Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 104
    • 105
    • 35 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78629
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      8 από τα 11 χλμ τα κάνει εθνική οδό, οπότε τέλεια για diesel, και 12.000χλμ δεν είναι λίγα, βγάζει (μαζί με μειωμένα τέλη) 400-500€ το χρόνο στο νερό, αυτά τα 8χλμ καθευ μέρα θα καίει αστεία ποσά, με diesel θα βάζει μια φορά το μήνα καύσιμο.

      Τα κυβικά είναι πολλά, δεν ξέρω τι παίζει με αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panormus772 last edited by

        Δεν έχει καταργηθεί ο Φ.Π.

        440 ευρώ/έτος για 2λιτρο στα πρώτα 5 χρόνια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • georgemit
          georgemit last edited by

          Αν δεν είναι πρόβλημα τα 2.000 κυβικά χτύπα το σε σχέση με το 1.5 χωρίς 2η σκέψη.

          i30 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kapelis last edited by

            Το break even σου είναι σε πιο πολλά χλμ ανά έτος! Η ροπή του diesel είναι πολύ ανώτερη από του 1.5 etsi. Λογικά το diesel θα έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης. Το diesel ξέρουμε το ανάρτηση έχει πίσω?

            Το 1.5 το έχει να δείξει λοιπόν? Πιο φθηνό, πιο ήσυχο στο δρόμο, με λιγότερο βάρος μπροστά.

            Θα προτιμούσα το 1.5 etsi.  Μόνο και μόνο για την ησυχία της βενζίνης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrisdsg7 last edited by

              Το TDI αν δεν κάνω λάθος δε θα έχει τέλη κυκλοφορίας..

              Αυτό σε συνδυασμό με την πιστεύω οικονομια στο καύσιμο θα με φέρουν εκεί κι εκεί όσον αφορά τα 440 ευρώ φόρο πολυτελείας. Σωστά??

              Επίσης, νομίζω ότι πίσω έχει πολλαπλούς συνδέσμους. Μεθαύριο βέβαια θα το ρωτήσω αυτό στον Καψιώχα εδώ Ιωάννινα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                super-t last edited by

                Το δίλιτρο στην Ελλάδα θα έχει καλύτερη μεταπώληση από το 1,5;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Εξαιρετική επιλογή το 2.0 TDi με κατανάλωση μικρότερη και από τα 1.5-1.6 diesel του ανταγωνισμού. Τα οποία βεβαίως είναι πολύ πιο αδύναμα. Έχει κάνει θαύματα η VW με αυτόν τον κινητήρα στην τελευταία του έκδοση!

                  Και βεβαίως μια χαρά ταιριάζει στο προφίλ χρήσης του Δημήτρη. 12.000 Km το χρόνο με τα 9.000 να είναι στην Εθνική. Ούτε καταλαβαίνω αυτούς που θεωρούν ότι υπάρχει κάποιο σαφώς προσδιορισμένο χιλιομετρικό όριο κάτω από το οποίο δεν συμφέρει το diesel. Ειδικά όταν προσφέρεται σε αντίστοιχη τιμή με τη βενζίνη.

                  Τέλος, νομίζω ότι όλες οι εκδόσεις του Golf από τα 150 άλογα και πάνω έχουν πολλαπλούς συνδέσμους, οπότε θα έχει και το 2.0 TDi.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Έχει να κάνει με τα διανυθεντα χιλιόμετρα το ετος μείον το ετος μεταπώλησης... Δηλαδη αν προλάβει να κάνει ουσιαστική οικονομία.

                    Εκτος αυτού μέσα στην πόλη όπως είπαμε τα diesel δυσκολεύονται. Στην εθνική δεν εχουν κανένα θέμα.

                    Παντως πραγματικά αν έχει κάποιος λεπτομέρειες για αυτον τον κινητηρα θα ηταν ωραίο να διαβάσουμε... Ειναι αυτος με την κατακράτηση ουριας; ε super@t;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mastoras78
                      mastoras78 last edited by

                      Αν βάλεις τα 440 ευρώ φόρο/έτος του δίλιτρου, τη δυσκολία μεταπώλησης λόγω δίλιτρου, το ότι η έκδοση που παίρνει στα ίδια λεφτά στην βενζίνη είναι μια κατηγορία εξοπλισμού πάνω (έστω και με μικρές διαφορές) , την μελλοντική απαξίωση λόγω δαιμονοποίησης των diesel, το ότι δε κάνει πολλά χλμ/έτος, το ότι τα 11 χλμ που κάνει κάθε μέρα για τη δουλειά μέχρι να το βάλει μπρός το έχει σβήσει συν την ποιότητα λειτουργίας του βενζινοκίνητου, συν το ότι εκεί που κάνεις Χ χιλιόμετρα 'σκάει' ένας κορονοιός και τα χλμ/έτος μειώνονται δραματικά οπότε απόσβεση δεν .......    ε πραγματικά δε βρίσκω νόημα στο 2.0 tdi για τον συγκεκριμένο χρήστη.

                      Πραγματικά αυτή η (αξιόλογη) έκδοση του Golf φωνάζει leasing απο μακριά και για χιλιομετροφάγους...

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dimitrisdsg7 last edited by

                        Παιδιά ευχαριστω πολύ καταρχήν για τις μέχρι τώρα απαντησεις σας.

                        Έχω υπολογίσει ότι  τα 12 Χιλ χλμ το χρόνο που κάνω, τα 2 χιλ χλμ είναι εντελώς εκτός πόλεως και τα υπόλοιπα 10 χιλ χλμ είναι μέσα στην πόλη και συγκεκριμένα για τη δουλειά όπως ανέφερα παραπάνω, δλδ 11 χλμ κάθε μέρα για να παω από τα οποία τα 9 είναι στην Εθνική και άλλα 11 για να γυρίσω από τα οποία φυσικά τα 9 είναι ξανά Εθνική.

                        Όσον αφορά το βενζινοκίνητο που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω, αν παω στο e-tsi 150ps με dsg7, όντως βγαίνει περίπου στα ίδια χρήματα και στην καλύτερη έκδοση (life το TDI, style to e-tsi). Βασικά είναι 400 ευρώ ακριβότερο το e-tsi Το θέμα είναι τι με συμφέρει οικονομικά από κει και έπειτα όσον αφορά την καθημερινότητα μου...

                        Με τα τέλη κυκλοφορίας δε μπορώ να βγάλω άκρη για το πόσα θα έχει το TDI. Ούτε και με το φόρο πολυτελείας που ολο ακούμε ότι θα καταργηθεί αλλά μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα..

                        Σύμφωνα πάντως με τον παρακάτω πίνακα, το TDI που με το πρότυπο wltp έχει 122 γρμ co2 δεν έχει τέλη κυκλοφορίας.

                        Πίνακας υπολογισμού τελών κυκλοφορίας – Αφορά νέες ταξινομήσεις από 1/1/2021 - Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) κατά το νέο πρότυπο μέτρησης WLTP

                        0-122 γρ./χλμ            0 ευρώ/γρ.

                        123-139 γρ./χλμ.       0,64 ευρώ/γρ. (78,72 – 88,96 ευρω

                        140-166 γρ./χλμ.      0,70 ευρώ/γρ. (98,00 – 116,20 ευρω

                        167-208 γρ./χλμ.      0,85 ευρώ/γρ. (141,95 – 176,8 ευρω

                        209 – 224 γρ./χλμ.  1,87 ευρώ/γρ. (390,83 – 418,88 ευρω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Για τον φόρο πολυτελείας και τα τεκμήρια αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάνε τους υπολογισμούς σου και την αγορά σου με δεδομένο ότι υφίστανται. Μην εμπιστεύεσαι τίποτα και κανέναν. Έτσι και αλλιώς ο TDI είναι εξαιρετικός κινητήρας και αλλάζει επίπεδο στο αυτοκίνητο.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dstou last edited by

                            Με τόσα λίγα χλμ δεν θα προλαβαίνει να ζεσταθεί ο κινητήρας. Ρώτα αν έχει ηλεκτρική αντίσταση η θέρμανση, αλλιώς θα κρυώνεις τα πρώτα 10 λεπτά μετά την εκκίνηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              https://www.autoagora.gr/autobild/news/agora/Olokainoyrgio-plug-in-ybridiko-VW-Golf-GTE-epiase-fwtia_214699.asp

                              ...

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus last edited by

                                Αγαπητε φίλε νομίζω οτι τα χιλιομετρα που κάνεις δεν είναι παρα πολλά και θα σε βολέψει ο TSI καλυτερα και δεν θα εχεις τα 440 το χρονο.

                                Οτι και να παρεις να ειναι καλοταξιδο και σιγουρα θα το ευχαριστηθεις 🙂

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin @sabas_thess last edited by

                                  https://www.autoagora.gr/autobild/news/agora/Olokainoyrgio-plug-in-ybridiko-VW-Golf-GTE-epiase-fwtia_214699.asp

                                  Σαν πολλά δεν είναι πλέον τα περιστατικά; Με τόσα λίγα ηλεκτρικά/plug in hybrid γύρω μας;

                                  Θέλει δουλίτσα ακόμη..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sabas_thess last edited by

                                    Ειδικά σε οχήματα με παθογένειες θα απέφευγα ακόμα και πακέτα εξοπλισμού με tech packs, πόσο μάλλον mhev/phev...

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      notisth @george_per last edited by

                                      GOLF Mk8 1.5 eTSI DSG Θέλω και εγώ να αναφέρω πρόβλημα με το αυτοκινήτο GOLF Mk8 1.5 στις 22/3 Ανάψανε όλα τα λαμπάκια και φυσικά το λαμπάκι 12V μπαταρίας χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν έπαιρνε μπροστά το ξεκινήσαμε με Booster πήρε αμέσως αλλά τα λαμπάκια δεν σβήσανε και επειδή είναι αυτόματο δεν ξεκινούσε Έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας για να κάνει reset όπως ξέρουμε και σε 10 λεπτά το ξαναέβαλα μπροστά αλλα τα λαμπάκια παρεμειναν Το φορτώσαμε λοιπόν express το πήγα στον τοπικό αντιπρόσωπο και από την Δευτέρα το πρωί έως και την Τετάρτη τρεις μερες με λέγαν ότι ασχολούνται με το αμάξι μου το απόγευμα της Τετάρτης με πήραν τηλέφωνο και με είπαν ότι είναι έτοιμο τους είπα τι είχε και μου είπαν μπαταρία Αλλά δεν το βάζουν στην εγγύηση ενώ είναι έξι μηνών το αμάξι και έχει 4.000 km διότι το έβαλα μπρος Εγώ τους είπα που υπάρχει στο manual ότι δεν το βάζουμε μπρος το αμάξι με boost και ότι Αν έμενες εσύ με παγωνιά έξω δεν θα προσπαθούσες να το βάλεις μπρος Το αμάξι χάλασε πριν το βάλω μπρος μου είπαν ότι κοστίζει η μπαταρία 200 ευρώ μαζί με έναν πολο ενώ ξέρουμε ότι η varta έχει 2 χρόνια εγγύηση Και να φανταστείτε καινούργιο αμάξι 28500 Εγώ ΔΕΝ θα πάω σε αυτή την αντιπροσωπεία ι άλλη φορά Αυτά προς το παρόν με αυτό το πρόβλημα και εύχομαι να είναι το μοναδικό έχει παρατηρηθεί τον Δεκέμβριο και σε άλλα δύο αμάξια θα πάρω τηλέφωνο να αναφέρω το πρόβλημα και στην κοσμοκαρ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • S
                                        sabas_thess last edited by

                                        @NotisTH καλή υπομονή και άλλο κακό να μην σε βρει...

                                        Αλήθεια στο non mh έχουν βγει προβλήματα ή περιορίζονται στην eTSI εφαρμογή;

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Κατά τα άλλα μεμονωμένο περιστατικό του trcoff που έμεινε σαν τον φίλο παραπάνω και τον ανάγκασαν να κατεβάσει το βίντεο....θα είχε σώσει λίγο κόσμο....

                                          Και φυσικά κλασική αντιπροσωπεία vw σε αμάξι 28000 με 4000 χλμ του χρεώνουν μπαταρία γιατί προσπάθησε να το βάλει μπροστά....φίλε καλά ξεμπερδεματα....αλλά έχεις μπλέξει έχει και dsg....τι είναι αυτή η vw ότι πιο άχρηστο έχει στα αμάξια της το βάζει; ....

                                          Φίλε κάνε τους όπου μπορείς βουκινο και εμείς θα λέμε την ιστορία σου μην ανησυχείς....όχι ότι ιδρώνει το αυτί τους έχουν εκατοντάδες παραπάνω τόσα χρόνια αλλά δυστυχώς τα αμάξια τους συνεχίζουν να γεμίζουν τους δρόμους ....η χαρά των οδικών τρώνε ψωμάκι δεκαετίες....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • N
                                            notisth last edited by

                                            Εγώ απλά ενημερώνω τον κόσμο για να μην βρεθούν προ απροόπτου όπως εγώ και να μην πληρώσουν την μπαταρία να πάρουν το αμάξι και να βάλουν δικιά τους μπαταρία Έξι μηνών αμάξι με 4000 km

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 35 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr