-
Σήμερα έκανα αυθημερόν ένα μικρό ταξιδάκι (Αθήνα- Χαλκίδα και πίσω με την 'γριούλα' του πατέρα μου. Πήγα οικονομικά, όπως μπορείτε να δείτε με 120χαω cruise control, αλλά έκανα και καμια 10αρια ανοίγματα, γιατί δεν γίνεται να πηγαίνεις συνέχεια 120 με δαύτο. Θυμήθηκα ξανά πόσο ωραίοι είναι οι 6κύλινδροι ατμοσφαιρικοί της BMW. Αν και ο Ν52 είναι ακόμα καλύτερος, ο αειθαλείς Μ54 ακόμα και μετά από 243.000χλμ είναι απίστευτος, τραβάει (όταν έχει φρέσκα μπουζί και λειτουργού οι πολλαπλασιαστές....αχαχα!!) όπως όταν είχε 10.000χλμ.
Ευχαριστήθηκα το ταξίδι και εντόπισα και 1-2 σημεια προς έέλγχο στο αυτοκίνητο, μάλλον θα το πάω την Τρίτη σε ένα εξειδικευμένο δίπλα στο σπίτι μου για το οποίο έχω ακούσει εξαιρετικά λόγια.
330xi αυτοματο δεν ειναι; Ωραιοι οι 6κυλινδροι αλλα πιστευω το F20 ειναι ανωτερο αμαξι απο το Ε46 και με διαφορα. Τουλαχιστον αυτο θυμαμαι απο τα test drives που ειχα κανει παλαια.
Ποσο κοστιζει σε παγια το 330 να το κρατησεις (ελπιζω να το κρατησεις σαν ιστορικο και να μην το σουταρεις στο μελλον).?
-
@wantone: Σωστά θυμάσαι το μοντέλο!
Η f20 είναι ανωτερη τεχνολογικά, αλλά η e46 (ειδικα τα 6κύλινδρα) ειναι σαφώς καλύτερο αυτοκινητο σε όλα του, εκτος απο το κιβώτιο.
Πλεον δεν πουλιεται με τιποτα, οποτε εαν δεν βγαλεθ καποια πανακριβη βλαβη, θελουμε να το κρατήσουμε! Εχει πολλα παγια εξοδα, ειδικα τελη κυκλοφοριας, καταναλωση και σερβις. -
wantone wrote:
Tελικα το δικο σου αμαξι τι εγινε? Δεν μπορουσες να το κανεις ανταλλακτικα και να περασεις σε αλλο σασσι?
Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του. Απλά πρέπει να είναι ολόιδιο, δεν κάνουν οι εγκέφαλοι ούτε του 325, ούτε του 335, πρέπει να είναι 330. Την ερώτηση με πέρασμα σε άλλο σασί δεν την κατάλαβα. Το πρόβλημα είναι τα ηλεκτρονικά, όχι τα μηχανικά ή το σασί.
γουατ εχω χασει? τι εγεγονε?
-
Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του.
Εαν δεν βαριέσαι, κάνε μια ερώτηση και εδώ: http://www.bailas.gr/
Τους επισκέφθηκα πρόσφατα και είναι ό,τι καλύτερο έχω πάει σε εξειδικευμένο, με γνώσεις, μεράκι και διάθεση να βοηθήσουν.
-
Tελικα το δικο σου αμαξι τι εγινε? Δεν μπορουσες να το κανεις ανταλλακτικα και να περασεις σε αλλο σασσι?
Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του. Αλλά πρέπει να είναι ολόιδιο, δεν κάνουν οι εγκέφαλοι ούτε του 325, ούτε του 335, πρέπει να είναι 330. Την ερώτηση με πέρασμα σε άλλο σασί δεν την κατάλαβα. Το πρόβλημα είναι τα ηλεκτρονικά, όχι τα μηχανικά ή το σασί.
-
REALZEUS wrote:
wantone wrote:
Tελικα το δικο σου αμαξι τι εγινε? Δεν μπορουσες να το κανεις ανταλλακτικα και να περασεις σε αλλο σασσι?
Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του. Απλά πρέπει να είναι ολόιδιο, δεν κάνουν οι εγκέφαλοι ούτε του 325, ούτε του 335, πρέπει να είναι 330. Την ερώτηση με πέρασμα σε άλλο σασί δεν την κατάλαβα. Το πρόβλημα είναι τα ηλεκτρονικά, όχι τα μηχανικά ή το σασί.
γουατ εχω χασει? τι εγεγονε?
Πνίγηκε σε υπόγειο πάρκινγκ, στην μεγάλη πλημμύρα της Θεσσαλονίκης, τον Μάη του '18.
ΥΓ: Ευχαριστώ πολύ Φάνη!
-
Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!
-
Δεν εχει βγαλει προβλήματα ειτε σε Χ1 ειτε σε Χ2 οπως τα παρακολουθουμε και στο Χ1 Club..
-
Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!
Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου εκτος και θελεις να το κανεις για την αλλαγη. Το Χ2 για μενα ειναι καλυτερο απο αυτο που εχεις τωρα αλλα ο 3κυλινδρος ειναι μειον σε σχεση με 4κυλινδρο.
-
Δηλαδη? Ποια ειναι τα μειον του τρικυλινδρου?
petros_x wrote:
Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!
Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου εκτος και θελεις να το κανεις για την αλλαγη. Το Χ2 για μενα ειναι καλυτερο απο αυτο που εχεις τωρα αλλα ο 3κυλινδρος ειναι μειον σε σχεση με 4κυλινδρο.
-
BMW e46 330xi Auto, μετά από 243.000χλμ και 16 χρόνια είχε φτάσει ο καιρός να μαζευτούν αρκετά πραγματάκια. Έχουμε και λέμε:
- Αλλαγή σταυρός τιμονιού
- Αλλαγή εμπρός δεξιά ημιαξόνιο
- Φούσκες εμπρός ημιαξονίων
- Μπαλάκι εμπρός αριστερού ψαλιδιού
- Σινεμπλόκ εμπρός ψαλιδιών
- Δίσκοι εμπρός και πίσω
- Τακάκια εμπρός και πίσω
- Βαλβίδα εξαερισμού ρεζερβουάρ
- Ένα μικρό σωληνάκι υποπίεσης από το σέρβο των φρένων
Κόστος σε εξουσιοδοτημένο με 50% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά = €2.800!!
Τελικά όλα αλλάχτηκαν σε ένα νέο εξειδικευμένο (εξαιρετικό) με €1.500 και βάζοντας μεταχειρισμένο σταυρό και ημιαξόνιο (μόνο από εκεί κέρδος €450). Έπεται συνέχεια....
Αυτά τα γράφω για να ξέρουμε όλοι ότι τα ακριβά αυτοκίνητα (το συγκεκριμένο έχει και ακριβό εμπρός σύστημα λόγω 4κίνησης) όσο παλιά και να είναι έχουν ακριβή συντήρηση γιατί είναι πολλά και ακριβά τα αναλώσιμα.
-
BMW e46 330xi Auto, μετά από 243.000χλμ και 16 χρόνια είχε φτάσει ο καιρός να μαζευτούν αρκετά πραγματάκια. Έχουμε και λέμε:
- Αλλαγή σταυρός τιμονιού
- Αλλαγή εμπρός δεξιά ημιαξόνιο
- Φούσκες εμπρός ημιαξονίων
- Μπαλάκι εμπρός αριστερού ψαλιδιού
- Σινεμπλόκ εμπρός ψαλιδιών
- Δίσκοι εμπρός και πίσω
- Τακάκια εμπρός και πίσω
- Βαλβίδα εξαερισμού ρεζερβουάρ
- Ένα μικρό σωληνάκι υποπίεσης από το σέρβο των φρένων
Κόστος σε εξουσιοδοτημένο με 50% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά = €2.800!!
Τελικά όλα αλλάχτηκαν σε ένα νέο εξειδικευμένο (εξαιρετικό) με €1.500 και βάζοντας μεταχειρισμένο σταυρό και ημιαξόνιο (μόνο από εκεί κέρδος €450). Έπεται συνέχεια....
Αυτά τα γράφω για να ξέρουμε όλοι ότι τα ακριβά αυτοκίνητα (το συγκεκριμένο έχει και ακριβό εμπρός σύστημα λόγω 4κίνησης) όσο παλιά και να είναι έχουν ακριβή συντήρηση γιατί είναι πολλά και ακριβά τα αναλώσιμα.
Σε ποιο συνεργειο πηγες;
-
Σε ποιο συνεργειο πηγες;
BMW Μπάιλας, στα Γλυκά Νερά. Οι άνθρωποι αναλαμβάνουν και εργασίες που δεν αναλαμβάνει κανείς άλλος.
http://www.bailas.gr/ -
Κόστος σε εξουσιοδοτημένο με 50% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά = €2.800!!
γουάουυυυ. οσο ενα παντα δηλαδη...
-
γουάουυυυ. οσο ενα παντα δηλαδη...
Άστα να πάνε γάτε! Μόνο το ένα ημιαξόνιο έχει €500+ (και έχει 2 από δαύτα μπροστά και άλλα 2 πίσω). Φοράει τα ίδια τακάκια με την Χ5 την 3λιτρη, €190 το σετ στην BMW, €58 τα textar OEM. Γενικά και λόγω 4κίνησης έχει πολλά παρελκόμενα και ως bmw κοστίζουν, παρόλο που το αυτοκίνητο σήμερα δεν έχει καμία αξία στην Ελλάδα...απλά δεν έχει τιμή, δεν μπορεί να πουληθεί. Οπότε πήραμε την απόφαση να το μαζέψουμε σιγά σιγά και να το κρατήσουμε, γιατί μηχανή και κιβώτιο είναι μια χαρά.
-
petros_x wrote:
Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!
Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου
+1
Ούτε καν...
Οπότε πήραμε την απόφαση να το μαζέψουμε σιγά σιγά και να το κρατήσουμε, γιατί μηχανή και κιβώτιο είναι μια χαρά.
Καλά κάνετε, αφού μπορείτε να την συντηρείτε. Αμαξάρα.
-
wantone wrote:
petros_x wrote:
Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!
Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου
+1
Ούτε καν...
για ποιο λογο πιστευεις?
-
Με ένα tuning στα 150 άλογα θα είναι μια χαρά...
Στα 115 άλογα... τέτοιο αμάξι με σπορ στήσιμο και προσανατολισμό ειναι απο τη 'φύση' του...ευνουχισμένο...
-
Βρε παιδιά υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην Α του 2016 και το Χ2; Κατά την άποψη μου είναι το πιο όμορφο crossover αυτή την στιγμή ειδικά τουμπανιασμένο στην έκδοση M pack. Και οδηγικά δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από την Α , έχει σίγουρα καλύτερους χώρους , θα είναι το ίδιο επιτάφιος σε επιδόσεις ίσως, αλλά για λίγα χρήματα σε διάφορα είναι πολύ σημαντική αναβάθμιση κατά την άποψη μου.
-
Βρε παιδιά υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην Α του 2016 και το Χ2; Κατά την άποψη μου είναι το πιο όμορφο crossover αυτή την στιγμή ειδικά τουμπανιασμένο στην έκδοση M pack. Και οδηγικά δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από την Α , έχει σίγουρα καλύτερους χώρους , θα είναι το ίδιο επιτάφιος σε επιδόσεις ίσως, αλλά για λίγα χρήματα σε διάφορα είναι πολύ σημαντική αναβάθμιση κατά την άποψη μου.
Συμφωνώ σε όλα με εξαίρεση το ότι θα είναι καλύτερα στημένο στον δρόμο από την Α! Μόνη παραφωνία ο 16d σε αυτό το αμάξι που είναι φτιαγμένο για ... 190 άλογα και πάνω. Αλλά πλέον υπάρχει λύση δοκιμασμένη και για αυτό
BMW FORUM