-
'σοβιετικού τύπου' σύστημά μας
Αν είχαμε σοβιετικού τύπου σύστημα θα ήμασταν (κρατική) βιομηχανική υπερδύναμη, με μηδενική ανεργία!
Δεν έχουμε τα φόντα να προσελκύσουμε μεγάλες βιομηχανικές μονάδες. Δεν έχουμε κουλτούρα και τεχνογνωσία βιομηχανίας, οι υποδομές μας είναι προβληματικές, δεν υπάρχουν μικρές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας που μπορούν να τροφοδοτήσουν προμηθευτικά ένα τέτοιο εγχείρημα και έχουμε ασταθές φορολογικό και νομοθετικό πλαίσιο.
-
Η υπερφολόγηση, το δεδαλώδες νομοθετικό μας σύστημα, η έμφυτη διαφθορά μας και ο τεράστιος κρατικός παρεμβατισμός θυμίζει σοβιέτ κατ'εμε. Απλά δεν είναι όλος ο ιδιωτικός τομέας υπό τον πλήρη έλεγχο του κράτους όπως στην πρώην ΕΣΣΔ. Τεσπά κακως άνοιξα τέτοια κουβέντα σε αυτό το forum.
-
Η υπερφολόγηση, το δεδαλώδες νομοθετικό μας σύστημα, η έμφυτη διαφθορά μας και ο τεράστιος κρατικός παρεμβατισμός θυμίζει σοβιέτ κατ'εμε. Απλά δεν είναι όλος ο ιδιωτικός τομέας υπό τον πλήρη έλεγχο του κράτους όπως στην πρώην ΕΣΣΔ. Τεσπά κακως άνοιξα τέτοια κουβέντα σε αυτό το forum.
Σάββα, που να μάθεις πως made in Turkey γράφουν και πολλά ανταλλακτικά οχημάτων του στρατού και αεροσκαφών της αεροπορίας που υπερασπίζονται τη χώρα (κάποια απ τα οποία είναι κατασκευασμενα κατά μεγάλο μέρος εκεί) και πως εισάγουμε το μεγαλύτερο όγκο οχημάτων και άλλων βιομηχανικών προϊόντων απ τη Γερμανία, τη χώρα που μας ζημίωσε όσο καμία άλλη στην πρόσφατη ιστορία και βασικό σύμμαχο και συνέταιρο των Τούρκων... (εφόσον μπαίνεις σε αυτή τη λογική).
-
Η υπερφολόγηση, το δεδαλώδες νομοθετικό μας σύστημα, η έμφυτη διαφθορά μας και ο τεράστιος κρατικός παρεμβατισμός θυμίζει σοβιέτ κατ'εμε. Απλά δεν είναι όλος ο ιδιωτικός τομέας υπό τον πλήρη έλεγχο του κράτους όπως στην πρώην ΕΣΣΔ. Τεσπά κακως άνοιξα τέτοια κουβέντα σε αυτό το forum.
Στην ΕΣΣΔ υπήρχε ελάχιστη φορολογία και μόνο για κάποιους υψηλόβαθμους. Διαφθορά υπάρχει παντού και τα μεγαλύτερα σκάνδαλα τα είδαμε στην Δύση και τον Καπιταλισμό. Μάλλον έχεις μπερδεμένο το κονσεπτ 'Σοβιετια'.
Τεσπα, είμαστε εκτός θέματος. Ας επικεντρωθούμε στους αντικειμενικούς λόγους για τους οποίους ένα τέτοιο εργοστάσιο δεν θα γίνει στην Ελλάδα.
-
έχουμε ασταθές φορολογικό και νομοθετικό πλαίσιο.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, μαζί με τις υπέρογκες μίζες και τον συνδικαλισμό (όλοι ξέρουμε γιατί έκλεισε το εργοστάσιο της Νισσάν στον Βόλο.)
-
REALZEUS wrote:
έχουμε ασταθές φορολογικό και νομοθετικό πλαίσιο.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, μαζί με τις υπέρογκες μίζες και τον συνδικαλισμό (όλοι ξέρουμε γιατί έκλεισε το εργοστάσιο της Νισσάν στον Βόλο.)
Φάνη πάντως ΔΕΝ 'την έκλεισε ο συνδικαλισμος'... την έκλεισαν οι ΜΕΤΑΠΡΑΤΤΕΣ που δεν είχαν συμφέρον από μια εγχώρια βιομηχανία, γι αυτό και οι τραγελαφικές κυβερνητικές αποφάσεις...
-
Sabas_Thess wrote:
Η υπερφολόγηση, το δεδαλώδες νομοθετικό μας σύστημα, η έμφυτη διαφθορά μας και ο τεράστιος κρατικός παρεμβατισμός θυμίζει σοβιέτ κατ'εμε. Απλά δεν είναι όλος ο ιδιωτικός τομέας υπό τον πλήρη έλεγχο του κράτους όπως στην πρώην ΕΣΣΔ. Τεσπά κακως άνοιξα τέτοια κουβέντα σε αυτό το forum.
Σάββα, που να μάθεις πως made in Turkey γράφουν και πολλά ανταλλακτικά οχημάτων του στρατού και αεροσκαφών της αεροπορίας που υπερασπίζονται τη χώρα (κάποια απ τα οποία είναι κατασκευασμενα κατά μεγάλο μέρος εκεί) και πως εισάγουμε το μεγαλύτερο όγκο οχημάτων και άλλων βιομηχανικών προϊόντων απ τη Γερμανία, τη χώρα που μας ζημίωσε όσο καμία άλλη στην πρόσφατη ιστορία και βασικό σύμμαχο και συνέταιρο των Τούρκων... (εφόσον μπαίνεις σε αυτή τη λογική).
Χρήστο τον λένε btw, και εγώ είχα μπερδευτεί
-
Sabas_Thess wrote:
Η υπερφολόγηση, το δεδαλώδες νομοθετικό μας σύστημα, η έμφυτη διαφθορά μας και ο τεράστιος κρατικός παρεμβατισμός θυμίζει σοβιέτ κατ'εμε. Απλά δεν είναι όλος ο ιδιωτικός τομέας υπό τον πλήρη έλεγχο του κράτους όπως στην πρώην ΕΣΣΔ. Τεσπά κακως άνοιξα τέτοια κουβέντα σε αυτό το forum.
Σάββα, που να μάθεις πως made in Turkey γράφουν και πολλά ανταλλακτικά οχημάτων του στρατού και αεροσκαφών της αεροπορίας που υπερασπίζονται τη χώρα (κάποια απ τα οποία είναι κατασκευασμενα κατά μεγάλο μέρος εκεί) και πως εισάγουμε το μεγαλύτερο όγκο οχημάτων και άλλων βιομηχανικών προϊόντων απ τη Γερμανία, τη χώρα που μας ζημίωσε όσο καμία άλλη στην πρόσφατη ιστορία και βασικό σύμμαχο και συνέταιρο των Τούρκων... (εφόσον μπαίνεις σε αυτή τη λογική).
πρόσφατη συζήτηση οι παραλλαγές μας είναι από τουρκια
-
Fanis75 wrote:
REALZEUS wrote:
έχουμε ασταθές φορολογικό και νομοθετικό πλαίσιο.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, μαζί με τις υπέρογκες μίζες και τον συνδικαλισμό (όλοι ξέρουμε γιατί έκλεισε το εργοστάσιο της Νισσάν στον Βόλο.)
Φάνη πάντως ΔΕΝ 'την έκλεισε ο συνδικαλισμος'... την έκλεισαν οι ΜΕΤΑΠΡΑΤΤΕΣ που δεν είχαν συμφέρον από μια εγχώρια βιομηχανία, γι αυτό και οι τραγελαφικές κυβερνητικές αποφάσεις...
Την συγκεκριμένη μπορεί όλες τις υπόλοιπες και αυτές που δεν έρχονται λόγω συνδικαλισμό δεν θα έρθουν. Θα σκάσει ο Γερμανός ο Ιάπωνας ο Γάλλος πόσα δις για εργοστάσιο θα πληρώνει τα νομιμα(κακώς) και θα έχει πέντε δέκα με πανό να του κλείνουν την είσοδο και να του σταματάνε την παραγωγή? Εμείς αν ειμασταν στη θέση τους τι θα κάναμε?
-
Παιδιά επειδή έχω κάνει κάτι μικρό συναλλαγές με Τούρκους στο παρελθόν, αν πληρώνεις και φιλοι σου από καρδιάς γίνονται, και κωλοτουμπες θα σου κάνουν. Γενικά είναι ατζούμπαλοι αλλά οι εμπειρίες μου είναι θετικές. Βρίσκεις επαγγελματισμό
-
Ρε οργανωθείτε ρε. Άμα θέλουν οι επιμολυντες του τοπικ μπορούν να γράφουν στο τοπικό πολιτική και άλλες παπαριές.
-
otokomae wrote:
Οι αποδόσεις των αυτοκινήτων που ανακοινωνουν τα εργοστάσια ειναι όλες μέτρηση από στρόφαλο. Αυτά τα νούμερα είναι στάνταρ και με τη καμμιά δεν είναι παραπάνω από αυτά που ανακοινώνονται. Και από εμπειρία αναφέρω ότι μια βελτίωση 10% με αλλαγή χαρτογράφησης είναι τεράστια βελτίωση σε στοκ μοτέρ.
Τεράστια και συνήθως ανέφικτη είναι μια βελτίωση της τάξης του 10% μόνο με επαναπρογραμματισμό σε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Σε υπερτροφοδοτούμενο αντιθέτως, είναι μάλλον μικρή, με τη συνήθη βελτίωση σε ιπποδύναμη να είναι της τάξης τουλάχιστον του 20%.
Μάλλον έχεις ξάδερφο βελτιωτη
Χαχαχαχα
-
piliourits wrote:
Fanis75 wrote:
REALZEUS wrote:
έχουμε ασταθές φορολογικό και νομοθετικό πλαίσιο.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, μαζί με τις υπέρογκες μίζες και τον συνδικαλισμό (όλοι ξέρουμε γιατί έκλεισε το εργοστάσιο της Νισσάν στον Βόλο.)
Φάνη πάντως ΔΕΝ 'την έκλεισε ο συνδικαλισμος'... την έκλεισαν οι ΜΕΤΑΠΡΑΤΤΕΣ που δεν είχαν συμφέρον από μια εγχώρια βιομηχανία, γι αυτό και οι τραγελαφικές κυβερνητικές αποφάσεις...
Την συγκεκριμένη μπορεί όλες τις υπόλοιπες και αυτές που δεν έρχονται λόγω συνδικαλισμό δεν θα έρθουν. Θα σκάσει ο Γερμανός ο Ιάπωνας ο Γάλλος πόσα δις για εργοστάσιο θα πληρώνει τα νομιμα(κακώς) και θα έχει πέντε δέκα με πανό να του κλείνουν την είσοδο και να του σταματάνε την παραγωγή? Εμείς αν ειμασταν στη θέση τους τι θα κάναμε?
Εγώ με όσα έχω δει πιστεύω πως αυτή είναι μια φήμη που κατασκεύασαν τα κανάλια και κάποιοι λαϊκιστές πολιτικοί και την αναπαράγουμε διαρκώς. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει τουλάχιστον 30 χρόνια πεθαμένο. Μη μπερδευεστε με τις ΔΕΚΟ και τις εταιρείες του δημοσίου και το πολιτικό αλισβερίσι. Οι απεργίες-θεατρικές παραστάσεις για την τιμή των όπλων της ΓΣΕΕ εθιμοτυπικά 1-2 μέρες το χρόνο, με συμμετοχή του 30% και τις 8 στις 10 επιχειρήσεις εν λειτουργία, είναι αμελητέες και δεν έχουν αποφέρει αποτέλεσμα ποτέ (δηλαδή κανένα κόστος για τις εταιρείες, ίσως ελάχιστο κέρδος των χαμένων ημερομισθίων, και καμιά επίπτωση στην ετήσια ή παραγωγή τριμήνου κλπ.) Επίσης μιλάμε για βιομηχανίες που λειτουργούν με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές κι όχι οικογενειακα sweat shops που αντί να κερδίζουν απ τον πελάτη, κλέβουν τον κόπο των υπαλλήλων τους. Δηλαδή, σε αυτές τις εταιρείες, παρόλο που έχουν ικανό αριθμό εργαζομένων για την ύπαρξη σωματείων, στην ουσία δεν υπάρχουν σοβαρές διεκδικήσεις, εκτός όταν παραβιάζεται νομοθεσία ασφαλείας και κινδυνεύουν ζωές. Ακόμη, σαν Έλληνες πλέον είμαστε πολύ φθηνοι για τη ποιότητα ανθρώπινου δυναμικού που διαθετουμε, ενώ εκτός Ελλάδας, σε χώρες που περιγράφετε, θα δείτε στις βιομηχανίες σε θέσεις εργατών 'κάθε καρυδιάς καρύδι' βασικής εκπαίδευσης και με πολλαπλάσιες απολαβές, παρά τα ποσοστά παραβατικών, αλκοολικών κλπ. που είναι πολύ μεγαλύτερα απ' της Ελλάδος, ενώ εκεί και τα συνδικάτα και οι θεσμοί που επιβλέπουν την εργατική νομοθεσία, όπως και οι επιπτώσεις για παραβάσεις είναι σοβαρά, αντίθετα με τις εθιμοτυπικές επισκέψεις της ξεδοντιασμένης Επιθεώρισης Εργασίας για καφέ στα γραφεία προσωπικού και τις ποινές στα χαρτιά... Είναι καθαρά θέμα γραφεοκρατιας και νομοθετικής αστάθειας, μη επαρκών υποδομών κι όλων των υπολοίπων αιτιών που ανέφεραν φίλοι προηγουμένως, τα περί συνδικαλιστων είναι κορώνες των διαφόρων Αδωνοειδών στα κανάλια, για να αποφεύγουν τις ευθύνες και να δικαιολογήσουν την αποτυχία τους.
-
harisma23 wrote:
otokomae wrote:
Οι αποδόσεις των αυτοκινήτων που ανακοινωνουν τα εργοστάσια ειναι όλες μέτρηση από στρόφαλο. Αυτά τα νούμερα είναι στάνταρ και με τη καμμιά δεν είναι παραπάνω από αυτά που ανακοινώνονται. Και από εμπειρία αναφέρω ότι μια βελτίωση 10% με αλλαγή χαρτογράφησης είναι τεράστια βελτίωση σε στοκ μοτέρ.
Τεράστια και συνήθως ανέφικτη είναι μια βελτίωση της τάξης του 10% μόνο με επαναπρογραμματισμό σε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Σε υπερτροφοδοτούμενο αντιθέτως, είναι μάλλον μικρή, με τη συνήθη βελτίωση σε ιπποδύναμη να είναι της τάξης τουλάχιστον του 20%.
Μάλλον έχεις ξάδερφο βελτιωτη
Χαχαχαχα
Μάλλον έχεις κακή εμπειρία από ατμοσφαιρικό κινητήρα... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
-
Sabas_Thess wrote:
'σοβιετικού τύπου' σύστημά μας
Αν είχαμε σοβιετικού τύπου σύστημα θα ήμασταν (κρατική) βιομηχανική υπερδύναμη, με μηδενική ανεργία!
και 2 χρόνια αναμονή για να παραλάβουμε το lada μας, δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτήν τη ζωή
-
REALZEUS wrote:
Sabas_Thess wrote:
'σοβιετικού τύπου' σύστημά μας
Αν είχαμε σοβιετικού τύπου σύστημα θα ήμασταν (κρατική) βιομηχανική υπερδύναμη, με μηδενική ανεργία!
και 2 χρόνια αναμονή για να παραλάβουμε το lada μας, δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτήν τη ζωή
Το κόστος του Lada θα το είχες βγάλει σε αυτά τα 2 χρόνια ως κρατικός υπάλληλος. Εσύ βγάζεις αυτοκίνητο σήμερα σε 2 χρόνια; Εγώ με το ζόρι βγάζω τα λάστιχα...
-
Aikibill wrote:
REALZEUS wrote:
Sabas_Thess wrote:
'σοβιετικού τύπου' σύστημά μας
Αν είχαμε σοβιετικού τύπου σύστημα θα ήμασταν (κρατική) βιομηχανική υπερδύναμη, με μηδενική ανεργία!
και 2 χρόνια αναμονή για να παραλάβουμε το lada μας, δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτήν τη ζωή
Το κόστος του Lada θα το είχες βγάλει σε αυτά τα 2 χρόνια ως κρατικός υπάλληλος. Εσύ βγάζεις αυτοκίνητο σήμερα σε 2 χρόνια; Εγώ με το ζόρι βγάζω τα λάστιχα...
για αυτό είπα δεν μπορούμε να τα έχουμε ΟΛΑ σε αυτήν την ζωή
-
Η Ελλάδα ήταν μια καπιταλιστική χώρα επίσημα, με σοσιαλιστική κομμουνιστικού τύπου κρατική οικονομία, με Οθωμανικά κατάλοιπα.
Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε περίπου 1μυριο κρατικούς υπαλλήλους και το όνειρο του καθενός είναι το δημόσιο. Ακόμη ο μέσα στην κρίση ΣυριζΑΝΕΛ φίλοι μου προσκυνημένοι, ιορίστηκαν σε θεσαρες, και εγώ πάλευα να κάνω ένα μεροκάματο την εβδομάδα να πληρώνω ΕΦΚΑ και ΕΝΦΙΑ. Τώρα οι 'άλλοι' φίλοι μου ξεκίνησαν να παίρνουν δουλίτσες και θεσουλες σιγά σιγά. Εγώ που είμαι παιδί του πατέρα μου και κανενός κόμματος, πληρώνω την ανεξαρτησία μου με 12αρα κ πληρωμένα 5-6ωρα ουσιαστικά.
Αν βάλεις και πόσους άλλους πληρώνονται από τις σχέσεις τους με το δημοσιο, καταλαβαίνετε τη χώρα έχουμε.
Το άλλο όμως, να έχεις μία χώρα που ξεκάθαρα απειλεί τα εθνικά σου σύνορα και να της προσφέρεις EURO, νομίζω είναι λίγο τραγικό. Προσπαθώ ακόμη και μπλούζα να μην παίρνω από Tουρκια. Μια χώρα που έκανε 4 γενοκτονίες (κάποιες σε συγγενείς μου) στον 20ο αιώνα κ δεν τιμωρήθηκε ποτέ και απειλεί με μερικές ακόμη δεν μπορεί να υποστηρίζεται οικονομικά.
Η Γερμανία ισοπεδωθηκε στο Β Παγκόσμιο πόλεμο και πλήρωσε αποζημιώσεις κλπ, και ακόμη δεν έχει στρατό (που χρειαζόμαστε πλέον) λόγω της νοοτροπίας που δημιουργήθηκε μετά. Στη Τουρκία δεν βλέπω κανα προβληματισμό και μεταμέλεια.
-
Το άλλο όμως, να έχεις μία χώρα που ξεκάθαρα απειλεί τα εθνικά σου σύνορα και να της προσφέρεις EURO, νομίζω είναι λίγο τραγικό. Προσπαθώ ακόμη και μπλούζα να μην παίρνω από Tουρκια. Μια χώρα που έκανε 4 γενοκτονίες (κάποιες σε συγγενείς μου) στον 20ο αιώνα κ δεν τιμωρήθηκε ποτέ και απειλεί με μερικές ακόμη δεν μπορεί να υποστηρίζεται οικονομικά.
+1
-
@Dublin λίγες 'διορθώσεις' εντελώς φιλικά:
Η Γερμανία εξαιτίας της ανάγκης που άμεσα γεννήθηκε μετά το τέλος του Β' ΠΠ για buffer απέναντι στο σοβιετικό μπλόκ πλήρωσε ελάχιστα (τα περισσότερα της χαρίστηκαν) από όσα όφειλε. Ενδυναμώθηκε όσο καμία άλλη χώρα από το 'σχέδιο Μάρσαλ' και άρχισε να γίνεται υπό αμερικανική σκέπη μεγάλη δύναμη ξανά. Στρατό δεν είχε και δεν έχει όχι τόσο γιατί 'δεν της το επέτρεψαν' αλλά γιατί όπως ένας στρατάρχης της είπε κατά την διάρκεια της δίκης της Νυρεμβέργης 'Η Γερμανία σε 30 θα είναι ξανά υπερδύναμη, αυτή την φορά με οικονομικά μέσα και όσοι σήμερα την βλέπουν σαν τον μεγάλο εχθρό σε 30 χρόνια θα της ζητάνε τον λόγο για κάθε τους σοβαρή ενέργεια'. Δεν έπεσε και πολύ μακριά. Κάποιος μάλιστα θα μπορούσε να πει ότι σε έναν από τους βασικούς τους σκοπούς με τον Β' ΠΠ πέτυχαν άμεσα και απόλυτα. Διαλύθηκε σχεδόν άμεσα η Βρετανική Αυτοκρατορία...
Η άμεση εκκίνηση του ψυχρού πολέμου ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί στην Γερμανία. Για εμένα δεν έχει δείξει καμία μεταμέλεια, παρά μόνο άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο θα εδραιωθεί ως η υπερδύναμη της Ευρώπης και τα κατάφερε...
Η Τουρκία είναι η χώρα που ήταν είναι και θα είναι το στήριγμα της, ο μόνος της πραγματικός ειλικρινής και προφανής σύμμαχος. Ο ίδιος ο Κάιζερ Βίλχελμ ο 2ος δήλωσε δημόσια κατά την επίσκεψη του στην Υψηλή πύλη λίγο πριν την έναρξη του Α' ΠΠ ότι ο γερμανικός λαός θα είναι αιώνιος φίλος των Οθωμανών και ο ίδιος έθεσε τον εαυτό του ως προστάτη του ισλάμ στην δύση. Δείτε σχετικά βίντεο να κυκλοφορεί με φέσι τρισχαρής στους δρόμους της Πόλης με τα πληθοι να ζητοκραυγαζουν για εκείνον....
Συγνώμη για το σεντόνι.
Νέο Honda Civic 2017