-
Ένα θέμα που συχνά μου τρώει το μυαλό εδώ και καιρό είναι το πόσο εύστοχες είναι οι επιλογές μας όσον αφορά την επιλογή αυτοκινήτου.
Συχνά διαβάζουμε το σενάριο να έχουμε ένα όχημα για 'καλό' και ένα για 'καθημερινή' χρήση. Μήπως έχουμε όμως κάνει λάθος επιλογή και θα έπρεπε να έχουμε ένα αυτοκίνητο αντί για δύο που συνδυάζει τα θέλω μας καλύτερα ?
Όταν επιλέγουμε αυτοκίνητο κοιτάμε να μας καλύπτει σε ασφάλεια,χώρους,κόστος χρήσης, πρεστίζ και άλλα επιμέρους χαρακτηριστικά στο budget μας.
Εγώ έχω την αίσθηση ότι δε τα καταφέρνουμε και τόσο καλά. Ως καταναλωτές θεωρώ ότι παρασυρόμαστε εμπρός στο να κάνουμε το 'όνειρο πραγματικότητα' με αποτέλεσμα αντί το αυτοκίνητο να μας δημιουργεί ευφορία και χαρά συχνά συμβαίνει το αντίθετο.
Ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα μας εξυπηρετήσει δύο φορές το χρόνο που θα πάμε στο χωριό αλλά άντε να το παρκάρεις σε καθημερινή χρήση στην Αθήνα ή ακόμα και σε μια παραλία που γίνεται το έλα να δείς το καλοκαίρι.
Το καινούργιο design-άτο είναι μεν ωραίο αλλά έχεις και το άγχος που θα είναι αραγμένο και τι γρατζουνιές θα βρείς κάθε μέρα με τόσα ούγκανα ασυντήρητα οχήματα που περνάνε λέει κτέο και ακατάλληλους οδηγούς που διατηρούν δίπλωμα αντί να είναι όλοι μαζί στην πρέσα..
Ωραία τα έξτρα αλλά πόσα από αυτά μας είναι πραγματικά χρήσιμα και ποια είναι περιττά και υπερτιμημένα ?
Νομίζω καταλάβατε που το πάω και θα ήθελα και τη δικιά σας άποψη επι του θέματος..
-
Ένα θέμα που συχνά μου τρώει το μυαλό εδώ και καιρό είναι το πόσο εύστοχες είναι οι επιλογές μας όσον αφορά την επιλογή αυτοκινήτου.
Συχνά διαβάζουμε το σενάριο να έχουμε ένα όχημα για 'καλό' και ένα για 'καθημερινή' χρήση. Μήπως έχουμε όμως κάνει λάθος επιλογή και θα έπρεπε να έχουμε ένα αυτοκίνητο αντί για δύο που συνδυάζει τα θέλω μας καλύτερα ?
Όταν επιλέγουμε αυτοκίνητο κοιτάμε να μας καλύπτει σε ασφάλεια,χώρους,κόστος χρήσης, πρεστίζ και άλλα επιμέρους χαρακτηριστικά στο budget μας.
Εγώ έχω την αίσθηση ότι δε τα καταφέρνουμε και τόσο καλά. Ως καταναλωτές θεωρώ ότι παρασυρόμαστε εμπρός στο να κάνουμε το 'όνειρο πραγματικότητα' με αποτέλεσμα αντί το αυτοκίνητο να μας δημιουργεί ευφορία και χαρά συχνά συμβαίνει το αντίθετο.
Ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα μας εξυπηρετήσει δύο φορές το χρόνο που θα πάμε στο χωριό αλλά άντε να το παρκάρεις σε καθημερινή χρήση στην Αθήνα ή ακόμα και σε μια παραλία που γίνεται το έλα να δείς το καλοκαίρι.
Το καινούργιο design-άτο είναι μεν ωραίο αλλά έχεις και το άγχος που θα είναι αραγμένο και τι γρατζουνιές θα βρείς κάθε μέρα με τόσα ούγκανα ασυντήρητα οχήματα που περνάνε λέει κτέο και ακατάλληλους οδηγούς που διατηρούν δίπλωμα αντί να είναι όλοι μαζί στην πρέσα..
Ωραία τα έξτρα αλλά πόσα από αυτά μας είναι πραγματικά χρήσιμα και ποια είναι περιττά και υπερτιμημένα ?
Νομίζω καταλάβατε που το πάω και θα ήθελα και τη δικιά σας άποψη επι του θέματος..
-
Βασικά έχει να κάνει με τα 'θέλω' σου στην αυτοκίνηση. (Και την ηλικία σου)
Αν είσαι του off road, θες και δεύτερο.
Αν είσαι του roadster, το ίδιο.
Αν είσαι 'γρήγορος' και τη βγάζεις με hot hatch όλα καλά, τη γλιτώνεις με το ένα. Πάντα όμως για stock γιατι άμα αρχίσει η βελτίωση πάλι θες εργάτη.
Αν είσαι 'κυριλέ', οπωσδήποτε δεύτερο, μη τυχόν και πάθει τίποτα το premium.
Γενικά το δεύτερο ΙΧ χρειάζεται στους φαν της αυτοκίνησης. Τουλάχιστον ο παντρεμένος φαν φροντίζει το αυτοκίνητο της συζύγου να είναι ο ανθρωπομεταφορεας/βασταζος οπότε όλα καλά.
Το πραγματικό θέμα είναι οι θέσεις στάθμευσης ή γκαράζ για το 'καλό'...
-
Προσωπικά πάντα ήμουν υπερ του ενός αυτοκινήτου για όλα. Το οποίο ένα όμως, αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες, τις ανάγκες και τα θέλω. Είχα Mini Cooper S και είχα και Ζ4 (με υφασμάτινη οροφή) ως μοναδικά και καθημερινά αυτοκίνητα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα, ίσα ίσα. Το 2ο αυτοκίνητο το καταλαβαίνω μόνο σε περίπτωση οικογένειας.
Γενικά, ως νοοτροπία, είναι κατά του 'καλό' και 'καθημερινό', δεν το καταλαβαίνω, θέλω τα πράγματά μου να τα χαίρομαι κάθε μέρα. Το ίδιο κάνω και με το ρολόι μου, τα ρούχα μου κλπ. Σιγά μην έχω ένα καλό αυτοκίνητο και κυκλοφορώ με το σαράβαλο για να μην το χαλάσω (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Για αυτό και δυσκολεύομαι στην κάθε μου αγορά, γιατί θέλω ένα που να συνδυάζει πολλά πράγματα μαζί. Φυσικά εαν δεν υπήρχε θέμα χρημάτων θα είχα καμιά 15αρια αυτοκίνητα στο γκαράζ μου, όλα καλά όμως.
-
Διαφωνώ με το καλό και το καθημερινό. Συμφωνώ με το πρώτο και δεύτερο, όπου το καθένα θα κάνει διαφορετικά πράγματα. Ήμουν πολύ ευτυχισμένος όταν είχα Miata και Grand Vitara, ενώ έβαζα χέρι και στο Berlingo τού φάδερ (χωρίς πίσω καθίσματα, όπου φόρτωνα από ξεραμένα λάστιχα για την πίστα με το Miata, μέχρι δύο ποδήλατα για να βολτάρω στην Πάρνηθα με τον κολλητό).
Το ιδανικό γκαράζ θα είχε πολλά αυτοκίνητα αλληλοσυμπληρώμενα, κανένα αλληλοκαλυπτόμενο με τα υπόλοιπα.
Συμφωνώ με τον Μάστορα σχετικά με το ότι έχουμε πολλά χρήματα στον δρόμο, εκτεθειμένα στον κάθε κάγκουρα, ανώριμο, ψυχασθενή, ζαμφανφού, απαίδευτο, κάφρο, ανασφάλιστο, μεθύστακα. Πρέπει να σου περισσεύουν χοντρά για να πετάς τον ιδρώτα σου βορά στον κάθε αδιάφορο.
-
επιλεγω οχημα επειδη επεσε ο ηλιος στη περιοχη και ζεσταθηκα. ή γιατι κερδισε ο γαυρος. και μετα μετανοιωνω. που χου. επηρα καποτες τι ες άι και το μετανοιωσα που βαριομουν ακομη και τα χερουλια του, μετα πηρα σιβικ και το μετανοιωσα που μου ποναγε τα νεφρα, μετα πηρα ντελτα και μετανοιωσα που τη παραγγειλα. αλλα οταν ηρθε την ερωτευτηκα, μετα πηρα πεντε μηδεν οχτω και ηρθε ο cheaprus, αχρηστη η επιλογη και του αμαξιου και του απατεωνα. γενικα υπαρχει μια παρορμηση ζωικη στα σερνικα ή γενικα στους παλιοχαρακτηρες με τη ροδα. ενω υπαρχουν πραγματα πολλα να κανουμε ασχολουμαστε με τις ροδες. ισως γιατι δεν κανουμε αρκετο σεξ, ισως γιατι ο γαυρος δεν εχει παρει ακομη ευρωπαικό. χωρις λογο. για αυτο προκυπτει και η διγαμια. απογοητευση ερωτικη απο καποιο φερνει το ζμπορτ ή το οφροαντ. παντως και το βιτ οταν το παραγγειλα το μετανοιωσα. αλλα ηρθε και αφου το βρηκα βαρετο και ειπα να το παω απο την αντιπροσωπεια στο γραφειο, 200 μετρα ειναι, περασα τελικα πρωτα απο λουτρακι-περαχωρα. στην τυχη μου βγηκε. πηρα το τιγκουά (επιτηδες ξαχασα το νι) και δεν ταιριαξαμε. πηρα το τζιβι και γουσταρω σταρχιδισμο. ακομη ειμαι στο γραφειο σαββατο απογευμα. αρα δηλωνω την ανεπαρκεια μεσω καθε τυχαιας ροδας.
τελικα δεν υπαρχει τοποθετηση σωστου και λαθους. ειναι θεμα ενδιαφεροντων. που λειπουν βασικα. ισως λειπει και ανδρικο μεγεθος, με αλλα 3 εκατοστα μπορει να παιρναμε και κασκάι οπως οι πολλοι. αντι να σωζουμε τον κοζμο, παιρνουμε ροδες να γουσταρουμε. ντοτ.
-
H επιλογή του αυτοκινήτου είναι αποκλειστικά και μόνο με την ηλικία και την αυτογνωσία του καθενός μας ...
Η ηλικία καθορίζει τις κα...λες , η αυτογνωσία το μοντέλο και το κόστος του .
-
Ωραίο θέμα....
Μετά από 20+ χρόνια, και έχοντας αγοράσει πρακτικά όλων των κατηγοριών, κατέληξα ότι οτι το καλύτερο είναι αυτό που δε σε νοιάζει τι θα πάθει... Το μόνο αυτοκίνητο που πήρα χωρίς να θέλω ήταν το lancia y, γιατί ήθελα κάτι γρήγορο και πιο 'αντρικό'. μετά ήθελα hot-hatch(για να βρω την ταχύτητα που δεν είχα) Μετά ήθελα roadster(για να στρίβω, επειδή το προηγούμενο δεν έστριβε). Εκεί είδα ότι με ένα δε βγαίνει η φάση(οπότε πήρα και ένα γαϊδούρι). Μετά είπα να κάνω οικογένεια( και την είδα ψηλός και 4κίνητος και αυτόματος). Και όταν βαρέθηκα να πληρώνω, ξαναγύρισα στον αγρότη.....
Σε κάθε φάση της ζωής μου θεωρούσα ότι έκανα την καλύτερη επιλογή, και όλες οι προηγούμενες φαινόταν λάθος. Τώρα θέλω αυτό που μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Υπάρχουν στιγμές που μου λείπει το διθέσιο. Μου περισεύουν τόσα, ώστε να μη με πειράζουν τα έξοδά του; Όχι, άρα δεν το θέλω.
Τί έχω ; Ντάτσουν... Τί με χαλάει στο ντάτσουν;; Ότι είναι βάρκα γυαλός και χοροπηδάει πίσω. Θα ήθελα και 50 άλογα παραπάνω.... Όταν το πήρα υπήρχε κάτι που να κάνει αυτά; Ναι αλλά κόστιζε διπλά λεφτά και ετήσια κόστη κατοχής... Τα δίνω; Όχι, προτιμώ να τα φάω σε εκδρομές με το ντάτσουν και την οικογένεια. Με τί θα το άλλαζα, στο μπάτζετ μου;; Με το raptor, που έχει fox αναρτηση και όχι σούστες και περισσότερη δύναμη.
Ωράιο θέμα ξαναγράφω.... Να το θυμηθώ σε 2 χρόνια που θα αλλάξω το ranger....
-
Εγω σταθμιζω περιπτώσεις και που θα χρειαστώ το αυτοκινητο και ετσι επιλέγω.
Για παραδειγμα θα πάω 3-4 φορές το ετος ταξίδι και ολο τον υπολοιπο χρόνο θα τον φάω στην κίνηση της πόλης. Τοτε δεν με ενδιαφέρει ο χωρος αποσκευών. Ας σηκώσω την εταζερα και ας βάλω δύο εξτρα μικρές βαλιτσες 4 φορές το ετος. Με ενδιαφέρει να κινηται αερατα στα στενα και να παρκαρει εύκολα. Αντε και να έχει μια αλφα οδηγικη ευχαρίστηση όταν θα βρεθώ σε κανα επαρχιακο δρόμο να ευχαριστηθώ πλαίσιο/ανάρτηση, γιατί από αλογα...λιγα πράγματα.
Βουνά δεν πάω. Μ αρέσει όμως η ιδέα αλλά μέχρι σήμερα δεν.. Μόνη φορά που ζήλεψα 4χ4 ήταν που πηγαιναν σε καλές παραλίες το καλοκαίρι. Εκεί έχω σκεφτεί το suv αλλά 4χ4 που να έχει νόημα. Ειδαλως έχω εμπειρία καλή από c suv.... Σαν μπαούλα είναι, σαν να φορας χοντρο μπουφαν για τα χιονια και να πεις να κάνεις γυμναστική ....
Καποια στιγμη το πιθανοτερο είναι πως θα εχω ως μόνιμο αυτοκινητο κάποιο suv, αλλά φαντάζομαι θα βαριέμαι πολύ την οδηγηση ή θα έχω ανάγκη το εξτρα ύψος ή την τετρακινηση.. Δεν ξερω... Ίσως στο μέλλον βελτιωθούν αισθητά οδηγικα.
Αν θέλω γκαζι (που ποιος πετρολχεντ δεν θέλει;; ) αλλά έχω μηνιαια παγια εξοδα όσο δυο μισθωματα leasing ενός αυτοκινήτου με 250 αλογα, θα πάρω αυτό που καταναλωνει το λιγότερο καυσιμο διοτι η εθνική οικονομια είναι ρευστή και μια στραβή να συμβει πρέπει να μπορώ να ανταπεξέλθω έστω και με κάποια καθυστέρηση πληρωμής. Οπότε μάλλον το 'κομμάτι' μου απεναντι στους υπόλοιπους πετρολχεντς ως νεοπλούτος δεν θα το κάνω, ούτε θα πουλάω αντριλικι και εμπειρία μέσω των 250-300 αλόγων μου. Αν πω να κόψω από άλλες ανέσεις της ζωής και γυρίσω στο παιδικό μου δωμάτιο, και 500 αλογα αυτοκινητο θα είχα και πρώτη μούρη θα ήμουν.
Σε αυτό το μοτίβο λειτουργούν και άλλοι πετρολχεντ αλλά με υποχρεώσεις. Γνωρίζω πετρολχεντ με παγια εξοδα όσο τρεις μισθούς άλλων. Μόνο που οι άλλοι έχουν 200+αλογα και τίποτα άλλο στη ζωή τους και σνομπάρουν τον πρώτο πετρολχεντ. Μη παρεξηγηθώ, όσοι μπορούν καλά κάνουν απλώς καυτηριαζω τον αυτοσκοπό στα άλογα ενός αυτοκινήτου.
Με λιγα λογια όσα μπορεί ο καθένας με ότι ανάγκες έχει την κάθε εποχή.
-
Προσωπικά βάζω τα οικονομοτεχνικά πρώτα και εφόσον ικανοποιηθούν αυτά δημιουργείται ένα pool από αμάξια από τα οποία θα διαλέξω το πιο sexy (αν δεν μπορώ να πάρω κάτι που μου αρέσει προτιμώ να κρατήσω ότι έχω μια χαρά με μετακινεί).
Επίσης, ποτέ δεύτερο αμαξι αν δεν κινείται συστηματικά. Απαξιώνεται ταχύτατα άσε που για περιστασιακή χρήση νοικιάζω.
-
Προ οικογένειας πάντα είχα ένα αμάξι που να συνδυάζει τα θέλω της κάθε ηλικίας, το δεύτερο το θεωρώ υπερβολή και περιττά έξοδα. Με οικογένεια όμως και ανάλογα τις δουλειές/δραστηριότητες των συζύγων/παιδιών χρειάζονται 2 αυτοκίνητα συνήθως, εφόσον το επιτρέπουν τα οικονομικά.
-
Πάντα στην επιλογή του αυτοκινήτου πρέπει να γίνονται παραχωρήσεις είτε στα χαρακτηριστικά του είτε στην τσέπη. Ποτέ δε θα υπάρξει το αυτοκίνητο που τα κάνει όλα και ποτέ δε θα υπάρξουν οι ιδανικές συνθήκες για όλα τα αυτοκίνητα.
Δε γίνεται να θες φουλ έξτρα αυτοκίνητο με led, κάμερες , autopilot κλπ σε τιμή σκέτου. Αν θες κάτι τέτοιο θα κάνεις παραχώρηση στην τσέπη. Από την άλλη δε γίνεται να θες αυτοκίνητο με χώρους, γκάζι, να στρίβει, να είναι ψιλό, να είναι αυτόματο, να είναι καινούργιο κλπ. Και εδώ σε κάποια χαρακτηριστικά θα χρειαστεί συμβιβασμός.
Από την άλλη δε γίνεται να θες μαούνα ενώ ζεις μέσα στην πόλη και δε μπορείς να βρεις πάρκινγκ. Ή παίρνεις ένα μικρό ή νοικιάζεις πάρκινγκ.
Προσωπικά εδώ και 5 χρόνια έκανα την καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου για τα θέλω μου (να σημειώσω ότι οι περισσότεροι μου είπανε πως ήταν η χειρότερη επιλογή ) γιατί τα όποια αρνητικά του τα αποδέχτηκα.
Αν έλεγα σε κάποιον να πάρει ένα αυτοκίνητο που μπάζει νερά, δεν έχει χώρους, δεν έχει ηχομόνωση και η κατανάλωση δεν πέφτει κάτω από 9λ θα με έβριζε στην καλύτερη. Παρ όλα αυτά το ΜΧ5 δε με κάνει να σκέφτομαι την αλλαγή του. Όταν έλθει η ανάγκη για χώρους σαφώς θα πρέπει να βρεθεί το κατάλληλο αυτοκίνητο χωρίς όμως να αντικατασταθεί το Miata.
Είμαι υπέρ του αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου είτε αυτό είναι off road είτε roadster ως 2ο.
-
Προσωπικά λοιπόν όσο περνούν τα χρόνια μου συμβαίνουν τα εξής.. στο παρελθόν αρρώσταινα και μόνο στην σκέψη να μην έχω κάτι αξιόλογο οδηγικά. Πλέον και ίσως επειδή είμαι αρκετά χορτασμένος από 4τροχα και εμπειρίες αρχίζω και σκέφτομαι πιο συντηρητικά. Είμαι πολύ υπέρ του κατάλληλου εργαλείου για την ανάλογη χρήση όμως τελευταία αμφιβάλλω κατά πόσο αξίζει η φάση. Κόστος κτήσης,συντήρησης,χρόνος,παγίων,αποθήκευση κτλ με κάνουν πιο 'Ευρωπαίο', δηλαδή rent αντί own yourself.
Έχω αποφασίσει σύντομα να έχω τα ελάχιστα οχήματα που απαιτούνται για να κάνω τη δουλειά μου και με διαφορετικά χαρακτηριστικά από τα προηγούμενα. Καλοβλέπω αμάξια που παλιότερα έκραζα ή μου ήταν παντελώς αδιάφορα. Η πλάκα είναι ότι τα συμβατικά είναι 'ανώτερα' από τα σπορτίφ που είχα στο σύνολο των χιλιομέτρων που διανύω όπως είναι λογικό, μιας και τα γκάζια και τα κρατήματα μπορείς να τα απολαύσεις σε λίγες συγκεκριμένες διαδρομές και συνθήκες. Την άνεση,την οικονομία και την χρηστικότητα όμως παντού. Μεγάλωσα μάλλον, μπορεί σε λίγα χρόνια να τα λέω αλλέως ποιός ξέρει!
-
Προσωπικά λοιπόν όσο περνούν τα χρόνια μου συμβαίνουν τα εξής.. στο παρελθόν αρρώσταινα και μόνο στην σκέψη να μην έχω κάτι αξιόλογο οδηγικά. Πλέον και ίσως επειδή είμαι αρκετά χορτασμένος από 4τροχα και εμπειρίες αρχίζω και σκέφτομαι πιο συντηρητικά. Είμαι πολύ υπέρ του κατάλληλου εργαλείου για την ανάλογη χρήση όμως τελευταία αμφιβάλλω κατά πόσο αξίζει η φάση. Κόστος κτήσης,συντήρησης,χρόνος,παγίων,αποθήκευση κτλ με κάνουν πιο 'Ευρωπαίο', δηλαδή rent αντί own yourself.
Έχω αποφασίσει σύντομα να έχω τα ελάχιστα οχήματα που απαιτούνται για να κάνω τη δουλειά μου και με διαφορετικά χαρακτηριστικά από τα προηγούμενα. Καλοβλέπω αμάξια που παλιότερα έκραζα ή μου ήταν παντελώς αδιάφορα. Η πλάκα είναι ότι τα συμβατικά είναι 'ανώτερα' από τα σπορτίφ που είχα στο σύνολο των χιλιομέτρων που διανύω όπως είναι λογικό, μιας και τα γκάζια και τα κρατήματα μπορείς να τα απολαύσεις σε λίγες συγκεκριμένες διαδρομές και συνθήκες. Την άνεση,την οικονομία και την χρηστικότητα όμως παντού. Μεγάλωσα μάλλον, μπορεί σε λίγα χρόνια να τα λέω αλλέως ποιός ξέρει!
Ωριμότητα λέγεται αυτό, κάποιοι (όπως ο κύριος στο avatar σου) μπορούν να το πουν και σοφία!
Εγώ σε όλα στη ζωή επιλέγω specialization.
Δεν μπορείς να βιδωσεις με ένα σφυρί. Δεν μπορείς να ανέβεις στο βουνό με ένα MX5, δεν μπορείς να στρίψεις με 150χλμ με ένα Duster, δεν μπορείς να βρίσκεις να παρκάρεις συνέχεια κέντρο με ένα Insignia, δεν μπορείς να κάνεις συνέχεια ταξίδια με ένα Panda Cross.
Επειδή βέβαια τα αυτοκίνητα δεν είναι παπούτσια, που μπορείς να έχεις 20-30 ζευγάρια για κάθε περίσταση/περίπτωση, με 2-3 αυτοκίνητα προσπαθείς να χωρέσεις τα πάντα, μία 4μελης οικογένεια με 1, είναι αδύνατο κατά.τη γνώμη μου.
Επίσης δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με το κιλό, δεν παίρνεις XXXL ρούχα ή 4 νούμερα μεγαλύτερο παπούτσι γιατί πληρώνεις αναλογικά λιγότερα χρήματα, παίρνεις αυτό που σου ταιριάζει/κάνει/χωράει. Έτσι αντιμετωπίζω και τα οχήματά μου. Ωραία η GS1200, αλλά παντελώς άχρηστη για μένα.
-
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ του ένα που να τα κάνει όλα. Από τη στιγμή που με μια Σειρά 3 ή μια Giulia και στρίβεις και επιταχύνεις και φρενάρεις και έχεις και άνεση και ηχομόνωση και χώρους ποιός ο λόγος να πάρεις δεύτερο πραγματικά; Μπορεί κάποιος να πει δεν βολεύομαι με αυτοκίνητα τέτοιου μήκους. ΟΚ δεκτόν. Παίρνεις ένα Focus ή ένα Fiesta και πάλι τα ευχαριστιέσαι όλα, μόνο η πίσω κίνηση σου λείπει. Όσον αφορά τα SUV δεν θα σχολιάσω καν. Δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω, ίσα ίσα είναι χειρότερα σχεδόν σε όλους τους τομείς που ανέφερα. Και όσους ρώτησα που πήρανε 'για εκτός δρόμου και εκδρομές' τελικά πήγανε από 1 φορά έως μηδέν.
-
Και κάπου εδώ κάποιος θα βγει να πει για 18η φορά ότι τα πλεονεκτήματα των ψηλών δεν είναι τα κατσαβράχια αλλά η καθημερική χρήση. Το μπες-βγες, η ασφάλεια, η ορατότητα, οι χώροι προς τα πάνω. Ουψ, αυτός ο κάποιος ήμουν εγώ... Σόρι!
-
Το συζητάμε σε πόσα θέματα για το suv Vs όλα τα αλλα.... Μην το κάνουμε και εδώ...
Πάντως ΣΟΒΑΡΟ suv και όχι 2κίνητο με 100 άλογα, κάνει πολλά πράγματα καλά. Αλλά κοστίζει πολύ και σε αγορά και σε χρήση.
-
#shetiki_paremvasi
ομορφα ολα οσα λεμε για τις πετρολχεντ ονειρωξεις ή και οχι. απο κατι που λεγει ο μαστορης στο πανω-πανω κειμενο.
σημερα ειχα ενα ζορικο ραντεβου το πουρνο στη καλαμακιου. οποτες κατεβηκα ποταμι για να παρω ποσειδωνος. ημουν με το τιγκ αφου το τζιβι χθες το μουσκεψα στα χιονια οπου αφησε και ενα θολο και μισο φτερο. ειχα κινηση, μετρια στο ποταμι με μεγαλα κενα οπου ο καθε ντιριτζαντζουλας χωνεται και σφηνωνει παντου οπου υπαρχει χωρος με εντελως φασιστικο άτιτιουντ. δεν ειναι γενικα στο στυλ μου να ασχολιεμαι με τον μαλακα. λιγο παρακατω εκει που χωρισει η ποσειδωνος εχει εργα και γινοταν της κακομοιρας. ενας σκαζμος πριμιουμ, με πρωταγωνιστη αούντι αλφα τριο, πολλα αούντι αλφα τριο, χωνωνται στη σειρα απο αριστερα σκασιμο στα δεξα με το ετσι θελω και το πολυ-πολυ να αναψουν ενα φλας. λες και ειναι σημαντικοτερος ο χρονος του ανεγκεφαλου μικροτσουτσουνου απο τον δικο σου. καθως οδηγω ραθυμα στη κινηση, δεν εχεις να κερδισεις και τιποτε με γκαζοφρενα, σκαγανε συνεχεια. καπου εκει εσκεφτηκα οτι πολυ καιρο ειχε να μου συμβει. οσο κυκλοφορω με το τζιβι. επισης ραθυμα παω, δεν παει και αλλιως, αλλα με τις λαστιχαρες, τα ψηλωματα, το σκισμενο δερμα χεζεται ο φασιστοαλητης. και πραγματι κινουμαι ευγενικα με το τζιβι αλλα αν καποιος μου κανει σφηνα τετοιου ειδους, πραγματι δεν θα συνενεσω και δεν νομιζω οτα τα αούντια το θελουν αυτο. αρα μεσα στη πολις ναι, θες δευτερακι, χρεπι, αλλιως μετα απο λιγο καιρο δεν θα σου σηκωνεται χωρις αφεντρα.
-
@gatoz Χαχα τι μου εθύμισες. Ο πατήρ εις τα ντουζένια διατηρούσε τρίο τα καταστήματα και εν γένει καλά του πήγαινε, επρόλαβε και χρηματιστήριο να χωθεί προ του 96' οπότε καταλαβαίνεις φάση bitcoin πρίν την κατάρρευση, εκονόμησεν. Είχαμε τότε ενα Ρόβερ 620 τι αι διάκοντα τα αλόγατα συν τόρσεν. Στον Πειραιά όμως ολάκερη τη μέρα με Yugo 45 κυκλοφορούσε ξεβαμμένο απο εκείνα που είχαν θερμαινόμενο πίσω τζάμι ώστε να μη κρυώνουν τα χέρια όταν το σπρώχνεις. Τρου στόρυ μπρο βγαλμένην από τη ζωή, οι μπαλιοί εξέραν εμείς δε.
Το Ρόβερ ήτο αγρατζόυνιστο και πένα εις το υπόγειο νοικιαζόμενο γκαράζ τρακόσια μέτρα μακριά απο την οικία, εμείς τρέχαμε κάθε τόσο να τον μάζέψουμε όταν έμενε, όσο δεν έμενε δεν του εσφηνώθει ποτέ ουδείς !!!
-
Να συνεχίσω τη συζήτηση για τη χρησιμότητα ενός 2ου χαμηλής αξίας αυτοκινήτου -ιδίως σε οικογένεια- για τις καθημερινές μετακινήσεις, ο πατέρας μου είχε για την οικοδομή ως πολ.μηχανικός, ένα εργολαβικό φορτηγάκι Datsun (όχι Nissan) 1.600 του 79',κλασσικό περτικαλί,με τους καθρέπτες στην άκρη του φτερού,που κουδούνιζαν οι αλυσίδες που ασφάλιζαν το πορτάκι της καρότσας μόλις πέρναγες από κ@λοδρομο.Δεν τολμούσε να σκάσει μύτη με τσαμπουκά κανένας σε διασταυρώσεις,να του χωθεί με ζικ-ζακ ή να παρκάρει σε απόσταση μικρότερη των 50 πόντων μπροστά και πίσω του.. .Σε αυτό έκανα κι εγώ τα 'πρώτα βήματα' οδήγησης,αφού το κράτησε για ~20 χρόνια ως επαγγελματικό (ώσπου το δώσαμε σε έναν αγρότη στην επαρχία).
Σκέφτομαι πόσο χρήσιμο θα ήταν ακόμη και σήμερα σαν 2ο για κίνηση ανάμεσα σε κάφρους (συν ότι είχε και το πλεονέκτημα της μεταφοράς πραγμάτων αδύνατο να χωρέσουν σε κανονικό αμάξι).
Υ.Γ. ένα τέτοιο ήταν https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34203761-nissan-datsun
Expectations vs reality