-
Φάνη, κάνεις λάθος ή μάλλον αυτό που θες να πεις, το έχεις διατυπώσει λάθος!
Η διάσταση της ζάντας παίζει ρόλο στην άνεση. Άλλη άνεση έχει το 225/45/17 και άλλη το 225/45/19, παρόλο που το προφίλ του ελαστικού είναι το ίδιο. Επιπλέον η διάσταση της ζάντας παίζει ρόλο και στο βάρος της, που και αυτό επηρεάζει αρνητικά την άνεση.
-
εξεχασατε οτι ομιλουμε για 255/45 R19 σε 130 ιππων βαρυ και μεγαλο αυτοκινητο.
-
Φάνη, κάνεις λάθος ή μάλλον αυτό που θες να πεις, το έχεις διατυπώσει λάθος!
Η διάσταση της ζάντας παίζει ρόλο στην άνεση. Άλλη άνεση έχει το 225/45/17 και άλλη το 225/45/19, παρόλο που το προφίλ του ελαστικού είναι το ίδιο.
Για αυτό έγραψα ότι η διάμετρος της ζάντας από μόνη της δεν λέει τίποτα και έδωσα παράδειγμα με ίδια διάσταση ζάντας. Οπότε συμφωνούμε. Δεν πήγα σε ίδιο ελαστικό με διαφορετική διάμετρο, γιατι εκεί πειπλέκεται.
Γάτε, το 255/45 είναι ελαστικό με αρκετό προφίλ, δεν θα έπρεπε να κοπανάει.
-
Ακριβως, εγώ είμαι φαν του μικρού βάρους. Γενικώς να κάνετε την διαίρεση βαρος/ίππους έτσι θα βλέπετε την ικανότητα κάθε μοντέλου χωρίς να σας μπερδευουν τα ονομαστικά άλογα.
-
Lap αυτό που λες παύει σε μεγάλο μέρος να ισχύει από την στιγμή που τα αυτοκίνητα θα φορτωθούν, με το λόγο βάρους ισχύος να αλλάζει υπέρ του ισχυροτέρου.
-
Η μάζα και το βάρος είναι πολύ σημαντικά.
Αν χρειάζεσαι όντως C suv καλό θα ήταν να μπορείς να το πάρεις σε μια αξιοπρεπή έκδοση.
Ας πούμε τα B suv που δίνουν με 130 ίππους είναι επαρκέστατα αλλά συνήθως με ίδια κινητήρια σύνολα ξεκινούν και τα C suv, που όμως είναι 20-40 πόντους και εκατοντάδες κιλά περισσότερο.
Το θέμα πιστεύω είναι να πάρεις το νούμερο που σου ταιριάζει, αλλά να νιώθεις και άνετα. Μην το ξεχειλωνεις πολύ αλλά να μην σε σφίγγει κι' όλας!
-
Σχετικα με το θεμα της 'ζωντανιας' οι περισσοτεροι βελτιωτες δινουν για τον 1.5 tsi μετα την μετατροπη 180-187 αλογα και 30 κιλα ροπης τα οποια θα μπορουσαν να κανουν το αμαξι καπως πιο ζωηρο.
Βεβαια ενα θεμα ειναι εαν πραγματι τα νουμερα αυτα ειναι αξιοπιστα καθως η πραγματικοτητα στς μετατροπες πολλες φορες απεχει απο αυτα που διαφημιζουν οι βελτιωτες, και κυριως η μακροπροθεσμη αξιοπιστια του συνολου. Εχει επιχειρησει κανεις καποια stage1 βελτιωση στον 1,5?
-
Σχετικα με το θεμα της 'ζωντανιας' οι περισσοτεροι βελτιωτες δινουν για τον 1.5 tsi μετα την μετατροπη 180-187 αλογα και 30 κιλα ροπης τα οποια θα μπορουσαν να κανουν το αμαξι καπως πιο ζωηρο.
Βεβαια ενα θεμα ειναι εαν πραγματι τα νουμερα αυτα ειναι αξιοπιστα καθως η πραγματικοτητα στς μετατροπες πολλες φορες απεχει απο αυτα που διαφημιζουν οι βελτιωτες, και κυριως η μακροπροθεσμη αξιοπιστια του συνολου. Εχει επιχειρησει κανεις καποια stage1 βελτιωση στον 1,5?
εχει βγει stage 1 για τον 1.5tsi 150hp; ειχα την εντυπωση οτι ειχε βγει μονο για τον 130 και πως ο,τι κυκλοφορουσε σε βελτιωση ηταν pedal boxes. Αν εχει βγει ειναι κατι που με ενδιαφερει!
-
https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning-file/volkswagen-golf-15-tsi-150hp/
https://puretuning.net/en/chiptuning-files/volkswagen/volkswagen-golf/1-5-tsi-150hp
Ενα google search δειχνει οτι υπαρχουν κ μη pedal box λυσεις ηδη. Νομιζω κ στην Αθηνα
-
Ειδα χτες το βραδυ αυτο και μου εφυγε η πολυ καψουρα για remapping
Δεν ξερω αν εχει δικιο σε αυτα που λεει, αλλα εχουν λογικη παντως. Απο την αλλη, εχω γνωστους σε VAG που εχουν βαλει τετοια προγραμματα και ειναι ευχαριστημενοι.
-
Είναι πολύ.. προσωπικό θέμα το tuning και σαφώς εμπεριέχει κάποιο ρίσκο. Αν γενικά είσαι ευχαριστημένος και δε σου λείπει γκάζι δε θα το πείραζα.
Εγώ ας πούμε είμαι πιο παράτολμος και σίγουρα θα το έψαχνα πολύ για να το κάνω. Με πλήρη αποδοχή βέβαια ότι σε περίπτωση στραβής θα πλερώνεν τη ζημιά..
-
στο αρ λάιν αν ητανε δικο μου, το πρωτο που θα εκαμα ηταν να βαλω αλλα ζαντολαστιχα, σε καποιον μικροτσουτσουνο θα αρεσε η ιδεα για 19αρες και να μου δωσει 17. καλο αμαξι που ο γιος του φριτση πουχε σκεφτει τις 315, το εσκισε. τιουνινγ θα εκαμα δυσκολα σε φαου, ευκολα μονο σε χοντα.
-
στο αρ λάιν αν ητανε δικο μου, το πρωτο που θα εκαμα ηταν να βαλω αλλα ζαντολαστιχα, σε καποιον μικροτσουτσουνο θα αρεσε η ιδεα για 19αρες και να μου δωσει 17. καλο αμαξι που ο γιος του φριτση πουχε σκεφτει τις 315, το εσκισε. τιουνινγ θα εκαμα δυσκολα σε φαου, ευκολα μονο σε χοντα.
οφ τοπικ μοντ ον
Για τα φαου των τελευταίων 15 ετών, έχεις δίκιο! Όμως από το 1995 εώς το 2005 ο 1.8 turbo ήταν ο βασιλιάς του τιουνιγκ! Και μάλιστα χωρίς συνέπειες (εκτός αν πήγαινε πάνω από τα 240 άτια)!!!
Τα χόντα ανέκαθεν τα πήγαιναν καλά με αυτό το κομμάτι, όμως σχεδόν πάντα έπρεπε να κάνεις και το αντίστοιχο σε αναρτήσεις για να στρίβει! Εκτός από το ες 2000 κανένα δεν τα πήγαινε καλά σε γύρω γύρω στην πλατεία που είναι 500 μέτρα από το γραφείο!!!
οφ τοπικ μοντ οφ
Η αλήθεια είναι ότι στο αρ-λάιν οι 19ρες φαίνεται οτι δημιουργούν θέμα άνεσης.
-
νικ το ξαναλεγω, ειμαι περιεργος και προκατειλλημενος με τη ροδα. και με τη φαου.
αν και ξεκινησα με ενα 'οχι ρε λαοτκι μου' οταν μου δωκανε το τιγκ, καταφερε να με κερδισει. πλεον το θεωρω εξαιρετο και ασχετως φεβ, ενα απο τα καλυτερα στη κατηγορια. ας πουμε οτι τα ειχα δει ολα οταν εψαχνα. και το εβαζα εβδομοογδοο, πλεον ειναι στις ψηλες θεσεις, στον πατο πηρε θεση το κουγκα και το τουοτα τα δημοσιουπαλληλικα για τον προισταμενο πολεοδομιας αιγαλεω.
οι 19αρες ζημιωνουν παρα πολυ την εικονα του, με 17αρες ή 18αρες θα σκοτωνε. και με λιγο ακομη γκαζι χαμηλα ειδικα.
-
Το αμάξι είναι πολύ διαφορετικό στο θέμα άνεσης με την 17αρα σε σχέση με το R LIne, το οδήγησα σήμερα και πλέον πείστηκα ότι εδώ καταλήγω για αγορά εντάξει χάνει λίγο στα χαμηλά δεν είναι και GT και πως να ηταν αλλωστε, αλλά για την οδήγηση και τους λόγους που το θέλω είναι μια χαρά. LIfe έκδοση , χειροκίνητο (το κιβώτιο καμία σχέση με του XC40 που με απογοήτευσε σ αυτό το τομέα , όπως και η θέση οδηγού , πολλά εργονομικά φάουλ) και αρκετά φορτωμένο για να έρθει στα ίσια του...Αν και στην αρχή είχα πωρωθεί με το Tucson και το περίμενα από πριν παρουσιαστεί ακομη κάποιες αστοχίες του με απέτρεψαν και τελικά καταλήγω και πάλι σε VAG και ελπίζω να πάνε όλα καλά...
-
Μηπως αξιζει τον κοπο να δωσεις κατιτις παραπανω και να παρεις το αυτοματο κιβωτιο. Εχει αλλαξει η ζωη μου!
-
το σκεφτομαι ακομη σοβαρα αλλα επειδη δεν κινω το αμαξι καθημερινα ,κανω ελαχιστα χλμ 5-6 χιλ το χρονο, οποτε για τις ελαχιστες μετακινησεις και για ταξιδια που το θελω θεωρω οτι δεν μου ειναι τοσο απαραιτητο και το χειροκινητο που ειναι αριστο οπως τεσταρα μου ειναι μια χαρα, οποτε το ποσο το εριξα σε εξοπλισμο γιατι με αυτοματο και τον εξοπλισμο ξεφευγε καπως η τιμη....
-
στην αρχή είχα πωρωθεί με το Tucson .... κάποιες αστοχίες του με απέτρεψαν
Για πες γιατί το σκέφτομαι και γώ
-
Οι αστοχιες Tucson) ειναι σχεδιαστικες κυριως και πολυ λιγοτερο στα του εξοπλισμου ή στην οδηγικη συμπεριφορα του και εδω βεβαια οσο αφορα τον εξοπλισμο το blis kai rear alert ειναι εξτρα και παει μαζι πακετο με την 360 καμερα στα 1850 - 2050 αν ειναι χειροκινητο η αυτοματο αντιστοιχα και ειναι μονο για την Distinctive εκδοση οποτε επειδη τα προσθεσα αυτα τα εξτρα και στο Tiguan οι τελικες τους τιμες δεν εχουν και τρελη διαφορα , το αυτοκινητο (Distinctive τουλαχιστον που κοιτουσα εγω ) μεσα εχει καλη ποιοτητα μαλακων πλαστικων στο ταμπλο , στις θυρες με δερμα κατι που στο Tiguan το βρισκεις μονο στην R LIne και η ποιοτητα για τους πισω ειναι παλι μισο-ενα κλικ καλυτερη παλι απο το Tiguan την Life εκδοση που σκεφτομαι εγω , δλδ η εκδοση Distinctive ουσιαστικα συγκρινεται με την R Line αν θελει καποιος να το συγκρινει σε θεμα εσωτερικης ποιοτητα .
Απο εκει και περα αυτο που μου την ειχε σπασει απο την αρχη ειναι οτι οταν ενα αυτοκινητο φτανει να εχει 30-33 δεν γινεται να μην εχει led φλας φωτα πισω δε μιλαω για matrix και επιπλεον να τα εχει σ αυτο το ακυρο σημειο που τα εχει ακομη και ο εσωτερικος φωτισμος πλαφονιερες μπροστα πισω εδω στην Ελλαδα το φερνουν με τα απλα λαμπακια δλδ ελεος και αντε τα αλλαζεις μονος σου αυτα.... επειτα τα Led μπροστα , οκ εχουν την αυτοματη μεγαλη μεσαια σκαλα αλλα δεν ξερω αν φταιει και εδω το σημειο τοποθετησης τους αλλα εχω δει ολα τα video reviews οδηγησης στην νυκτα που εχουν ανεβασει και γενικα ο φωτισμος δεν ειναι αρκετα δυνατος και εντονος απο οσο μπορει καποιος να καταλαβει μεσα απο ενα video και η μεγαλη σκαλα φωτιζει πιο πολυ πλαγια παρα σε μηκος. Στο Tiguan θα βαλω σαν εξτρα τα led matrix που νομιζω αυτην την στιγμη ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σε φωτισμο στην κατηγορια του στοιχιζουν αλλα αξιζει. ενα αλλο με το Tucson ειναι οτι ενδιαφερομουν για το 180 τετρακινητο...αλλα ειναι με απουσια ρεζερβας και δεν εχει ουτε το χωρο και ουτε υπαρχει και σαν εξτρα εξοπλισμος ok δεν ειμαστε κυνηγοι ουτε τρεχουμε συνεχεια στην φυση και στα κατσαβραχα αλλα μια φορα αν σου κατσει εκατσε πιστευω....Γενικα την εξωτερικη σχεδιαστικη εμφανιση του Tucson την φοβηθηκα και κινηθηκα περισσοτερο συντηρητικα , πιστευοντας οτι το σχεδιο του Tiguan θα παραμεινει πιο σταθερο μεσα στα επομενα ετη και φυσικα κρατημα κυλιση ανεση σημερα που οδηγησα την Life με τις 17αρες ηταν ολα κορυφαια ...
-
Αν κατάλαβα καλά κάνεις ντιλίτ ένα αμάξι επειδή δεν έχει λεντ στα πίσω φλας και στην πλαφονιέρα και λόγω ότι δεν βλέπεις δυνατό φωτισμό σε κάποια βίντεο στο γιουτούμπι, αλλά δεν έχεις δει ζωντανά τα φώτα στο αμάξι για να κρίνεις? Την πιθανότητα να αγοράσεις μια ρεζέρβα ανάγκης, που και μικρή είναι και εύκολη στο μπάσε βγάλε τη σκέφτηκες? Το έχω κάνει σε ένα αυτοκινητό μου κάποτε, εξασφαλίστηκα με 50 ευρώ.
VW Tiguan 2016