-
Τα νούμερα του WLTP δεν σας κάνουν για σύγκριση;
Που όλες οι συνθήκες είναι ίδιες (που για αυτό διαφωνείτε συνέχεια) και αλλάζει το όχημα;
Όλα τα άλλα είναι θέλουν πολύ συζήτηση που μάλλον δεν υπάρχει λόγος να γίνει εδώ.
Υπάρχουν κινητήρες πετρελαίου 20ετίας με 20:1 και κινητήρες βενζίνης 24ετίας με 12:1.
Πιστεύετε ότι έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από έναν τωρινό του 16:1 diesel και έναν του 10:1 βενζίνης;
(Lap πως ορίζεις την θερμοδυναμική απόδοση ; ..., ερώτηση παγίδα εκτός θέματος μην απαντάς αν δεν θες.)
-
Χαρη ....πραγματικα στεναχωριεμαι....
Αλλα διαβασε.
Το τι θα κανω και ποτε θα μιλαω και σε ποιο θεμα στο ξανα λεω για τελευταια φορα..και το λεω ευγενικα...εχεις δει ποσο αισχρος μπορω να γινω....θα το αποφασιζω εγω.
Γενικα απολαμβανεις ασυλια στις επιθεσεις που μου κανεις για το ποτε θα μιλαω και τι θα λεω, διοτι σε θαυμαζω ως ανθρωπο και μυαλο....αλλα πατα φρενο.
Γύρε, διαστρεβλώνεις τα γραπτά μου με αυτά που γράφεις. Το 'καλύτερα να μην ασχολείσαι' που σου έγραψα είναι απάντηση στο 'τσπ δεν ασχολούμαι' που έγραψες ακριβώς από πάνω. Και γενικά νομίζω ότι ποτέ δεν σου επέβαλλα περιορισμούς στο που και τι θα ποστάρεις! Ούτε θέλω ούτε μπορώ εξάλλου...
Όσο για τις επιθέσεις, νομίζω ότι το ίδιο θα μπορούσα να πω κι εγώ, αν ήθελα (που δεν θέλω). Διάβασε τι έγραψες στο προηγούμενο ποστ σου για τις μ@λ@κίες που συνεχίζουμε, διάβασε τι γράφεις σε παλαιότερα ποστ σου περί ημιμάθειας κτλ και μετά αν κρίνεις ότι οι δικές σου επιθέσεις είναι 'ποιοτικότερες' από τις δικές μου, κάνε αναφορά στη διαχείριση ή ότι άλλο νομίζεις σωστό...
-
χεχε
εγω πιανομαι δια αποψις? ειμαι ο γατος στη γωνια...
η συγκριση λοιπον του ενος 1.4s vitara manual με τα 2 1.6 ντηζελια άουτο, ολα στα τεσσερο, λενε οτι ειναι το μπενζιν ελαφρυτερο 150 κιλα (120 απο το μανιουαλ) αν και εχει μεγαλυτερη αποδοση ο κινητηρας στα οριο και παραπλησια στη καθημερινη χρηση, και καταναλωνει 35% παραπανω καυσιμο που με τη διαφορα τιμης, αγγιζει το 40% η διαφορα κοστους μετακινησης
γενικα μπλεκοντας για διαφορους λογους με συχρονα αυτοκινητα βενζινης και ντηζελ, οσο και αν δεν γουσταρω το μαζουτ ειναι πολυ, σχεδον 50% οικονομικοτερο αν το συνδυασεις με αναλογη οδηγηση και εξπεκτέισονς. σημερα μαλιστα παραλαμβανεται το κορσα 1.5 ντηζελατο που αντικαθιστα το ιμπιθα 115 tsi του 2018 που κλεψανε του πιτσιρικα, με ορους ξεκαθαρα καταναλωσης - ηδη εχει το 50% διαφορα οδηγοντας ενα παλαιοτερο, 2017, κορσα 1.3 ντηζελ κολορ εντισιον 2 μηνους τωρα, στόουν σιτυ - ζωγραφου καθημερινως απο αττικη και απο κεντρο
ΑρΕς
επισης χαρη και οι αλλοι. δεν χρειαζεται να πιεζουμε για την αναγνωριση του αντικειμενικου, τουλαχιστον δημοσια, μην ξεχνατε αλλωστε οτι και οι γατες δεν βλεπουν κοκκινο, αν και γαυροι
-
Σιγα ρε Χαρη μη σου κανω και αναφορα....πλακωνομαστε αλλα ειπαμε σε θαυμαζω και σε σεβομαι για το μυαλο σου και ως ανθρωπο.
Το μ@@@ς πηγαινε για το οτι δηλωσα πως σταματω αλλα εσεις συνεχιζετε τα υποννουμενα και τα υποτιμιτικα...(δηλαδη τις μ@@@ς)
Λεει ο φαντομ πως λεω ανοησιες.
Οποτε τα συνεχιζω και εγω.
Οσο για την μπαλα στην εξεδρα που λες θελω να σου πω πως γραφω απο κινητο, δεν μπορω να βαλω ευκολα πηγες και αλλα τετοια...ειναι μικρη η οθονη.
Εδω καλα καλα δεν μπορω να γαψω εται οπως ει αι το forum.
Οποτε σου λεω πολυ απλα διαβασε για το θεμα που μιλαμε...οτι και να βρεις θα ταν καλο.
Δεν στο λω με υποτιμητικο τροπο.
Ουτε και τον αλλον τον εκανα αναφορα, που εκανε εμμεσες αναφορες απειλης.. Αυταπαγγελτα η διαχειριση επεβαλε ποινη.
Ταπ παμε παρακατω....
Γατε εγω ειπα οτι ηταν να πω.
Πολυ καλα εκανες και ειπες για καταλληλη οδηγηση....αν οδηγησεις δυναμικα οπως πας με τα βενζινης εκει να δεις ποσο ανεβαζουν την καταναλωση. Γιατι να τα οδηγησεις δυναμικα;;; διοτι πολυ απλα δεν τραβουν δυναμικα σε γρηγορες μετακινησεις. Αν σερνεσαι και εχεις και placebo στο κεφαλι σου τοτε πιανεις απιστευτα νουμερα και θεωρεις πως η διαφορα ειναι τεραστια.
Τα βιντεο σε δοκιμες στο youtube, (γκρανταλντ χ), η δικη μου εμπειρια με τετοια αυτοκινητα αλλα και το συγκεκριμενο, δειχνουν ακριβως τα ιδια αποτελεσματα. 8+++ λιτρα μεσα σε πολη και με πιεση για να πας γρηγοροα οπου μπορεις κοντα στα 10.
Με τιποτα καταναλωσεις κοντα στην πολη στα 6 λιτρα....απλα με τιποτα. Μονο σε επαρχιακους δρομους και ελαφρως πολη μεχρι τον ανοιχτο δρομο.
Σε πολη ομως....με τιποτα.
Τελος.
Πειτε οτι αλλο θελετε...
Υ.γ γατε τι εννοεις με το Αρ Ες ...πες μου σε παρακαλω.
-
Τα νούμερα του WLTP δεν σας κάνουν για σύγκριση;
Που όλες οι συνθήκες είναι ίδιες (που για αυτό διαφωνείτε συνέχεια) και αλλάζει το όχημα;
Όλα τα άλλα είναι θέλουν πολύ συζήτηση που μάλλον δεν υπάρχει λόγος να γίνει εδώ.
Υπάρχουν κινητήρες πετρελαίου 20ετίας με 20:1 και κινητήρες βενζίνης 24ετίας με 12:1.
Πιστεύετε ότι έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από έναν τωρινό του 16:1 diesel και έναν του 10:1 βενζίνης;
(Lap πως ορίζεις την θερμοδυναμική απόδοση ; ..., ερώτηση παγίδα εκτός θέματος μην απαντάς αν δεν θες.)
Οπως την οριζει η μηχανικη...αλλα εδω μιλαμε για θερνοκους κινητηρες οποτε μιλαμε για αλλες μετρησεις αποδοσης....οπως καρνοτ αποδοση..καλα το παω ή εφυγα πολυ;;;
Για πες, ποια η σωστη απαντηση;;;....εχει ενδιαφερον....δωσε επιτελους τα φωτα σου να βοηθησεις.
Οσο για το αλλο θεωρω πως πιο κοντα ειναι το rde ως μετρηση οποτε περιμενουμε
-
χεχε
εγω πιανομαι δια αποψις? ειμαι ο γατος στη γωνια...
η συγκριση λοιπον του ενος 1.4s vitara manual με τα 2 1.6 ντηζελια άουτο, ολα στα τεσσερο, λενε οτι ειναι το μπενζιν ελαφρυτερο 150 κιλα (120 απο το μανιουαλ) αν και εχει μεγαλυτερη αποδοση ο κινητηρας στα οριο και παραπλησια στη καθημερινη χρηση, και καταναλωνει 35% παραπανω καυσιμο που με τη διαφορα τιμης, αγγιζει το 40% η διαφορα κοστους μετακινησης
Τσου! Δεν πιάνεσαι γιατί 'μισώ τις γάτες' (το θυμάστε το ομώνυμο κόμιξ; )
Εγώ πάντως κοιτώντας π.χ. τις προδιαγραφές του 2008, είδα ότι συγκρίνοντας 1.2 Puretech με 1.5 Blue HDi, με αντίστοιχες αποδόσεις, κιβώτια και εκδόσεις, οι διαφορές είναι 20-30 κιλά! Αμφότεροι σύγχρονοι κινητήρες και όχι όπως του Vitara ένας σύγχρονος (1.4T) κι ένας 15+ χρόνια παλαιότερης σχεδίασης (1.6D)...
-
Μήπως να επιστρέφαμε στα του Sportage? [Admin]
-
Καλά κόψε κάτι με τον ντιζελ 1.6 που είναι +15 χρόνια euro 5 είναι οπότε και την πρώτη μέρα να βγήκε είναι το πολύ 11 ετών.
Πρόκειται για κινητήρα της φιατ των κορυφαίων δλδ κατασκευαστών ντίζελ στην Ευρώπη μαζί ίσως με τους Γάλλους και νομίζω με τα περισσότερα χρόνια ενασχόλησης.
Είναι με 32 κιλά ροπής όταν οι περισσότεροι είναι το πολύ με 30 δεν είναι τόσο ραφιναρισμενος και δεν έχει το μεγαλο εύρος λειτουργίας αλλά ειδικά με τα ελαφρά σκαφοι της Σουζούκι βιταρα και scross πετυχαίνει τις κορυφαίες ρεπριζ στα 1.5 και 1.6 και ταυτόχρονα ο πιο οικονομικός Και φυσικά είναι τέρας αξιοπιστίας. Δλδ το τρίπτυχο που ψάχνει κάποιος σε έναν κινητήρα ντίζελ. Όποτε μόνο παλιάς σχεδίασης δεν είναι αφού παραμένει κορυφαίος σε επιδόσεις.
-
Δεν κόβω τίποτα! Ή για την ακρίβεια θα κόψω ένα χρόνο από τα 15. Και αυτόν με μια υποσημείωση.
Ο ντιζελ που χρησιμοποιούσε η Suzuki είναι κινητήρας που παρουσίασε η Fiat το 2006. Και βασίζεται σε downsize του 1.9 multijet που παρουσιάστηκε το 1997... Είναι δηλαδή σχεδίαση 14 (αν όχι 23) ετών παλαιά. Μπορεί να έχει προσαρμοστεί σε νεώτερες προδιαγραφές ρύπων, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι ως προς την παλαιότητα του κινητήρα.
Και βεβαίως αυτό φαίνεται στην ποιότητα λειτουργίας που είναι τραχιά και θορυβώδης και στο σχετικά περιορισμένο ωφέλιμο εύρος στροφών του. Κατά τ' άλλα όντως έχει εξαιρετική ροπή και καλή ιπποδύναμη για τα κυβικά του, αλλά αυτό είναι κάτι άσχετο με αυτό που είπα εγώ για την παλαιότητα. Επιπλέον είναι όντως αξιόπιστος, αλλά όχι και ιδιαίτερα οικονομικός σε σχέση με άλλους αντίστοιχους diesel.
-
Και ο κινητηρας της psa παντως ουτε αυτος καινουργιος ειναι. Βασιζεται στους DLD του 1998.
-
Μονο που αυτο που σου γραφει και η ουσια τους λαπ ειναι απο τα πρωτα που βρισκει κανεις στο ιντερνετ ...γραφεις ανοησίες με αχταρμαδες ημιμάθειας...με πνευμα ανικητης βλακειας ... δεν θα απαντουσα αμεσως σαν βλαμμένο αν δεν το ηξερα αλλα ποιος ασχολείται με τις 'ταπες' σου πλεον...
-
Είμαι και εγώ εδώ και ένα μήνα κάτοχος του υβριδικού sportage με τους 116hp.
Μετα από 1600km όλα σε ταξίδια μπορώ να πω πως το αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολυ καλό.
Πατάει πολυ καλά στο δρόμο και εμπνέει σιγουρια στον οδηγό χωρις βέβαια μέχρι τωρα να ψαξω να βρω τα οδηγικα του ορια.Σε κάποιες κλειστες στροφές η μεταφορά βαρους ομως ειναι έντονη και νιωθεις την ουρά του λίγο να φεύγει.Η ποιότητα κύλισης είναι αψεγάδιαστη και η ηχομόνωση εξαιρετική.Η οδήγηση του μεχρι τωρα ηταν ήρεμη σε ηπιους ρυθμούς,μια φορα ομως που χρειάστηκε να κανω μια γρήγορη προσπέραση στις ανηφορικες στροφες της Λαμίας με αλλους 3 συναδέλφους μου και 5 σχέση το αυτοκίνητο έφυγε γρηγορα και δεν με προβλημάτισε.
Οι χώροι για τους επιβάτες και ειδικά για τους πίσω είναι τεράστιοι.
Στα αρνητικά του θα ελεγα πως ειναι το πορτ μπαγκαζ,σε σχεση με την κατηγορια, ελέω υβριδικού συστήματος, αλλά μπορείς να κερδίσεις αυτο που χανεις από εκεί αν μαζέψεις την εταζερα.
Επίσης ενα ακόμη αρνητικό σημείο ως προς την εργονομία είναι ότι το χειρόφρενο ειναι πολυ πίσω και η χρηση του δυσκολεύει λόγω του τεμπελη, καθως και το ολομαυρο σαλόνι του.
Ο χειρισμός της οθόνης ειναι πολυ ευκολος και λειτουργικός τα κουμπια για τν χειρισμο του κλιματιστικου και του ραδιοφωνου αρκετα βολικα.
Στο θεμα της κατανάλωσης να πω πως ο γενικοτερος μέσος ορος μου μεχρι τωρα ειναι στα 6.2lit. Ενα νούμερο που μου φαίνεται φυσιολογικό αφου ειναι ακόμη πολυ καινουργιος ο κινητήρας και το βαρος του αυτοκινητου είναι 2 τόνοι.
Με το cc ενεργοποιημένο στα 130 km πηγαίνοντας αθηνα απο Λάρισα η κατανάλωση ηταν 6.5lit ενα στην επιστροφή παλι με cc και 115km ηταν 1 λιτρο λιγότερο.
Στα υπόλοιπα ταξιδια μου με ήπια οδήγηση και δουλεύοντας μεταξυ 2000 με 2500 στροφες η κατανάλωση ηταν μεταξύ 5.7 και 6.3.
Το υβριδικό σύστημα δεν πιστεύω οτι βοηθάει τοσο πολύ στην κατανάλωση όσο στο να μειώσει τους παραγομενους ρύπους, δεν καταλαβαίνω ομως γιατί κάποιοι το θεωρουν τοσο ασυμβίβαστο να ταιριάξει ο πετρελαιοκινητηρας με εναν ηλεκτροκινητήρα τη στιγμή που η Peugeot 10 χρονια πριν το είχε δοκιμάσει ,και μάλιστα με επιτυχία στο 3008 προηγούμενης γενιάς
Ενω πλέον ακολουθούν αυτην την τάση και άλλοι πλέον κατασκευαστές.
Υ.Γ επειδή ημουν από τους άτυχους και παρέλαβα το αυτοκίνητο λίγο πριν η kia αρχίσει να το πουλάει με led φωτα ημέρας,ξέρει κάποιος να μου πει τι λαμπες να διαλέξω ή τί να κάνω ωστε να μην βγαζει ασυμβατότητα?
Γιατι ενα ζευγάρι λαμπτηρων Samsung που δοκίμασα δεν το δέχτηκε το αυτοκίνητο και άναβε η λυχνια του εγκεφαλου.
Άρχισα να ζορίζω λίγο παραπάνω το σκάφος το οποίο το θεωρώ φυσικό αφού ο χαρακτήρας του sportage είναι τέτοιος που σε προδιαθέτει να παίξεις με γκάζια, στροφές και επιταχύνσεις. Ξεκινώντας απο τα απλά καθημερινά πολύ ευχάριστη εντύπωση κάνει η σταθερότητα στον δρόμο σε συνδυασμό με το ελαφρύ και εύστροφο τιμόνι και την απόσταση απο το έδαφος που ακόμα και σε φάση περιπλάνησης δεξιά και αριστερά στα στενά για εύρεση πχ χώρου στάθμευσις ένα χαμόγελο θα σχηματιστεί στο πρόσωπο του οδηγού.
Το ύψος είναι πολύ σημαντικό και είναι η αφετηρία αυτής της …σπορτίφ εμπειρίας για όσους οδηγούν αυτού του τύπου τα οχήματα ειδικά στους σ..ατόδρομους που έχουμε και που τα χαμηλά αυτοκίνητα …πονάνε. Κατά τα άλλα οι αλλαγές των ταχυτήτων και η σπιρτάδα και η δύναμη του diesel κινητήρα συμπληρώνουν την εμπειρία > χθες λοιπόν την νύχτα επιστρέφοντας με σχεδόν άδειο δρόμο είπα να το ζορίσω λίγο παραπάνω… Μπαίνω σε δεξιά μικρή στροφή με 11 βαθμούς και υγρό οδόστρωμα την οποία ακολουθεί μεγάλη ευθεία με 3 λωρίδες και εγώ στη μέση… Κόβοντας απότομα το τιμόνι και πατώντας το γκάζι αισθάνομαι την μικρή η αλήθεια είναι υπερστροφή δεξιά… και την ουρά να ακολουθεί την ευθεία > το φευγάτο της υπόθεσης είναι ότι δεν άφησα το ESP να κάνει την δουλειά του και έκανα μια ελάχιστη αλλά άγαρμπη αριστερή κοψιά για να “αποζημιώσω” την φυγόκεντρο… Το αποτέλεσμα ήταν σχετικά εντυπωσιακό….το όχημα “έφυγε” από την άλλη (γελάω και που το λέω έτσι…) - και δίπλωσε υπολογίζω καμία 35αριά μοίρες … Με την επόμενη δεξιά τιμονιά σταθεροποιήθηκε..αφού βέβαια αισθάνθηκα όλο το μεγαλείο της ανάρτησης…σαν να είσαι πάνω σε σούστες…. και άναψαν και τα alarm..για να υποδείξουν στα πέριξ ποιο είναι το σπαστικό της υπόθεσης…οπότε το περιστατικό τελείωσε στα επόμενα μέτρα που εκτονώθηκαν τα φορτία σιγά σιγά….
Βλέποντας και τα video με το moose test, πέρα απο τις σημαδούρες που ΟΚ χοντρικά πέφτουν σε κάποιες περιπτώσεις, είναι εντυπωσιακά σταθερό το όχημα για το μέγεθος και το ύψος του... στα χέρια βέβαια ενός εμπείρου οδηγού που ξέρει τι κάνει και τι να περιμένει…. Όσο φοβικά και να το πάρει ένας άσχετος στην αρχή… προϋπόθεση βέβαια και η καλή συντήρηση, λάστιχα, οδόστρωμα, ταχύτητα κτλ
-
Δεν κόβω τίποτα! Ή για την ακρίβεια θα κόψω ένα χρόνο από τα 15. Και αυτόν με μια υποσημείωση.
Ο ντιζελ που χρησιμοποιούσε η Suzuki είναι κινητήρας που παρουσίασε η Fiat το 2006. Και βασίζεται σε downsize του 1.9 multijet που παρουσιάστηκε το 1997... Είναι δηλαδή σχεδίαση 14 (αν όχι 23) ετών παλαιά. Μπορεί να έχει προσαρμοστεί σε νεώτερες προδιαγραφές ρύπων, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι ως προς την παλαιότητα του κινητήρα.
Και βεβαίως αυτό φαίνεται στην ποιότητα λειτουργίας που είναι τραχιά και θορυβώδης και στο σχετικά περιορισμένο ωφέλιμο εύρος στροφών του. Κατά τ' άλλα όντως έχει εξαιρετική ροπή και καλή ιπποδύναμη για τα κυβικά του, αλλά αυτό είναι κάτι άσχετο με αυτό που είπα εγώ για την παλαιότητα. Επιπλέον είναι όντως αξιόπιστος, αλλά όχι και ιδιαίτερα οικονομικός σε σχέση με άλλους αντίστοιχους diesel.
Ναι ναι καθόλου οικονομικός δεν είναι ! Ξέρεις πολλά αμάξια με 4.30μ τις ρεπριζ του scross που να καίνε 5 λτ?!
-
harisma23 wrote:
Δεν κόβω τίποτα! Ή για την ακρίβεια θα κόψω ένα χρόνο από τα 15. Και αυτόν με μια υποσημείωση.
Ο ντιζελ που χρησιμοποιούσε η Suzuki είναι κινητήρας που παρουσίασε η Fiat το 2006. Και βασίζεται σε downsize του 1.9 multijet που παρουσιάστηκε το 1997... Είναι δηλαδή σχεδίαση 14 (αν όχι 23) ετών παλαιά. Μπορεί να έχει προσαρμοστεί σε νεώτερες προδιαγραφές ρύπων, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι ως προς την παλαιότητα του κινητήρα.
Και βεβαίως αυτό φαίνεται στην ποιότητα λειτουργίας που είναι τραχιά και θορυβώδης και στο σχετικά περιορισμένο ωφέλιμο εύρος στροφών του. Κατά τ' άλλα όντως έχει εξαιρετική ροπή και καλή ιπποδύναμη για τα κυβικά του, αλλά αυτό είναι κάτι άσχετο με αυτό που είπα εγώ για την παλαιότητα. Επιπλέον είναι όντως αξιόπιστος, αλλά όχι και ιδιαίτερα οικονομικός σε σχέση με άλλους αντίστοιχους diesel.
Ναι ναι καθόλου οικονομικός δεν είναι ! Ξέρεις πολλά αμάξια με 4.30μ τις ρεπριζ του scross που να καίνε 5 λτ?!
Καλησπέρα παιδιά… κάτοχος diesel 2019 Mild hybrid εδώ και λίγες εβδομάδες...
Μου κάνουν εντύπωση κάποια στοιχεία πωλήσεων επειδή και στην Ελλάδα ο καθένας ευλογεί τα γένια του όπως μπορεί… Αν τσεκάρει κανείς τις πωλήσεις SUV ας πούμε στην Ευρώπη θα δει ότι πολλά μοντέλα τα οποία διαφημίζονται αφειδώς και πηγαίως και τελικά πουλάνε στην Ελλάδα, είναι σε Ευρωπαϊκό επίπεδο από λίγο έως πολύ ανύπαρκτα…
Πάρτε μάτι …. Βλέπω ότι το δικό μας πουλάει εδώ όπως λέγαμε 500 κομμάτια …και στην Αγγλία 34500!!! Είναι σταθερά νούμερο 10 αυτοκίνητο σε πωλήσεις εδώ και χρόνια..και στο αντίστοιχο φόρουμ τις Αγγλίας γίνεται πανικός κάθε 10 λεπτά… ποστάρουνε και άλλο θέμα … άμα πουλάς 100 αυτοκίνητα την ημέρα τι αλλο να περιμένει κανείς βέβαια…
Πολλές φορές πέφτει και το φόρουμ από την πολύ κίνηση - πρέπει να το κοιτάξουν αυτό
-
Λογικο ειναι ....ειναι φθηνο εχει μεγαλη εγγυηση και αυτοι εκει εχουν μονοκατοικιες και χωρο για παρκινγκ ιδιοκτητο. Οποτε τα κριτηρια αλλαζουν.
Γενικα ειναι καλο αυτοκινητο για τα χρηματα του, δεν λεει κανεις το αντιθετο.
-
Ειδικα η αγορα της Αγγλιας ειναι τελειως αλλοπρόσαλλη. Επειδη εζησα πολλα χρονια στο Ηνωμενο Βασιλειο, θα ελεγα οτι δεν υπαρχει κανενα κοινο με την αγορα της Ελλαδας (αλλα κ αλλες Ευρωπαικες χωρες). Οι Αγγλοι στα περισσοτερα πραγματα ειναι εντελως μονοι τους.
Εμεις τωρα ειμαστε περισσοτερο επιπεδου Πορτογαλιας/Πολωνιας, νοτιας Ιταλιας (παυλα, φτωχης Νοτιας Ιταλιας), κ σε αγοραστικη δυναμη κ σε νομους κ κανονισμούς.
Ιρλανδια ας πουμε δεν μπορειτε να φανταστείτε τι γινεται. Μια μικρη αγροτικη χωρα εχει μεταμορφωθει σε κεντρο του ψηφιακου αλλα και παγκοσμιου καπιταλισμού. Μεσα σε μια δεκαετια, απο φθηνα μεταχειρισμενα Vauxhall απο Αγγλια, ολοι αγοραζουν SUV κ μεγαλα 4X4 στις ποιο επαρχιακες περιοχες.
Παντως το αυτοκινητο ειναι top selling στην Ευρωπη για τη μαρκα νομιζω.
Ηταν μαζι με το C5 οι επιλογες μου στα C suv κ εφτασα πολυ κοντα περισυ στην αγορα, αλλα ειχαμε μια 'ασυνεννοησία' με τον εμπορο κ τελευταια στιγμή δεν ολοκληρώσαμε.
Επειτα, μετα απο καποια συμβαντα κ ωριμοτερη σκεψη εβαλα σαν στανταρ τα νεα συστηματα ασφαλειας κ ειπαμε να παμε σε B suv για πρακτικους λογους.
Οποιος δεν το εχει οδηγησει θα παθει πλακα για το ποσο ευκολα καθοδηγεί τα 1600-1700 κιλα στις στροφες κ στην εθνικη. Πιστευω το καλυτερο μου οδηγικα απο ολα τα C suv που εχω οδηγήσει. Προσπαθησα πολυ να παω Κορεα σε αυτη την αγορα, αλλα τελικα παλι Γαλλια κατέληξα. Αν υπηρχε το Seltos Ευρωπη μαλλον θα ηταν τοπ επιλογή.
-
Ναι σπανε οι οροφες λογω στρεβλωσης του αμαξωματος. Μαλλον τα πανε εκτος δρομου ή τα παρκαρουν με τις ροδες στον αερα.
Το διαβασα αυτο και σε hyundai, παλι το ιδιο, αλλα και σε αλλες εταιριες..νομιζω toyota.
Ενας απο τους λογους θαυμασμου των subaru...αυτα εχουν ηλιοροφες σχεδον ολα.
-
Προσπαθώ να βγάλω άκρη από τα συγκριτικά και τα reviews αλλά δεν μπορώ. Sportage vs Tuscon ακούω τις απόψεις. Θα γυρίσω να τα κάνω και αυτά td από Δευτέρα.
-
@fantom344 εννοουσα στην αγορα αυτοκινητου, καθως η Αμερικανικη, Αυστραλιανη κ.λ.π ειναι εντελως διαφορετικες απο την Αγγλικη.
Κατα τα αλλα, μην ξεχναμε οτι πριν 100 χρονια το 1/3 σχεδον του πλανητη τους ανήκε, κ παρτε παραδειγμα τις Κελτικες χωρες κ Ινδια. Σκωτια/Ιρλανδια/Ουαλια δεν μιλαν καν τις διαλεκτους τους κ στην Ινδια πρεπει να μιλας απταιστα Αγγλικα απο μικρος για να εχεις κοινωνικες φιλοδοξίες. Επέβαλαν πλήρως τη κουλτουρα τους, κ ουσιαστικα κ στον υπολοιπο κοσμο - μεσω ΚΑΙ της Αμερικης.
Δεν πηγα τυχαια να διδαχθω ΑγγλοΣαξονικο τροπο σκεψης κ μεθοδολογία. Βεβαια τωρα η πλειονότητα εχει ξεπεσει κατα πολυ, αλλα υπαρχουν ακομη καποιες ελιτ που τρεχουν τη χωρα.
@Sabas μην κοροιδευομαστε, ειναι παρομοια αυτοκινητα. Εμενα μου αρεσει το Sportage λιγο περισσοτερο, αλλοι θα βρουν ισως λιγο ποιο κυριλε το Tuscon. Σε απολυτες μετρησεις αποσκευών, το Sportage βγαινει απο πανω (στις επισημες φαινεται μικροτερο). Επισης το εσωτερικο ειναι λιγο διαφορετικο.
-
Εγώ δεν βρήκα κάποια διαφορά ανάμεσα τους σε τεχνικά στοιχεία.
Είναι πιστεύω ζήτημα αισθητικής, το sportage είναι περισσότερο 'brutal' και δείχνει μεγαλύτερο από αυτό που είναι ενώ το tucson δείχνει πιο χαμηλών τόνων.
Με ένα test drive θα δεις τι σου πάει. Περπάτησε και γύρω τους, δες τα από διάφορες γωνίες, Εμένα μου άρεσε το sportage πάντως.
Kia Sportage IV