-
οτι λέει ο τίτλος ...κατέστρεψε το μοτέρ σε BMW M2 ...(λογικά θα ειναι αυτό με τα 410 αλογα ) γιατί εκανε ενα μικρό ,αλλά πολύ ακριβό σε κόστος λάθος ....ακολουθεί video
https://www.newsauto.gr/news/pos-katastrefis-to-moter-tis-bmw-m2-competition-video/
-
οτι λέει ο τίτλος ...κατέστρεψε το μοτέρ σε BMW M2 ...(λογικά θα ειναι αυτό με τα 410 αλογα ) γιατί εκανε ενα μικρό ,αλλά πολύ ακριβό σε κόστος λάθος ....ακολουθεί video
https://www.newsauto.gr/news/pos-katastrefis-to-moter-tis-bmw-m2-competition-video/
-
Φοβερή είδηση!!!
Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!
-
Καλά στον καθένα θα μπορούσε να συμβεί αυτό, είτε είναι χρέπι των 5000€ είτε BMW των 100.000€, δεν είναι θέμα ασχετοσύνης. Στην 2η περίπτωση υπάρχει και η άνεση να το επιδιορθώσει ξανά....
-
Αυτοματο και δεν ανακατευεις τη φασολαδα.......
Γνωστος μου σε πειραγμενο audi 400+ps πηρε τις βαλβιδες παραμασχαλα.
-
Φοβερή είδηση!!!
Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!
Είναι γνωστός για αυτά τα 'ενδιαφέροντα' (δηλαδή ότι να 'ναι) θέματα ο Manolis67...
-
Δεν έχω καταλάβει γιατί αναρτούν τα αυτοκινητιστικα site τέτοια ανουσια θέματα με ακριβά αυτοκινητα που συμβαίνουν καθημερινά από κακό χειρισμό οδηγών . Για να κράξουν τον πλούσιο που κατέστρεψε ένα ακριβό αμάξι??
Γνωρίζουν ότι το κόστος επισκευής είναι αδιάφορο για αυτούς?
Τουλάχιστον μη τα αναπαράγετε εδώ μέσα, είναι εντελώς αδιάφορα.
-
adensa wrote:
Φοβερή είδηση!!!
Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!
Είναι γνωστός για αυτά τα 'ενδιαφέροντα' (δηλαδή ότι να 'ναι) θέματα ο Manolis67...
την πέταξες την .....εξυπνάδα σου ...μην πώ τιποτε αλλο ...
σε τόσο ακριβό αμάξι ,ΔΕΝ θα επρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του μοτέρ απο τέτοια ...ατυχήματα απο ασχετους οδηγούς ?
προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ,απο φίλους-γνωστούς η μηχανικούς ,οταν με 5η ταχύτητα και με 100 χλμ + , εβαλε μιά γυναίκα οπισθεν...
-
Η μόνη προστασία είναι να ενεργοποιηθεί αυτόματο φρενάρισμα αλλά είναι κάπως επικίνδυνο αν στρίβεις ή έρχεται κάποιος από πίσω. Μιλάμε για μηχανικό κιβώτιο, σε αυτόματο δε θα συνέβαινε αυτό.
-
Σιγά τι έκανε, 1η - 2α - 3η - 4η - 5η και μετά έβαλε τη Rally .
-
Ολοι μπορουμε να το παθουμε αυτο
Η μονη προστασια που μπορω να σκεφτω ειναι να χτυπησει καποιο αλαρμ , οταν κανεις λαθος κατεβασμα και φυσικα πριν αφησεις συμπλεκτη . Δλδ καποιο προγραμματακι που λαμβανει υποψην ταχυτητα αυτοκινητου και επιλεγμενη σχεση στο κιβωτιο. Οταν τα χλμ ειναι παραπανω απο οσα αντιστοιχουν στην εκαστοτε σχεση, να σε ειδοποιει.
-
σε τόσο ακριβό αμάξι ,ΔΕΝ θα επρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του μοτέρ απο τέτοια ...ατυχήματα απο ασχετους οδηγούς ?
προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ,απο φίλους-γνωστούς η μηχανικούς ,οταν με 5η ταχύτητα και με 100 χλμ + , εβαλε μιά γυναίκα οπισθεν...
Τέτοια προστασία μπορεί να υπάρχει μόνο σε αυτόματο κιβώτιο, όπου ελέγχεται ηλεκτρονικά η επιλογή της επόμενης σχέσης. Σε μηχανικό κιβώτιο, ακριβώς επειδή η επιλογή της σχέσης γίνεται μηχανικά, μόλις γίνει η σύμπλεξη οι στροφές του κινητήρα πηγαίνουν εκεί που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, με βάζει το γρανάζωμα του κιβωτίου.
Επιπλέον το σφάλμα αυτό (όχι με όπισθεν) το έχω ακούσει αρκετές φορές να γίνεται σε διαφορετικά αυτοκίνητα ανεξαρτήτως της αξίας τους...
-
Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........
-
προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ...
Όταν αλλάζουν ταχύτητες στον κόφτη δεν είναι απίθανο, ειδικά αν έχει μια ασάφεια ο μοχλός.
-
Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........
Ο κοφτης δεν μπορει να κανει κατι για αυτο.
Η δικη μου ευλογη απορια:Το γκολφ δεν μ αφηνει ευκολα να κατεβασω 2α με χιλιομετρα ,η δε 1η δεν μπαινει αν σταματησεις σχεδον .Αυτο δεν μπορει να γινει και στις υπολοιπες ταχυτητες?
-
Και στα δύο 106 που είχα 8βαλβ-16βαλβ σε κατεβάσματα του ΄σκοτωμού΄ από 5η σε 3η αν ήταν πάνω από κάποιες στροφές, δεν θυμάμαι 5 ... 6... το κιβώτιο δεν σε ''άφηνε΄ νσ καρφώσεις την 3ή (δεν συγχρόνιζε) και έκανε εκείνο τον ωραίο ήχο, αν και τα κιβώτια ήταν γενικά για τον ....... προστάτευαν τον κινητήρα, πάντως ο Στελάρας καλή του ώρα έτσι κάρφωσε βαλβίδες σε ένα corsa c του κουτιού...
-
Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........
Ο κόφτης ή την ανάφλεξη ή το καύσιμο ή την πεταλούδα ελέγχει. Στην μηχανική σύνδεση των γραναζιών τι να κάνει.
-
Μοναδική προστασία σε μηχανικό κιβώτιο είναι ο κοφτης και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προστάτεψε το μοτέρ. Αν τα μοτέρ έσπαγαν τόσο εύκολα απο στιγμιαίο ανέβασμα στροφών........
Ξερεις πως λειτουργεί ο κόφτης;Κόβει ρευμα ή καυσιμο.Εδώ τι να κόψει ;Εξαναγκασμένη υπερστροφία είναι ,με τίποτα δεν γλυτωνε.Αν είχε κανα αμάξι χωρίς ηλεκτρονικά ή με χάλια λάστιχα θα μπλόκαραν οι κινητήριοι τροχοί αλλά πιθανότατα θα έβγαινε απο τον δρόμο.
-
REALZEUS wrote:
adensa wrote:
Φοβερή είδηση!!!
Τι λες ρε φίλε!!!!Ολοκληρο περιοδικό έπρεπε να αφιερώσουν όχι μονο ένα αρθρο!!!
Είναι γνωστός για αυτά τα 'ενδιαφέροντα' (δηλαδή ότι να 'ναι) θέματα ο Manolis67...
την πέταξες την .....εξυπνάδα σου ...μην πώ τιποτε αλλο ...
σε τόσο ακριβό αμάξι ,ΔΕΝ θα επρεπε να υπάρχει κάποια προστασία του μοτέρ απο τέτοια ...ατυχήματα απο ασχετους οδηγούς ?
προσωπικά μόνο μία φορά εχω ακούσει παρόμοιο πρόβλημα ,απο φίλους-γνωστούς η μηχανικούς ,οταν με 5η ταχύτητα και με 100 χλμ + , εβαλε μιά γυναίκα οπισθεν...
Δεν καταννοείς βασικές αρχές μηχανολογίας. Δεν μπορεί να υπάρξει προστασία από υπερστροφία όταν οι τροχοί συνδέονται απευθείας με το μοτέρ. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνο σε αυτόματο, που απλά θα αρνηθεί να κατεβάσει ταχύτητα. Υπάρχει και μια άλλη τεχνολογία (non interlaced κινητήρες) αλλά έχει άλλα μειονεκτήματα.
-
πάντως η γυναίκα μου (οταν μάθαινε στο micra k11 ) γιατί ηταν ...στούρνος (χαχαχαχα)
γύρω στίς 5-6 φορές με 60-70 χλμ στην εθνική ,σε 5άρι κιβώτιο χειροκίνητο εννοείται , μπερδευόταν κ απο 3ή ηθελε να βάλει 5η κατέβαζε μέχρι κ 2α κ 1η κατά λάθος κ ποτέ ΔΕΝ προέκυψε πρόβλημα στο κιβώτιο ...για αυτό μού εκανε τόσο εντύπωση κ το ανέβασα ...σε τόσο ακριβό αμάξι αμέσως πάει ο κινητήρας ...κ γιατί σε bmw m2 πρόσφατο δηλ. μοντέλο 4-5 ετη αμάξι με 410 αλογα με 3.000 κυβικά ΔΕΝ το εβγαζαν αποκλειστικά μόνο με αυτόματο κιβώτιο ? συμφωνώ με τον φίλο GGAB ,θα εσπαγαν κιβώτια καθημερινά κατά εκατοντάδες με αυξηση στροφών στιγμιαία ,φίλος που εργάζεται πολλά χρόνια σε οδική κ ειναι κ μηχανικός ,μού ειπε σήμερα οτι σπάνια εχει πάρει αμάξι με σπασμένο κιβώτιο με τέτοιο θέμα στο δρόμο ...κ ειναι στη δουλειά αυτή 10 χρόνια περίπου ....
μού ηθελες και BMW M2 ασχετε...