Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 422
    • 423
    • 47 / 423
    Περί αυτοκίνησης
    146
    8460
    285659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Χρησιμοποιούμε ένα diesel Β Max μεταχειρισμένο σχεδόν αποκλειστικά σε φάση πέρα δώθε Αθήνα σαν μουλάρι, σχεδόν ποτέ Αττική οδο και δεν έχει βγάλει ποτέ το παραμικρό. Ειδικά τώρα που πήραμε και το 2008 diesel για ταξιδιάρικο και έχουμε και το C3 diesel, (και αγροτικό diesel), βλέπει αυτοκινητόδρομο ταχείας 1-2 φορές το χρόνο!

      Προφανώς καταλαβαίνεις τι ψηφίζω...

      Ξεφορτωθηκαμε τις βενζίνες τη μία μετά την άλλη (παίζει ακόμη Saxo/206 αλλά είναι ειδικές περιπτώσεις) και ησυχασαμε από τις επισκέψεις στα βενζινάδικα. Και σαν χάσιμο χρόνου στις αντλίες να το δεις πάλι κέρδος έχεις!

      Δεν λέω ότι θα μείνω στασιμος, και ανάλογα τις εξελίξεις στην τεχνολογία και τις προσωπικές μου επιλογές θα κινηθώ αναλόγως, αλλά μέχρι στιγμής είμαι πολύ χαρούμενος με τις επιλογές μας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Ζαλιστηκα με τον χαμένο χρόνο στα ταμεία για βενζίνη.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dublin @lap last edited by

          Ζαλιστηκα με τον χαμένο χρόνο στα ταμεία για βενζίνη.

          Έκανα αυτή την σκέψη όταν έψαχνα τι παίζει με τα ηλεκτρικά και το πόσο χρονοβόρα είναι η φόρτιση, και μετά συνειδητοποίησα ότι πήγαινα τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα βενζινάδικο όταν είχαμε τις βενζίνες και πετρέλαιο ξεχνάω να πάω.

          Πιστεύω όπως κοιτάμε τα κινητά στα φόρουμ και συγκρίνουμε χρόνο φόρτισης ανά χρήση, και τα λοιπά, θα γίνει έτσι και με τα αυτοκίνητα.

          Τελικά πήρες 200 κιλά; όχι, έτσι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Βρε μανια με τα κιλα;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              robostav last edited by

              Καλησπέρα σε όλους!

              Εχω ένα Leon 1.4 TSI 10ετίας (γενικά δεν ασχολούμαι με αμάξια btw), το οποίο μέχρι στιγμής κάλυπτε τις οικογενειακές ανάγκες, έφτασε η ώρα λόγω μετάθεσης στη δουλειά (εκεί που πήγαινα με συγκοινωνία σε 10', θα κάνω τώρα Χαλάνδρι-Μοσχάτο)  να πάρουμε ένα δεύτερο. Είδα την φάση με τα ηλεκτρικά και μου αρέσει η ιδέα αλλά η γυναίκα θέλει υβριδικό. Έχω κάνει μια μικρή έρευνα αλλά δεν βγάζω άκρη τι πραγματικά συμφέρει, και θα ήθελα τα φώτα σας.

              Σε γενικές γραμμές με την ιδέα ότι θα πάρω κάτι να το κρατήσω (αν δεν βγάλει πρόβλημα ή το διαλύσω) για +10 χρόνια (δεν ασχολούμαι με μεταπώληση) , θέλω να δω τι διαφορές έχουν τα δύο είδη

              • σε κόστος συντήρησης

              • κοστος καυσιμου (έχω γκαραζ για βραδινη φορτιση, αν και εξωτερικό , θα μου σουφρώσουν τιποτα;)

              • προβλήματα και γενικά durabillity (γενικά προσπαθώ να γλυτώσω το χρόνο να τρέχω σε μάστορες! και τα υβριδικά μου φαίνονται λίγο πολύπλοκα)

              • παθητική/ενεργητική ασφάλεια (οικογένεια γαρ)

              Επίσης, το να πάρω πχ τεσλα ή κάτι άλλο ψιλομεγαλο για μεγαλύτερη χρήση, για τα λεφτά που ζητάει στην ελλάδα και το δίκτυο που υπάρχει ,έχει νόημα αν πεις οτι θα το κρατήσω τόσο καιρό; ή να πάρω ενα μικρό να κάνω τη δουλειά μου για αρχή , και όταν έρθει η ώρα του λεον να το ξαναδω ;(γενικά η ηλεκτροκίνηση παίζει σε 2-3 χρόνια να είναι πολύ διαφορετική από τώρα και δεν αξίζει να σκάσεις πολλά;)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                Στη θέση σου, θα χτυπούσα ένα e-208. Η ηλεκτροκίνηση είναι σε μεταβατικό στάδιο, είναι νωρίς για να επενδύσεις σε αυτήν. Εκτός αν:

                1. πάρεις Tesla για οικογενειακό.

                2. πάρεις δεύτερο για αστική χρήση.

                Διότι αν σε 5 χρόνια, οι μπαταρίες έχουν εξελιχθεί τόσο ώστε να φορτίζουν πολύ πιο γρήγορα/να βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα/να ζυγίζουν λιγότερο, τότε θα είναι ξενέρωμα να έχεις ένα ξεπερασμένο οικογενειακό. Όμως, το δεύτερο θα συνεχίσει να έχει νόημα. Θα το φορτίζεις στο σπίτι το βράδυ έτσι κι αλλιώς. Και δε θα σε νοιάζει η ελάχιστη πτώση της αυτονομίας. Ήδη βγάζει 340 θεωρητικά χιλιόμετρα (και κάπου 280-290 πραγματικά), οπότε είσαι πρώτος για αστική χρήση.

                Τσιμπάς το 208 τώρα και το καλό, το μεγάλο, σε λίγα χρόνια από τώρα.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Έτσι όπως τα λές, μάλλον το υβριδικό Yaris (το ΝΕΟ) είναι η καλύτερη επιλογή. Για ένα 208/Corsa ηλεκτρικό θές αρκετά χρήματα παραπάνω, τα οποία θα αργήσεις να τα κάνεις απόσβεση. Επίσης, εαν φορτίζεις σε εξωτερικό χώρο, κινδυνεύεις να σου κλέβουν συνέχεια το καλώδιο, εκτός εαν έχει τόσο καλή ασφάλεια ο χώρος.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dstou last edited by

                    Χαλάνδρι Μοσχάτο κάθε μέρα μέσω κέντρου -> θες κάτι που να μπαίνει κάθε μέρα δακτύλιο. Και επειδή είναι μεγάλη η απόσταση, καλό είναι να είναι και οικονομικό. -> Τέζλα ξέχνα το, μπαίνει κάθε μέρα, αλλά είναι απλά πανάκριβο σαν αγορά, και οι τυχόν επισκευές σε βλάβες του είναι απλά ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ  σαν κόστος. Μην κοιτάς μόνο τι καίει, ή πόσο κάνει ένα σερβισάκι μια φορά το χρόνο για το ερκοντίσιο, τα λάστιχα και τα φρένα, αυτά είναι η κορφή του παγόβουνου, αυτό που κρύβεται από κάτω  να φοβάσαι. Φόρτιση στην πιλοτή

                    Ωστόσο αν επιμένεις για ηλεκτρικό, υπάρχουν και φθηνότερα, π.χ. ένα Ληφ ίσως είναι μια λύσις τώρα με τις επιδοτήσεις. Φυσικά και θα σου σουφρώσουν τον φορτιστή και τα καλώδια από την πιλοτή ή την αυλή σου, σε διαβεβαιώ από τώρα μην τυχόν και έχεις απορία.Και εννοείται ότι σε μια 5ετία θα μοιάζει αρχαίο με τα ηλεκτρικά που θα κυκλοφορήσουν τότε και θα είναι και ακόμη φθηνότερα.

                    Μια άλλη λύση είναι το υβριδικό βενζίνης. Δεν είναι φθηνό, αλλά και φθηνότερο σαν αγορά είναι του ηλεκτρικού, και (σε κάποιο βαθμό) σε αποζημιώνει με την οικονομία του σε σχέση με το απλό βανζίνης ή ακόμη και το πετρέλαιο. Υπάρχουν και με κάτω των 20.000 ευρώ, και όσο θες επάνω. Είναι πολύπλοκα, είναι γεγονός, αλλά είναι και τα πιο future proof αυτή τη στιγμή από τα συμβατικά ιχ, καθώς και τα πιο ικανά από τα ηλεκτρικά (με την ευρεία έννοια), αφού μπορείς να πας παντού και να τα έχεις και για πρώτο ή και για μόνο ιχ στην οικογένεια.

                    Εναλλακτικά, και αν πηγαίνεις στη δουλειά σου από τον Κηφισό, έστω μια φορά τη βδομάδα, ψάξε για φυσικό αέριο.  Κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που χλωμιάζουν ακόμη και τα ηλεκτρικά μπροστά του, πιο προσιτά από τα υβριδικά σε τιμή αγοράς, σέρβις παντού στην αντιπροσωπεία τους, δυνατότητα και να βγεις και λίγο έξω από Αθήνα, έστω κι αν κάψεις και λίγη βενζίνα. Γιατί ρωτάω αν πηγαίνεις από Κηφισό, ή έστω αν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο μια φορά τη βδομάδα? γιατί έχει πρατήριο στον Αγ. Ιωάννη Ρέντη, πιθανότατα λίγο έξω απ' το δρόμο σου δηλαδή, και θα πρέπει να το επισκέπτεσαι πολύ συχνά.  Πρέπει να βρεις μοντέλο να σου κάνει βέβαια, και είναι λίγα αυτά, αλλά έστω και λίγα κάνουν για τη δουλειά σου.  Και με τα ρέστα, παίρνεις 'αύριο' ένα καλό ηλεκτρικό, όταν αυτά θα είναι πολύ καλύτερα από τις σημερινές απόπειρες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • piliourits
                      piliourits @fanis75 last edited by

                      Έτσι όπως τα λές, μάλλον το υβριδικό Yaris (το ΝΕΟ) είναι η καλύτερη επιλογή. Για ένα 208/Corsa ηλεκτρικό θές αρκετά χρήματα παραπάνω, τα οποία θα αργήσεις να τα κάνεις απόσβεση. Επίσης, εαν φορτίζεις σε εξωτερικό χώρο, κινδυνεύεις να σου κλέβουν συνέχεια το καλώδιο, εκτός εαν έχει τόσο καλή ασφάλεια ο χώρος.

                      Ακριβώς, παίρνεις ένα Yaris, Jazz*, Corolla πλήρως υβριδικό και καθάρισες, με τα ζητούμενα που βάζεις.

                      *(το Jazz δεν το προτείνω στ' αλήθεια, για ξεκάρφωμα στον Lap το 'βαλα, πως λέμε 'μή ξεγελαστεί κανένας και το πάρει...' ) 🙂

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        robostav last edited by

                        το yaris το ψηνει η γυναίκα είναι η αλήθεια , το e208 εγώ 😛 . Αναφορικά με service κλπ, τα υβριδικά έχουν θεματάκια; Το κόστος συντήρησης των υβριδικών είναι στα πλαίσια του συμβατικού ή κοστίζει περισσότερο επειδή χρησιμοποιεί και τις δύο τεχνολογίες;

                        επίσης η διαφορά στη τιμή τους στα 10 χρόνια χρήσης δεν γέρνει προς ηλεκτρικό, αν λάβουμε υπόψη την κατανάλωσή τους;

                        για το φυσικό αέριο δεν έχω δει τίποτα. Στη δουλειά πάω από κέντρο, σπάνια από κηφισο. αν έχετε κανά link για φυσικό αέριο βάλτε, αλλά τα φοβάμαι μήπως δεν συνεχίσουν να υποστηρίζονται

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Μεινε μακρια απο φυσικό αεριο, δεν σε βολευει και αρκετα άλλα

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin last edited by

                            Ξεκίνα καινούργιο thread αγοράς καλύτερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              '

                              Μετά από 7μισή μήνες με το Model 3, οδήγησα πάλι το υβριδικό Toyota Yaris της αδερφής μου (και πρώτο ΜΕΚ γενικά) που το θεωρούσα τεχνολογικά πολύ πιο μπροστά από άλλα ΜΕΚ και έπαθα ΣΟΚ.Τελικά είναι απαράδεκτο το υβριδικό.Το 80% δεν ξέρει να τα οδηγάει όπως πρέπει και η ακριβή έκδοση κοστίζει 20.000€.Το Hybrid είναι Best seller στην Ελλάδα παρεμπιπτόντως.

                              Με το ζόρι βγάζεις 3km πλήρως ηλεκτρικά...πρέπει όλη την ώρα να κοιτάς το κοντέρ μην ξεπεράσεις το eco και πάρει μπρος το μοτέρ....μην σου ξεφύγει για 1cm το γκάζι παραπάνω γιατί πάλι θα πάρει μπρος το μοτέρ...

                              Και όλα αυτά για να καταφέρω 4.5-5L/100km πηγαίνοντας με 60km/h!'

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                techguru last edited by

                                ερωτηση περι hybrid

                                αν το κινείς μια φορα το μηνα αλλα βγαζοντας απο την μπαταρια τους πόλους

                                χαλαει η υβριδικη μπαταρια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Εγω στο mild hybrid εμεινα απο μπαταρία που το ξέχασα σε ένα πάρκινγκ λόγω Κορωνη..βασικά βαριόμουν να πάω να το φορτώσω στο ρελαντί.

                                  Η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα ήταν γεμάτη....αλλά η άλλη.....Ούτε την πλαφονιερα δεν άνοιγε, δεν λες  ανοίξε η πόρτα.

                                  Αλλιώς σουζουκαδες ....Πώς μπαίνεις μεσα, που μπαίνει το ματσουκι;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    teo-mak last edited by

                                    Λογικά θα έχει κάποιο καπάκι στην θέση της κλειδαριάς όπου θα ξεκουμπωνει και εμφανίζεται η οπή.

                                    Εναλλακτικά, τραβάς το χερούλι της πόρτας και η οπή εμφανίζεται από κάτω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Θενξ, θα το ψαξω

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Δεν είναι τραγικό, ενώ έχει μπαταρίες το αυτοκίνητο, να μένει από μπαταρία;

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 @gatoz last edited by

                                          εχει στη πορτα τρυπα για το κλειδακι που βγαζεις απο το κιφομπ

                                          για να βαλεις μπροστα, εστω και με ξενο ρευμα, πρεπει να πατησεις και να κρατας πατημενο το start με το κιφομπ, με τη μερια που μπαινει σε μπρελοκ. εχει καποιου ειδους αντισταση που την καταλαβαινει. βασικα 9 στις 10 παιρνει μονο με το κιφομπ οταν το ζουλας. σιγουρα αυτα σε σουιφτ ντηζελ 2014 και βιτ τζι ελ εξ ντηζελ 2017. παντως με ηδη σχεδον 5 ετη μπαταρια που το αφησα 15 μερες, μια χαρα πηρε με τη πρωτη και δουλεψε και στο σταρτ στοπ στο πρωτο φαναρι.

                                          +1

                                          Έτσι είναι και στο S cross.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Περιμενε να το ξαναδιαβασω διοτι μπερδευτηκα...

                                            Το εννοεις να παταω το start με το κιφομπ;;;

                                            Εμενα εχει συναγερμο και εφαγε ολη τη μπαταρια ουτε χρονο που δεν το ειχα.

                                            Εχει αυτην την βλακεια που βαζουν δωρο...

                                            Εκανα 40 χλμ ηια να ξαναλειτουργησει το startstop ...

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 47 / 423
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr