Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Juke 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Juke 2019
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 17
    • 18
    • 9 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    342
    12734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Aν και παλιό άρθρο (πρέπει να έχει ενημερωθεί όμως μέσα στο 2020),μιλάει για τον full hybrid 1.6 140hp στο Juke μέσα στο 2021 κι έναν κινητήρα 1.3 155hp με το EDC7 (κατ' αντιστοιχία του 1.3 με 140 και 160hp που αναμένεται επίσης μέσα στο 21' για το Captur).

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/nissan-juke-2-des-version-hybride-et-13-dig-t-155-ch-au-programme-10001393.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • J
        jamesd last edited by

        Στην τιμολόγηση θα παιχτεί το παιχνίδι αφού με 25-29Κ € υπάρχουν τα Hyundai Kona & Toyota CHR.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • piliourits
          piliourits @jamesd last edited by

          Στην τιμολόγηση θα παιχτεί το παιχνίδι αφού με 25-29Κ € υπάρχουν τα Hyundai Kona & Toyota CHR.

          25 & 30 χιλιάρικα για Juke !!1!? Πλάκα θα χει

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            panormus772 last edited by

            Για το Κona συμφωνώ,έρχεται και το fl

            Το CHR είναι κατ'αρχήν άλλη κατηγορία,μεγαλύτερη,υβριδικό με 1.800 και 2.000 κ.εκ. -αντί για 1.6 που είναι το υβριδικό Renault/Nissan- κι επιπλέον το Juke θα έρθει με 1.3 τετρακύλινδρος 155hp κι αυτόματο, ενώ η Toyota έχει έναν τρικύλινδρο 1.2 με 112hp,οπότε με αυτά τα δεδομένα δύσκολη η σύγκριση τιμών τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              sabas_thess last edited by

              Στο CHR δεν τον κόψανε τον 1,2Τ βενζίνης και τον αντικατέστησε ο 1,5 hybrid του Yaris; Άσε που δεν μπορώ να φανταστώ έναν λόγο να πάρεις το CHR και να μην το πάρεις (κυρίως) 1,8 hybrid. Αν δεν θες hybrid ο 1,2Τ δεν αξίζει είναι ψοφιος, πας αλλού.

              ΥΓ: Το Juke με ένα ζωντανό μοτέρ σε σχέση με το 1000 αν δεν γίνει πολύ ακριβό θα είναι μια πολύ ολοκληρωμένη επιλογή. Στο td μου είχε αρέσει πολύ εκτός του μοτέρ του και του ασαφους M/T αλλά αυτό λογικά θα έρθει με διαφορετικό στο νέο μοτέρ.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                panormus772 @sabas_thess last edited by

                Στο CHR δεν τον κόψανε τον 1,2Τ βενζίνης και τον αντικατέστησε ο 1,5 hybrid του Yaris; Άσε που δεν μπορώ να φανταστώ έναν λόγο να πάρεις το CHR και να μην το πάρεις (κυρίως) 1,8 hybrid. Αν δεν θες hybrid ο 1,2Τ δεν αξίζει είναι ψοφιος, πας αλλού.

                Hybrid στο CHR αξίζει μόνο 2.0 (αλλά για εδώ 2λιτρος,επικίνδυνα πράγματα). Ο 1.8 έχει 122hp, σε βαρύτερο αμάξωμα από το Juke, δε συγκρίνεται με τον 1.6 των 140hp της Renault-Nissan.

                ΥΓ: Το Juke με ένα ζωντανό μοτέρ σε σχέση με το 1000 αν δεν γίνει πολύ ακριβό θα είναι μια πολύ ολοκληρωμένη επιλογή. Στο td μου είχε αρέσει πολύ εκτός του μοτέρ του και του ασαφους M/T αλλά αυτό λογικά θα έρθει με διαφορετικό στο νέο μοτέρ.

                Συμφωνώ κι εγώ πιστεύω πως με μια καλή τιμολόγηση θα αναβαθμιστεί πολύ το Juke με αυτόν τον κινητήρα (επίσης ο νέος 1.3 απ'ότι κατάλαβα θα είναι και mildhybrid,οπότε μπορεί να έχει και καμιά έκπτωση 50% στα Τ.Τ.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  sabas_thess @panormus772 last edited by

                  Hybrid στο CHR αξίζει μόνο 2.0 (αλλά για εδώ 2λιτρος,επικίνδυνα πράγματα). Ο 1.8 έχει 122hp, σε βαρύτερο αμάξωμα από το Juke, δε συγκρίνεται με τον 1.6 των 140hp της Renault-Nissan.

                  True, μόνο για πόλη το 1,8 απαγορευτικό λόγο φορολογικού το 2,0...

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    masterauto last edited by

                    Το είδα από κοντά . Έκδοση nconnecta. Εξαιρετικό από μέσα . Σε λευκό μεταλλικό με μαύρη οροφή . Εξαιρετικό σε εμφάνιση.Μαγικά τα led μπροστά. Από ότι κατάλαβα η τιμή στα 20.900. Το θεωρώ τρελή ευκαιρία. Από εξοπλισμό λείπει μόνο το ACC το οποίο δεν ξέρω αν μπαίνει εξτρά . Ειδικά από του χρόνου που θα έρθει με mild hybrid πιστεύω ότι θα ξεσκίσει.Αν το προηγούμενο που ήταν σαν βατράχι πούλησε 1.000.000 αυτό θα ξεπουλήσει.

                    Masterauto

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Πάντως οπότε το βλέπω στο δρόμο από απέναντι αργώ να το καταλάβω, φαίνεται πολύ ψηλό και εντυπωσιακό , πολύ ωραίο τελικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • M
                        masterauto last edited by

                        Υπάρχει κάποιος που το έχει να μας πει εντυπώσεις ?

                        Masterauto

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Το Juke το μόνο που χρειάζεται είναι τον Tce των 140ps και ενα σαφές M/T. Θα χτυπηθεί στα ίσια με το Captur και το Puma για την κορυφή της κατηγορίας. Το 2008 είναι υπερκοστολογημένο. Δεν θα το κοίταζα σε αυτά τα λεφτά ποτέ.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • L
                            lap last edited by

                            Αν ερθει με καλο mild hybrid στα 1.0 τοτε θα ειναι ωραια επιλογη. Εκει που πασχει το σημερινο ειναι στο σκαλοπατι ροπης του turbo. Αν το καλυψει ο ηλεκτροκινητηρας τοτς τελειωνει και αυτο το αρνητικο του.

                            Εδω, μια βολτούλα

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Στα 20.900 γιατί κάποιος να πάρει αυτό και όχι το Puma, το οποίο είναι παντού καλύτερο? Ειδικά στο μοτέρ, αυτό το 1.000αρι έχει θεματάκια, ειδικά χαμηλά.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Δεν εχεις αδικο...ξεκαθαρα θεμα αισθητικης.

                                Ειδα το puma στο ελαφαντι.....wow. Σαν cayenne ειναι

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sabas_thess @fanis75 last edited by

                                  Στα 20.900 γιατί κάποιος να πάρει αυτό και όχι το Puma, το οποίο είναι παντού καλύτερο? Ειδικά στο μοτέρ, αυτό το 1.000αρι έχει θεματάκια, ειδικά χαμηλά.

                                  Ακριβώς αυτό. Σήμερα άρχισα να ωθώ την ιδέα στο μυαλό του κουμπάρου μου για το Puma. Οδηγική ευχαρίστηση και ομορφιά. Χάνει μόνο σε χώρους για τους πίσω. Αν έρθει με τον 140ps & ένα νορμάλ κιβώτιο το ξανασυζητάμε.

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • babisstinson
                                    babisstinson last edited by

                                    Υπάρχει κανένα άρθρο για το πότε θα είναι διαθέσιμοι άλλοι κινητήρες για το Juke?

                                    Δεν ξέρω αν μας διαβάζουν και συντάκτες του περιοδικού να μας βοηθήσουν!

                                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      masterauto @fanis75 last edited by

                                      Στα 20.900 γιατί κάποιος να πάρει αυτό και όχι το Puma, το οποίο είναι παντού καλύτερο? Ειδικά στο μοτέρ, αυτό το 1.000αρι έχει θεματάκια, ειδικά χαμηλά.

                                      Τα είδα και τα 2 από κοντά .Εκεί που είναι πολύ καλύτερο το ΝΙSSAN είναι το εσωτερικό του . Θεωρώ 2 σκάλες πιο πάνω.

                                      Τώρα και από εξωτερική εμφάνιση προσωπικά βρίσκω πιο ψαρωτικό το JUKE , όχι ότι το puma δεν είναι ωραίο . Από την άλλη βλέπω αρκετά κατασκευαστικά θέματα στο owners club για το FORD. Για τον κινητήρα έχεις δίκιο και για αυτό είπα ότι ίσως αξίζει η αναμονή για την mild hybrid έκδοση του JUKE. Επίσης στους χώρους πίσω νομίζω το NISSAN είναι ένα κλικ πιο πάνω.

                                      Τέλος η θέση οδήγησης είναι καλύτερη ,ειδικά για αυτούς που θέλουν να οδηγούν ψηλότερα , που ταιριάζει καλύτερα σαν suv.

                                      Επίσης το PUMA είναι 1600 ευρώ ακριβότερο , από την άλλη όμως δίνει 8ετή εγγύηση.

                                      Masterauto

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Πολύ ωραίο το Juke με το πορτοκαλί μέσα! Μου θυμίζει το corsa μου!

                                        Αλλα 117 άλογα με τόσα χρήματα..;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Εμένα μετά το 2008 το καλύτερο στο μάτι μου είναι το Juke. O κινητήρας τα έχουμε πει, είναι το αδύναμο σημείο του, και όχι για τα άλογα, αλλά για τα υπόλοιπα που τα έχω αναφέρει και ακούσει σε διάφορα τεστ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Εχει λοξιγκα στις 1200 σ.α.λ και εκει χαμηλα, κατα τα αλλα ειναι σαφως πιο ποιοτικο σε λειτουργια απο οποιοδηποτε diesel. Ισως με το mild hybrid καλυψουν αυτον το λοξιγκα

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 9 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr