθω λενε οτι δεν αξιζει αυτη η αναβαθμιση λογω κοστους και δεν εχουν αδικο , στοιχιζει το Discover Pro αρκετα αλλα νομιζω οτι αξιζει απολυτα μαζι με το Active Info Display...Βεβαια ολες οι λειτουργειες μετα θα ειναι με touch αλλα οκ .
Το συστημα αυτο του Tucson πιστευω οτι ειναι πρωτοποριακο , απορω πως δε το εχει προωθησει ως εξτρα και ο ομιλος VAG αφου και εκεινοι χρησιμοποιουν 4 καμερες (οι δυο στους καθρεπτες ) για το area view 360. Μονο στο audi e-tron υπαρχει νομιζω.
-
Συμφωνω μαζι σου , πολλοι μεσα στo Tiguanforum (uk) που παρακολουθω λενε οτι δεν αξιζει αυτη η αναβαθμιση λογω κοστους και δεν εχουν αδικο , στοιχιζει το Discover Pro αρκετα αλλα νομιζω οτι αξιζει απολυτα μαζι με το Active Info Display...Βεβαια ολες οι λειτουργειες μετα θα ειναι με touch αλλα οκ .
Το συστημα αυτο του Tucson πιστευω οτι ειναι πρωτοποριακο , απορω πως δε το εχει προωθησει ως εξτρα και ο ομιλος VAG αφου και εκεινοι χρησιμοποιουν 4 καμερες (οι δυο στους καθρεπτες ) για το area view 360. Μονο στο audi e-tron υπαρχει νομιζω.
Το προβλημα στην ελλαδα δεν ειναι μονο οι εργοστασιακες τιμες αλλα και τα 'σκαλια' του ΤΤ. Ημουν ψιλο οριακα τοτε και ισως για αυτο θυμαμαι οτι εβγαινε υπερβολικα ακριβο το πακετο acive info + discover pro. Μπορουσα να παρω μονο του (γυρω στο 500αρικο νομιζω) το active info, αλλα μου ειχε φανει ανουσιο να ειναι σκετο. Τις αναγκες του navi και multimedia τις καλυπτω ανετα μεσα android auto/carplay.
Οι καθρεφτες του e-tron (που τους πληρωνεις εξτρα γυρω στο διχιλιαρο) ειναι οπως του Honda e, τελειως διαφορετικη φαση. ΕΙναι κανονικες καμερες υψηλης αναλυσης. Ενδιαφερουσα τεχνολογια αλλα υπαρχουν αρκετα αρνητικα και η πλειονοτητα των reviewers εχουν καταληξει οτι δεν αξιζει το κοστος. Το traffic monitor της hyundai/kia εχω την εντυπωση οτι χρησιμοποιει τις καμερες του 360 (των καθρεφτων δηλαδη), αλλα μαλλον στοχευουν προς τα πισω περισσοτερο σε σχεση με αυτες των VAG. Εκτος αν εχουν τοποθετησει αλλες 2 καμερες που ασχολουνται μονο για αυτο, κατι το οποιο αμφιβαλλω γιατι googlαροντας βλεπω να αναφερονται μονο 4 καμερες.
-
Ωραια ειναι ολα αυτα τα ηλεκτρονικα ειδικα την στιγμη που τα αγοραζεις καινουργια κ γουσταρεις. Οταν ομως σε 5-6 χρονακια αρχιζουν τα προβληματακια κ θες χιλιαρικακια για να επισκευαζεις.....
-
ρε σεις εδω μιλαμε για αμαξι και την ουσια του, οχι αν πλενει να σωβρακα με μπλε και κιτρινους κοκους...
-
Εντάξει βρε γάτε έχει επισημανθεί η ουσία του αμαξιού στις προηγούμενες σελίδες νομίζω σε μεγάλο βαθμό, άσε να πούμε και τίποτα για τα μπλιμπλικια , τι να κάνουμε στην εποχή που ζούμε έχουν γίνει και αυτά κομμάτι της αγοράς καλώς η κακώς...
-
σημερον
α. βλαστημισα που ειναι τεραστιο
β. βλαστημισα που ειναι πλατυ
γ. βλαστημισα που δεν εχει καμερα
δηλαδης επροσπαθουσα να περασω απο στενα και να παρκαρω δεξια στο ανεβασμα της πανορμου προς την λουιζης ριανκουρ στη πλατεια. κριμα να κυκλοφορανε αυτα εκειθε, στα περισσοτερα στενα δεν πεφτει γοπα στο κενο οταν περνας αναμεσα στα παρκαριζμενα, περιοχη άι λαβ χρεπια ειναι
και ερωτησις - περιεργεια ή γατου επιβεβαιωσις
στο μανιουαλ, σταματημενος αν αφησεις συμπεχτη με 1η ανεβαζει 1300-1400 στροφες χωρις να πατας γκαζι. φαουλτ ή τελικα το ξερουνε το ξεψυχιζμα πολυ χαμηλα και δινουνε τιπ? ε?
-
Και στα γαλλικα το κανει αυτο εδώ και δεκαετίες. Πολλές φορές μάλιστα όταν κάνεις όπισθεν και πατήσεις τον συμπλεκτη. Κάποτε το έψαξα γιατί το κάνουν... Δεν το κατάλαβα. Ίσως έχει να κάνει με θερμοκρασίες του καταλυτη....
-
στο μανιουαλ, σταματημενος αν αφησεις συμπεχτη με 1η ανεβαζει 1300-1400 στροφες χωρις να πατας γκαζι. φαουλτ ή τελικα το ξερουνε το ξεψυχιζμα πολυ χαμηλα και δινουνε τιπ? ε?
δεν μπορω να θυμηθω (παλι) ποιον κινητηρα εχεις. Νομιζω εχεις τον 1.5 130. Θα μιλησω με την παραδοχη οτι εχεις 1.5 . Δυο τινα συμβαινουν. Το ενα ειναι οτι για διευκολυνση των οδηγων και για να μην σβηνει το αμαξι εχουν κανει αυτο το πραγμα. Το 2ο ειναι οτι ειχε παρατηρηθει ενα θεματακι στους πρωτους 1.5 κινητηρες ολου του ομιλου. Το εχουμε ψιλοσυζητησει και εδω, αλλα μαλλον λογω υψηλοτερων θερμοκρασιων στην ελλαδα δεν πηρε μεγαλες διαστασεις. Ηταν το φαινομενου του καγκουρο και αφορουσε κυριως manual. Στην πορεια τα πρωτα αμαξια με 1.5 , πηραν update (εγω το πηρα μεσα στο καλοκαιρι του 2019 αν θυμαμαι καλα) ωστε να αντιμετωπιστει αυτο. ΝΟΜΙΖΩ οτι ενα απο τα πραγματα που εκαναν ηταν να αλλαξουν την συμπεριφορα του κινητηρα σε πολυ χαμηλες ταχυτητες. Εγραψα με κεφαλαια γιατι ειναι αυτα απο μνημη. Εχω dsg οποτε το θεμα δεν με ειχε πολυαπασχολησει και απο ενα σημειο και μετα σταματησα και να ψαχνω τι εκαναν για αυτο.
-
Σήμερα έριξα την παραγγελία για τo Tiguan , σε κάνα τετράμηνο ίσως και λιγότερο όπως μου είπαν θα έχω το μικρό μου ‘’περίπτερο’’ με ρόδες , ελπίζω να μας έχουν και τελείως λάσκα λόγω καλοκαιριού οπότε τι πιο ιδανικό για απευθείας ταξίδι διακοπών με ένα νέο όχημα . Ευχαριστώ κάποια άτομα εδώ μέσα που με έμμεσο τρόπο ''βοήθησαν'' ώστε να πάρω την τελική μου απόφαση η οποία δεν ήταν και τόσο εύκολη το ομολογώ, μιας και στην κατηγορία αυτή υπάρχει πληθώρα επιλογών ….
-
Σήμερα έριξα την παραγγελία για τo Tiguan ,
Καλή παραλαβή!
Πόση προκαταβολή σου ζήτησαν?
-
Σ ευχαριστω
Σχετικά με την προκαταβολή ίσως παίζει ρόλο κ η τελική τιμή αυτοκινήτου σ εμένα ζήτησαν 5.000 παντως
VW Tiguan 2016