Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 279
    • 280
    • 37 / 280
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    5582
    229701
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Ανεφερα 'φορτωμενο', και 7λιτρα τα 100 πρεπει να εκαιγε μονο σε κατηφόρα! Τετοιο αυτοκινητο, ουτε mild hybrid 2020 δεν καιει τοσο σε πραγματικές συνθήκες. Ημουν κ ποιο νεος, μπορει να το παταγα περισσοτερο, αλλα αμεσως μετα με τα πετρέλαια θυμαμαι εβλεπα 5 κ 5.5 λιτρα, οποτε δεν πρεπει να φταιει το ποδι μου.

      Μπηκα στο σαιτ και ειχε μονο Titanium και την X, δεν ειδα καποια αλλη έκδοση, οσο για το υψος ειχα διαβάσει σιγουρα οτι ειχε διαφορετικό, προφανως ειναι λαθος αυτό, αλλα η γνώμη μου οτι το Titanium μου φαίνεται ποιο classy ισχύει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        barimagas last edited by

        Τωρα εβλεπα traction, απουσιαζουν οι πισω  χοιρολαβες οροφης! Μα καλα εκει εκαναν έκπτωση; Υποτίθεται εχει περιπετειώδη χαρακτήρα SUV...Το εσωτερικο εκτος απο την ψηφιακη οθονη στο κοντερ ειναι μια γενεια πισω, ιδιο με fiesta και focus, εργονομικο βεβαια ολα στην σωστη θεση. Για αμαξι 2020 (βλεπε πεζο 2008) περιμενα κατι παραπανω πιο φρεσκο οπως η εξωτερικη του σχεδιαση. Ποσες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενως fiesta active, και ενως puma της μόδας;; Μην ακουσω για box στον χωρο αποσκευων...

        Επισης καλοταξιδο στους κατοχους!

        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • N
          nico @vs last edited by

          Καλημέρα σε όλους, είμαι νέος στο forum , και θέλω να σας μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο αυτό. Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ford focus 1600 3πορτο, του 1999! με 480.000! χλμ. Υπέροχο αυτοκίνητο, χωρίς βλάβες, τέλειο κράτημα. Πρίν απο 2 μήνες όμως , λόγω τρακαρίσματος ( και που δεν έφταιγα ο καημένος!!) το focus αχρηστεύτηκε και χωρίς πολύ σκέψη και ελάχιστο ψάξιμο βρέθηκα με ένα ford puma 125 υβριδικό.

          ....

          Καταρχήν καλοτάξιδο! πρέπει να είσαι από τους τυχερούς-άτυχους της υπόθεσης γιατί από την μία πρόλαβες και παρέλαβες και από την άλλη δεν μπορείς να το χαρείς λόγω των μέτρων. Keep us updated!

          PS: 480κ χωρίς προβλήματα το focus Ι;;;  πρέπει να το πρόσεχες πολύ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            axel12p @barimagas last edited by

            Τωρα εβλεπα traction, απουσιαζουν οι πισω  χοιρολαβες οροφης! Μα καλα εκει εκαναν έκπτωση; Υποτίθεται εχει περιπετειώδη χαρακτήρα SUV...Το εσωτερικο εκτος απο την ψηφιακη οθονη στο κοντερ ειναι μια γενεια πισω, ιδιο με fiesta και focus, εργονομικο βεβαια ολα στην σωστη θεση. Για αμαξι 2020 (βλεπε πεζο 2008) περιμενα κατι παραπανω πιο φρεσκο οπως η εξωτερικη του σχεδιαση. Ποσες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενως fiesta active, και ενως puma της μόδας;; Μην ακουσω για box στον χωρο αποσκευων...

            Και εμένα μου τις σπάνε τέτοιου τύπου εκπτώσεις! Το να 'ρίχνουν' τους πίσω επιβάτες είναι κλασσικό κόλπο των κατασκευαστών.

            Έχω την εντύπωση πάντως, πως και στα VW έχουν αρχίσει να μην βάζουν χειρολαβές στην οροφή, σε όλες τις θέσεις. Τον λόγο δεν τον γνωρίζω.

            Σχετικά με την σύγκριση Fiesta - Puma, έχω την εντύπωση πως η μεγαλύτερη διαφορά είναι οι καλύτεροι χώροι. Τα περισσότερα B-SUV είναι συνήθως αρκετά μεγαλύτερα από τα supermini στα οποία βασίζονται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              costasar @barimagas last edited by

              Τωρα εβλεπα traction, απουσιαζουν οι πισω  χοιρολαβες οροφης! Μα καλα εκει εκαναν έκπτωση; Υποτίθεται εχει περιπετειώδη χαρακτήρα SUV...Το εσωτερικο εκτος απο την ψηφιακη οθονη στο κοντερ ειναι μια γενεια πισω, ιδιο με fiesta και focus, εργονομικο βεβαια ολα στην σωστη θεση. Για αμαξι 2020 (βλεπε πεζο 2008) περιμενα κατι παραπανω πιο φρεσκο οπως η εξωτερικη του σχεδιαση. Ποσες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενως fiesta active, και ενως puma της μόδας;; Μην ακουσω για box στον χωρο αποσκευων...

              Επισης καλοταξιδο στους κατοχους!

              έγω όταν ρώτησα στην αντιπροσωπεία μου απάντησαν οτι απουσιάζουν γιατι σε εκείνο το σημείο ειναι οι αερόσακοι των πίσω επιβατών

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus @dublin last edited by

                Ανεφερα 'φορτωμενο', και 7λιτρα τα 100 πρεπει να εκαιγε μονο σε κατηφόρα! Τετοιο αυτοκινητο, ουτε mild hybrid 2020 δεν καιει τοσο σε πραγματικές συνθήκες

                Κι όμως τόσο καίει, με προσοχή προφανώς και όχι με πλήρες φορτίο, αλλά κινούμενος ελαφρά ταχύτερα από την υπόλοιπη κυκλοφορία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  doom1983 @costasar last edited by

                  barimagas wrote:

                  Τωρα εβλεπα traction, απουσιαζουν οι πισω  χοιρολαβες οροφης! Μα καλα εκει εκαναν έκπτωση; Υποτίθεται εχει περιπετειώδη χαρακτήρα SUV...Το εσωτερικο εκτος απο την ψηφιακη οθονη στο κοντερ ειναι μια γενεια πισω, ιδιο με fiesta και focus, εργονομικο βεβαια ολα στην σωστη θεση. Για αμαξι 2020 (βλεπε πεζο 2008) περιμενα κατι παραπανω πιο φρεσκο οπως η εξωτερικη του σχεδιαση. Ποσες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενως fiesta active, και ενως puma της μόδας;; Μην ακουσω για box στον χωρο αποσκευων...

                  Επισης καλοταξιδο στους κατοχους!

                  έγω όταν ρώτησα στην αντιπροσωπεία μου απάντησαν οτι απουσιάζουν γιατι σε εκείνο το σημείο ειναι οι αερόσακοι των πίσω επιβατών

                  και στο focus mk3,5 απουσιαζουν οι χειρολαβες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dublin last edited by

                    Μπηκα στο σαιτ και ειχε μονο Titanium και την X, δεν ειδα καποια αλλη έκδοση, οσο για το υψος ειχα διαβάσει σιγουρα οτι ειχε διαφορετικό, προφανως ειναι λαθος αυτό, αλλα η γνώμη μου οτι το Titanium μου φαίνεται ποιο classy ισχύει.

                    Στον 'Διαμορφωτή' έχει και την ST Line πλέον. Ναι το Titanium είναι πιο 'πολυτελές' (έχαι και μασάζ στα καθίσματα, το ST Line δεν έχει) και το ST Line πιο 'σπορ', οπότε ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του και τα ζητούμενά του. Όσο για το ύψος, είναι κλασσικό λάθος των 'δημοσιογράφων' γιατί πάντα τα ST Line ήταν χαμηλότερα και το Puma είναι το 1ο ford που η έκδοση ST Line δεν έχει χαμηλωμένη ανάρτηση.

                    Ποσες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενως fiesta active, και ενως puma της μόδας;;

                    Λίγες, αλλά σημαντικές για κάποιους. Κυρίως σε χώρους, απόσταση από το έδαφος, εξοπλισμό, ανάρτηση και κινητήρες. Όταν μπουν οι νέοι κινητήρες και στο Φιέστα, τότε θα δούμε ποια είναι η πραγματική διαφορά τιμής.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      arvani last edited by

                      Δοκιμή Newsauto του 155ps, st line x

                      https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-ford-puma-1-0-ecoboost-hybrid-155-ps-st-line-x/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        26000 για χιλιάρη με σημαντικους περιορισμους χώρων στην καμπίνα επιβατων ειδικα για τους πισω... εντάξει μια πολυ εξειδικευμενη επιλογη με πολυ στοχευμενο κοινο αγορας. Κοινό που έχει την οικονομικη δυνατοτητα αλλα αδιαφορεί για χώρους ή επιπλέον κυβικά που μπορεί να πάρει με αυτά τα λεφτά. Οκ αγοράζεις συγχρονο υβριδικο καλοστημένο οδηγοκεντρικο αμαξι αλλα με τεράστιο κόστος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • H
                          hountalas @tkin73 last edited by

                          26000 για χιλιάρη με σημαντικους περιορισμους χώρων στην καμπίνα επιβατων ειδικα για τους πισω... εντάξει μια πολυ εξειδικευμενη επιλογη με πολυ στοχευμενο κοινο αγορας. Κοινό που έχει την οικονομικη δυνατοτητα αλλα αδιαφορεί για χώρους ή επιπλέον κυβικά που μπορεί να πάρει με αυτά τα λεφτά. Οκ αγοράζεις συγχρονο υβριδικο καλοστημένο οδηγοκεντρικο αμαξι αλλα με τεράστιο κόστος.

                          Στα 24.200 δεν είναι πιο μαζεμένα τα πράγματα για το 125?

                          Σωστά το λες , στοχευμένο κοινό αγοράς.

                          Τα 155 άλογα πόση συγκίνηση να σου προσφέρουν παραπάνω? Νομίζω η βάση είναι τα 125 και όποιος θέλει να ρίξει περίσσοτερο cash παίρνει το 155.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • P
                            panormus772 last edited by

                            Mπορεί να πάρει και τα 155 St-line με 23400 περίπου (αν και για μένα προσωπικά μου αρέσει καλύτερα η titanium 155 με 22600)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Και εγώ απορώ με αυτούς που προτιμούν st line (x) από tittanium.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • D
                                dublin last edited by

                                Δεν ηθελα να το πω τοσο καιρο, αλλα θα το πω, το ST line X αγγίζει τα ορια της καγκουριας!

                                Επισης, το αυτοκίνητο δεν ειναι υβριδικό, mild hybrid ειναι. Τεράστια διαφορά, καποιοι τα λενε και ψευτο-υβριδικα.

                                Ευπρόσδεκτη τεχνολογία, αν δεν κοβει χωρο αποσκευών και ρεζέρβα, αλλά υβριδικό δεν είναι. Αν ήταν θα ξεκίναγε απο 23χιλιαρικα μάλλον, και λογικά δεν θα ήταν και χιλιαρι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • C
                                  costasar last edited by

                                  θα ήθελα από αυτούς που γράφουν για την τιμή του st-line x (που αποτελεί την ανώτερη έκδοση με φουλ εξοπλισμό) να μου πουν κάποιο άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας με ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό (όχι περίπου) που είναι φτηνότερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • georgemit
                                    georgemit @dublin last edited by

                                    Δεν ηθελα να το πω τοσο καιρο, αλλα θα το πω, το ST line X αγγίζει τα ορια της καγκουριας!

                                    Επισης, το αυτοκίνητο δεν ειναι υβριδικό, mild hybrid ειναι. Τεράστια διαφορά, καποιοι τα λενε και ψευτο-υβριδικα.

                                    Ευπρόσδεκτη τεχνολογία, αν δεν κοβει χωρο αποσκευών και ρεζέρβα, αλλά υβριδικό δεν είναι. Αν ήταν θα ξεκίναγε απο 23χιλιαρικα μάλλον, και λογικά δεν θα ήταν και χιλιαρι.

                                    Συμφωνώ μαζί σου για τα ψευτο- υβριδικά και δε μπορώ να καταλάβω και τη χρησιμότητά τους όταν για παράδειγμα στο νεο golf η διαφορα στην κατανάλωση του υβριδικού από το νορμάλ είναι μόλις 0,2 λίτρα στα 100. Γιατί να φορτωθώ για μόλις 0,2 λίτρα ένα σύστημα που μπορεί να βγάλει ζημιές και να το πληρώσω και ακριβά;

                                    i30 1.5 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • B
                                      barimagas last edited by

                                      Ισως γιατι μετα κωρονοϊου μια μερα, η εκαστωτε κυβερνηση αποφασισει οτι φταιει οτιδηποτε  δεν ειναι hybrid, και τα φορολογησει βαναυσα...

                                      Ο μονος καλος λογος πιστευω.

                                      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Εγώ πάντως είμαι θερμός για τα ήπια υβριδικά, όχι για την οποία μικρή οικονομία καυσίμου αλλά γιατί θεωρώ ότι το μπουσταρισμα που δίνουν στους μικρούς Τούρμπο κινητήρες στις χαμηλές στροφές τους λύνει τα εγγενή μειονεκτήματα λειτουργίας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ρε παιδιά το έχουμε ξαναγράψει το 0,2 λίτρα είναι σε μέσο όρο(ταξίδια, επαρχιακούς δρόμους και αστική μετακινηση). Μέσα στην πόλη ειναι 1 με 1,5 λίτρο λιγότερο με τα mild hybrid

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • D
                                            dublin @barimagas last edited by

                                            Ισως γιατι μετα κωρονοϊου μια μερα, η εκαστωτε κυβερνηση αποφασισει οτι φταιει οτιδηποτε  δεν ειναι hybrid, και τα φορολογησει βαναυσα...

                                            Ο μονος καλος λογος πιστευω.

                                            ..και νομίζεις οτι οι κουτο-Φράγκοι θα ξεγελαστουν γιατί θα έχει πίσω αυτοκόλλητο που θα γράφει hybrid;! Ενας παρόμοιος συγχρονος πετρελαιοκινητηρας καίει λιγότερο, εκπέμπει λιγότερο CO2 (μικρότερα τέλη), και αν παρθούν αποφάσεις θα έχουν κάποιο 'επιστημονικό' όριο, δηλαδή διοξείδιο του άνθρακα το ποιό πιθανό ή κάτι αντίστοιχο, όχι επειδή θα γράφει μια λέξη παραπάνω

                                            Ακόμη και τα νέα στανταρτ με CO2 μετράνε τις κατηγορίες, το θέμα είναι που θα κάτσουν τα νούμερα, και πόσο θα κοστίζουν.

                                            Αν θες να εισαι μπροστά από τα γεγονότα παίρνεις κάτι με λιγότερα απο 50 CO2 και είσαι έτοιμος για ολα, αλλιώς οτιδήποτε είναι 99 και κάτω, είναι μια χαρά για αυτή την εποχή, ή κάτω από 120 για μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Απο εκεί και πάνω θα ανεβαίνουν απότομα οι βαθμίδες.

                                            Αυτοι τι στιγμή στο Βέλγιο εταιρικά οφέλη έχουν τα αυτοκίνητα με λιγότερο CO2 από 60, ένα πολύ χαμηλό νούμερο, και είχα βάλει εδώ λινκ για το ότι θα εξετάζουν ΚΑΙ το μέγεθος της μπαταρίας, οπότε αποκλείουν όλες τις mild λύσεις. Αν δεν μπορείτε να το βρείτε το ξαναποσταρω αργότερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 37 / 280
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr