-
Έτυχε σε συνάδελφο σε άσχετο ιχ να τα κακαρώσει η υποβοήθηση της κρεμαγιέρας ενόψει μιας στροφής. Με το ζόρι το έσωσε επειδή ήταν σε ετοιμότητα, αλλά και σχετικά χεροδύναμος. Αν ήταν η γυναίκα του, μπορεί και να το βρόνταγε σε κανά τοίχο. Μου είπε ότι έσκυψε πάνω στο τιμόνι και έκανε και μεγάλο μοχλό με τα χέρια του για να στρίψει.
Δυστυχώς, είναι έτσι φτιαγμένα τα σύγχρονα ιχ, που χωρίς την υποβοήθηση δύσκολα οδηγούνται και μόνο ίσα για να πάνε λάου λάου στο συνεργείο.
-
Για να το λήξουμε και να πω την αλήθεια μου πριν μπω στο φόρουμ που έψαχνα αμάξι θεωρούσα ότι η Toyota είναι ΤΕΡΑΣ αξιοπιστίας (πολύ θα γελάσουν κιόλας) αλλά τελικά αυτό δεν ισχύει αν το ψάξεις και λίγο παραπάνω.
Επίσης αυτό που ζει ο Ηλίας είναι κάτι που δε θέλουμε να τύχει σε κανένα μας. Εννοείται θα του το φτιάξουν δωρεάν αλλά και πάλι για αρκετές μέρες δε μπορεί να χαρεί το καινούριο αμάξι του.
-
Πάντως αν μπω να κράξω το οποιοδήποτε αμάξι σίγουρα οι κάτοχοι τους θα νιώσουν σαν επτάχρονοι που τους θιγω το παιχνίδι που επέλεξαν και αυτή είναι η αλήθεια.Οταν κάποιος κάνει μια επιλογή θεωρεί ότι είναι και σωστή άλλωστε γιατί να το επέλεγε;
Όχι βέβαια! Οι συνειδητοποιημένοι κάτοχοι είναι οι πρώτοι που αναφέρουν τα μειονεκτήματα των αυτοκινήτων τους! Βέβαια αν μπει κάποιος και γράψει πράγματα που δεν ισχύου, τότε ναι, θα υπάρξει αντίδραση.
-
Καλά εννοείται να μείνει από κρεμαργιερα τόσο νέο αμάξι το λες και απίστευτο, προσωπικά πρώτη φορά το ακούω. Μιλάμε για χοντρή και άκρως ξενερωτικη κατάσταση , η ακινητοποίηση δε τόσων ημερών ασχολιαστη. Αμάξι φίλε σου δώσανε ; ή τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά χτύπημα στην πλάτη και πάμε στον επόμενο ευχαριστισμενο πελάτη....
-
@dublin όχι ακόμα δεν το έκανα test drive. Μόνο το 208 με τον 1.2 100hp. Το οποίο μου φάνηκε σαν ένα κλασικό peugeot και σαν 308 ή C4 10ετιας.
Θέλω πολυ όμως να το κάνω.
Κάποια στιγμή θα τα καταφέρω.
Παιδιά τα προβληματα θα'ναι λόγω παιδικων ασθενιων.
-
Χθες εκανα ξανά τεστ ντραιβ το αυτοκίνητο αυτή την φορά με φυσιολογικές συνθήκες οποτε μπόρεσα να έχω καλύτερη άποψη
Καταρχήν να πω οτι επειδή στα μάτια μου το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο την πρώτη φορά δεν είδα μερικά πραγματα που τα ανακάλυψα χθες.όντως είναι στενό πίσω και το χειρότερο για μένα είναι οτι είναι και στενό στο άνοιγμα του πορτ μπαγκαζ.δεν είναι κάτι σημαντικό αλλά θαθελα όταν θα αγόραζα καινουριο αυτοκίνητο να μην έχω χώρους κ διαστάσεις Ίμπιζα καταλαβαίνετε τι λέω.
Πάμε παρακάτω. Επίτηδες πήγα με εναν συνάδελφό στο τεστ ντραιβ ο οποίος το τρωει όλο το φαι του και είναι 1.86(εγώ 1.80).οι χώροι με αυτον μέσα ηταν τόσο όσο στην δικιά μου θέση οδήγησης και στα γόνατα τα δικά του.πίσω απο οτι μου είπε ένιωθε λίγο κλειστά ενω τον πείραξε το ψηλό τούνελ.το αμάξι είναι ξεκάθαρα για 4 ανθρώπους όχι παραπάνω. Αυτό εμένα εννοείται δεν με ενδιαφέρει. Αυτο που με χαλάει όμως είναι η ορατότητα πίσω που για μένα ηταν σχεδόν ανύπαρκτη με τον ψωμωμενο συνάδελφό. Με τα παιδιά μου πίσω δεν θα υπαρχει τέτοιο πρόβλημα, αλλά κάπου εδώ ξαναμπαίνει η σύγκριση με το Ίμπιζα και με το τι διαφορετικό θα ήθελα σε χώρους σε σχέση με το σήμερα.
Το αυτοκίνητο που μου έδωσαν ηταν η active με τον 1.2 των 100 ίππων.σε σχέση με την allure είναι άλλο αμαξι χειροτερο ποιοτικά στο μάτι τουλάχιστον και δεν έχει να κανει μονο με το χειρόφρενο.τεσπα αυτά είναι υποκειμενικά αλλά νομιζω οτι το χουν πει και κάτοχοι εδώ μέσα γι αυτή την διάφορα ποιότητας
Οδηγικά η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου ηταν εξαιρετική για το υψος του χωρίς πολλές κλίσεις στις στροφές με βαρύ τιμόνι στον αυτοκινητόδρομο που γίνεται ελαφρύ στις χαμηλες ταχύτητες.ο κινητήρας στην ανηφόρα της Καρδίας έδειξε λίγο αδύναμος πράγμα που δεν περίμενα αν και είχε και κινηση χθες στο σημείο κατι που δεν βοηθάει στην ανηφόρα.επίσης επειδή κάποιος μου το είχε αναφέρει στο τοπίκ που ειχα ανοιξει για την ηχομόνωση του ceed θεωρώ πως στην καμπίνα του 2008 ο τρικυλινδρος ακούγεται περισσότερο απ οτι στην καμπίνα του ceed(και του i30,έχω κανει και τα δυο τεστ ντραιβ).θόρυβο είχαν επίσης και οι καθρέφτες.αυτά όλα είναι σχεδόν αδιάφορα για μένα γιατί οδηγικά το αυτοκίνητο είναι πεντε σκάλες πανω απο οτι έχω πιασει στα χέρια μου μέχρι σήμερα. Απλα υπάρχει και ανταγωνισμός εκεί εξω και όταν θα ερθει η ωρα να αγοράσω θα ξέρω υποκειμενικά τουλάχιστον τα συν και τα πλην της οποίας επιλογής μου.ξέχασα να πω οτι με ενθουσίασε οτι το αμάξι ηταν στιβαρό στον δρόμο παρα το χθεσινο αεράκι
Τέλος αυτή την φορά δεν με βοήθησε κανεις να βρω θέση οδήγησης. Την βρήκα μόνος μου στα πεντε δευτερόλεπτα
-
Το ότι το τιμόνι είχε προοδευτικότητα στο σφίξιμο και δεν ήταν φλατ είναι πολύ σημαντικό.
Το ότι δεν τράβαγε ο 1.2 100 στην ανηφόρα της καρδιας είναι θέμα. Αν και για όσους δεν ξέρουν είναι σε δυσκολη ανηφόρα παρατεταμένη με στροφη στην οποία και το δικό μου 1.6 ντίζελ με 32 κιλά ροπής όταν την ανεβαίνω σχεδόν πάντα κατεβάζω ταχύτητα για να μην κοψω
-
Καλησπέρα σας,
έφτασε η ώρα που αντικαθιστώ το 2ο συνθετικό του Nicnkame μου, δηλαδή ένα Golf VI του 2009 (συνεχίζω να έχω Tiguan από Οκτώβριο 2016, ένα από τα πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα, το παρήγγειλα χωρίς να το έχω καν δει από κοντά και με το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος).
Όντας παλιός πελάτης μόνιμος της VW (είχα στο παρελθόν άλλα 2 Golf και ένα Audi Α4), επισκέφθηκα την έκθεση για το T-Roc. Να πω ότι προφανώς ψάχνω 2ο αμάξι, αλλά επειδή καλόμαθα με την αίσθηση να είμαι ψηλά, δεν ενδιαφέρομαι να πάω σε Golf ή παρόμοιο.
Το T-Roc 1000ρι, Advance έκδοση δε με ενθουσίασε, χωρίς να το απορρίπτω όμως. Στη συνέχεια είδα το 2008 Allure 1.2. Έχω την αίσθηση ότι στην ίδια τιμή ο εξοπλισμός του 2008 είναι πλουσιότερος, διορθώστε με αν κάνω λάθος. Άλλες λύσεις στην κατηγορία B-SUV δε βρήκα που να είναι ικανοποιητικές χωρίς να ξεφεύγουν πάνω από τα 22-23Κ.
Δύο πράγματα με κρατάνε ακόμα να κλείσω το 2008:
-
Δεν έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου γαλλικό (βασικά οτιδήποτε πλην γερμανικού) αυτοκίνητο. Έχω περάσει, είτε μόνος είτε οικογενειακώς, από Mercedes, BMW, VW και Ford. Καταλαβαίνω ότι δεν έχει καμία σχέση ένα Peugeot σήμερα με ένα Peugeot πριν 20 χρόνια. Αλλά και πάλι έχω αναστολές, και ήθελα να ρωτήσω κάποιον που βρέθηκε στη θέση μου, δηλαδή μαθημένος σε γερμανικά αυτοκίνητα να πήγε σε γαλλικό και να μου πει τις εντυπώσεις του.
-
Η χρηματοδότηση. Δε ρώτησα όταν πήγα, αλλά γκουγκλάροντας βλέπω ένα απογοητευτικό 7% (στη VW φτάνεις το 4,5% απλά βάζοντας μέσα ασφάλεια και σέρβις). Υπάρχει κάτι που δεν ξέρω και θα μπορούσε να ρίξει αυτό το νούμερο κάπως;
Σας ευχαριστώ.
-
-
Άλλες λύσεις στην κατηγορία B-SUV δε βρήκα που να είναι ικανοποιητικές χωρίς να ξεφεύγουν πάνω από τα 22-23Κ.
- Η χρηματοδότηση. Δε ρώτησα όταν πήγα, αλλά γκουγκλάροντας βλέπω ένα απογοητευτικό 7% (στη VW φτάνεις το 4,5% απλά βάζοντας μέσα ασφάλεια και σέρβις).
Γιατί δεν κοιτάς εναλλακτικά και το Ford Puma από €21Κ, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 1% επιτόκιο?
-
Παίζει και 6% ψαξτο. Το 4.5% στην vw είναι τόσο αρκεί να μην κάνεις μόνος την πράξη! Μέσα στα μπαλουν τους υπάρχουν κάτι τετραχιλιαρα πεντοχιλιαρα που παίζουν νταβατζιλικι που πραγματικά απορώ πως υπάρχει κόσμος που υπογράφει αυτές τις συμβάσεις! Πληρώνεις μεταξύ άλλων σέρβις κι ασφάλειες με τόκο!
-
Tiguolf wrote:
Γιατί δεν κοιτάς εναλλακτικά και το Ford Puma από €21Κ, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 1% επιτόκιο?
Οι χωροι ειναι συγκριτικα μικροι. Δε με νοιαζει για το πορτμπαγκαζ αλλα για τα πισω καθισματα - κι εγω και η γυναικα μου ειμαστε ψηλοι, αν θελουμε να ειμαστε ανετα συνθλιβουμε το παιδι πισω...
-
Παίζει και 6% ψαξτο. Το 4.5% στην vw είναι τόσο αρκεί να μην κάνεις μόνος την πράξη! Μέσα στα μπαλουν τους υπάρχουν κάτι τετραχιλιαρα πεντοχιλιαρα που παίζουν νταβατζιλικι που πραγματικά απορώ πως υπάρχει κόσμος που υπογράφει αυτές τις συμβάσεις! Πληρώνεις μεταξύ άλλων σέρβις κι ασφάλειες με τόκο!
θα το ψαξω. Το Tiguan το ειχα παρει με επιτοκιο λιγοτερο κι απο το 4,5. Αλλα τί εννοεις να μην κανω. μονος την πραξη;, Στο 4,5 δεν εχει μπαλουν ειναι σταθεση δοση, αμα πας σε μπαλουν πεφτει στο 3,9 αλλα θεωρω ηλιθιο να δινεις 10 χιλιαρικα (τοσο μου ειπαν οταν ρωτησα στο Γρατσια) για ενα αμαξι, 4 χρονια μετα την αγορα του!!
-
Είδα σήμερα πρώτη φορά live το νέο capture λευκό με μαύρη οροφη....ε καμμία σχέση το wow factor με το 2008, εντάξει ειναι αρμονικο, σύγχρονο, έχει και 2-3 πινελιές όπως τα πίσω φωτα αλλά ως εκεί.
-
Tkin73 wrote:
Παίζει και 6% ψαξτο. Το 4.5% στην vw είναι τόσο αρκεί να μην κάνεις μόνος την πράξη! Μέσα στα μπαλουν τους υπάρχουν κάτι τετραχιλιαρα πεντοχιλιαρα που παίζουν νταβατζιλικι που πραγματικά απορώ πως υπάρχει κόσμος που υπογράφει αυτές τις συμβάσεις! Πληρώνεις μεταξύ άλλων σέρβις κι ασφάλειες με τόκο!
θα το ψαξω. Το Tiguan το ειχα παρει με επιτοκιο λιγοτερο κι απο το 4,5. Αλλα τί εννοεις να μην κανω. μονος την πραξη;, Στο 4,5 δεν εχει μπαλουν ειναι σταθεση δοση, αμα πας σε μπαλουν πεφτει στο 3,9 αλλα θεωρω ηλιθιο να δινεις 10 χιλιαρικα (τοσο μου ειπαν οταν ρωτησα στο Γρατσια) για ενα αμαξι, 4 χρονια μετα την αγορα του!!
Δες τι ποσά προσθέτουν στην αξία του αμαξιού δλδ ποιο είναι το τελικό ποσό που τοκιζουν.
Καλά τα μπαλουν είναι απάτη είπαμε σκέτο μάρκετιγκ. Σε σκίζουν στις κρυφές χρεώσεις ...αλλά με χαμηλό επιτόκιο και ....εγγυημένη τιμή επαναγοράς! Οι τύποι παρακαλάνε να μην έχεις το 35-40% που πρέπει να πληρώσεις στο τέλος σε μια δόση για να στο πάρουν εγγυημένα ...για ένα κομμάτι ψωμί πχ 10000 αμάξι 4ετιας που μετά αυτοί θα το πουλήσουν για πλάκα 15-16!
Ευτυχώς τους έχει καταλάβει ο κόσμος και δεν τσιμπα με το ...προνομιακό επιτόκιο.
-
ο κινητήρας στην ανηφόρα της Καρδίας έδειξε λίγο αδύναμος πράγμα που δεν περίμενα αν και είχε και κινηση χθες στο σημείο κατι που δεν βοηθάει στην ανηφόρα.
Τέλος αυτή την φορά δεν με βοήθησε κανεις να βρω θέση οδήγησης. Την βρήκα μόνος μου στα πεντε δευτερόλεπτα
Και εγώ είχα πάει με ένα φίλο μου για να βαραίνει το αμάξι στο td. Με 3 άτομα μέσα και clima στην Καρδία δεν το θυμάμαι να είχε κωλώσει. Και για εμάς του Θεσσαλονικιούς ξέρουμε τι σημαίνει Καρδία. Τώρα είναι ανάλογα, εγώ πχ πάντα παίρνω λίγο φόρα πριν αρχίσω να ανεβαίνω αλλά πολλές φορές όλο και κάποιος θα με κόψει. Εξω από το cosmos πάντως θυμάμαι χωρίς να το πατάω επειδή μιλούσαμε και ήταν 1η φόρα δεν το κατάλαβα στα 140 ότι έφτασε. Και ισχύει αυτό που λες για την ποιότητα κύλισης.
Σε άλλο td το πήγα μέσα στην πόλη και είδα ότι είναι όπως πρέπει στο γκάζι , δεν θα χρειάζεται πολλές αλλαγές δλδ με 3η και 4η όταν το πατούσα ξεκολλούσε. Φυσικά δεν εννοώ να σκοτώνει αλλά πάντως τα 100 άλογα του τα έχει με το παραπάνω.
Εγώ κατέληξα ότι είναι vfm στα 22.100 allure 1.2 100. Το έκλεισα και ησύχασα.
Υ.Γ. θα συνεχίσω να πηγαίνω σε αντιπροσωπείες για test drive γιατί μου άρεσε που λέει και η θεία από το μάστερ σεφ!!
-
Μάγκες εγώ κάλεσα την αντιπροσωπεία σήμερα και μου είπε ότι το αμάξι είναι σε λιμάνι του εξωτερικού αλλά ημερομηνία παράδοσης δεν έχω. Από την εμπειρία σας πότε λέτε να έρθει;
-
Eσυ αυτό κατάλαβες; Οκ τότε....Μήπως να σβήσουν τα παιδιά τα ποστ για τα προβλήματα για να ζείτε στο ροζ συννεφάκι σας;
Εννοείται όλα τα αμάξια βγάζουν προβλήματα τι σχόλιο είναι αυτό τώρα; Και η πιο αξιόπιστη μάρκα στον κόσμο έχει αστοχίες. Δλδ λέγοντας αυτό δεν θα πρέπει να σχολιάζουμε τπτ γιατί τα πάντα συμβαίνουν σε όλα τα αμάξια;
Αλλά να μείνει ασχολιαστο για να μην σας στεναχωρουμε ότι ένα αμάξι μετά από 2.5 χρόνια έβγαλε ζημιά 1000 ευρώ και ότι ένα άλλο δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει και άρχισαν να μην λειτουργούν τα ραντάρ του; Ή ότι σε αμάξι των +20000 κομπιαζουν τα κουμπώματα των ταχυτήτων;
Οκ ας συνεχίσουμε τότε την άκρως αυτοκινητιστικη κουβέντα για πώς του πάει το κόκκινο και τι γλυκουλι είναι το πορτοκαλί του!
Αυτό ρε παιδιά με την ευθιξία πεντάχρονου που του κατηγορούν το παιχνίδι που μόλις πήρε να το προσέξετε! Μην βλέπετε φαντάσματα και haters παντού , έχετε μετοχές στον Σ.? εκτός αν κάποιοι που τυγχάνει να έχετε και ....εσωτερική πληροφόρηση δουλευτε εκεί και το παίζετε απλοί ενθουσιώδεις καταναλωτές.....
καλά ρε συ, λες ότι τα παίρνω από τον Συγγελίδη; Καινούργια έμπνευση αυτό; Δεν ντράπηκες καν να το υπονοήσεις;!
Εσύ που έχεις γράψει 300 ποστ για ένα αυτοκίνητο που βρίζεις, από που τα παίρνεις δηλαδή;
To άλλο με την ονοματολογία, είναι λίγο περίεργο παράπονο, θα μπορούσε κάλλιστα να γραφτεί για οποιοδήποτε εμπορικό αγαθό με ένα χαζο-όνομα, παρέθεσα και εκεί 2 παραδείγματα. Δηλαδή το Golf/Polo τι σχέση έχει με την αυτοκίνηση; ή Seltos ή το Sportage σε ένα τεράστιο SUV; Στις φωτογραφικές κάμερες πολλών χιλιάδων, ή και βίντεο κάμερες πάνω και από 12 χιλιάδες που πάνε i ii iii iv και περιμένουμε και v σε κάποια μοντέλα; Χλωρίνη Κλινέξ; Στρωματέξ; Azax τι φάση παίζει; ο Θείος Ben κάνει ρύζια (αυτό θα αλλάξει, είναι ρατσιστικό); Γιατί Φάνης; Γιώργος; Πάτροκλος; Δημήτρης;
Όσο έθαβες σήμερα, εγώ έκανα τις εκδρομούλες μου με την οικογένειά μου και ευχαριστιόμασταν Ελληνική γη και ύδωρ, αυτό ακριβώς που ήταν ο σκοπός δηλαδή, και αύριο, να είμαστε καλά πρώτα όλοι μας, συνεχίζουμε τα ταξιδάκια μας στην Ελληνική - πανέμορφη - επαρχία. Αυτό που είπα για το μέγεθος πριν κάποια ποστ, τώρα που ουσιαστικά είναι το πρώτο Σαββατοκύριακο με μεγάλη τουριστική κίνηση, έχει πραγματικά κάποια ουσία και το βλέπω πολύ συχνά, τουλάχιστον στα μέρη που πηγαίνω εγώ.
Αυτό με την κρεμαγιέρα είναι πολύ σοβαρό, και το λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας, και ευχαριστούμε τον φίλο που το μοιράστηκε καθώς είναι πολύ σημαντική χρηστική πληροφορία. Αν έχει συμβεί σε ένα αυτοκίνητο, ακόμη δεν είναι ανησυχητικό, αν συμβεί όμως σε περισσότερα, τότε μπορεί να υπάρχει θέμα, ελπίζω πως όχι.
Το προηγούμενο μοντέλο έχει δικό του thread, δεν νομίζω ότι μας αφορά εδώ ιδιαίτερα ένα αυτοκίνητο που βγήκε πρώτη φορά το 2013 και δεν μπορούμε να το προσάψουμε στο καινούργιο.
Τώρα για τις ταχύτητες, δεν είπα ότι είναι οι καλύτερες του κόσμου, απλά σήμερα άλλαξα μερικές εκατοντάδες φορές, και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Σίγουρα κάποιος μπορεί να είχε καλύτερες πριν, εμένα σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής, και έχω περάσει και Ford και Toyota κ.α. Παρέθεσα και quotes από review που αναφέρουν πόσο καλό είναι, και μάλιστα προτείνουν τη manual έκδοση σε σχέση με την auto.
Ποιο πολύ με ενδιαφέρει να μπουν οι κάτοχοι με παράπονα εδώ, για να γίνει λίγο χρηστικό το thread και να έχουμε το νου μας, και να βελτιώσουμε ότι μπορούμε, παρά να τσακωνόμαστε για την ονοματολογία της Peugeot και αν λείπουν 3-15 πόντοι από το φάρδος του. Είναι αυτό που είναι, αν κάποιον δεν τον βολεύει πάει στην επόμενη ή προηγούμενη επιλογή. Τόσο απλά. Δεν νομίζω να έχει πειστεί κανένας ποτέ από τα forum για να αγοράσει αυτοκίνητο..Αν πας και δεν σου αρέσει ή δεν σου κάνει, θα θυμηθείς ότι ο Dublin είπε ότι κάνει απολαυστικό ταξίδι; Εγώ σίγουρα όχι πάντως (και είμαι ο Dublin!).
-
Εγώ δεν έβρισα κανένα αμάξι ,πώς θα μπορούσε άραγε κάποιος να βρίζει λαμαρίνες είναι μια άλλη κουβέντα, αλλά προφανώς ζοριζεσαι ιδιαίτερα με την κριτική και δεν αντέχεις να ακούς τίποτα άλλο εκτός από θριαμβολογιες. Φτιάξε ένα γκρουπ στο fb με μέλη τις αρεσκείας σου και να αυτοθαυμαζεστε για το ποσό έξυπνοι είστε για την επιλογή σας, μην κάνεις πρόσκληση μόνο στο παλικάρι που έμεινε χωρίς αμάξι μετά από 370 χλμ μάλλον δεν θα έρθει!
Όσο για τον αν και ποιοι τα παίρνουν μην εξανιστασαι αρκετοί έχουν μπει κατά καιρούς παριστάνοντας τους κατόχους ή τους υποψηφίους κατοχους σπρώχνοντας προς επιλογές που τις κάνουν για ίδιο όφελος δεν είναι πρωτοφανές γεγονός.
Ο φανατισμός σου πάντως και τα νύχια που βγάζεις σε όποιον κριτικάρει την επιλογή σου δεν είναι πολύ φυσιολογικός στα μάτια μου.
-
Μάγκες εγώ κάλεσα την αντιπροσωπεία σήμερα και μου είπε ότι το αμάξι είναι σε λιμάνι του εξωτερικού αλλά ημερομηνία παράδοσης δεν έχω. Από την εμπειρία σας πότε λέτε να έρθει;
15 με 20 μέρες το πολύ και άλλες τόσες μετά που θα φτάσει εδώ.
-
Καλά θα ήταν να μιλάμε για τα όμορφα χρώματα και πως του πάει το κόκκινο και το τρομερό είναι στο πορτοκαλί!
Αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα μας προσγειώνει. Κιβώτια που τρίζουν , δοχεία edblue που τα φτύνουν στα 2 χρόνια ηλεκτρικά με πρόβλημα μετά από 300 χλμ !!!
Τουλάχιστον προς τιμήν των περισσότερων κατόχων που τα βγάζουν στην φόρα!
Αν ήταν σε άλλα ... πριμιουμ νήματα θα πλήρωναν σιωπιλα τα χιλιάρικα αρνούμενοι να δεχτούν την @αλακια που έκαναν!
Μήπως να σβήσουν τα παιδιά τα ποστ για τα προβλήματα για να ζείτε στο ροζ συννεφάκι σας;
Εννοείται όλα τα αμάξια βγάζουν προβλήματα τι σχόλιο είναι αυτό τώρα; Και η πιο αξιόπιστη μάρκα στον κόσμο έχει αστοχίες.
Δλδ λέγοντας αυτό δεν θα πρέπει να σχολιάζουμε τπτ γιατί τα πάντα συμβαίνουν σε όλα τα αμάξια;
Αλλά να μείνει ασχολιαστο για να μην σας στεναχωρουμε ότι ένα αμάξι μετά από 2.5 χρόνια έβγαλε ζημιά 1000 ευρώ και ότι ένα άλλο δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει και άρχισαν να μην λειτουργούν τα ραντάρ του; Ή ότι σε αμάξι των +20000 κομπιαζουν τα κουμπώματα των ταχυτήτων;
Οκ ας συνεχίσουμε τότε την άκρως αυτοκινητιστικη κουβέντα για πώς του πάει το κόκκινο και τι γλυκουλι είναι το πορτοκαλί του!
Αυτό ρε παιδιά με την ευθιξία πεντάχρονου που του κατηγορούν το παιχνίδι που μόλις πήρε να το προσέξετε! Μην βλέπετε φαντάσματα και haters παντού , έχετε μετοχές στον Σ.? εκτός αν κάποιοι που τυγχάνει να έχετε και ....εσωτερική πληροφόρηση δουλευτε εκεί και το παίζετε απλοί ενθουσιώδεις καταναλωτές....
Δεν έκανες κάποιο απλό σχόλιο για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις.
Πήρες τις συγκεκριμένες 2-3 μεμονωμένες περιπτώσεις και τις παρέθεσες να φαίνονται ως κατά κόρον προβλήματα.
Επειδή λοιπόν μάλλον οι πιο πολλοί δεν είναι χαζοί και φυσικά όχι πεντάχρονα, μπορούν να καταλάβουν ότι προσπάθησες απλά να αρπάξεις μια ευκαιρία για ένα γενικά άσχημο σχόλιο που θα τα έπαιρνε μπάλα όλα.
Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο οδηγείς ή αν υπάρχει κάποια μάρκα που συμπαθείς αλλά αν ψάξεις σε όλα τα φόρα παγκοσμίως, θα βρεις για όλες τις εταιρείες παρόμοιες ιστορίες, όπου κάποιοι είχαν την ατυχία μιας άσχημης περίπτωσης καινούργιου αυτοκινήτου. Το αναφέρεις άλλωστε κι εσύ.
Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ την Peugeot παρόλο που δηλώνω ότι μου αρέσουν τα αυτοκίνητά της.
Όμως φαίνεται από μακριά ότι το σχόλιο σου δεν ήταν μια απλή κριτική αλλά μία σχεδόν κακοπροαίρετη κριτική.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)