Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μού ηθελες και BMW M2 ασχετε...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μού ηθελες και BMW M2 ασχετε...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    30
    505
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      οτι λέει ο τίτλος ...κατέστρεψε το μοτέρ σε BMW M2 ...(λογικά θα ειναι αυτό με τα 410 αλογα ) γιατί εκανε ενα μικρό ,αλλά πολύ ακριβό σε κόστος λάθος ....ακολουθεί video

      https://www.newsauto.gr/news/pos-katastrefis-to-moter-tis-bmw-m2-competition-video/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        οτι λέει ο τίτλος ...κατέστρεψε το μοτέρ σε BMW M2 ...(λογικά θα ειναι αυτό με τα 410 αλογα ) γιατί εκανε ενα μικρό ,αλλά πολύ ακριβό σε κόστος λάθος ....ακολουθεί video

        https://www.newsauto.gr/news/pos-katastrefis-to-moter-tis-bmw-m2-competition-video/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adensa last edited by

          Φοβερή είδηση!!!

          Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Καλά στον καθένα θα μπορούσε να συμβεί αυτό, είτε είναι χρέπι των 5000€ είτε BMW των 100.000€, δεν είναι θέμα ασχετοσύνης. Στην 2η περίπτωση υπάρχει και η άνεση να το επιδιορθώσει ξανά....

            1 Reply Last reply Reply Quote 11
            • W
              w202-amg last edited by

              Αυτοματο και δεν ανακατευεις τη φασολαδα.......

              Γνωστος μου σε πειραγμενο audi 400+ps πηρε τις βαλβιδες παραμασχαλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • realzeus
                realzeus @adensa last edited by

                Φοβερή είδηση!!!

                Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!

                Είναι γνωστός για αυτά τα 'ενδιαφέροντα' (δηλαδή ότι να 'ναι) θέματα ο Manolis67...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  cson last edited by

                  Δεν έχω καταλάβει γιατί αναρτούν τα αυτοκινητιστικα site  τέτοια ανουσια θέματα με ακριβά αυτοκινητα που συμβαίνουν καθημερινά από κακό χειρισμό οδηγών . Για να κράξουν τον πλούσιο που κατέστρεψε ένα ακριβό αμάξι??

                  Γνωρίζουν ότι το κόστος επισκευής είναι αδιάφορο για αυτούς?

                  Τουλάχιστον μη τα αναπαράγετε εδώ μέσα, είναι εντελώς αδιάφορα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • M
                    manolis67 @realzeus last edited by

                    adensa wrote:

                    Φοβερή είδηση!!!

                    Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!

                    Είναι γνωστός για αυτά τα 'ενδιαφέροντα' (δηλαδή ότι να 'ναι) θέματα ο Manolis67...

                    την πέταξες την .....εξυπνάδα σου ...μην πώ τιποτε αλλο ...

                    σε τόσο ακριβό αμάξι ,ΔΕΝ θα επρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του μοτέρ απο τέτοια ...ατυχήματα  απο ασχετους οδηγούς ?

                    προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ,απο φίλους-γνωστούς η μηχανικούς ,οταν με 5η ταχύτητα και με 100 χλμ + ,  εβαλε μιά γυναίκα οπισθεν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Η μόνη προστασία είναι να ενεργοποιηθεί αυτόματο φρενάρισμα αλλά είναι κάπως επικίνδυνο αν στρίβεις ή έρχεται κάποιος από πίσω. Μιλάμε για μηχανικό κιβώτιο, σε αυτόματο δε θα συνέβαινε αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Σιγά τι έκανε, 1η - 2α - 3η - 4η - 5η και μετά έβαλε τη Rally .

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          Ολοι μπορουμε να το παθουμε αυτο

                          Η μονη προστασια που μπορω να σκεφτω ειναι να χτυπησει καποιο αλαρμ , οταν κανεις λαθος κατεβασμα και φυσικα πριν αφησεις συμπλεκτη . Δλδ καποιο προγραμματακι που λαμβανει υποψην ταχυτητα αυτοκινητου και επιλεγμενη σχεση στο κιβωτιο. Οταν τα χλμ ειναι παραπανω απο οσα αντιστοιχουν στην εκαστοτε σχεση, να σε ειδοποιει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • H
                            harisma23 @manolis67 last edited by

                            σε τόσο ακριβό αμάξι ,ΔΕΝ θα επρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του μοτέρ απο τέτοια ...ατυχήματα  απο ασχετους οδηγούς ?

                            προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ,απο φίλους-γνωστούς η μηχανικούς ,οταν με 5η ταχύτητα και με 100 χλμ + ,  εβαλε μιά γυναίκα οπισθεν...

                            Τέτοια προστασία μπορεί να υπάρχει μόνο σε αυτόματο κιβώτιο, όπου ελέγχεται ηλεκτρονικά η επιλογή της επόμενης σχέσης. Σε μηχανικό κιβώτιο, ακριβώς επειδή η επιλογή της σχέσης γίνεται μηχανικά, μόλις γίνει η σύμπλεξη οι στροφές του κινητήρα πηγαίνουν εκεί που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, με βάζει το γρανάζωμα του κιβωτίου.

                            Επιπλέον το σφάλμα αυτό (όχι με όπισθεν) το έχω ακούσει αρκετές φορές να γίνεται σε διαφορετικά αυτοκίνητα ανεξαρτήτως της αξίας τους...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • G
                              ggab last edited by

                              Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • A
                                adriver @manolis67 last edited by

                                προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ...

                                Όταν αλλάζουν ταχύτητες στον κόφτη δεν είναι απίθανο, ειδικά αν έχει μια ασάφεια ο μοχλός.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • W
                                  w202-amg @ggab last edited by

                                  Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........

                                  Ο κοφτης δεν μπορει να κανει κατι για αυτο.

                                  Η δικη μου ευλογη απορια:Το γκολφ δεν μ αφηνει ευκολα να κατεβασω 2α με χιλιομετρα ,η δε 1η δεν μπαινει αν σταματησεις σχεδον .Αυτο δεν μπορει να γινει και στις υπολοιπες ταχυτητες?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                  • 106s16
                                    106s16 last edited by

                                    Και στα δύο 106 που είχα 8βαλβ-16βαλβ σε κατεβάσματα του ΄σκοτωμού΄ από 5η σε 3η αν ήταν πάνω από κάποιες στροφές, δεν θυμάμαι 5 ... 6... το κιβώτιο δεν σε ''άφηνε΄ νσ καρφώσεις την 3ή (δεν συγχρόνιζε)  και έκανε εκείνο τον ωραίο ήχο, αν και τα κιβώτια ήταν γενικά για τον ....... προστάτευαν τον κινητήρα, πάντως ο Στελάρας καλή του ώρα έτσι κάρφωσε βαλβίδες σε ένα  corsa c του κουτιού...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                    • S
                                      super-t @ggab last edited by

                                      Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........

                                      Ο κόφτης ή την ανάφλεξη ή το καύσιμο ή την πεταλούδα ελέγχει. Στην μηχανική σύνδεση των γραναζιών τι να κάνει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A
                                        adensa @ggab last edited by

                                        Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........

                                        Ξερεις πως λειτουργεί ο κόφτης;Κόβει ρευμα ή καυσιμο.Εδώ τι να κόψει ;Εξαναγκασμένη υπερστροφία είναι ,με τίποτα δεν γλυτωνε.Αν είχε κανα αμάξι χωρίς ηλεκτρονικά ή με χάλια λάστιχα θα μπλόκαραν οι κινητήριοι τροχοί αλλά πιθανότατα θα έβγαινε απο τον δρόμο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • realzeus
                                          realzeus @manolis67 last edited by

                                          REALZEUS wrote:

                                          adensa wrote:

                                          Φοβερή είδηση!!!

                                          Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!

                                          Είναι γνωστός για αυτά τα 'ενδιαφέροντα' (δηλαδή ότι να 'ναι) θέματα ο Manolis67...

                                          την πέταξες την .....εξυπνάδα σου ...μην πώ τιποτε αλλο ...

                                          σε τόσο ακριβό αμάξι ,ΔΕΝ θα επρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του μοτέρ απο τέτοια ...ατυχήματα  απο ασχετους οδηγούς ?

                                          προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ,απο φίλους-γνωστούς η μηχανικούς ,οταν με 5η ταχύτητα και με 100 χλμ + ,  εβαλε μιά γυναίκα οπισθεν...

                                          Δεν καταννοείς βασικές αρχές μηχανολογίας. Δεν μπορεί να υπάρξει προστασία από υπερστροφία όταν οι τροχοί συνδέονται απευθείας με το μοτέρ. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνο σε αυτόματο, που απλά θα αρνηθεί να κατεβάσει ταχύτητα. Υπάρχει και μια άλλη τεχνολογία (non interlaced κινητήρες) αλλά έχει άλλα μειονεκτήματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • M
                                            manolis67 last edited by

                                            πάντως η γυναίκα μου (οταν μάθαινε στο micra k11 ) γιατί ηταν ...στούρνος  (χαχαχαχα)

                                            γύρω στίς 5-6  φορές με 60-70 χλμ στην εθνική ,σε 5άρι κιβώτιο χειροκίνητο εννοείται , μπερδευόταν κ απο 3ή ηθελε να βάλει 5η κατέβαζε μέχρι κ 2α κ 1η κατά λάθος κ ποτέ ΔΕΝ προέκυψε πρόβλημα στο κιβώτιο ...για αυτό μού εκανε τόσο εντύπωση κ το ανέβασα ...σε τόσο ακριβό αμάξι αμέσως πάει ο κινητήρας  ...κ γιατί σε bmw m2 πρόσφατο δηλ. μοντέλο 4-5 ετη αμάξι με 410 αλογα με 3.000 κυβικά ΔΕΝ το εβγαζαν αποκλειστικά μόνο με αυτόματο κιβώτιο ? συμφωνώ με τον φίλο GGAB ,θα εσπαγαν κιβώτια καθημερινά κατά εκατοντάδες με αυξηση στροφών στιγμιαία ,φίλος που εργάζεται πολλά χρόνια σε οδική κ ειναι κ μηχανικός  ,μού ειπε σήμερα οτι σπάνια εχει πάρει αμάξι με σπασμένο κιβώτιο με τέτοιο θέμα στο δρόμο ...κ ειναι στη δουλειά αυτή 10 χρόνια περίπου ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr