Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1296
    • 1297
    • 1298
    • 1299
    • 1300
    • 1330
    • 1331
    • 1298 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    26614
    200955
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @fanis75 last edited by

      Σήμερα έκανα αυθημερόν ένα μικρό ταξιδάκι (Αθήνα- Χαλκίδα και πίσω με την 'γριούλα' του πατέρα μου. Πήγα οικονομικά, όπως μπορείτε να δείτε με 120χαω cruise control, αλλά έκανα και καμια 10αρια ανοίγματα, γιατί δεν γίνεται να πηγαίνεις συνέχεια 120 με δαύτο. Θυμήθηκα ξανά πόσο ωραίοι είναι οι 6κύλινδροι ατμοσφαιρικοί της BMW. Αν και ο Ν52 είναι ακόμα καλύτερος, ο αειθαλείς Μ54 ακόμα και μετά από 243.000χλμ είναι απίστευτος, τραβάει (όταν έχει φρέσκα μπουζί και λειτουργού οι πολλαπλασιαστές....αχαχα!!) όπως όταν είχε 10.000χλμ.

      Ευχαριστήθηκα το ταξίδι και εντόπισα και 1-2 σημεια προς έέλγχο στο αυτοκίνητο, μάλλον θα το πάω την Τρίτη σε ένα εξειδικευμένο δίπλα στο σπίτι μου για το οποίο έχω ακούσει εξαιρετικά λόγια.

      330xi αυτοματο δεν ειναι; Ωραιοι οι 6κυλινδροι αλλα πιστευω το F20 ειναι ανωτερο αμαξι απο το Ε46 και με διαφορα. Τουλαχιστον αυτο θυμαμαι απο τα test drives που ειχα κανει παλαια.

      Ποσο κοστιζει σε παγια το 330 να το κρατησεις (ελπιζω να το κρατησεις σαν ιστορικο και να μην το σουταρεις στο μελλον).?

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        @wantone: Σωστά θυμάσαι το μοντέλο!

        Η f20 είναι ανωτερη τεχνολογικά, αλλά η e46 (ειδικα τα 6κύλινδρα) ειναι σαφώς καλύτερο αυτοκινητο σε όλα του, εκτος απο το κιβώτιο. 
        Πλεον δεν πουλιεται με τιποτα, οποτε εαν δεν βγαλεθ καποια πανακριβη βλαβη, θελουμε να το κρατήσουμε! Εχει πολλα παγια εξοδα, ειδικα τελη κυκλοφοριας, καταναλωση και σερβις.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • gatoz
          gatoz @realzeus last edited by

          wantone wrote:

          Tελικα το δικο σου αμαξι τι εγινε? Δεν μπορουσες να το κανεις ανταλλακτικα και να περασεις σε αλλο σασσι?

          Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του. Απλά πρέπει να είναι ολόιδιο, δεν κάνουν οι εγκέφαλοι ούτε του 325, ούτε του 335, πρέπει να είναι 330. Την ερώτηση με πέρασμα σε άλλο σασί δεν την κατάλαβα. Το πρόβλημα είναι τα ηλεκτρονικά, όχι τα μηχανικά ή το σασί.

          γουατ εχω χασει? τι εγεγονε?

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • fanis75
            fanis75 moderator @realzeus last edited by

            Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του.

            Εαν δεν βαριέσαι, κάνε μια ερώτηση και εδώ: http://www.bailas.gr/

            Τους επισκέφθηκα πρόσφατα και είναι ό,τι καλύτερο έχω πάει σε εξειδικευμένο, με γνώσεις, μεράκι και διάθεση να βοηθήσουν.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • realzeus
              realzeus @wantone last edited by

              Tελικα το δικο σου αμαξι τι εγινε? Δεν μπορουσες να το κανεις ανταλλακτικα και να περασεις σε αλλο σασσι?

              Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του. Αλλά πρέπει να είναι ολόιδιο, δεν κάνουν οι εγκέφαλοι ούτε του 325, ούτε του 335, πρέπει να είναι 330. Την ερώτηση με πέρασμα σε άλλο σασί δεν την κατάλαβα. Το πρόβλημα είναι τα ηλεκτρονικά, όχι τα μηχανικά ή το σασί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • realzeus
                realzeus @gatoz last edited by

                REALZEUS wrote:

                wantone wrote:

                Tελικα το δικο σου αμαξι τι εγινε? Δεν μπορουσες να το κανεις ανταλλακτικα και να περασεις σε αλλο σασσι?

                Απλά υπάρχει με την ελπίδα να βρεθεί ένα τροπέτο για τα ηλεκτρονικά του. Απλά πρέπει να είναι ολόιδιο, δεν κάνουν οι εγκέφαλοι ούτε του 325, ούτε του 335, πρέπει να είναι 330. Την ερώτηση με πέρασμα σε άλλο σασί δεν την κατάλαβα. Το πρόβλημα είναι τα ηλεκτρονικά, όχι τα μηχανικά ή το σασί.

                γουατ εχω χασει? τι εγεγονε?

                Πνίγηκε σε υπόγειο πάρκινγκ, στην μεγάλη πλημμύρα της Θεσσαλονίκης, τον Μάη του '18.

                ΥΓ: Ευχαριστώ πολύ Φάνη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • P
                  petros_x last edited by

                  Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?

                  Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Δεν εχει βγαλει προβλήματα ειτε σε Χ1 ειτε σε Χ2 οπως τα παρακολουθουμε και στο Χ1 Club..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • W
                      wantone @petros_x last edited by

                      Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?

                      Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!

                      Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου εκτος και θελεις να το κανεις για την αλλαγη. Το Χ2 για μενα ειναι καλυτερο απο αυτο που εχεις τωρα αλλα ο 3κυλινδρος ειναι μειον σε σχεση με 4κυλινδρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • P
                        petros_x @wantone last edited by

                        Δηλαδη? Ποια ειναι τα μειον του τρικυλινδρου?

                        petros_x wrote:

                        Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?

                        Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!

                        Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου εκτος και θελεις να το κανεις για την αλλαγη. Το Χ2 για μενα ειναι καλυτερο απο αυτο που εχεις τωρα αλλα ο 3κυλινδρος ειναι μειον σε σχεση με 4κυλινδρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          BMW e46 330xi Auto, μετά από 243.000χλμ και 16 χρόνια είχε φτάσει ο καιρός να μαζευτούν αρκετά πραγματάκια. Έχουμε και λέμε:

                          1. Αλλαγή σταυρός τιμονιού
                          2. Αλλαγή εμπρός δεξιά ημιαξόνιο
                          3. Φούσκες εμπρός ημιαξονίων
                          4. Μπαλάκι εμπρός αριστερού ψαλιδιού
                          5. Σινεμπλόκ εμπρός ψαλιδιών
                          6. Δίσκοι εμπρός και πίσω
                          7. Τακάκια εμπρός και πίσω
                          8. Βαλβίδα εξαερισμού ρεζερβουάρ
                          9. Ένα μικρό σωληνάκι υποπίεσης από το σέρβο των φρένων

                          Κόστος σε εξουσιοδοτημένο με 50% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά = €2.800!!

                          Τελικά όλα αλλάχτηκαν σε ένα νέο εξειδικευμένο (εξαιρετικό) με €1.500 και βάζοντας μεταχειρισμένο σταυρό και ημιαξόνιο (μόνο από εκεί κέρδος €450). Έπεται συνέχεια....

                          Αυτά τα γράφω για να ξέρουμε όλοι ότι τα ακριβά αυτοκίνητα (το συγκεκριμένο έχει και ακριβό εμπρός σύστημα λόγω 4κίνησης) όσο παλιά και να είναι έχουν ακριβή συντήρηση γιατί είναι πολλά και ακριβά τα αναλώσιμα.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • W
                            wantone @fanis75 last edited by

                            BMW e46 330xi Auto, μετά από 243.000χλμ και 16 χρόνια είχε φτάσει ο καιρός να μαζευτούν αρκετά πραγματάκια. Έχουμε και λέμε:

                            1. Αλλαγή σταυρός τιμονιού
                            2. Αλλαγή εμπρός δεξιά ημιαξόνιο
                            3. Φούσκες εμπρός ημιαξονίων
                            4. Μπαλάκι εμπρός αριστερού ψαλιδιού
                            5. Σινεμπλόκ εμπρός ψαλιδιών
                            6. Δίσκοι εμπρός και πίσω
                            7. Τακάκια εμπρός και πίσω
                            8. Βαλβίδα εξαερισμού ρεζερβουάρ
                            9. Ένα μικρό σωληνάκι υποπίεσης από το σέρβο των φρένων

                            Κόστος σε εξουσιοδοτημένο με 50% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά = €2.800!!

                            Τελικά όλα αλλάχτηκαν σε ένα νέο εξειδικευμένο (εξαιρετικό) με €1.500 και βάζοντας μεταχειρισμένο σταυρό και ημιαξόνιο (μόνο από εκεί κέρδος €450). Έπεται συνέχεια....

                            Αυτά τα γράφω για να ξέρουμε όλοι ότι τα ακριβά αυτοκίνητα (το συγκεκριμένο έχει και ακριβό εμπρός σύστημα λόγω 4κίνησης) όσο παλιά και να είναι έχουν ακριβή συντήρηση γιατί είναι πολλά και ακριβά τα αναλώσιμα.

                            Σε ποιο συνεργειο πηγες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @wantone last edited by

                              Σε ποιο συνεργειο πηγες;

                              BMW Μπάιλας, στα Γλυκά Νερά. Οι άνθρωποι αναλαμβάνουν και εργασίες που δεν αναλαμβάνει κανείς άλλος.
                              http://www.bailas.gr/

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @fanis75 last edited by

                                Κόστος σε εξουσιοδοτημένο με 50% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά = €2.800!!

                                γουάουυυυ. οσο ενα παντα δηλαδη...

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                  γουάουυυυ. οσο ενα παντα δηλαδη...

                                  Άστα να πάνε γάτε! Μόνο το ένα ημιαξόνιο έχει €500+ (και έχει 2 από δαύτα μπροστά και άλλα 2 πίσω). Φοράει τα ίδια τακάκια με την Χ5 την 3λιτρη, €190 το σετ στην BMW, €58 τα textar OEM. Γενικά και λόγω 4κίνησης έχει πολλά παρελκόμενα και ως bmw κοστίζουν, παρόλο που το αυτοκίνητο σήμερα δεν έχει καμία αξία στην Ελλάδα...απλά δεν έχει τιμή, δεν μπορεί να πουληθεί. Οπότε πήραμε την απόφαση να το μαζέψουμε σιγά σιγά και να το κρατήσουμε, γιατί μηχανή και κιβώτιο είναι μια χαρά.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos @wantone last edited by

                                    petros_x wrote:

                                    Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?

                                    Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!

                                    Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου

                                    +1

                                    Ούτε καν...

                                    Οπότε πήραμε την απόφαση να το μαζέψουμε σιγά σιγά και να το κρατήσουμε, γιατί μηχανή και κιβώτιο είναι μια χαρά.

                                    Καλά κάνετε, αφού μπορείτε να την συντηρείτε. Αμαξάρα.

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      petros_x @xenos last edited by

                                      wantone wrote:

                                      petros_x wrote:

                                      Καλησπέρα σε όλους! Παιδια θα ήθελα τα φώτα σας από την εμπειρία σας! Είμαι κάτοχος απο το 2016 της GLA 180d με φουλ εξτρα εξοπλισμο (night pack, xenon, αυτοματο, panorama κλπ). Μεχρι στιγμής εχω κανει απροβληματιστα χιλιομετρα. Το μονο στο οποιο με χαλαει η merc είναι η ανεση της αναρτησης. Βρεθηκε ενα X2 16d του 19 (m-pack εννοειται) με λίγα χιλιομετρα (ούτε 7.000) και ταυτοχρονα μου δίνουν πολυ καλα χρηματα για τη δικια μου. Η χρηματικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη. Τι γνωμη εχετε για το Χ2 γενικα και ιδιως για τον τρικυλινδρο 1500αρη κινητηρα? Αξιζει τον κοπο η μεταβαση? είναι αξιοπιστο μοτερ?

                                      Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!

                                      Δεν πιστευω οτι αξιζει στην περιπτωση σου

                                      +1

                                      Ούτε καν...

                                      για ποιο λογο πιστευεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        the_emperor last edited by

                                        Με ένα tuning στα 150 άλογα θα είναι μια χαρά...

                                        Στα 115 άλογα... τέτοιο αμάξι με σπορ στήσιμο και προσανατολισμό ειναι απο τη 'φύση' του...ευνουχισμένο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          Βρε παιδιά υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην Α του 2016 και το Χ2; Κατά την άποψη μου είναι το πιο όμορφο crossover αυτή την στιγμή ειδικά τουμπανιασμένο στην έκδοση M pack. Και οδηγικά δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από την Α , έχει σίγουρα καλύτερους χώρους , θα είναι το ίδιο επιτάφιος σε επιδόσεις ίσως, αλλά για λίγα χρήματα σε διάφορα είναι πολύ σημαντική αναβάθμιση κατά την άποψη μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            the_emperor @vagkirk last edited by

                                            Βρε παιδιά υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην Α του 2016 και το Χ2; Κατά την άποψη μου είναι το πιο όμορφο crossover αυτή την στιγμή ειδικά τουμπανιασμένο στην έκδοση M pack. Και οδηγικά δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από την Α , έχει σίγουρα καλύτερους χώρους , θα είναι το ίδιο επιτάφιος σε επιδόσεις ίσως, αλλά για λίγα χρήματα σε διάφορα είναι πολύ σημαντική αναβάθμιση κατά την άποψη μου.

                                            Συμφωνώ σε όλα με εξαίρεση το ότι θα είναι καλύτερα στημένο στον δρόμο από την Α! Μόνη παραφωνία ο 16d σε αυτό το αμάξι που είναι φτιαγμένο για ... 190 άλογα και πάνω. Αλλά πλέον υπάρχει λύση δοκιμασμένη και για αυτό

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1296
                                            • 1297
                                            • 1298
                                            • 1299
                                            • 1300
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 1298 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr