-
Αν θυμαμαι καλα, οι τριτεκνοι εχουν πληρη απαλλαγη ΤΤ για αυτοκινητα μεχρι 1600cc. Για 2λιτρα πληρωνουν το 30% του TT .
-
μου είχε περάσει και μένα από το μυαλό για τα διλιτρα. αλλά παρότι ίσως γλυτώνεις φόρο πολυτελείας τα τ.τ σωστά λέει ο Αλέξανδρος, τα πληρώνεις στο 30%. επίσης πληρώνεις και τέλη κυκλοφοριας αν θυμάμαι σωστά.
στην σουμα, μααααλον δεν αξίζει το βήμα σε διλιτρα. εκτός φυσικά αν υπάρχει σοβαρό θέμα παραπληγιας κλπ που έχει πλήρη απαλλαγή από τα πάντα και πάνω από 2000cc.
@dimitris σωστά, χοντρά χοντρά και πριν τις τελευταίες αλλαγές που εκαναν, θυμάμαι τελική 36000 πήγαινε 30000. τα 28000 25000 κλπ κλπ
-
Α δε το γνώριζα αυτό για το 30%! Και πάλι πάντως μιλάμε για μεγάλη έκπτωση. Τέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε όλοι βρε παιδιά. Και είναι βάσει ρύπων ασχέτως κυβισμού.
Στην περίπτωση λοιπόν που μιλάμε για κάτω από 2λιτρο, μπορείς με την έκπτωση αυτή να πάρεις ένα Focus Wagon 1.5 120hp σε αρκετά εξοπλισμένη έκδοση εντός του budget σου!
Για το παιδί που είπε πως το focus είναι λιγότερο ευρύχωρο σε χώρους πίσω επιβατών από το Octavia, μάλλον δεν έχει μπει σε ΜΚ4 πίσω. Είναι αρκετά ευρύχωρο και όταν μιλάμε για 3 παιδιά, χωράνε χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεγάλωσε αρκετά το Focus πίσω.
-
Για το παιδί που είπε πως το focus είναι λιγότερο ευρύχωρο σε χώρους πίσω επιβατών από το Octavia, μάλλον δεν έχει μπει σε ΜΚ4 πίσω. Είναι αρκετά ευρύχωρο και όταν μιλάμε για 3 παιδιά, χωράνε χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεγάλωσε αρκετά το Focus πίσω.
+1
Έχω κάτσει 3-4 φορές πίσω -δοκιμάζοντας το κάθισμα οδηγού πιο πίσω κι από εκεί που οδηγώ συνήθως,γιατί δεν πίστευα στο χώρο που έχει- κι είναι σίγουρα το πιο άνετο hatchback! (Σε νέα Octavia δεν έχω μπει,αλλά αν είναι όπως στις παλιές,το Focus πλέον σχεδόν την ισοφάρισε σε ευρυχωρία).
-
Λοιπόν φίλε, επειδή έχω ασχοληθεί με το ζήτημα:
-
Η καλύτερη επιλογή για την οικογένεια και τους χώρους σου είναι τα πολυμορφικά VW Touran κ Citroen C4 spacetourer (και το 7θεσιο grand). Θα χάσεις λίγο (έως πολύ) σε οδηγική απόλαυση αλλά θα κερδίσεις σε ηρεμία απο συζυγική μουρμούρα και ευχαρίστηση από τα παιδιά καθώς αυτά τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να ευχαριστούν πολύ όλους τους υπόλοιπους εκτός τον οδηγό. Θα τα βρεις και τα δύο σε καλές εκδόσεις ντίζελ που είναι στα λεφτά σου.
-
Πρόταση που να τα ψιλοσυνδυάζει όλα: Peugeot 508. Πανέμορφο, χαμηλό σαν αγωνιάρικο με (από ότι διαβάζω) καλή οδηγική συμπεριφορά. Ίσως βρεις κάποιο περίπου στο μπατζετ σου (για πετρέλαιο μιλάω πάντα). Θα σε ευχαριστήσει εσένα σαν οδηγό, αλλά θα ταλαιπωρήσει λίγο εσένα σαν πατέρα και την υπόλοιπη οικογένεια αν και νομίζω ότι θα τα καταφέρετε.
-
Οι προτάσεις για SW που αναφέρθηκαν παραπάνω. Καλές περιπτώσεις απλά πρέπει να δεις λίγο το εσωτερικό φάρδος των πίσω θέσεων αν σε παίρνει (εδώ λογικά κερδίζει η Octavia SW). Επίσης δε μας είπες τι θα κάνεις με τα καθισματάκια. Διότι αν θέλεις 3 καθισματάκια πίσω (όπως θα έκανα εγώ και στην 7χρονη κόρη) τότε μόνο σε πολυμορφικό πρέπει να κινηθείς και μάλλον σε 7θέσια διάταξη.
-
Το civic! Ναι είναι βενζίνη. Αλλά θα πάρεις το σενταν κομφορτ με 22.000 με το κλειδί στο χέρι και θα έχεις μια μικρή μπάνκα για βενζίνες. Θετικά: το καλύτερο οδηγικά από αυτά που κουβεντιάζουμε, και με διαφορά ο πιο δυνατός κινητήρας. Έχουν και οι μπαμπάδες ψυχή! Και οι τρίτεκνοι! Σκέψου επίσης ότι με 3 παιδιά και φορτωμένος αποσκευές, όλοι οι προηγούμενοι ντιζελοκινητήρες θα φανούν ανεπαρκείς σε κάποιες περιπτώσεις. Εδώ δεν έχεις τέτοια θέματα. Αρνητικά: χώροι και άνεση φόρτωσης όπως και στο 508 στο πορτμπαγκαζ και όπως σε όλα τα υπόλοιπα στο πίσω κάθισμα εκτός από τα πολυμορφικά. Θα την κάνεις τη δουλειά σου και εδώ αλλά θα ζοριστείς λίγο παραπάνω.
-
-
harisma23 wrote:
Οτιδήποτε σου κάνει σαν χώροι και αισθητική από όμιλο VAG με τον τελευταίο 2.0 TDi με τα 150 άλογα. Δυνατός για τις προδιαγραφές του και απίστευτα οικονομικός! Μιλάμε για οικονομία καλύτερη όχι μόνο των δίλιτρων αλλά και των 1600αριών. Ενδεικτικά το L' Automobile που κάνει τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης με τυποποίηση και ISO, δίνει στο νέο Audi A3 2.0TDi 150HP μέση κατανάλωση 5,5 lt/100Km, όταν δίνει στο γνωστό για την οικονομία του Civic 1.6 diesel (των 120 ίππων) 5.8!
Μην αναπαράγετε ψευδείς ειδήσεις. Από ποτε καίει 5.8 το civic; Εκτός αν μετρήθηκε σε ακραίες συνθήκες.
[/quote]
Εγώ θα πρότεινα να κρατάς τους χαρακτηρισμούς για πάρτη σου. Μπορεί να είσαι κολλημένος με το αυτοκίνητο σου και να θεωρείς προσωπική προσβολή οποιοδήποτε σχόλιο δεν είναι διθυραμβικό για αυτό.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μιλάμε για τυποποιημένες (και πιστοποιημένες) μετρήσεις κατανάλωσης. Προφανώς στις ίδιες συνθήκες! Δηλαδή στην ίδια διαδρομή (αν θυμάμαι καλά είναι σε πίστα), με τις ίδιες ταχύτητες και τον ίδιο τρόπο οδήγησης που το Α3 έβγαλε μέση κατανάλωση 5,5 lt/100Km, το Civic έβγαλε 5,8. Απλά πράγματα...
-
Μην μετράτε το χώρο για τα πόδια -γόνατα αλλά το πλάτος. Ειδικά ο φίλος που θέλει τουλάχιστον 2 παιδικά καθισματακια. Αρα civic και focus νομιζω ειναι στενά. Το εχω ψάξει πριν 2 χρόνια αρκετά και θες πίσω πλατος τουλαχιστον 1830 mm.
Ισως εδώ πάρεις μια γεύση https://www.automobiledimension.com/
-
Μετρήσεις αλλά παρατραβηγμενες. Τον χαρακτηρισμό που τον είδες; Ήρεμα ρωταω
-
https://babydrive.com.au/reviews/hatches/2020-honda-civic-rs-hatch/
Αν δεν θελει φορτηγο, τουλαχιστον suv
Πολυ καλο το 3008
-
Η αλήθεια είναι ότι θα εκπλαγώ και εγώ πολύ εαν κάποιος ντιζελ κινητήρας -και δη Γερμανικός δίλιτρος- καίει λιγότερο από του civic. Μια φορά που χάζευα σχετικά στο spritmonitor ήταν νομίζω ο πιο οικονομικός (όπως αντίστοιχα ο βενζινοκινητήρας του civic). Θα μου πεις 'μα θα εμπιστευτείς το spritmonitor'; Και θα σου πω 'προφανέστατα περισσότερο από ένα έντυπο/σάιτ'.
-
ttps://babydrive.com.au/reviews/hatches/2020-honda-civic-rs-hatch/
Αν δεν θελει φορτηγο, τουλαχιστον suv
Πολυ καλο το 3008
Την εβλεπα και εγω αυτην όσο έψαχνα αμάξι είναι πολύ καλή όσον αφορά οικογένειες..Όμως είναι Αυστραλία και έχουν παραπάνω προδιαγραφές για τα καρεκλακια αυτοκινήτου.
Σκέψου έχει κάνει και mustang και το έβγαλε μια χαρά για οικογενειακό!!!
-
kyriakosrod wrote:
Peugeot 508 τέλειο... Αν δεν φτάνεις εκεί renault megane sw και Ford focus sw.
Εντάξει το 508 ξεκινά από 34000 ! Κοντά στο μπάτζετ που ζήτησε! Τότε φίλε που ρωτάς πάρε καλύτερα την 320 βάλε δλδ αλλά 12000 και την κάνεις δική σου! Και οδηγική απόλαυση κορυφαία και απλα για τα κορίτσια!
σου απάντησαν οι επόμενοι από μένα.
-
Καταρχην,να σου ζήσει η οικογένεια.
παιδικά καθίσματα είναι ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος σου....σε όλα τα άλλα που ανέφερες έχεις επιλογές,αλλά αν θέλεις οπωσδήποτε να χωράει τρία παιδικά καθίσματα τότε έχεις περιορισμένες επιλογες και θα κάνεις και 'έντιμο' συμβιβασμό με τα υπόλοιπα που έχεις ως κριτήρια.
Πολύ σημαντικό η ασφάλεια (ενεργητικη-παθητικη)
Να γνωρίζεις ότι υποχρεωτικά βάσει νομου μέχρι 12 χρόνων παιδιά, παιδικά καθίσματα η booster στο αμάξι.
Δες αν θέλεις το VW touran με απίστευτη εκμετάλλευση χωρων κατά τη γνώμη μου.
Μετά πας στη γαλλική 'σχολή'.
Παλιότερα είχες πιο πολλές επιλογές και στα γούστα σου με κάτι OPC εκδόσεις...
Σε κάθε περίπτωση ,εσύ θα το χρησιμοποιήσεις,εσύ θα πλερωσεις,επομενως choose wisely που λενε στο χωριό μου....
-
σε αυτοκίνητα γνωστών και φίλων.
Απόσταση μεταξύ μπροστινών πορτών,ταπετσαρία με ταπετσαρία δηλαδή.
Φιεστα σειρα 3 ~132εκατοστα
Στιλο ~140 εκατοστά
Μουλτιπλα ~162 εκατοστά!!!
-
Ο μονος τροπος να παρεις τετοιο αυτοκινητο χωρις μεζουρα ειναι να εχει πισω τρια ξεχωριστα καθισματα. Δηλαδη πολυμορφικο, και εαν θυμαμαι καλα οχι το Touran. Οποτε αλλαζεις ομιλο και πας PSA. Εαν εισαι φορτωμενος μονη λυση το ντιζελ. Καλες ειναι οι τυποποιημενες μετρησεις, αλλα δεν αντικατοπτριζουν την περισταση μπανια του λαου σε ανηφορα. Για καποιον που κανει τοσα χλμ η αγορα δεν ειναι ουτε η μιση αληθεια. Το κοστος χρησης ειναι σχεδον ολοκληρη. Οποτε ρωτα και καποιον ταξιτζη γνωστο σου... Εαν και προσωπικα θα προτιμουσα το Focus απο την Octavia, δεν εχω δει πολλα Focus ταξι. Τελος η Octavia φαινεται καλης αξιας αρκει να μην μπεις στα εξτρα...
-
Εαν και προσωπικα θα προτιμουσα το Focus απο την Octavia, δεν εχω δει πολλα Focus ταξι. Τελος η Octavia φαινεται καλης αξιας αρκει να μην μπεις στα εξτρα...
Δεν ασχολείται η Ford με τον χώρο, για αυτό. Όπως και η BMW, δεν έχουν τμήμα πωλήσεων ταξί.
-
Χαλαρώστε Σιβικάκηδες... Δεν σας προσέβαλλε κάνεις το αυτοκίνητο.
Εξέλιξη λέγεται αυτό: η τελευταία έκδοση του δίλιτρου TDi με τα 150 άλογα είναι εξαιρετικά οικονομική, σε βαθμό που να ρίχνει σε κατανάλωση σχεδόν σε όλα τα 1500-1600άρια. Ειρήσθω εν παρόδω, μόλις κυκλοφόρησε το νέο A3 2.0 TDi, οπότε δεν παίζει να υπάρχουν καταναλώσεις στο spritmonitor.
Κατά τ' άλλα το περιοδικό μετράει καταναλώσεις σε πίστα με τυποποιημένο κύκλο οδήγησης, ο οποίος προσομοιάζει πολύ καλά πραγματικές συνθήκες χρήσης. Ακόμη κι αν σας φαίνονται πολλά τα 5,8 lt/100Km του Civic (σε σχέση με το δικό σας τρόπο οδήγησης), μπορείτε να είστε βέβαιοι για δύο πράγματα: α) ότι και το Α3 με τον ίδιο τρόπο έχει μετρηθεί και β) ότι οι Γάλλοι δημοσιογράφοι δεν τρέφουν και ιδιαίτερα αισθήματα για τα γερμανικά αυτοκίνητα...
-
Ρε σεις, οι μισοί του έχετε προτείνει SUV, ενώ ο άνθρωπος τα έχει αποκλείσει εξ' αρχής. Δε νομίζω ότι τον βοηθάτε έτσι...
Καλά δεν συζητάω ότι σε άνθρωπο που αποκλείει τα SUV, του προτείνατε την πολιτική έκδοση επαγγελματικού αυτοκινήτου!
Παράλογο; (με φωνή χήρας Μήτση)
-
Αφου με οποιοδηποτε αλλο απο την c κατηγορια δεν χωρα.
Εχει ψευδαίσθηση οτι θα χωρουν τρια καρεκλακια, να μην του το πουμε;
-
Στο Octavia χωράει και αποφεύγει και τα SUV, που δεν τα θέλει. Είναι και ωραία η γραμμή του. Όχι σαν περίπτερο...
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια