-
8 από τα 11 χλμ τα κάνει εθνική οδό, οπότε τέλεια για diesel, και 12.000χλμ δεν είναι λίγα, βγάζει (μαζί με μειωμένα τέλη) 400-500€ το χρόνο στο νερό, αυτά τα 8χλμ καθευ μέρα θα καίει αστεία ποσά, με diesel θα βάζει μια φορά το μήνα καύσιμο.
Τα κυβικά είναι πολλά, δεν ξέρω τι παίζει με αυτό.
-
Δεν έχει καταργηθεί ο Φ.Π.
440 ευρώ/έτος για 2λιτρο στα πρώτα 5 χρόνια.
-
Αν δεν είναι πρόβλημα τα 2.000 κυβικά χτύπα το σε σχέση με το 1.5 χωρίς 2η σκέψη.
-
Το break even σου είναι σε πιο πολλά χλμ ανά έτος! Η ροπή του diesel είναι πολύ ανώτερη από του 1.5 etsi. Λογικά το diesel θα έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης. Το diesel ξέρουμε το ανάρτηση έχει πίσω?
Το 1.5 το έχει να δείξει λοιπόν? Πιο φθηνό, πιο ήσυχο στο δρόμο, με λιγότερο βάρος μπροστά.
Θα προτιμούσα το 1.5 etsi. Μόνο και μόνο για την ησυχία της βενζίνης
-
Το TDI αν δεν κάνω λάθος δε θα έχει τέλη κυκλοφορίας..
Αυτό σε συνδυασμό με την πιστεύω οικονομια στο καύσιμο θα με φέρουν εκεί κι εκεί όσον αφορά τα 440 ευρώ φόρο πολυτελείας. Σωστά??
Επίσης, νομίζω ότι πίσω έχει πολλαπλούς συνδέσμους. Μεθαύριο βέβαια θα το ρωτήσω αυτό στον Καψιώχα εδώ Ιωάννινα.
-
Το δίλιτρο στην Ελλάδα θα έχει καλύτερη μεταπώληση από το 1,5;
-
Εξαιρετική επιλογή το 2.0 TDi με κατανάλωση μικρότερη και από τα 1.5-1.6 diesel του ανταγωνισμού. Τα οποία βεβαίως είναι πολύ πιο αδύναμα. Έχει κάνει θαύματα η VW με αυτόν τον κινητήρα στην τελευταία του έκδοση!
Και βεβαίως μια χαρά ταιριάζει στο προφίλ χρήσης του Δημήτρη. 12.000 Km το χρόνο με τα 9.000 να είναι στην Εθνική. Ούτε καταλαβαίνω αυτούς που θεωρούν ότι υπάρχει κάποιο σαφώς προσδιορισμένο χιλιομετρικό όριο κάτω από το οποίο δεν συμφέρει το diesel. Ειδικά όταν προσφέρεται σε αντίστοιχη τιμή με τη βενζίνη.
Τέλος, νομίζω ότι όλες οι εκδόσεις του Golf από τα 150 άλογα και πάνω έχουν πολλαπλούς συνδέσμους, οπότε θα έχει και το 2.0 TDi.
-
Έχει να κάνει με τα διανυθεντα χιλιόμετρα το ετος μείον το ετος μεταπώλησης... Δηλαδη αν προλάβει να κάνει ουσιαστική οικονομία.
Εκτος αυτού μέσα στην πόλη όπως είπαμε τα diesel δυσκολεύονται. Στην εθνική δεν εχουν κανένα θέμα.
Παντως πραγματικά αν έχει κάποιος λεπτομέρειες για αυτον τον κινητηρα θα ηταν ωραίο να διαβάσουμε... Ειναι αυτος με την κατακράτηση ουριας; ε super@t;
-
Αν βάλεις τα 440 ευρώ φόρο/έτος του δίλιτρου, τη δυσκολία μεταπώλησης λόγω δίλιτρου, το ότι η έκδοση που παίρνει στα ίδια λεφτά στην βενζίνη είναι μια κατηγορία εξοπλισμού πάνω (έστω και με μικρές διαφορές) , την μελλοντική απαξίωση λόγω δαιμονοποίησης των diesel, το ότι δε κάνει πολλά χλμ/έτος, το ότι τα 11 χλμ που κάνει κάθε μέρα για τη δουλειά μέχρι να το βάλει μπρός το έχει σβήσει συν την ποιότητα λειτουργίας του βενζινοκίνητου, συν το ότι εκεί που κάνεις Χ χιλιόμετρα 'σκάει' ένας κορονοιός και τα χλμ/έτος μειώνονται δραματικά οπότε απόσβεση δεν ....... ε πραγματικά δε βρίσκω νόημα στο 2.0 tdi για τον συγκεκριμένο χρήστη.
Πραγματικά αυτή η (αξιόλογη) έκδοση του Golf φωνάζει leasing απο μακριά και για χιλιομετροφάγους...
-
Παιδιά ευχαριστω πολύ καταρχήν για τις μέχρι τώρα απαντησεις σας.
Έχω υπολογίσει ότι τα 12 Χιλ χλμ το χρόνο που κάνω, τα 2 χιλ χλμ είναι εντελώς εκτός πόλεως και τα υπόλοιπα 10 χιλ χλμ είναι μέσα στην πόλη και συγκεκριμένα για τη δουλειά όπως ανέφερα παραπάνω, δλδ 11 χλμ κάθε μέρα για να παω από τα οποία τα 9 είναι στην Εθνική και άλλα 11 για να γυρίσω από τα οποία φυσικά τα 9 είναι ξανά Εθνική.
Όσον αφορά το βενζινοκίνητο που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω, αν παω στο e-tsi 150ps με dsg7, όντως βγαίνει περίπου στα ίδια χρήματα και στην καλύτερη έκδοση (life το TDI, style to e-tsi). Βασικά είναι 400 ευρώ ακριβότερο το e-tsi Το θέμα είναι τι με συμφέρει οικονομικά από κει και έπειτα όσον αφορά την καθημερινότητα μου...
Με τα τέλη κυκλοφορίας δε μπορώ να βγάλω άκρη για το πόσα θα έχει το TDI. Ούτε και με το φόρο πολυτελείας που ολο ακούμε ότι θα καταργηθεί αλλά μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα..
Σύμφωνα πάντως με τον παρακάτω πίνακα, το TDI που με το πρότυπο wltp έχει 122 γρμ co2 δεν έχει τέλη κυκλοφορίας.
Πίνακας υπολογισμού τελών κυκλοφορίας – Αφορά νέες ταξινομήσεις από 1/1/2021 - Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) κατά το νέο πρότυπο μέτρησης WLTP
0-122 γρ./χλμ 0 ευρώ/γρ.
123-139 γρ./χλμ. 0,64 ευρώ/γρ. (78,72 – 88,96 ευρω
140-166 γρ./χλμ. 0,70 ευρώ/γρ. (98,00 – 116,20 ευρω
167-208 γρ./χλμ. 0,85 ευρώ/γρ. (141,95 – 176,8 ευρω
209 – 224 γρ./χλμ. 1,87 ευρώ/γρ. (390,83 – 418,88 ευρω
-
Για τον φόρο πολυτελείας και τα τεκμήρια αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάνε τους υπολογισμούς σου και την αγορά σου με δεδομένο ότι υφίστανται. Μην εμπιστεύεσαι τίποτα και κανέναν. Έτσι και αλλιώς ο TDI είναι εξαιρετικός κινητήρας και αλλάζει επίπεδο στο αυτοκίνητο.
-
Με τόσα λίγα χλμ δεν θα προλαβαίνει να ζεσταθεί ο κινητήρας. Ρώτα αν έχει ηλεκτρική αντίσταση η θέρμανση, αλλιώς θα κρυώνεις τα πρώτα 10 λεπτά μετά την εκκίνηση.
-
-
Αγαπητε φίλε νομίζω οτι τα χιλιομετρα που κάνεις δεν είναι παρα πολλά και θα σε βολέψει ο TSI καλυτερα και δεν θα εχεις τα 440 το χρονο.
Οτι και να παρεις να ειναι καλοταξιδο και σιγουρα θα το ευχαριστηθεις
-
Σαν πολλά δεν είναι πλέον τα περιστατικά; Με τόσα λίγα ηλεκτρικά/plug in hybrid γύρω μας;
Θέλει δουλίτσα ακόμη..
-
Ειδικά σε οχήματα με παθογένειες θα απέφευγα ακόμα και πακέτα εξοπλισμού με tech packs, πόσο μάλλον mhev/phev...
-
GOLF Mk8 1.5 eTSI DSG Θέλω και εγώ να αναφέρω πρόβλημα με το αυτοκινήτο GOLF Mk8 1.5 στις 22/3 Ανάψανε όλα τα λαμπάκια και φυσικά το λαμπάκι 12V μπαταρίας χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν έπαιρνε μπροστά το ξεκινήσαμε με Booster πήρε αμέσως αλλά τα λαμπάκια δεν σβήσανε και επειδή είναι αυτόματο δεν ξεκινούσε Έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας για να κάνει reset όπως ξέρουμε και σε 10 λεπτά το ξαναέβαλα μπροστά αλλα τα λαμπάκια παρεμειναν Το φορτώσαμε λοιπόν express το πήγα στον τοπικό αντιπρόσωπο και από την Δευτέρα το πρωί έως και την Τετάρτη τρεις μερες με λέγαν ότι ασχολούνται με το αμάξι μου το απόγευμα της Τετάρτης με πήραν τηλέφωνο και με είπαν ότι είναι έτοιμο τους είπα τι είχε και μου είπαν μπαταρία Αλλά δεν το βάζουν στην εγγύηση ενώ είναι έξι μηνών το αμάξι και έχει 4.000 km διότι το έβαλα μπρος Εγώ τους είπα που υπάρχει στο manual ότι δεν το βάζουμε μπρος το αμάξι με boost και ότι Αν έμενες εσύ με παγωνιά έξω δεν θα προσπαθούσες να το βάλεις μπρος Το αμάξι χάλασε πριν το βάλω μπρος μου είπαν ότι κοστίζει η μπαταρία 200 ευρώ μαζί με έναν πολο ενώ ξέρουμε ότι η varta έχει 2 χρόνια εγγύηση Και να φανταστείτε καινούργιο αμάξι 28500 Εγώ ΔΕΝ θα πάω σε αυτή την αντιπροσωπεία ι άλλη φορά Αυτά προς το παρόν με αυτό το πρόβλημα και εύχομαι να είναι το μοναδικό έχει παρατηρηθεί τον Δεκέμβριο και σε άλλα δύο αμάξια θα πάρω τηλέφωνο να αναφέρω το πρόβλημα και στην κοσμοκαρ
-
@NotisTH καλή υπομονή και άλλο κακό να μην σε βρει...
Αλήθεια στο non mh έχουν βγει προβλήματα ή περιορίζονται στην eTSI εφαρμογή;
-
Κατά τα άλλα μεμονωμένο περιστατικό του trcoff που έμεινε σαν τον φίλο παραπάνω και τον ανάγκασαν να κατεβάσει το βίντεο....θα είχε σώσει λίγο κόσμο....
Και φυσικά κλασική αντιπροσωπεία vw σε αμάξι 28000 με 4000 χλμ του χρεώνουν μπαταρία γιατί προσπάθησε να το βάλει μπροστά....φίλε καλά ξεμπερδεματα....αλλά έχεις μπλέξει έχει και dsg....τι είναι αυτή η vw ότι πιο άχρηστο έχει στα αμάξια της το βάζει; ....
Φίλε κάνε τους όπου μπορείς βουκινο και εμείς θα λέμε την ιστορία σου μην ανησυχείς....όχι ότι ιδρώνει το αυτί τους έχουν εκατοντάδες παραπάνω τόσα χρόνια αλλά δυστυχώς τα αμάξια τους συνεχίζουν να γεμίζουν τους δρόμους ....η χαρά των οδικών τρώνε ψωμάκι δεκαετίες....
-
Εγώ απλά ενημερώνω τον κόσμο για να μην βρεθούν προ απροόπτου όπως εγώ και να μην πληρώσουν την μπαταρία να πάρουν το αμάξι και να βάλουν δικιά τους μπαταρία Έξι μηνών αμάξι με 4000 km
VW Golf MK 8