-
Δεν είναι έτσι ακριβώς,criu.Συμφωνώ οτι δεν ισχύουν μεγάλες μειώσεις για όλες τις περιπτώσεις,αλλά όπως έχουμε ξαναπεί κοντά στην αλλαγή σκαλοπατιού,μπορεί να δεις και χιλιάρικο.
Π.χ. ένα αμάξι με ΛΤΠΦ 17.500 ( η τελική τιμή βγαίνει κοντά στις 25.000 που λες και με το ΦΠΑ),είχε με 16% Τ.Τ. φόρο 2.800 ευρώ, ενώ με τα νέα Τ.Τ./συντελεστές έχει ~1.600 φόρο. Μια διαφορά 1200 ευρώ στα 25 χιλιάρικα.δεν την λες και αμελητέα..
Τώρα,το αν θα 'αλλοιώσουν' αυτό το όφελος οι εισαγωγείς με κάποιο τέχνασμα είναι άλλο θέμα..
-
Ξανά λάθος ρε Φανή. Τελείως λάθος.
Άρα Φανή το να λες 'έτσι λειτουργεί η αγορά' σημαίνει κατά την ταπεινή μου άποψη πως απλα 'ετσι συμβαίνουν οι λαμογιές γύρω μας.'
ή δεν ξέρεις να διαβάζεις ή δεν θες να διαβάσεις ή είσαι 6 χρονών, δεν εξηγείται αλλιώς!!
Το κράτος αποφασίζει να μειώσει/αλλάξει έναν φόρο. Το τι θα κάνει ο κάθε επιχειρηματίας είναι ΔΙΚΙΑ του δουλειά, ΔΕΝ έχει υπογράψει συμβόλαιο με το κράτος ότι σε κάθε αλλαγή φόρου αυτός θα κρατήσει σταθερή την τιμή, αλίμονο! Εαν αύριο ο ΦΠΑ πάει 5%, δεν σημαίνει ότι θα μειωθούν οι τιμές, απλά σημαίνει ότι το κράτος θα εισπράττει λιγότερο έμμεσο φόρο. Ο κάθε επιχειρηματίας είναι ελεύθερος να διατηρήσει την τιμή προ φόρων ίδια άρα να μειωθεί η τελική τιμή στον καταναλωτή ή να κρατήσει σταθερή την λιανική τιμή μετά φόρον και να καρπωθεί το επιπλέον κέρδος.
Σε ένα άλλο οικονομικό καθεστώς, το κράτος θα όριζε μέγιστη τιμή (όπως κάνει π.χ. στο ψωμί) για κάθε αγαθό, εμείς όμως έχουμε ελεύθερη αγορά.
Και ναι οι λαμογιές συνέβαινα, συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν....that's life! Να σας πω π.χ. τι γίνεται στα τελωνεία, με καφέ όμως, από εδώ δεν γίνεται προφανώς. Ααα και πρώτος στις λαμογιές είναι το ίδιο το κράτος, μην το ξεχνάμε αυτό.
-
-Εναν μετριο στον Φανη
-Εφτασεεεεεεε
-
Κανέναν καρτέλ δεν υπάρχει... Πώς θα μπορούσε άλλωστε όταν μιλάμε για αγορά αυτοκινήτου. Είδος πολυτελείας είναι και όχι πρώτης ανάγκης, αν θές ψωνίζεις αν όχι πάς αλλού.. Πονηριές και δοκιμές απο την μεριά των αντιπροσώπων ήταν αναμενόμενο να προκύψουν. Στα πλαίσια του λογικού όμως όπως και γίνεται. Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, εταιρίες είναι που έχουν σα στόχο το κέρδος και θα εκμεταλλευτούν κάθε συγκυρία προς όφελος τους. Αν παράγεις το Χ προιον και το πουλάς 100 γιατί να μη το πουλήσεις 105 αν μπορείς ? πάντα όμως θα υπάρχει ο ανταγωνιστής που θα προσπαθήσει να βελτιώσει τις πωλήσεις του, θα κάνει έκπτωση οπότε η αγορά θα αυτορυθμιστεί.
Με την ίδια ευκολία που ανεβάζουν τιμές σήμερα αύριο θα δίνουν άτοκες,summer sales,black friday κλπ κλπ. Και για να μπούν επιτέλους κάποια πράγματα στην θέση τους, η αγορά είναι τα κέρδη και ο αριθμός των πωλήσεων. Και πολύ καλά κάνει και είναι έτσι! Κανένα φόρουμ, κανένας αριθμός post, δεν έχουν σχέση με την **πραγματική **αγορά ότι και να γράφουμε η λέμε εδώ.
Αφήνω αυτό εδώ και την κάνω με ελαφρά! Συχνά βλέπω στο φόρουμ κριτική για πωλητές στις αντιπροσωπείες που δε γνωρίζουν και παραπληροφορούν ταχα μου, η ατέλειωτες σελίδες για αυτοκίνητα που δεν ενδιαφέρουν κανένα (όπως έχουν δείξει οι πωλήσεις), θάψιμο σε αυτοκίνητα που τιμά η αγορά, κινδυνολογίες πάσης φύσεως και εμμονές για τεχνολογίες στα όρια των θεωριών συνωμοσίας και γενικά οτι νάναι. Τολμώ να πώ οτι δεν είναι και η καλύτερη ιδέα να ζητήσει ένας νορμάλ άνθρωπος γνώμη για αυτοκίνητο εδώ μέσα, εύχομαι όποιος το κάνει να έχει και τα ανάλογα 'φίλτρα' αξιολόγησης των πληροφοριών που του παρέχονται..
-
...πωλητες που ταχα μου παραπληροφορούν...
μαλιστα... εισαι πωλητης εσύ? ο αδερφός σου? ο κουμπάρος? δεν μπορει διαφορετικά... εκτος αν δεν εχεις πάει ποτέ σε αντιπροσωπειες....
-
Με την ίδια ευκολία που ανεβάζουν τιμές σήμερα αύριο θα δίνουν άτοκες,summer sales,black friday κλπ κλπ. Και για να μπούν επιτέλους κάποια πράγματα στην θέση τους, η αγορά είναι τα κέρδη και ο αριθμός των πωλήσεων. Και πολύ καλά κάνει και είναι έτσι! Κανένα φόρουμ, κανένας αριθμός post, δεν έχουν σχέση με την **πραγματική **αγορά ότι και να γράφουμε η λέμε εδώ.
Αφήνω αυτό εδώ και την κάνω με ελαφρά! Συχνά βλέπω στο φόρουμ κριτική για πωλητές στις αντιπροσωπείες που δε γνωρίζουν και παραπληροφορούν ταχα μου, η ατέλειωτες σελίδες για αυτοκίνητα που δεν ενδιαφέρουν κανένα (όπως έχουν δείξει οι πωλήσεις), θάψιμο σε αυτοκίνητα που τιμά η αγορά, κινδυνολογίες πάσης φύσεως και εμμονές για τεχνολογίες στα όρια των θεωριών συνωμοσίας και γενικά οτι νάναι. Τολμώ να πώ οτι δεν είναι και η καλύτερη ιδέα να ζητήσει ένας νορμάλ άνθρωπος γνώμη για αυτοκίνητο εδώ μέσα, εύχομαι όποιος το κάνει να έχει και τα ανάλογα 'φίλτρα' αξιολόγησης των πληροφοριών που του παρέχονται..
Φίλε μάστορα, με έχουν εντυπωσιάσει κάποιες τελευταίες αναρτήσεις σου, με την τετράγωνη λογική που τις διέπει. Εύγε!
Κατά τ' άλλα, απαντώντας στο τελευταίο θέμα που έθεσες, η πλειονότητα όσων ρωτάνε γνώμη για αυτοκίνητα στο forum είναι είτε άνθρωποι άσχετοι με το αντικείμενο (δεν είναι κακό αυτό, παρά μόνο ως προς το ότι δεν έχουν τα απαραίτητα 'φίλτρα' αξιολόγησης) είτε άνθρωποι που στην ουσία θέλουν 'επιβεβαίωση' της ήδη ειλημμένης επιλογής τους (άσχετο αν δεν το παραδέχονται ευθέως) είτε άνθρωποι που κουβαλάνε ένα σωρό προκαταλήψεις και σχεδόν οπαδικές προτιμήσεις (αλλά θεωρούν εαυτούς αντικειμενικούς). Οι ελάχιστοι που προσεγγίζουν το θέμα με ανοιχτό μυαλό, γνώσεις και διάθεση να επωφεληθούν της εμπειρίας κάποιων, διαθέτουν τα απαραίτητα 'φίλτρα' και τελικά μπορούν να ξεδιαλέξουν τις πραγματικά χρήσιμες απόψεις και εμπειρίες, ώστε να διαμορφώσουν άποψη.
-
...πωλητες που ταχα μου παραπληροφορούν...
μαλιστα... εισαι πωλητης εσύ? ο αδερφός σου? ο κουμπάρος? δεν μπορει διαφορετικά... εκτος αν δεν εχεις πάει ποτέ σε αντιπροσωπειες....
Αν και έχω **απαγορέψει **στον εαυτό μου να διαφωνεί ιντερνετικά σε προσωπικό επίπεδο, θα κάνω μια εξαίρεση..
Σύμβουλος πωλήσεων είμαι σε άλλο κλάδο και ευτυχώς συναναστρέφομαι με επαγγελματίες και όχι τελικούς καταναλωτές. Όχι πως οι επαγγελματίες είναι όλοι καταρτισμένοι και άριστοι αλλά σαφώς καλύτερα απο τη λιανική.
Στο ερώτημα σου για το αν έχω επισκεφτεί αντιπροσωπείες σου απαντώ οτι το έχω πράξει πολλές φορές τα τελευταία 25 χρόνια της ενήλικης ζωής μου. Σε μεγάλο βαθμό με έχει βοηθήσει η αγάπη μου για την αυτοκίνηση ώστε να κάνω τις **σωστές **ερωτήσεις στους πωλητές όπως και να **φιλτράρω **αυτά που μου λένε.
Απο εκεί και πέρα όπως σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν καλοί και κακοί στην δουλειά τους. Σε κάθε περίπτωση άνθρωποι με **εμμονές **και **προκατάληψη **μου έχουν αποδείξει οτι είναι κακοί είτε ως πωλητές είτε ως καταναλωτές.
Οι πωλητές στο χώρο του αυτοκινήτου μου έχουν αφήσει γενικά καλή εντύπωση όχι πως δεν υπήρχαν εξαιρέσεις. Είναι η φύση του κλάδου τέτοια και το προιόν που οτι και να σου πούνε μικρή διαφορά θα κάνουν στην τελική απόφαση του υποψήφιου αγοραστή. Πιο πολύ **διεκπεραιωτές **είναι και λιγότερο πωλητές με την κλασσική έννοια του όρου.
Όσο δεν ξεχνάς τη φύση της δουλειάς τους, ποιος τους πληρώνει και τι κρίνει το αν είναι καλοί η όχι σε αυτό που κάνουν (οι πωλήσεις) μπορείς να τα πάς πολύ καλά μαζί τους και να σε βοηθήσουν πραγματικά με λίγη καλή θέληση.
'Ισολογίζοντας' τα και αν πρέπει να ταχτώ με την μεριά κάποιου, νιώθω μεγαλύτερη συμπάθεια για τον πωλητή που θα αντιμετωπίσει κάθε καρυδιάς καρύδι στην καθημερινότητα του παρά για τον 'στραβό' καταναλωτή.
-
οπως το αναπτυξες τωρα δεν διαφωνω πουθενα! θα σου προτεινα να μην την κανεις και να συνεχισεις να γραφεις ετσι όμορφα και απλα.
-
Λαπ έχεις καταμπερδευτεί. Ανεξαρτήτως φόρων, κανείς δεν σου απαγορεύει να θέσεις το περιθώριο/ποσοστό κέρδους που επιθυμείς. Αυτό γίνεται μόνο σε περιπτώσεις προϊόντων σε διατίμηση.
-
Όχι δεν κάνω λάθος,
Όταν υπάρχει νόμος με σκοπο την μείωση του φόρου, και αλλάξει από τα υποκείμενα του νόμου το κατασκευαστικό κόστος από την μια μέρα στην άλλη με σκοπό την απορρόφηση αυτού του οφελους, όπως αναφέρω ξανά και ξανά, τότε αυτό μπορεί να αποτελέσει αντικειμενο έρευνας των αρχών.
Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο οι αρχές των τελωνείων της Ε.Ε καθημερινά εξετάζουν Κοστολόγια κατασκευής με σκοπό την επιβολή επιβαρυνσεις αντινταμπιγκ κτλ.
Δηλαδή θέλω να πω πως εξετάζεται το κόστος κατασκευής όλων των προϊόντων συχνά πυκνά.
Στην διατίμηση που λες έχει δίκιο, το γνωρίζω, αλλά το έφερα ως παράδειγμα επεμβάσης του κράτους στην αγορα σε ένα καπιταλιστικό σύστημα, δηλαδη οτι ο καπιταλισμος ειναι λαθος επιχείρημα σε αυτά που συζητουμε
-
Γύρε, σε έχουν πάρει πρέφα όλοι, αλλά εσύ συνεχίζεις να τριγυρνάς στο forum κουνώντας μας το δάκτυλο. Τελικά όμως αντί να επιδεικνύεις το επίπεδο των γνώσεων σου, απλώς αποδεικνύεις συχνά πυκνά την έλλειψη επαφής που έχεις με την πραγματικότητα και τον έξω κόσμο, εκτός διαδικτύου...
Ρε μήπως είσαι μποτάκι του forum με σκοπό το τρολάρισμα και τελικό στόχο την αύξηση των κλικ;
-
Γύρε, σε έχουν πάρει πρέφα όλοι, αλλά εσύ συνεχίζεις να τριγυρνάς στο forum κουνώντας μας το δάκτυλο. Τελικά όμως αντί να επιδεικνύεις το επίπεδο των γνώσεων σου, απλώς αποδεικνύεις συχνά πυκνά την έλλειψη επαφής που έχεις με την πραγματικότητα και τον έξω κόσμο, εκτός διαδικτύου...
Μαλιστα
-
Όχι δεν κάνω λάθος,
Όταν υπάρχει νόμος με σκοπο την μείωση του φόρου, και αλλάξει από τα υποκείμενα του νόμου το κατασκευαστικό κόστος από την μια μέρα στην άλλη με σκοπό την απορρόφηση αυτού του οφελους, όπως αναφέρω ξανά και ξανά, τότε αυτό μπορεί να αποτελέσει αντικειμενο έρευνας των αρχών.
Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο οι αρχές των τελωνείων της Ε.Ε καθημερινά εξετάζουν Κοστολόγια κατασκευής με σκοπό την επιβολή επιβαρυνσεις αντινταμπιγκ κτλ.
Δηλαδή θέλω να πω πως εξετάζεται το κόστος κατασκευής όλων των προϊόντων συχνά πυκνά.
Στην διατίμηση που λες έχει δίκιο, το γνωρίζω, αλλά το έφερα ως παράδειγμα επεμβάσης του κράτους στην αγορα σε ένα καπιταλιστικό σύστημα, δηλαδη οτι ο καπιταλισμος ειναι λαθος επιχείρημα σε αυτά που συζητουμε
Κάνεις λάθος και μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με εμπόριο. Ο Νόμος αφορά την μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης. Στον Καπιταλισμό μόνον αυτό μπορεί να ελέγξει το Κράτος, με εξαίρεση όπως είπαμε τα προϊόντα διατίμησης. Δεν μπορεί να σου πει το Κράτος τι περιθώριο κέρδους θα βάλεις. Ένα ίδιο παράδειγμα είναι και ο ΦΠΑ. Πουλάω εγώ ένα προϊόν 100 + ΦΠΑ (24%), άρα τελική τιμή 124. Έρχεται αύριο το Κράτος κάνει τον ΦΠΑ 14%, άρα με την παλιά μου καθαρή τιμή, πληρωτέα 114. Κανείς δεν με εμποδίζει όμως από το να αυξήσω την καθαρή μου τιμή από 100 σε 107,78 και έτσι η πληρωτέα να παραμείνει στα 124.
-
Φίλε harisma και tkin σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Είμαι υπέρ του ορθολογισμού ως νοοτροπία και φυσικά ότι γράφω είναι άποψη μου χωρίς να σημαίνει οτι έχουν το αλάθητο. Απο εκεί και πέρα θεωρώ οτι το κάθε αυτοκίνητο κάθε μάρκας έχει αξία ανάλογα τις ανάγκες, προτεραιότητες και γούστα του καταναλωτή. Δόξα το Θεό θέλω να πιστεύω οτι δεν υπάρχουν 'κακά' αυτοκίνητα τη σήμερον ημέρα και οτι ευτυχώς έχουμε πολλές επιλογές.
Δεν ξέρω αν απο τα γραφόμενα μου έδωσα την εντύπωση οτι σκέφτομαι να φύγω απο το φόρουμ.. Η αλήθεια είναι οτι έχω τον χρόνο και το παρακολουθώ αρκετά στενά τελευταία έχοντας και την πολυτέλεια να γράψω. Όσο μου το επιτρέπει η καθημερινότητα μου θα συνεχίσω να το κάνω. Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν και με βοηθούν να σχηματίσω γνώμη για πράγματα που δεν ήξερα, ακόμα και με αυτούς που διαφωνώ.
Lap σε ευχαριστώ και εσένα για τα καλά σου λόγια. Δε συμφωνούμε στο συγκεκριμένο θέμα όμως αλλά δεν νιώθω και την ανάγκη να σου απαντήσω. Τις απόψεις μας τις καταθέσαμε οπότε ο καθένας ας κρίνει μόνος του
ps Θα αφήσω κάτι ακόμα που θυμήθηκα αν μου επιτρέπετε πολύ επίκαιρο απο τον Αύγουστο του 1992 !!!
-
... Κάνεις λάθος και μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με εμπόριο. Ο Νόμος αφορά την μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης. Στον Καπιταλισμό μόνον αυτό μπορεί να ελέγξει το Κράτος, με εξαίρεση όπως είπαμε τα προϊόντα διατίμησης. Δεν μπορεί να σου πει το Κράτος τι περιθώριο κέρδους θα βάλεις. Ένα ίδιο παράδειγμα είναι και ο ΦΠΑ. Πουλάω εγώ ένα προϊόν 100 + ΦΠΑ (24%), άρα τελική τιμή 124. Έρχεται αύριο το Κράτος κάνει τον ΦΠΑ 14%, άρα με την παλιά μου καθαρή τιμή, πληρωτέα 114. Κανείς δεν με εμποδίζει όμως από το να αυξήσω την καθαρή μου τιμή από 100 σε 107,78 και έτσι η πληρωτέα να παραμείνει στα 124.
Ε ναι, αυτό που λες στο παράδειγμα σου, εδώ γράφεται ότι αυτή η μείωση στο ΦΠΑ (στο παράδειγμα) έγινε μετά από πιέσεις των εταιριών, ώστε να αυξήσουν τις τιμές και να πάνε από το 100 στο 107,78, χωρίς να αλλάξει η τελική τιμή για τον καταναλωτή.
-
Ο Lap μια χαρά τα λέει, απλά αυτά που λέει είναι όσα επιβάλλουν οι νόμοι προς όφελος της οικονομίας και κατ' επέκταση της κοινωνίας. Τα οποία πλέον χλευάζονται στην Ελλάδα, σε περιβάλλον νεοφιλελεύθερου παροξυσμού και νοοτροπίας ο κλεψας του κλέψαντος. Κατά τα άλλα, ψάχνουμε όλοι να βρούμε γιατί ξύνουμε τον πάτο σαν οικονομία και χώρα. Εφόσον στο συλλογικό υποσυνείδητο ΔΕΝ είναι κατακριτέο να συμπεριφέρεται σαν κατσαπλιας, απλά επειδή μπορεί. Η φοροελάφρυνση τελών ταξινόμησης δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός. Υφίσταται ως μία επιδοματική πολιτική (ναι, αυτή την οποία απαιχθάνονται αναφανδόν όλοι οι νεοφιλελεύθεροι) για να κινηθεί η πεσμένη αγορά αυτοκινήτου, να πωληθούν περισσότερα αυτοκίνητα, να διατηρηθούν ανοιχτές οι επιχειρήσεις, να διατηρηθούν θέσεις εργασίας, να ανανεωθεί ο στόλος ( δηλαδή να μειωθει η μόλυνση και να αυξηθεί η οδική ασφάλεια, λιγότεροι νεκροί, τραυματίες κι ανάπηροι, οικονομικά μετρήσιμες ποσότητες). Ή ΑΛΛΙΩΣ, ήταν ένα μιλημένο κόλπο για να γεμίσουν λίγες συγκεκριμένες τσέπες, πουλώντας τον ίδιο (ή και μικρότερο) αριθμό αυτοκινήτων ή χειρότερα εξοπλισμένα. Πάντως δεν ήταν χρήματα που έβρεξαν ξαφνικά απ' τον ουρανό, για να τα τσεπώσει όποιος μπορεί.
-
Διά εσύ κάνεις λάθος. Μάλλον δεν ασχολείσαι με διεθνές εμπόριο, αυτο που λες στα προϊόντα εισαγωγής δεν ισχύει, μπορεί να επηρεαστεί με ποινές ο πονηρός. Τωρα στα μαγαζακια και στους υδραυλικους της γειτονιας, οκ.
Πάντα μα πάντα μα ΠΑΝΤΑ όμως καταγράφεται το κόστος παραγωγής του προίοντος. Υπάρχουν ειδικές υπηρεσίες και επιτροπες ελεγχπυ του αντσγωνιαμου στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ααχολουνται μόνο με αυτό.
Σωστό αυτο που λες ότι δεν μπορεί να επιβάλει τιμές κοστους επί του εργοστασίου (μεταβλητες και σταθερες) αλλά επιβάλει τιμές και ποινές επί της αγοράς μεσω της μονιμης καταγραφης κόστους παραγωγής.
Εκεί έγκειται και η διαφορά και η αποσαφήνιση που έκανα στον Φάνη πιο πάνω.
Έτσι λοιπόν αυτό που σας λέω είναι πως μια εποπτική αρχή μπορεί να εξετάσει και να δει τις τιμές εργοστασίου καθενός στοιχείου ξεχωριστά του κάθε προίοντος και αν δει ύποπτες αυξήσεις χωρίς ρεαλιστικό αντίκρισμα και δικαιολογηση να προστρέξει στην δικαιοσύνη για όφελος του δημόσιου συμφέροντος.
Αυτό θεωρω είναι τιμιότητα, δεν έχει να κάνει με το σύστημα του καπιταλισμού και το 'ότι γουστάρω κάνω'
Το Διεθνές εμπόριο δεν λειτουργεί έτσι, εδώ Ελλάδα όλα χύμα στο κύμα
-
Ρε παιδιά συγνωμη αλλα δεν ξέρετε τι σας γίνεται...κυριολεκτικά.
Στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα και δη στην Ελλάδα υπάρχουν ανεξάρτητες εποπτικές αρχές οι οποίες είναι από το 2000 επικυρωμένες στο Σύνταγμα της χώρας. Έχουν δημόσιο χαρακτήρα αλλά ανεξάρτητη δικαιοδοσια.
Αυτές οι αρχές μπορούν να γίνουν κατήγοροι σε δικαστήρια για το συμφέρον του κράτους και των αρχών αυτού, όπως επίσης για όφελος των καταναλωτων
Πέραν αυτού υπάρχουν και εισαγγελείς με ανάλογες αρμοδιότητες ως άλλος πυλώνας ανεξάρτησιας απο αυτου του κράτους που λειτουργεί και αυτεπάγγελτα εκτός των ονομαστικών κατηγοριών που καταφεύγουν οι ανεξάρτητες εποπτικές αρχές.
Αυτό με τον καπιταλισμό και όλα αυτά μη τα λέτε. Έχετε τελείως λάθος. Μα τελείως όμως.
Έτσι λοιπόν στο προοίμιο των νόμων που εισηγούνται οι κυβερνησεις γίνεται ερμηνεία και μέσω διαβουλεύσεων του πνευματος του νομού και γενικως με απλά λογια αναφέρεται για ποιο σκοπό γίνεται η όποια μείωση η φοροελάφρυνση.
Θα μου πείτε παίζει ρόλο το πως είναι γραμμένος ο νόμος και αν αφήνει παραθυράκια Εκει συμφωνω απόλυτα και εκεί εντοπίζεται η πολιτική ευθύνη των πολιτικών και των κομμάτων που ψηφίζουμε.
Ετσι λοιπον, μπορούν οι οι εποπτικές αρχές να εξετάσουν κατά πόσο όλα βαίνουν ομαλά και σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και αν θίγεται το δημόσιο συμφέρον (μειωμένος ή ίδιος τζίρος στις πωλήσεις δηλαδή μειωμένες εισπραξεις, δηλαδη κατάρρευση του σκεπτικού πίσω από την θέσπιση του νόμου) μεσω αιρετικών ερμηνειών των υποκείμενων του νομου.
Το ίδιο έγινε για παραδειγμα, με τα πρόστιμα για την ελεύθερη τιμή των αντισυπτικων, έπεσαν κάτι πρόστιμα μούρλια σε οσους θεωρησαν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν στην αγορα. Δηλαδή είναι τελείως άσχετο το ότι είμαστε σε καπιταλισμό από το ότι υπάρχει νόμος με σκοπο το δημοσιο συμφερον και εφαρμόζεται προς όφελος των πολιτων
Αλλά γενικώς αν το πάμε στο καπιταλιστικό σύστημα που αναφέρετε ως επιχείρημα, αυτό σημαίνει ελεύθερη διακίνηση ιδιωτικων κεφαλαίων και ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας με μόχλευση αυτών. Δεν σημαινει οτι με διαφορα πονειρα τεχνασματα καταριπτω το σκεπτικο του όποιου νομου προς οφελος και προσωπικο κερδος.
Άσχετο δηλαδη αυτο στο παράδειγμα μας με το πνεύμα του κάθε νόμου για την τόνωση του τζίρου. Με το αν θυγονται τα συμφεροντα των καταναλωτων και άσχετο με τις λαμογιές. Είναι τόσο άσχετο που δεν φαντάζεστε.
Ερωτηση: Θεωρείται πως σε μια σοβαρή χώρα του εξωτερικού δεν θα έπεφταν πρόστιμα σε όποιον πήγαινε με τεχνασματα να καρπωθεί την ελλατωση του φόρου που έχει στόχο τον καταναλωτή και την ενίσχυση της αγοραστικής του δυναμης;
Εγώ θεωρώ πως θα του έκοβαν των κωλο.
Αν θεωρείται ότι έχω λάθος τότε για ποιο λόγο υπερασπιζόμαστε τις πολιτικές μείωσης φόρων, αφού δεν θα έχουν αντίκτυπο σε εμας; Μαζόχες ειμαστε;
Επίσης τελείως λάθος το ότι δεν υπάρχει καρτέλ σε προϊόντα σαν τα αυτοκίνητα. Μια ματιά στις αποφάσεις των ευρωπαϊκών δικαστηρίων και του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου θα σας διαφωτίσει για το πόσο κυνηγούν τα καρτέλ και στα πιο πολυτελή αγαθά.
-
Συζητάτε θεωρίες ενώ όπως είπα για τα ποσά γύρω στα 20000 η μείωση είναι στο 500άρικο για αυτά που ήταν στα σκαλοπάτια , ενώ στο 1000άρικο για το επόμενο σκαλοπάτι .
Εδώ παίζουν εκπτώσεις ανά εποχές που αλλάζουν το σκηνικό .
Παράδειγμα τα 3 και 5 αιρκρος έχουν 1500 εκπτώσεις , ενώ τα πλούσια 5 φτάνουν τα 2500-3000 και ασχολούμαστε για το 1000άρικο .
Σε άλλες εποχές πριν λίγο καιρό οι εκπτώσεις ήταν 500-700 ευρώ , οπότε ανάλογα με την αγορά παίζουν προσφορές .
Τα άλλα είναι θεωρίες περί όνου σκιάς ...
-
Έτσι λοιπόν αυτό που σας λέω είναι πως μια εποπτική αρχή μπορεί να εξετάσει και να δει τις τιμές εργοστασίου καθενός στοιχείου ξεχωριστά του κάθε προίοντος και αν δει ύποπτες αυξήσεις χωρίς ρεαλιστικό αντίκρισμα και δικαιολογηση να προστρέξει στην δικαιοσύνη για όφελος του δημόσιου συμφέροντος.
Ακόμα και να ισχύει αυτό, στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα βρεί κάτι. Αφού έχουμε από τις χαμηλότερες (εαν όχι τις χαμηλότερες) εργοστασιακές τιμές. Οπότε και να δει η εποπτική αρχή ότι η τιμή του εργοστασίου πήγε από €16.800 στα € 17.400, δεν θα κάνει κάτι όταν σε όλη την άλλη Ευρώπη είναι από €17.500 και πάνω.
@Πηλιορείτη: Το ερώτημα είναι εαν το 'επίδομα', με το οποιο συμφωνώ, δόθηκε για τους αγοραστές ώστε να αγοράσουν πιο εύκολα αυτοκίνητο ή για τις εταιρείες ώστε να διατηρήσουν θέσεις εργασίας και να μην κλείσουν? Σε κάθε περίπτωση όπως λέει και ο Cru, δεν πιστεύω ότι τα €500 στις €20-25.000 κάνουν σοβαρή διαφορά για κάποιον που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Διαφορά κάνουν μόνο στην άνεση επιλογής επιπλέον εξοπλισμού, χωρίς να τρώμε υπέρογκο φόρο στο κεφάλι.
SUV/Crossovers Forum