-
Επειδή έχω 3 παιδιά αν εξαιρέσουμε το Octavia που αναφέρθηκε παραπάνω ολα τα άλλα είναι σχετικά στενά. Θα πρέπει να δεις από κοντά το αυτοκινητο γιατί θα χρειαστείς 2 καθίσματα σίγουρα με τις ηλικίες που αναφέρεις. Οπότε θέλεις πλατύ αυτοκίνητο που να κάθεται άνετα το 3ο παιδί. Επίσης, η μεσαία θέση να μην ειναι κάπως υπερυψωμένη (οπως είναι σε αρκετά αυτοκίνητα) γιατί θα είναι άβολη για το μεσαίο παιδί. Δυστυχως πρώτα πρέπει να δεις χωρους και μετα οδηγική απόλαυση.
-
Το πρώτο που σκέφτηκα, Berlingo δηλαδή, αλλά δεν το έγραψα γιατί θα μας παρουν με τις ντομάτες.
Επίσης Kodiaq και 5008 είναι καλές λύσεις αλλά δεν παίζει SUV..
-
Εγω το εχω πει...
Οταν εχεις τρια παιδια ή γενικα θελεις χωρο ...μονο ενα υπαρχει.
Εχει βελτιωθει παρα πολυ η οδικη του συμπεριφορα οπως και η ηχομονωση του, δεν ειναι σπορτιφ αλλα αξιοπρεπεστατο.
Εδω η αντιστοιχη εκδοση του ιδιου αυτοκινητου απο την toyota, δειτε τα καθισματακιανκαι των χωρο και πλατος.
(Πατηστε απλα play, το εχω παει στο εν λογω στιγμιότυπο)
-
Ουτε το kodiaq δεν φτανει την πρακτικότητα του rifter.
Πολυ κοσμος δεν γνωριζει πως αυτα τα αυτοκινητα λογω του οτι ειναι και επαγγελματικα εχουν πολλαπλασιες συνδεσμολογιες και συγκολλησεις απο ενα επιβατικο λογω του βαρους που κουβαλουν.
Ετσι οταν ειναι στην επιβατικη τους εκδοση απολαμβανουν υψιστο επιπεδο στρεπτικης και καθετης ακαμψιας πλαισιου.
Τωρα αν υπαρξει προσοχη στην ηχομονωση και στις αναρτησεις οπως στην περιπτωση του peugeot τοτε εχουμε ενα ενδιαφερον οχημα.
Η δε θεση οδηγησης του ειναι η καλυτερη που εχω συναντησει σε peugeot..οι χωροι για τα γονατα, αγκωνες κεφαλι ειναι μακα οι καλυτεροι απο ολα.
Τωρα το i cockpit που εχει ειναι το καλυτερο που υπαρχει διοτι οπως και να βαλεις το τιμονι σε οποιο υψος και οπου θελεις δεν καλυπτει ουτε την βαση του πινακα οργανων, δηλαδη εχει την καλυτερη εφαρμογη του μικρου τιμονιου της peugeot και του υπερυψωμενου πινακα οργανων.
-
Τρία παιδάκια αυτών των ηλικιών σε οδηγούν σε απόκτηση station wagon, αν δε θέλεις να παλεύεις με τις αποσκευές και τα παιχνίδια τους σε κάθε μετακίνηση. Δυστυχώς εξέλειπε η κατηγορία των πολυμορφικών που ταίριαζε απόλυτα σε τέτοιες περιπτώσεις, γιατί συνήθως είχαν τρεις πραγματικές πίσω θέσεις. Προσωπική μου άποψη είναι να πάρεις τα καθισματάκια των παιδιών και βρεις το station που τα χωράει με τη μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Επίσης μη θυσιάσεις ένα αυτοκίνητο με καλύτερη ενεργητική ασφάλεια για κάποιο άλλο που σε παρόμοιο κόστος θα υπερτερεί σε εξοπλισμό άνεσης.
-
Μιας και αναφερθηκε η ενεργητικη ασφαλεια, το τεστ ταρανδου δειχνει καλο ελεγχο αμαξωματος και esp στα 77χλμ/ωρα
-
Σχεδόν όλα τα κατάλληλα οχήματα έχουν αναφερθεί, το πρώτο που θα πήγαινα να δω είναι ντίζελ Φόκους, μετά Οκτάβια (και πιθανόν Λεόν) εννοείται ντηζελ, Corolla hybrid SW για ευκολία στη πόλη και αυτόματο με κάποια θυσία στις επιδόσεις, το Civic χωρίς πετρέλαιο βγαίνει πολύ πάνω από 5000€ 'ακριβότερο' κατά τη διάρκεια της χρήσης του και δεν θα έχει την άπλα χώρων, επίσης δεν ξέρω πόσο 'σπορ' και 'γρήγορα' μπορεί να οδηγεί κάποιος 'που θρέφει 5 στόματα' ακόμη κι όταν είναι μόνος του στο αμάξι...
Πιο 'ακραίες' λύσεις σαν το Rifter εξαρτώνται απ τη διάθεση του ιδιοκτήτη, κι αν πχ. ίσως θέλει και 7θεσιο κάποιες φορές (υπάρχει και μακρύ) ή πιο εκδρομικές απαιτήσεις.
-
Δυστυχώς εξέλειπε η κατηγορία των πολυμορφικών που ταίριαζε απόλυτα σε τέτοιες περιπτώσεις, γιατί συνήθως είχαν τρεις πραγματικές πίσω θέσεις.
Αλήθεια είναι! Ο κολλητός μου με 3 παιδιά έχει Scenic και έχει σωθεί σε θέμα χώρων.
-
Ρίξε μια ματιά στο VW Touran, από άποψη χώρων σε καλύπτει απόλυτα, ψάξε όλα τα υπόλοιπα.
-
Ας ευλογήσω και εγώ τα γένια λίγο. δες και 508.
χαμηλό, τρένο, ψοφαει για χλμ και αποστασεις. από χώρους για τρία παιδιά αρχοντόπουλα θα είναι πισω έως 18 χρόνων. 3 isofix, 2 πίσω ένα μπροστά αν είσαι μερακλής. αποσκευές σπηλιά +ρεζέρβα.
μετά από 2500χλμ κανένα παράπονο active auto diesel 1,5 130 (30kg). τιμή 25κ με το κλειδί με απαλλαγές (είχα και εγώ) και έκπτωση και λίγο παζαρι. πάρε τηλεφωνο αν έχουν ακομα summer sales. θα σου μιλανε και στα φανάρια χαζεύοντας το (λολ).
επίσης συμφωνώ με τους προλαλησαντες, focus sw diesel, octavia, insignia.
-
Καλα το δικο σου ειναι σαν εργο τεχνης αλλα πως φτιαχνεις τα καθισματακια εκει πισω...θα σπασεις την μεση σου
-
πάω στα Λητώ γιατί είχα ξεχάσει πως μπαίνει βγαίνει η βλακεία. του λέω να το βάλουμε στο πεζω. ε το βλέπει, μου λέει βγάλε προσκέφαλο...δν γίνεται αλλιώς. ε πάλεψε λίγο εντάξει όλα κομπλέ. το παιδί μπαίνει στις 60 μοίρες μη βρει κεφάλι. προσωπικά δεν με ενοχλεί.
btw αν έχετε καμία καλή πρόταση για τσάντα να βάζεις συμπραγκαλα στις αποσκευές και καμιά θήκη για το πίσω μέρος των μπροστά καθισμάτων (δεν έχει δίχτυ), ρίξτε.
-
πάω στα Λητώ γιατί είχα ξεχάσει πως μπαίνει βγαίνει η βλακεία. του λέω να το βάλουμε στο πεζω. ε το βλέπει, μου λέει βγάλε προσκέφαλο...δν γίνεται αλλιώς. ε πάλεψε λίγο εντάξει όλα κομπλέ. το παιδί μπαίνει στις 60 μοίρες μη βρει κεφάλι. προσωπικά δεν με ενοχλεί.
btw αν έχετε καμία καλή πρόταση για τσάντα να βάζεις συμπραγκαλα στις αποσκευές και καμιά θήκη για το πίσω μέρος των μπροστά καθισμάτων (δεν έχει δίχτυ), ρίξτε.
Εγώ πήρα 360° καρεκλάκι και σώθηκα στο μπες βγες πολύ άνετο.
-
Νοίκιασα Γερμανία ένα τέτοιο με 5 άτομα και αποσκευές. Κάναμε 400km άνετα και στην παράδοση έβαλα μόλις 30€ βενζίνη. Πήγαινε αξιοπρεπέστατα για 1000αρι. Απλά τεράστιο. Δεν ξέρω αν υπάρχει στην εδώ αντιπροσωπεία.
Υ.γ Τέλεια αναρτηση
-
Οτιδήποτε σου κάνει σαν χώροι και αισθητική από όμιλο VAG με τον τελευταίο 2.0 TDi με τα 150 άλογα. Δυνατός για τις προδιαγραφές του και απίστευτα οικονομικός! Μιλάμε για οικονομία καλύτερη όχι μόνο των δίλιτρων αλλά και των 1600αριών. Ενδεικτικά το L' Automobile που κάνει τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης με τυποποίηση και ISO, δίνει στο νέο Audi A3 2.0TDi 150HP μέση κατανάλωση 5,5 lt/100Km, όταν δίνει στο γνωστό για την οικονομία του Civic 1.6 diesel (των 120 ίππων) 5.8!
Με 30.000 Km το χρόνο, θα σωθείς σε σχέση με την Mito.
Προσωπικά στη θέση σου θα πήγαινα για το νέο Octavia.
Μην αναπαράγεται ψευδείς ειδήσεις. Από ποτε καίει 5.8 το civic; Εκτός αν μετρήθηκε σε ακραίες συνθήκες.
-
Σκέψου πως θα είναι το ST (όχι stline) wagon πετρέλαιο 2000cc 180hp!
(Καρποί απαγορευμένοι που τους χαίρονται μόνο όσοι έχουν απαλλαγές!)
-
Λάτρης της οδήγησης που ψάχνει μεγάλους χώρους, περιέγραψες το focus wagon mk4... Δεν υπάρχει κατι καλύτερο εκτός αν ανέβεις αρκετά σε τιμή.
Κάνεις αρκετά χιλιόμετρα οπότε μάλλον πρέπει να κοιτάξεις για πετρέλαιο. Νομίζω οι τριτεκνοι έχουν κάποια απαλλαγή και από φόρο πολυτελείας; Αν ναι τότε δες το ST πετρέλαιο με τα 180 άλογα και πολλή ροπή. Έχεις και την απαλλαγή του ΤΤ οπότε ίσως βγαίνει στα λεφτά που ψάχνεις. Τσεκαρε το.
Αλλιώς υπάρχει 2 λίτρο diesel με 150 άλογα που μπαίνει στις άλλες εκδόσεις αλλά δεν ξέρω αν το φέρνουν οι επιστήμονες της ford motor Hellas...
Το απλό 1.5 πετρέλαιο με τα 120 είναι επίσης καλό αλλά καμία σχέση με τα 2 που ανέφερα παραπάνω. Αφού έχεις και τις απαλλαγές αξίζει να ψάχνεις.
Καμία θυσία σε οδηγική απόλαυση. Το αμάξι είναι τρένο.
Υπάρχει και το καινούριο Octavia wagon που είναι πολύ άνετο αλλά καμία σχέση η αίσθηση οδήγησης και η εγγύηση.
Συμφωνώ 100% . Μην κάνεις το λάθος και πάρεις βενζίνη ( εκτός αν δεν σε ενδιαφέρει τι θα καις , που μάλλον σε ενδιαφέρει γιατί έχεις συγκροτημένο μπάτζετ).
Θα πρόσθετα και το proceed σε ντίζελ που είναι πολύ πιο όμορφο στο πλάι από το βαγκον φοκους αλλά πας 27700 είσαι εκτός.
-
Peugeot 508 τέλειο... Αν δεν φτάνεις εκεί renault megane sw και Ford focus sw.
-
Peugeot 508 τέλειο... Αν δεν φτάνεις εκεί renault megane sw και Ford focus sw.
Εντάξει το 508 ξεκινά από 34000 ! Κοντά στο μπάτζετ που ζήτησε! Τότε φίλε που ρωτάς πάρε καλύτερα την 320 βάλε δλδ αλλά 12000 και την κάνεις δική σου! Και οδηγική απόλαυση κορυφαία και απλα για τα κορίτσια!
-
Έχει απαλλαγή τέλους ταξινόμησης ο άνθρωπος. Γλυτώνει 5 χιλιάρικα τουλάχιστον. Πέφτουν αρκετά οι τιμές.
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια