Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 295
    • 296
    • 183 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    155614
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilas @otokomae last edited by

      Οι αποδόσεις των αυτοκινήτων που ανακοινωνουν τα εργοστάσια ειναι όλες μέτρηση από στρόφαλο. Αυτά τα νούμερα είναι στάνταρ και με τη καμμιά δεν είναι παραπάνω από αυτά που ανακοινώνονται. Και από εμπειρία αναφέρω ότι μια βελτίωση 10% με αλλαγή χαρτογράφησης είναι τεράστια βελτίωση σε στοκ μοτέρ.

      Η άποψη σου είναι σεβαστή αλλά δώσε μας και επιχειρήματα για να συμφωνήσουμε μαζί σου. Γιατί όλοι οι βελτιωτες υπόσχονται 20% στα περισσότερα τούρμπο αυτοκίνητα είτε diesel είτε βενζίνη;

      Όλοι κρύβουν την αλήθεια δίνοντας σου 10% ενώ σου λένε 20%;

      Και αν πάω εγώ για δυναμομέτρηση σε τρίτο. Θα μου πει και αυτός ψέματα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sargus
        sargus last edited by

        1η σε αξιοπιστία η Honda στο παρακάτω βίντεο:

        Youtube Video

        Δεν ξέρω παιδιά, ίσως να είμαι προκατειλειμένος αλλά θα φοβόμουν πολύ να πάω σε PSA-VAG σήμερα που τα αμάξια είναι τόσο πολύπλοκα! Έχω ήδη αρχίσει από τον περίγυρο μου να ακούω χαζοβλάβες στις οθόνες ή τα ηλεκτρονικά και στους 2 αυτούς μεγάλους ομίλους (και δυστυχώς σήμερα ένα πρόβλημα στην οθόνη συνήθως δε σε αφήνει να βάλεις ούτε κλιματισμό) και με κάνει να χαίρομαι παραπάνω για το Honda μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kouladi last edited by

          Το σεντάν ή το χάτσμπακ έχεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sargus
            sargus last edited by

            To hatchback.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kouladi @sargus last edited by

              To hatchback.

              Πρέπει να σου είχε πάει αρκετά ε;

              Το σεντάν βλέπω έχει 21 χιλιάρικα η βασική έκδοση αλλά ακόμα και αυτή έχει τον 1.5 τούρμπο. Διακόσια χοντάτα άλογα με 21 χιλιάρικα. Το θεωρώ κάτι σαν την ευκαιρία του αιώνα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • sargus
                sargus last edited by

                Είναι καταπληκτική ευκαιρία! Και είναι φοβερό αυτοκίνητο. Όποιος και να με ρωτήσει για αυτοκίνητο, αυτό του προτείνω, ακόμα και αν ψάχνει μικρό αυτόματο πόλης για την ηλικιωμένη μητέρα του.... Εδώ σκέφτομαι να το πάρω εγώ για δεύτερο να βρίσκεται!

                Το δικό μου είναι το χατς σπορτ 1.5 που είχε τιμή καταλόγου 25.650. Όταν το πήρα τεντώθηκα λίγο γιατί είχα μπατζετ τα 20-22, αλλά έκτοτε βλέποντας και τι άλλο βγαίνει και τι κυκλοφορεί, θεωρώ ότι έκανα μια πολύ καλή αγορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • nickthetrib
                  nickthetrib @sargus last edited by

                  Είναι καταπληκτική ευκαιρία! Και είναι φοβερό αυτοκίνητο. Όποιος και να με ρωτήσει για αυτοκίνητο, αυτό του προτείνω, ακόμα και αν ψάχνει μικρό αυτόματο πόλης για την ηλικιωμένη μητέρα του.... Εδώ σκέφτομαι να το πάρω εγώ για δεύτερο να βρίσκεται!

                  Το δικό μου είναι το χατς σπορτ 1.5 που είχε τιμή καταλόγου 25.650. Όταν το πήρα τεντώθηκα λίγο γιατί είχα μπατζετ τα 20-22, αλλά έκτοτε βλέποντας και τι άλλο βγαίνει και τι κυκλοφορεί, θεωρώ ότι έκανα μια πολύ καλή αγορά.

                  Ναι εκανες, και οντως το σενταν στα 22-23Κ με κατι μαλακιουλιτσες που θα βαλει καποιος εξτρα, ειναι πολυ καλή ευκαιρία.

                  πουτανα φτωχεια

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techguru @sargus last edited by

                    Είναι καταπληκτική ευκαιρία! Και είναι φοβερό αυτοκίνητο. Όποιος και να με ρωτήσει για αυτοκίνητο, αυτό του προτείνω, ακόμα και αν ψάχνει μικρό αυτόματο πόλης για την ηλικιωμένη μητέρα του.... Εδώ σκέφτομαι να το πάρω εγώ για δεύτερο να βρίσκεται!

                    Το δικό μου είναι το χατς σπορτ 1.5 που είχε τιμή καταλόγου 25.650. Όταν το πήρα τεντώθηκα λίγο γιατί είχα μπατζετ τα 20-22, αλλά έκτοτε βλέποντας και τι άλλο βγαίνει και τι κυκλοφορεί, θεωρώ ότι έκανα μια πολύ καλή αγορά.

                    Απο εμφανιση παντως το sedan δεν πιανει μια μπροστα στο hatchback .Σαν Αμερικανικη μαουνα ειναι(για αυτο και εριξαν την τιμη γιατι δεν το προτιμα κανεις)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd last edited by

                      Κατά πολύ πιο όμορφο το σεντάν από το hatch που είναι σαν κάτι να του λείπει πίσω!

                      Όσο για τις αμερικανιές, μακάρι να ερχόταν το 4πορτο Si στην ευρώπη που είναι απλά έργο τέχνης σχεδιαστικά!

                      Γούστα είναι αυτά 🙂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kouladi last edited by

                        Γούστα είναι αυτά. Εμένα ας πούμε μου αρέσει περισσότερο το σεντάν. Επειδή δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα χωρίς κώλο. Δεν μπορείς να έχεις μπροστά μέρος πληθωρικό και κώλο τίποτα. Δεν είναι αρμονικό. Το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αρχή μέση και τέλος. Τρεις όγκους. Αλλιώς είναι σαν να βλέπεις ταινία με φοβερή εισαγωγή φοβερό κύριο μέρος και να την κόβεις λίγο πριν το φινάλε. Είναι ξενερουά πώς να το κάνουμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • V
                          vasilas @dimitriscsd last edited by

                          Κατά πολύ πιο όμορφο το σεντάν από το hatch που είναι σαν κάτι να του λείπει πίσω!

                          Όσο για τις αμερικανιές, μακάρι να ερχόταν το 4πορτο Si στην ευρώπη που είναι απλά έργο τέχνης σχεδιαστικά!

                          Γούστα είναι αυτά 🙂

                          Πόσο συμφωνώ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • piliourits
                            piliourits @the_emperor last edited by

                            gatoz wrote:

                            παντως ενω οι πουγκαίοι ασχολουνται με οθονες και πιξελια, οι χονταιοι ψαχνωνται για ιντερκουλερ και ρεβ χανγκινγκ. για αυτο ουάνς χοντα, παντα χοντα, αμα θες οθονη πηγαινε στο κοτσωβολο.

                            αστο ρε συ μπουλονη, αμα κοιτας τριο οχτω και αν παιζει τουρκικα σιριαλ στο καντραν, δεν ειναι ο σιβικας για σενα

                            'Κωτσόβολος'έχει γίνει και το φόρουμ συνολικά...και black Friday για τις αναλύσεις των καταναλώσεων...Για οδήγηση...ούτε λόγος...

                            Ναι ρε σεις

                            γιατί ο περισσότερος κόσμος με υστέρημά ετών το παντρεύεται το όχημα. Δεν το καβαλάει μόνο όταν έχει κ@υλες!

                            οπότε δεν μπορεί απλά να διαλέξει για μόνιμη σύντροφο απλά αυτή με τα πιο μεγάλα ...μάτια, ή αυτή που μπορεί και κάνει τέλειες ...πίτες!

                            Πρέπει να έχει και ένα συνδυασμό πολλών άλλων πιο ταπεινων προσόντων, για την καθημερινή συμβίωση.

                            Από ορέξεις, άλλο τίποτα...

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              To 5θυρο ειναι πολυ πιο ωραιο, στα ματια μου, απο το σενταν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @kouladi last edited by

                                Γούστα είναι αυτά. Εμένα ας πούμε μου αρέσει περισσότερο το σεντάν. Επειδή δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα χωρίς κώλο. Δεν μπορείς να έχεις μπροστά μέρος πληθωρικό και κώλο τίποτα. Δεν είναι αρμονικό. Το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αρχή μέση και τέλος. Τρεις όγκους. Αλλιώς είναι σαν να βλέπεις ταινία με φοβερή εισαγωγή φοβερό κύριο μέρος και να την κόβεις λίγο πριν το φινάλε. Είναι ξενερουά πώς να το κάνουμε.

                                Ωραια. Να κανουμε και τα τζιπ με κωλο τοτεΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vasilas last edited by

                                  Εμένα μου αρέσουν και τα δύο. Και το hatch και το sedan

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    harisma23 @otokomae last edited by

                                    Οι αποδόσεις των αυτοκινήτων που ανακοινωνουν τα εργοστάσια ειναι όλες μέτρηση από στρόφαλο. Αυτά τα νούμερα είναι στάνταρ και με τη καμμιά δεν είναι παραπάνω από αυτά που ανακοινώνονται. Και από εμπειρία αναφέρω ότι μια βελτίωση 10% με αλλαγή χαρτογράφησης είναι τεράστια βελτίωση σε στοκ μοτέρ.

                                    Τεράστια και συνήθως ανέφικτη είναι μια βελτίωση της τάξης του 10% μόνο με επαναπρογραμματισμό σε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Σε υπερτροφοδοτούμενο αντιθέτως, είναι μάλλον μικρή, με τη συνήθη βελτίωση σε ιπποδύναμη να είναι της τάξης τουλάχιστον του 20%.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      ~> Προσωπική άποψη:

                                      Το Civic Sedan είναι ένα πανέμορφο όχημα και λιγότερο εκκεντρικό από το hatchback. Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου σχεδιαστικά το hatchback αλλά θα προτιμούσα 1000% την υπέροχη φιγούρα του Sedan αν δεν το ακολουθούσε η 'ρετσίνα' του made in Turkey.

                                      Δεν λέω ότι έχει πιο ποιοτικό αποτέλεσμα η βρετανική γραμμή παραγωγής. Άλλωστε όλα τα 'θέματα' ποιότητας συναρμολόγησης που έχω δει στο YouTube αφορούσαν είτε αμερικανικά hatchback (τα οποία φαντάζομαι κατασκευάζονται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού) είτε βρετανικής συναρμολόγησης hatchback. Ξεκάθαρα με ενοχλεί για εθνικούς λόγους το made in Turkey. Κάτι που ισχύει αντίστοιχα και για όλα τα μοντέλα της Toyota made in Turkey αλλά και οποιασδήποτε άλλης εταιρείας.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib @sabas_thess last edited by

                                        ~> Προσωπική άποψη:

                                        Ξεκάθαρα με ενοχλεί για εθνικούς λόγους το made in Turkey. Κάτι που ισχύει αντίστοιχα και για όλα τα μοντέλα της Toyota made in Turkey αλλά και οποιασδήποτε άλλης εταιρείας.

                                        Για να σε ξεμπλοκάρω πάντως, από τα 22κ που κάνει το civic sedan ζήτημα να μένουν στην τούρκικη οικονομία τα 2κ και αυτό με ανταλλακτικά να κατασκευάζονται στην Τουρκία. Αν δεν κατασκευάζονται ανταλλακτικά στην Τουρκία πάμε για λιγότερα.

                                        Θα μου πεις γιατί εκεί και όχι εδώ. Γιατί εκεί το αυτοκίνητο κοστίζει στη honda λιγότερο. αν θες να έρθουν αυτοκινητοβιομηχανίες στη Ελλάδα να ξέρεις ότι θα πληρώνεσαι μαξ 600€, Είσαι διατεθειμένος??? ΕΓΩ που ΤΩΡΑ παίρνω 600€ και στην περίπτωση που έρθουν θα παίρνω λιγότερα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          Έχει δίκιο και μάλιστα οφείλω να ομολογήσω ότι προσφάτως διερωτήθηκα το εξής. Έστω ένα παράλληλο σύμπαν όπου η γραμμή της Χ εταιρείας ήταν στην Ελλάδα αντί της Τουρκίας. Αν βγάλεις στην άκρη το εθνικό φρόνημα, με κοινή λογική, πόσο πιο αξιόπιστη/ποιοτική δουλειά πιστεύεις ότι θα κάναμε εμείς ως έθνος σε σχέση την βιομηχανική Τουρκία; Σε πληροφορώ ότι δεν είχα σαφή απάντηση στο μυαλό μου...

                                          Στην γενική εικόνα όμως η Τουρκία θεωρείτε και είναι μια μεγάλη οικονομία, μια βιομηχανική χώρα με αποτελέσματα τα οποία βιώνουμε καθημερινά. Έχει κεφάλαια κολοσσών στο έδαφος της και κάνει τον 'μάγκα' σε μεγάλες δυνάμεις και υπερδυνάμεις. Ενώ εμείς τρώμε 40 χρόνια επιδοτήσεις, κάνουμε απεργία, διώχνουμε ακόμα και τις μικρές βιομηχανίες με το 'σοβιετικού τύπου' σύστημά μας και πουλάμε μόνο υπερκοστολογημένο τουρισμό (20€ χωριάτικη, μια ντομάτα, μισό σάπιο αγγούρι και ένα κομμάτι κακής ποιότητας φέτα)....

                                          Τεσπά συγνώμη που πλατίασα πάλι.

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • V
                                            vasilas @sabas_thess last edited by

                                            Έχει δίκιο και μάλιστα οφείλω να ομολογήσω ότι προσφάτως διερωτήθηκα το εξής. Έστω ένα παράλληλο σύμπαν όπου η γραμμή της Χ εταιρείας ήταν στην Ελλάδα αντί της Τουρκίας. Αν βγάλεις στην άκρη το εθνικό φρόνημα, με κοινή λογική, πόσο πιο αξιόπιστη/ποιοτική δουλειά πιστεύεις ότι θα κάναμε εμείς ως έθνος σε σχέση την βιομηχανική Τουρκία; Σε πληροφορώ ότι δεν είχα σαφή απάντηση στο μυαλό μου...

                                            Στην γενική εικόνα όμως η Τουρκία θεωρείτε και είναι μια μεγάλη οικονομία, μια βιομηχανική χώρα με αποτελέσματα τα οποία βιώνουμε καθημερινά. Έχει κεφάλαια κολοσσών στο έδαφος της και κάνει τον 'μάγκα' σε μεγάλες δυνάμεις και υπερδυνάμεις. Ενώ εμείς τρώμε 40 χρόνια επιδοτήσεις, κάνουμε απεργία, διώχνουμε ακόμα και τις μικρές βιομηχανίες με το 'σοβιετικού τύπου' σύστημά μας και πουλάμε μόνο υπερκοστολογημένο τουρισμό (20€ χωριάτικη, μια ντομάτα, μισό σάπιο αγγούρι και ένα κομμάτι κακής ποιότητας φέτα)....

                                            Τεσπά συγνώμη που πλατίασα πάλι.

                                            Πάω στοίχημα ότι η φέτα μυρίζει ποδαρίλα!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 183 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr