Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 129
    • Best 1
    • Groups 0

    arvani

    @arvani

    1
    Reputation
    3
    Profile views
    129
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    arvani Unfollow Follow

    Best posts made by arvani

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Το αυτοκίνητο το είχε η hertz, κ δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς είχε γίνει σε αυτό διάστημα, είπαν.

      Φαντάζομαι ότι το ξέρεις ότι η Hertz (autohellas) είναι του ίδιου ιδιοκτήτη με αυτήν που έχει την Βελμαρ... Δηλαδή προφανώς και θα υπήρχε κάποιο ιστορικό του αυτοκινήτου αλλά σιγά μην το μοιράζονταν με τον υποψήφιο αγοραστή!

      Θέλω να πω ότι όσο και να ψάξεις, αυτό που γίνεται στην Ελλάδα δεν έχει προηγούμενο. Δεν καταλαβαίνουν ότι πλασάρουν αυτοκίνητα που μπορεί, σε ακραία περίπτωση, να αποδειχθούν μοιραία...

      Μακάρι να νομθετήσουν άμεσα για να μπορέσει να γίνει πιο διαφανής η διαδικασία και να μην εξαρτόμαστε μόνο από ελέγχους ανεξάρτητων εταιριών όπως η Spotmechanic...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arvani

    Latest posts made by arvani

    • RE: Toyota C-HR 2016

      Να προσθεσω οτι εχω και το αγαπημενο μου εργενικο αυτοκινητο το οποιο καθεται παλι, mx5 NBFL 1.8 sporty το οποιο θελω να το κρατησω για πολλους λογους αλλα δεν ξερω αν μπορω να συντηρω δυο. Ισως ο ΦΠ του διλιτρου να πηγαινε στο mx5 σαν ποσο, το σκεφτομαι και αυτο. 🙂

      Εντάξει, όταν λέω εγώ ότι είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος...

      Εγώ είχα mx5 NC 2.0lt για 10 χρόνια και έφυγε κυρίως γιατί δεν είχα 3 θέσεις στο γκαράζ. Οπότε όπως καταλαβαίνεις το 2.0λτ chr ήταν μονόδρομος.

      Αν εσύ το κρατήσεις, τότε ναι ίσως το 1.8 θα είναι αρκετό για family όχημα και το mazda για ΣΚ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Καλησπέρα και από εμένα,

      Είδα ότι έγραψες και στο φορουμ στο Facebook, αλλά θα σου γράψω εδώ γιατί εκεί είναι δύσκολο να το παρακολουθήσεις 🙂

      Νομίζω ότι είμαι ακριβώς η ίδια περίπτωση με εσένα, ότι δλδ μου άρεσε πάρα πολύ το σουλούπι του και ήταν αυτό που τελικά καθόρισε την αγορά. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν εξέτασα ποτέ το 1.8λτ λόγω χαμηλής ιπποδύναμης, οπότε και πήγα απευθείας στο 2.0λτ.

      Οπότε αν είσαι ΟΚ να δίνεις τα 400 ευρώ το χρόνο, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι αυτό μπορεί κάποια στιγμή να εξαλειφθεί (το άμεσα έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολο λόγω πανδημίας) πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρη επιλογή του 2.0λτ σε σχέση με το 1.8λτ. Οι καταναλώσεις δεν είναι πολύ μακριά - σίγουρα πιο οικονομικό το 1.8λτ - αλλά θα πάρεις την έξτρα δύναμη που δεν αμελητέα και δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε €. Για το τελευταίο επειδή στο facebook αρκετοί γράφουν ότι είναι επαρκής η δύναμη του 1.8λτ και ότι άνετα κάνεις ταξίδι πρέπει να καταλάβεις ότι όλα είναι σχετικά. Σε σχέση με ένα yaris 1.0lt σίγουρα στην Εθνική θα ανεβάζει πιο εύκολα το 1.8λτ αλλά είναι εντελώς διαφορετική σύγκριση με το 2.0λτ - δεν υφίσταται σύγκριση ουσιαστικά γιατί είναι διαφορετικό αυτοκίνητο. Οπότε αν θες να έχεις δύναμη τότε το 1.8λτ το ξεχνάς γιατί αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις ότι είναι πολύ νωθρό, ειδικά σε ένα ταξίδι που θα το έχεις φορτώσει και με άτομα / αποσκευές.

      Ένα άλλο που θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου είναι ίσως η μεταπώληση σε περίπτωση που θες να το διώξεις σε π.χ. 5χρόνια και δεν έχει καταργηθεί ο ΦΠ, τότε όπως καταλαβαίνεις αυτό θα επηρεάσει την τιμή μεταπώλησης.

      Εγώ προσωπικά όπως είπα με είχε κερδίσει εξ αρχής η αισθητική του, η ποιότητα υλικών, και προφανώς το στήσιμό του - δεν βρίσκεις εύκολα διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα (είμαι λάτρης). Οπότε με το που ανακοινώθηκε ο 2.0λτ ήταν απλά το κερασάκι.

      Αν δεν έχεις θέμα με τους χώρους και είσαι ΟΚ με το να βάλεις μια μπαγκαζιέρα οροφής (και εγώ με 3 μελή οικογένεια δεν γίνεται να βάλω όλες τις αποσκευές σε 350λτ πορτ παγκάζ) τότε θα απολαύσεις ένα αυτοκίνητο με αισθητική, με δύναμη, με καλή συναρμογή και πάνω από όλα την εγγύηση του ονόματος toyota που αυτό θα το δεις και σε αξιοπιστία αλλά και σε μεταπώληση (φεύγουν σαν ζεστό ψωμί).

      Αυτή είναι η άποψή μου, ελπίζω να ήταν χρήσιμη.

      Για ότι θες μου λες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      5,2 λιτρα/100 χλμ καθαρα σε κινηση πολης με 35 χλμ/ωρα το πολυ.

      Οδήγηση κάτω από 9 λεπτά στους 2 βαθμούς που σημαίνει ότι τον μισό χρόνο το μοτέρ δουλεύει πάνω από το ρελαντί για να ζεσταθεί. Οπότε θεωρώ ότι η παράθεση του παραπάνω video είναι λίγο άκυρη, no offence LAP.

      Όταν εγώ ξεκινάω με το CHR κρύο, για κανά 2-3 λεπτά δουλεύει ο θερμικός πάνω από το ρελαντί για να έρθει σε σωστή θερμοκρασία αλλά και για να φορτίσει μπαταρίες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κανά 9άρι κατανάλωση αν η οδήγηση είναι μόνο για το διάστημα αυτό...

      Αλλά σε καθημερινές συνθήκες η κατανάλωσή μου είναι περί τα 5λίτρα (2.0 κυβικά, 1.5 τόνος αυτοκίνητο...)

      Έυκολα σε θερμοκρασίες Ελλάδας, σε αστικό κύκλο το yaris θα είναι μονίμως κάτω από τα 4λίτρα.

      Οπότε μην δημιουργούμε εντυπώσεις που μπορεί να μπερδεύουν ανθρώπους σε αναζήτηση αυτοκινήτου.

      Φιλικά πάντα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Είδα το πρωί από κοντά το Yaris GR...

      Εντάξει, μιλάμε για πολύ πρήξιμο το αμάξι. Τα μετατρόχιά του δεν υπάρχουν... Τρομερά aggresive αυτοκίνητο. Ήταν και η circuit έκδοση με τις σφυρήλατες ζάντες 🙂

      ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ

      Βγήκα για να πάρω ψωμί και έπαθα ζημιά..

      Δεν είναι να βγαίνεις έξω στις μέρες μας, από πολλές απόψεις 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Δεν την έχω δει κάτω από 3 κουτάκια, ούτε στο corolla ούτε στο chr.

      Και για να συμβεί αυτό θε πρέπει να βρεις ένα δρόμο και να πηγαίνεις τάπα γκάζι για ώρα. Δηλαδή να πιάσεις τελική και να μη σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, μόνο για να δεις πόσο αδειάζει η μπαταρία.... Πιθανότητα να συμβεί αυτό σε οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης, μάλλον τείνει στο 0.

      Το έχει προγραμματίσει έτσι η Toyota για να μην πέφτει ποτέ κάτω από ~15% νομίζω. Μην ξεχνάτε ότι τα υβριδικά ξεκινάνε πάντα αποκλειστικά με την μεγάλη συστοιχία των μπαταριών, οπότε ανγκαστικά πρέπει να έχει κάποια υποτυπώδη πληρότητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Ενδιαφέρον! Εξάλλου η οικονομία των υβριδικών ενδεχομένως επεκτείνεται και σε άλλους τομείς, όπως τακάκια, τέλη κυκλοφορίας κλπ.

      Και δίσκο πλατό να προσθέσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: Toyota Yaris (τρίτη γενιά)

      Γρήγορη ερώτηση για όποιον γνωρίζει.

      Ξέρεις κανείς αν χρησιμοποιείται πλέον πουθενά ο ατμοσφαιρικός 4-κύλινδρος κινητήρας 1.5 του Yaris (111hp) που είχε τοποθετηθεί στο FL της τελευταίας γενιάς του Yaris από 2018-2020, ο οποίος ήταν και ολοκαίνουριος και με τρομερά χαρακτηριστικά θεμοδυναμικής απόδοσης?

      Το ρωτάω γιατί στο νέο Yaris ο 1.5 ατμοσφαιρικός πάλι είναι ολοκαίνουριος, atkinson 3 κύλινδρος (μικρογραφία του 2.0λτ ουσιαστικά).

      Ως κάτοχος του Yaris 2018, με προβληματίζει λίγο αυτή η διακοπή (τουλάχιστον με τα δεδομένα που έχω στην Ελληνική αγορά) σε βαθμό που θα μου έβαζε ιδέες για αντικατάσταση του με το νέο yaris! (προσπαθώ να χτίσω επιχειρήματα για να ψήσω την γυναίκα για να πάμε στο νέο Yaris )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Η μικρη τελικη των 175 φανταζομαι ειναι γιατι εκει δουλευει μονο ο θερμικος κινητηρας;

      Κλασσική μου απορία και εμένα.

      Λένε ότι το κάνουν για να μην υπερθερμαίνονται οι μπαταρίες λόγω υψηλών ταχυτήτων και αντίστοιχων φορτίων (και η honda έχει χαμηλές τελικές στα δικά της υβριδικά νομίζω).

      Εγώ, δεν το καταλαβαίνω αυτό, θα μπορούσαν μετά τα π.χ. 150 να δουλεύουν αποκλειστικά με θερμικό.

      Όχι πως το έχουμε ανάγκη, αλλά αν ποτέ μας βγάλει ο δρόμος σε καμιά autobahn θα μας περνάνε και τα τρακτέρ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Κάπου τόσα, 700-750χλμ, μου βγάζει κι εμένα μέχρι ο δείκτης βενζινης να φτάσει στο 1/4. Και δείχνει κατανάλωση γεμίσματος 3,5 - 3,8. Οδήγηση πόλη και 'εθνική' / κηφισσό, δλδ όχι ανοικτός δρόμος. Άντε να πας 120-140 σε ελάχιστα σημεία για λίγο. Με κλιματισμό.

      Γενικά τα νούμερα αυτά μου φαίνονται τρομερά χαμηλά, που δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορούν να επιτευχθούν χωρίς σμαντική προσπάθεια ή τουλάχιστον προσαρμογή της οδηγικής συνήθειας σε αυτήν που επιβάλλει η υβριδική εποχή...

      Ως κάτοχος CHR 2.0λτ, μέσα στην πόλη οδηγώντας φυσιολογικά και στρωτά, βλέπω κατανάλωση κοντά στα 5λτ, το οποίο ΟΚ δεν λέει κάτι στην σύγκριση με το 1.8 Corolla γιατί είναι διαφορετικοί κινητήρες, διαφορετικές μπαταρίες, διαφορετικό βάρος (!), διαφορετικό αυτοκίνητο στην τελική. Αλλά σίγουρα από τότε που το πήρα, προφανώς και έχω μπει στο τρυπάκι να οδηγώ λιγότερο επιθετικά / απότομα για να ρίξω ακόμα περισσότερο την κατανάλωση. Μπορώ λογικά να το ρίξω σε ψηλά 4άρια αλλά με πολύ προσπάθεια και προφανώς μηδενική ευχαρίστηση. Νομίζω μπαίνεις σε μια διαδικασία που και ασυναίσθητα είσαι πιο φειδωλός με το γκάζι για να πετύχεις καλύτερες καταναλώσεις και περισσότερα χλμ. με κάθε γέμισμα.

      Πιστεύω ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο και να οδηγούσα, αν το χειριζόμουν όπως ένα υβριδικό σίγουρα θα έβλεπα 10-15% κατανάλωση λιγότερο...

      Απλά ήθελα να τα πω, μην με παρεξηγείτε 🙂

      ΥΓ

      Χθες άνοιξα με ένα XC40 T3 με τα 165άλογα - αυτός ήθελε δεν το κυνήγησα εγώ - και η κατανάλωση εκτοξεύθηκε στα 8.5λτ, μαζί και η ευχαρίστηση προφανώς.. Δεν πιστεύω να αναρωτιέται κανείς για το αποτέλεσμα της κόντρας ε? 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • RE: Toyota Corolla 2019

      καλημερα,

      γνωριζει καποιος να μου εξηγησει γιατι σε σελιδες του εξωτερικου οι εκμποπες CO2 σε wltp ειναι πανω απο τα100 g/km ενω εδω οι τιμες που δινει η toyota ειναι 89?

      Είναι ακόμα με NEDC. Γενικά το site της Toyota είναι λίγο κου κου ρου κου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      arvani
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr